Jen málokdy se vám stane, aby na vás na ulici mladíci pokřikovali „Máte hezký kolo!“ S Gocycle si na to velmi rychle začnete zvykat. Tohle kolo z budoucnosti je jednoduše designový skvost. Technicky se jedná o skládací elektrokolo, přesto se brání zařazení do jakékoli škatulky. Jednoduše Gocycle.
Jak to dopadne, když se vydáte na úřady s kolem? Počátkem dubna jsme na elektrokolech objeli všechny klíčové české úřady a všude položili stejnou otázku: „Kam si můžeme dát kolo?“ Jak dopadl test připravenosti na cyklisty...
S vítáním nové cyklistické sezóny ve městech jsou spojené pravidelně pořádané cyklojízdy. Tento týden vyjedou pelotony cyklistů v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a dalších českých městech.
Přijměte pozvání na šálek kávy, a nejde o kávu černou, ale o docela podařené espresso s mlékem. Ostatně právě barva kávy s mlékem je charakteristická pro design skládacího kola Dahon Espresso, které jsme pro vás otestovali.
Jako další v našem seriálu o elektrokolech přichází na řadu městský švihák s plnou parádou – Edison III. Jde o úplnou novinku z dílny pražské společnosti Citybikes, která postavila městské elektrokolo na základě zpětné vazby od svých zákazníků. Kolo jsme dva týdny proháněli na cestách po Praze a celkově na něm najezdili 280 km. A jak náš test dopadl, to si můžete přečíst v následující recenzi.
Vydavatelství Vltava-Labe-Press v letošním roce opět připravuje speciál zaměřený na cykloturistiku. Vydavatel nejčtenějších regionálních titulů v ČR v tomto projektu spojil své síly s internetovým portálem NaKole.cz.
Město Praha vydává vlastní vyhlášku, která upravuje mimo jiné i jízdu na kole. Největší novinkou pro pražské cyklisty bude jízda vlevo.
Pokud si myslíte, že nadpis je přehnaný, podívejte se na ukázky z nové kampaně Maďarské cyklistické federace. Uvidíte, co všechno se vám může stát na cestě do práce nebo za nákupy...
Další z recenzí v našem seriálu o skládacích kolech rozebere do posledního šroubku model Curve od firmy Dahon. Přitažlivá červená kráska Dahon Curve je určená hlavně pro pravidelné jízdy městem. Ocení ji ale také ti, kteří potřebují často cestovat letadlem či vlakem.
Má-li být cyklostojan v našich podmínkách pokládán za kvalitní, musí být především funkční. V Česku stále ještě přetrvává názor, že k zaparkování kola postačuje kolo postavit. Málokdo přemýšlí nad tím, zda si cyklista může také kolo dobře zamknout (tedy spojit vlastním zámkem běžné délky rám kola se stojanem) nebo zda si kolo parkováním nepoškodí. Řešení splňujících tyto podmínky přitom najdeme dost nejen v zahraničí, ale už i u nás.
« Předchozí | 1 … 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 … 31 | Další » |