Pokud se řekne jižní Čechy, automaticky naskočí Třeboň a rybníky. Tato oblast je ovšem mnohem širší, a kromě rovin okolo města kaprů sem patří například i Šumava nebo severnější kraje, jako třeba oblast nad Pískem. Právě do této, poněkud odlišné, jihočeské krajiny se podíváme v následujícím výletu. A nebojte se, dojde i na rybníky a kapry, ale také na zámky, rozhledny, skanzeny a jihočeskou pohodu vůbec.
V neděli 16. 6. 2013 odstartoval z francouzského Chambéry závod solárních kol vedoucí do kazašské Astany. Jede se expedičním charakterem bez jakýchkoliv podpůrných aut a účastní se jej zhruba třicítka účastníků ve dvaceti týmech.
Jindřichohradecké úzkokolejky splnily náročná kritéria a staly se tak první železnicí u nás, která se může pochlubit osvědčením o prestižní certifikaci Cyklisté vítáni.
V jednoduchosti je krása, to si zřejmě řekli konstruktéři v německé firmě Haibike při vymýšlení elektrokola EQ Trekking Lady. A protože jen vnější krása u elektrokola nestačí, testovali jsme i další vlastnosti tohoto stroje.
Pokud nemáte rády stoupání či prudké sjezdy, vydejte se na pohodovou cestu podél řeky Labe. Okolo tohoto toku se můžete projíždět na mnoha místech. Například v okolí Brandýsa nad Labem, případně mezi Nymburkem a Pardubicemi nebo u Ústí nad Labem. Nicméně, žhavou novinkou (psáno v květnu 2013) je zcela nová cyklostezka mezi Hradcem Králové a Kuksem.
Pokud máme přirovnat toto elektrokolo k filmové postavě, měli bychom začít pátrat v kategorii špičkových akčních filmů, jejichž hrdinové všechny riskantní situace sice bravurně zvládají, ale naopak jiné, mnohem subtilnější, sami vyvolávají. Stejně jako tento model jsou to trochu svérázní samorosti, které si však záhy oblíbíte.
Milé dámy, pozor nezveme vás na večírek, nýbrž na výlety na jízdním kole. Společně s vhodně zvolenými kamarádkami se projedete po naší vlasti, případně lehce zajedete i za její hranice. Přijměte proto společně s firmou Author několik doporučení jak si pohodlně a zajímavě užít cyklovyjížděk po České republice.
Je tomu již více jak dvacet let, co se otevřely hranice a my máme možnost sledovat životní standard a úroveň ve světě kolem nás. Mám však pocit, že z nějakého prazvláštního důvodu si v našem pokroku dohánění „západu“ vybíráme pouze něco a mnohdy ne zrovna to dobré. Tento pocit má spousta lidí v řadě životních oblastí. Já se zaměřím na téma, které je mi blízké – na vztah lidí ke kolu coby dopravnímu prostředku, a k „individuu“, které se na tom šlapacím nesmyslu plete s neutuchající vytrvalostí každodenně pod kola automobilům na silnicích a křižovatkách měst.
Masivní městský suverén se svým zařazením pohybuje na rozhraní mezi elektrokolem a elektromopedem. Síla elektromotoru a rychlost ho ještě řadí mezi elektrokola, tento výkonný německý pracant je skvělým pomocníkem do kopcovitého města.
Před mnoha milióny let se skotská pevnina odtrhla od Ameriky a sopečná činnost v oblasti zlomu vytvořila stovky větších i menších ostrovů. To je zjednodušená verze vzniku Vnitřních Hebrid, které se na rozdíl od těch Vnějších nacházejí relativně blízko západnímu pobřeží Skotska. Jejich izolovanost od pevniny je pouze zdánlivá.
« Předchozí | 1 … 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 … 85 | Další » |