Masivní městský suverén se svým zařazením pohybuje na rozhraní mezi elektrokolem a elektromopedem. Síla elektromotoru a rychlost ho ještě řadí mezi elektrokola, tento výkonný německý pracant je skvělým pomocníkem do kopcovitého města.
Zdravím autora "Redakce". Mám doma jedno elektrokolo z roku 2007 a nabízím ho do redakčního testu. Myslím, že to bude mít stejně praktický smysl, jako všechny již provedené "recenze" ve kterých "kola dopadla více než dobře"... ach jo..
http://richardlofthousecc.blogspot.cz/2013/05...
tenle test je k tomu více kritický, velká váha, obtížná manipulace, na tu cenu hodně ošizené osazení atd...
Souhlasím. Pokud kolo jede, tak to ještě jde, ale zastavování a rozjíždění je hrůza. Vysoká hmotnost, těžiště vysoko kvůli baterii nad kolem. Jezdil jsme v kopcovitém městě i za městem, dali jsme 65 km s dobíjením v hospodě u kafe.
Pro mne tohle rozhodně ne, ani do města ani na vyjížďky.