Poraďte jak se dostat s kolem do Wroclawi. V Polsku už jízda s kolem ve vlaku není problém ale z Česka přes hranice do Polska není možné získat informace. Ani na PKP.pl. Chceme jet z Jičína do Kolobregu a pak pobřežím k Malborku a zpět.Z Wroclavi je ideální spojení přes noc. Děkuji.
Koukam, ze ty baby na tech informacich jsou opravdu na prd:-))) Vsechny nam posilaji sem:-)
A co ten primej v 7:11 z Praglu? Kdyz se podivas na razeni vagonu, tak tam nikde neni udano, ze by neco odpojovali. Takze to cele pojede az do Wr. Je tam sice poznamka: "úschova během přepravy; možnost rezervace (Praha hl.n.->Letohrad)", ale kdyz nic neodpojuji....Zde je asi ta poznamka k tomu, ze je mozne rezervovat flek mezi Prahou a Letohradem...
Ale overil bych si to u tech bab na prepazce:-)
No a právě na informacích mi řekli, že kolo jen do Letohradu a dál ne. Jedině když se domluvíme s průvodčím a to je moc velký risk kdyby to nevyšlo.
Tak to by me pak zajimalo, co v tom vlaku povezou, kdyz nic neodpojuji (v razeni vlaku na idosu nic o odpojeni neni...):-))
To jako dovezou kola do Letohradu, vyhazou je na peron, zavrou vlak a on pojede dal? To je cirkus... To bych si to od pani nechal vysvetlit, jak to je. A hlavne bych se ji zeptal na reseni. A nejake "zalezi na domluve"...na to bych ji kaslal.
"úschova během přepravy; možnost rezervace (Praha hl.n.->Letohrad)"
Myslim, ze jsem to pochopil tak, ze "úschova během přepravy" je myslena na cely vlak od Prahy az po Wroclaw. A to "možnost rezervace (Praha hl.n.->Letohrad)" je mysleno jen pro uzemi CR.... Vzdycky jsem to tak chapal a vzdy se podle toho ridil. Jen jsem si vzdy kontroloval, zda ten vlak (co v nem budu mit kola) neodpoji....coz se tady nedeje.
Tak bud to nechapu ja, nebo ty baby. A nebo v tom maji CD peknej bordel....
neviem presne odpoved, ale mozno to je tym, ze sluzbu uschovnu behom prepravy poskytuje len CD a PKP ma mozno inu sluzbu.
Ked ja chcem cestovat s bicylom zo Slovenska do Ciech musim za uschovu zaplatit dvakrat (raz slovenskym a raz ceskym zelezniciam). teda aby som bol presny nemali sme uschovu behom prepravy, ale bicykel ako spoluzavazadlo a platili sme dvakrat. Ale uz sme viezli bicykle normalne v kupaku polozene hore na polici, kde sa normalne davaju kufre (vosli nam dva bicykle do jedneho kupe) a sprievodcovia nam to tolerovali.
Ja bych to tak i chapal. Tazatel dokonce pise, ze problem neni ani na polske strane a ani na ceske strane. Problem jsou jen hranice:-)) To je dobrej kocourkov.
Kdyby byla preprava kol (a nejen kol, do uschovy si muzes dat i vetsi zavazadlo) jen do Letohradu, tak bych v poznamce v JR cekal neco ve stylu: "úschova během přepravy (Praha hl.n.->Letohrad); možnost rezervace (Praha hl.n.->Letohrad)". Ale tam nic takoveho neni, Tam je jen omezena rezervace na trati Praha-Letohrad.
Z toho mi logicky plyne, ze "uschova behem prepravy" je po cele delce trati (i kdybych mel platit poplatek jak ceskym, tak i polskym zeleznicarum) s tim, ze moznost "rezervace" je jen v useku Praha-Letohrad (podobnou sluzbu asi polaci nenabizeji, tak proto).
Nevím, v čem je problém ? Když si najdu v IDOSu spoj do Wroclavi, tak je tam psáno - možnost rezervace místa pro jízdní kola. A to jak z Prahy, nebo i když jsem si našel ten spoj už za hranicemi.
Třeba :
R 251
Praha hl.n. Metro Wroclaw Glowny
možnost rezervace místa pro jízdní kolo
a zase
R 251
Miedzylesie Wroclaw Glowny
možnost rezervace místa pro jízdní kolo
Ber to jen jako příklad.