Pořebuji se dostat zhruba do půli Německa s kolem, ale mám málo času, takže se potřebuji "poposunout" německým vlakem. Hrozí mi něco, na co bych si měl dávat pozor? Jinými slovy, je v Německu o moc jiný způsob přepravy kol vlakem než u nás?
Dej si bacha, aby tě neranila mrtvice, když zjistíš, že s tebou přepravce zachází (a jedná) jako s partnerem - zákazníkem a ne jako s obtížným hmyzem ... ;-)
Přesně, to byl šok, že v každém regionálním vlaku je vyhrazený vagon pro kola, že ho člověk nemusí tlačit do schudů, ale pohodlně do vlaku vjede a že nemusí sundávat brašny. To by se ti u nás fakt nestalo.
To jsou rady k nezaplacení :-)))
Mě tedy spíše zajímá, jestli při přestupu platím znovu, (jako u nás - znovu 26 Kč) nebo je poplatek na celou trasu - potřebuju asi 3x přestoupit a rád bych věděl, kolik peněz budu potřebovat....
A co si to třeba najít?
Německy prakticky neumím, ale i tak není problém dohledat třeba
http://www.bahn.de/p/view/mobilitaet/fahrrad...
kde se píše, že 9E za jedno kolo a jednu jízdu v dálkových vlacích a 4,50E za jedno kolo a celý den v lokálních vlacích.
Díky moc, tato praktická rada mi pomůže. Právě o to mi šlo. Hledat samozřejmě umím taky, ale na druhé straně máme všich zkušenosti od nás - jeden pracovník ČD dá slevu, druhý ji popře apod. V tom odkazu je to poměrně jasně napsané - 300 km vlakem s kolem = 2x9+4.5 Euro (2 přestupy). Ještě jednou díky.
Nehledě na to, že pokud si necháš v informacích vytisknout seznam navazujících spojů, je u každého spoje přesně číslo nástupiště a koleje, odkud vlak odjíždí.
Takže žádné bloudění a hledání.
jó nemají to typicky české,jako my.Lezeme pořád do úzkých dveří,které jsou co nejvýše jako šváby.Stále stejné,jako za KOMUNISKŮ,o průvodčích nemluvě,i když vyjímky se již najdou.OLAZ