Dobrý den,
Jsem studentka čtvrtého ročníku.
K mé diplomové práci práci bych potřebovala zodpovědět pár otázek ohledně marketingu a ekologii. Budu moc ráda, když si najdete pár minut volného času, a vyplníte krátký dotazník. Dotazník je anonymní, nikde nebude zveřejněno Vaše jméno. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.
https://www.survio.com/survey/d/C4F7M4X2S6R2E1T6Y
Horší než jehovisti a množej se jak trpaslíci...
asi nejlepší otázka :
25. Jste žijete:*
možné odpovědi :
ve městě
na venkově
:)
na druhé místo dávám
22. Jaký je Váš současný status?*
a k tomu se hodí písnička Nelajkla mi status jako prdel na hrnec
https://www.youtube.com/watch?v=-adA1tS6zQY
Co je to kurnik za śkoly?
Já dostal plán silnice, vedla přes dráhu, že prej by to chtělo nějakej most. A 6 týdnů na to, abych ho navrhnul, spočítal a nakreslil.
A dneska místo diplomky vymejšlej dotazníky.
Tak tohle opravdu ne! Otevřel a zase rychle zavřel. :-(
Nejlepší je stejně Green šunka, o té se tam nikde nepíše.
Dovolím si přispět citátem známého, který se kdysi z vlastní inciativy pokusil o testování "ekologicky šetrných výrobků".
Závěrem jeho elaborátu bylo: "Mnoho jsem nezjistil, ale něco přece: Prášek je buď ekologický nebo prací."
To by mi přišlo jako pěkná tečka za "green marketingem".
Přesně tuhle zkušenost jsem udělal kdysi s Arvou a jakousi alternativou, odbouratelnou bio- nebo eko- Arvou (na mytí motorů). To bylo úplně na začátku tohodle šílenství.
Pčesně to samé s impregnací na boty a oblečení.
Ja. Totéž s vodou ředitelnou barvou na čerstvý pozinkový plech versus ředidlový Formex.
No, na tento server průzkum opravdu nepatří.