Dane, koukni do sekce "Elektrokola", řekli jsme tam všichni už skoro všechno.
Jinak pomocí přestavbových sad můžeš udělat elektrokola z téměř každého kola, záleží jen co od toho čekáš a kolik za to budeš ochoten utratit.
Něco jsem tam pročetl, ale nevím. Zajímal mě názor na tu skládačku, na kterou jsem narazil. Je to toto: http://www.svet-elektrokol.cz/products/skladaci...
Zašli byste předtím do obchodu si to asi nejdříve vyzkoušet, že?
Co se týká kvality rámu a komponentů kola nemohu hodnotit.
Co se týká elektra tak bych se obával že až ti odejde ta baterie v rámu budeš mit problém sehnat novou.
Taky se mně nelíbí udávaný dojezd na 8Ah baterii 65km.
Přečti si vlakno "zkušenosti s koly Lectron"
Tam se dočteš jak si spočítat dojezd.
Taky záleží kde a jak to e-kolo budeš užívat, pokud to bude po rovině tak v pohodě pokud kopce tak je to slabota.
Jä bych si skládačku nekupoval, i bez motoru.
Vžycky je nĕco za nĕco.
A za 28 litrů s výkonem tak pro Elišku Bučkovou, než nám zase přibere, tak to už vůbec.
Ale když se dohodneš s redakcí, třeba ti tu tuhle reklamu nechají. :-)
No musíš to brát tak, že je to spíše levné kolo. Špatné to nebude, ale zázraky čekat nelze. Každopádně nápad s baterií v rámu je fajn. Je to nenápadné. Ale nevím co čekat od toho odpružení. Asi nic moc. Chtělo by to vyzkoušet. Co se týká PAS snímající otáčky středu šlapání, tak to není nějak přesně dávkovaný systém. Lepší je torque čidlo. Ale u levných kol v téhle době najdeš jen PAS s takovým tím kolečkem s magnety na středu šlapání. Na prvním postaveném kole to taky mám a pro dávkování většího výkonu to není to pravé ořechové. V kopci je to jedno, ale v mírném kopci už to jedno není a vůbec jedno to není na rovince. Lepší je torque čidlo. Tam to dávkování motoru je daleko přesnější. Je to docela zásadní věc. Do kopce se to ani nemusí poznat, takže teoreticky, dkyž si to na rovince vždy přepneš na minimum, tak to zase tak vadit nemusí. Já jsem zmlsaný, tak asi mám na to přísnější měřítko.
doporučuji určitě vyzkoušet a abys měl srovnání, tak půjčit i kolo s Bosch a BionX.
Je to kopie paratrooperu http://www.paratrooper.cz/
U originálu je odolný systém skládání, u tohoto pozor na pant, je to slabé místo každé skládačky.
Nedomyšlené je složení tak, že není chráněná přehazovačka na fotce
http://www.svet-elektrokol.cz/products/skladaci...!
kolo leží na pedálu a přehazovačce.
7 převodů není zrovna moc na kolo co se tváří jako MTB.
Záhadou je ta teleskopická sedlovka na fotkách, jediné vysvětlení proč je na celoperu mě napadá, že není možné použít normální dlouhou kvůli nějaké překážce v rámu.
Pedály na skládačce mají být sklopné , ovšem na MTB se pak moc nehodí...
Cena je nízká, protože jsou na tom díly které patří na městské kolo. To platí jak pro cyklodíly , pláště, tak pro elektro (postrádá torzní systém).
Pouze brzdy, vidlice a tlumič jsou odpovídající lidové třídě MTB.
Kopie paratrooperu by to byla, kdyby to nebylo tak moc jiné. Tohle má jiný mechanismus skládání a hlavně odpružení zadního kola. Podle mého vkusu to docela ladí. Kloub bude určitě slabé místo, to mohu potrvdit i dle svého Dahonu Boost. Ale předpokládejme, že to mají nálšžitě dimenzováno. Ale ten trojtác či dvojtác by to chtělo, to je fakt.