Kolo jedině s sebou! Možná trochu náročnější pokud jedeš sama a máš víc bagáže. A při "bezbarierovatosti" našich nádraží.
http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani...
Dik myslela jsem si to no nebude to asi nejlepši ale zvladnu to dik
Určitě, personál bývá velmi vstřícný a rád pomůže. Není třeba se obávat.
Potvrzuji totéž, dávám kolo za 30.- většinou do zavazadlového vagónu. Sama do vysokého vlaku nezvládám. Než poberu bágly tak to chvilku trvá, ale ještě se nestalo, aby vlak odjel beze mne (ovšem je to úprk k nejbližším dveřím). Nejlepší je, pokud je to nízkopodlažní vlak a najedu s naloženým kolem, to je panečku pohoda. Jediný, co mě deptá jsou schody v podchodu. To vynesu první bágly (ale tak abych na ně viděla a potom kolo) dohromady to fakt neunesu. 8-() A personál se fakt snaží pomoct jak to jde.
Ahoj vetsinou byvaj v pohode ale smulu mam na neprijemny lidi na trati plzen praha a vetsinou neochotni prodat v pokladne jizdenku na kolo proste cesky drahy kolikrat jen problemy
Regio jet. Leo expres students agency spatne spolecnosti neberou jizdni kola
Neprodávají se náhodou jízdenky ke kolům až ve vlaku u průvodčího? Zatím jsem to tak vždy praktikoval a bez problému.
Jízdenky ke kolu lze koupit kromě pokladny i přes eShop ČD a z automatu, pokud chcete celodenní doklady. Myslím, že je rozumné toto udělat než pak zdržovat posádku vlaku třeba tím, že nebudu mít elektronickou peněženku a budu chtít platit dvoulitrem...
U pokladny se ptám vždycky, jestli můžu koupit i jízdenku na kolo, ale jen jednou jedinkrát jsem dostala jak kladnou odpověď - to jsem jela někam dál.
Jinak je odpověď standardní - až ve vlaku.
Dopředu kupuji jen v případě, že beru rezervaci na kolo. Jinak až ve vlaku.
Přemýšlel jsem, proč s tím někdy dělají ofuky a napadlo mě, že kdyby se teoreticky sešlo lidí s koly víc, než je vlak schopen pojmout, tak by pak mohli řešit vrácení. Tomu by se vyhnuli, kdyby člověk rezignoval, kolo nechal na nádraží a jel by bez něj. Jinak by chtěl stejně asi vrátit jízdné i za sebe. Další obavy mohou být z toho, že reálná trasa bude jiná než plánovaná a pak by se řešily rozdíly. Ale s tím si posádka vlaku většinou také hravě poradí. Napadá vás někoho ještě něco?
Zastávám názor, že hledat logiku u státních institucí a molochů typu ČD je zbytečné a nikam nevedoucí.
Je jednodušší a praktičtější to prostě vzít jak to je. Nechtějí abys kupoval kolo v pokladně a nechtějí to prodat. V pořádku, koupím si to ve vlaku.
Já ale pokud jedu někam dál a mám tam být v nějaký čas, tak si kupuju rezervaci na sebe i kolo. Vyplatí se mi to za ten klid.
Pardubice-Cheb je jeden přestup v Praze hl.n. To bych řekl že je OK. Koukám, že rychlíky Pbce-Pha mají povinnou rezervaci, Pha-Cheb možnost rezervace místa pro kolo.
Jak se s kolem bude manipulovat lze odhadnout zde:
vlak do Phy: http://www.zelpage.cz/razeni/13/vlaky/cd-152
vlak z Phy:
http://www.zelpage.cz/razeni/13/vlaky/cd-758
Takže klasický služební vagon s nutností kolo vyzvednout do vagonu a odstrojit bagáž.
Neoficiálně to vypadá, že vlaky z Pardubic končí a vlaky do Chebu odjíždějí z II. nástupiště.
V Praze na hlavním i kdyby to měla na jiným nástupišti, je manipulace s kolem v pohodě.
6 a 7 nástupiště má sjezd a 1 až 5 mají eskalátory a na nich by neměl být problém naložené kolo udržet i pro někoho výrazně fyzicky slabšího než jsem já. V podstatě stačí ve správnou chvíli zmáčknout brzdy...
Naložené kolo na eskalátorech zvládne i dítě. Ověřeno.
Oni jsou eskalátory všude? Ach jo a já před 14 dny hopsal o berlích po schodech. Na kterém konci nástupiště, kdybych to musel absolvovat znovu?
Hmmm, teď nevím jak to popsat :-)
hele když jsi venku před nádražím v Sherwoodu a vlezeš dovnitř tak vyjedeš to patro a pak můžeš na nástupiště vlevo nebo v pravo. to uprostřed bylo zavřený, ale nevím jestli ještě je. Já chodím vždycky vlevo. To se totiž jde okolo Biopointu:-) A tam jsou eskalátory na všechny nástupiště. Jsem o tom přesvědčen. Už je to nějakou dobu, co to opravovali a modernizovali.
Pardubice hl.n. 2:29 R 440 Excelsior
Cheb 9:41
Bez prestup,fajn!
Nemáte někdo zkušenost s přepravou nákladního vozíku jehož rozměr přesahuje povolené míry spoluzavazadla,především ve vlaku s povinnou rezervací přepravy kol.
Párkrát jsem s ním jel. Na trati Benešov - Praha uplně bez problémů, tam máš kolo u sebe a vozík jsme prostě odpojil a dal vedle kola.
Pak jsme s tím kdysi popojel vlakem na sraz lehokol a zpátky a tam byl klasický služební vagon a taky bez problémů. Prostě jsem to odpojil od kola a obojí vyzvedl nahoru do vagonu.
Už jsem s ním hooodně dlouho nikam neel, tak si nepamatuju, kolik to stálo, ale tuším uplně stejně jako kolo. Jaký mají být rozměry nevím, ale nikdo od dráhy mi nedělal sebemenší problém. nevím jak by to bylo, kdyby byly přeplněný vagony někdy v červenci v Jižních čechách, když jsou plný kol.
Jo a ten vozík by dvoukolák.
Tož já se přepravoval s kolem a vozíkem (jednokolovým) u nás i v Rakousku či Itálii a nebyl žádný problém.Vozík brali jako druhé kolo,takže 2x30Kč.