reklama
Země: Česko Česko

Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

Když jedete na jednodenní výlet nebo natěžko delší trasu, jistě se tu a tam někde zastavíte, prohlídnete hrad, místní pamětihodnost, městečko, dáte dobrý oběd, zajdete do muzea...
Kolik byste byli ochotni zaplatit za bezpečné hlídání nebo bezpečné uložení vašeho kola včetně nákladu? Tedy, popadnu peněženku, ostatní nechám u kola a za dvě tři hodinky se vrátím a jedu dál?
Předem dík za případné odpovedi

[ Zpět ]
Datum: 23.02.2013
Autor: Lanna
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Osobně mě dost otravuje, když se musím s kolem někam vnucovat a prosit, přivazovat ho tak, abych na něj z hospody viděla, spěchat třeba dolů z rozhledny nebo v případě nakožených kol se střídat, abychom nemuseli sundávat a tahat se všichni s brašnama. V těchto případech bych ocenila službu hlídání kol a byla bych ochotna podle situace zaplatit za opravdu bezpečné uložení kola třeba 15 Kč na dvě hodiny.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: Lanna
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Dobrá otázka. Asi by záleželo na okolnostech. Myslím, že 20 Kč by mohlo být přijatelných, ale vyjimečně bych asi dal 50 možná i 100, pokud bych v nějakém rozikovějším prostředí musel jít od kola a neměl moc na výběr.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    No a co třeba, kdyby to bylo spojeno ještě s dalšími službami. Například by bylo možno tam dobít baterku elektrokola?

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: Lanna
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

           

      Byl bych ochoten dat i 100kč za nabití a uschovu dejme tomu na půl dne. Pokud by to bylo třeba jen na hodinu tak dvacka by mohla stačit.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Planujes si nekde poridit uschovnu kol? :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: lucierut
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

           

      Ne, ale takovou službu bych myslím docela užila:-))

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2013
      Autor: Lanna
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

             

        Lucie klade otázku správně.

        Tuhle službu, tedy pohlídání kol včetně nákladu by ocenilo asi více lidí.
        Otázka "kolik bys byl ochoten dát" je sice na místě, ale v úvahách, pokud bys chtěla takovouhle službu poskytovat, až na drhém místě.
        Na prvním místě je otáka:

        Co k tomu potřebuji:
        výběr lokality:
        kde jezdí hodně turistů a odkládá krátkodobě kola?
        Karlštejn?

        prostory:
        místo? nájemné? povolení či souhlas?
        - kolik to bude stát
        hardware: - stojany? boudu pod zámkem?
        - kolik to bude stát?
        zaměstnanci:
        hlídač? jeden nebo dva? co když musí jeden čůrat, kdo hlídá?
        - kolik to bude stát?

        Když znám náklady, vypočítám cenu parkovného, tak abych se uživil nebo jdu od toho.

        Půjdu odzadu - předpokládejme že je to fajn brigáda či přivýdělek pro studenty, kolik denně očekávají? 300 - 500 Kč čistá ruka?
        V hrubém tedy cca 700 Kč.
        Nájemné za plácek? Na Karlštejně? Nemám ponětí, ale čekám že tam funguje metoda Klodike.

        Dobře zapomenu na další náklady - 700 Kč chci vydělat denně, tedy 70 kol po 10 Kč, 35 Kol po 20 Kč, reálné?

        U nás před hospodou jistě ne, i když je obsazena cyklisty celé léto a 35 se jich tam za den asi vystřídá. Cyklisté sedí na zahrádce a na kola si vidí. 20ku nedají.

        Kde jinde?
        Nápad dobrý ale je ufinancovatelný?
        Pokud by studenti jeli ve vlastní režii asi ano, jen nalézt správné lokality, kde odloží minimálně 35 cyklistů kolo po 20 Kč.

        Jako předmět podnikání chatrné.
        Sezónost, závislost na počasí, moc nejistot.
        Jako letní šolich dobré.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

               

          Jako samostatná služba určitě neuživí, ale jako doplňková k jiné živnosti, když by byly podmínky, které by nebylo potřeba draze budovat, by to mohlo sezónně fungovat.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2013
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                 

            Mít to třeba u hospody pod navštěvovanou atrakcí (např. hrad). Stačí na to brigádníček a je pak nezanedbatelná šance, že si dotyční po prohlídce hradu ke mě zaskočí i na klidný obídek.

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2013
            Autor: ronda
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                   

              To by mohlo fungovat, najmout studentíka, náklady u tvé hospody žádné, pokud tam daj usmĕvavé dĕvče, co mi řekne, to nemusíte zamykat, a odstrojovat, proč ne.

              Stačí 30 cyklistů po 20ce a spokojenost musí bejt.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.02.2013
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                     

                Mimochodem, takhle podobně to chodí v chudých zemích. Zastavíš před hospodou nebo obchodem, srotí se kole tebe několik místních. Sjednáš cenu za hlídání, kterou zaplatíš, až se vrátíš. Kupodivu se mi takto zatím ještě nic neztratilo.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.02.2013
                Autor: Lanna
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                       

                  Mě jeden kolega co cestoval autem někde po Maroku nebo kde vyprávěl, že si takhle hlídání s ním domlouval nějaký místní jinoch a přitom držel v ruce šutr připravenej vrhnout na přední sklo.

                  Že prej když si u něj zaplatí hlídání, že mu garantuje, že to přední sklo nikdo nerozbije :-
                  )

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.02.2013
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                         

                    Ja to slysel s vyvrtkou a neposkozenym lakem. Tak samozvany hlidac postrehl zbrane v podpaznich pouzdrech osadky vozu a pouta na rukou eskortovaneho vezne. 8-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.02.2013
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                         

                    Na házení šutrů si hodně cestovatelů stěžuje. Popisoval mi to i můj syn, má tu zkušenost třeba z Turecka. Na druhou stranu říkal, že je mockrát zvali místní třeba k sobě domů a pohostili.
                    Já s házením šutrů bohudík zatím zkušenost nemám. Třeba ti lidé uznávají, že na ženskou se šutrem nesmí. Co já vím:-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.02.2013
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                           

                      Na házení šutrů není nutno jezdit až to Turecka, či jiné tramtárie. Stačí jet na Slovensko...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.02.2013
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                             

                        Tam na mě také nikdo ještě šutr nehodil.
                        Ale když byl náš Ondra asi tříletý, tak se jednou nechtíc na hřišti v Žilině trefil do hlavy jinému dítěti.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.02.2013
                        Autor: Lanna
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                               

                          Ona taková píchlá duše u obou kol naprdne i cyklistu
                          Možná, že přehodnotíme částku co jsme ochotni zaplatit za hlídání :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 24.02.2013
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                 

                            No vidíš, kompresůrek. To by byla skvělá další přídavná služba :-))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 24.02.2013
                            Autor: Lanna
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                   

                              :-)

                              Jinak s tím nabíjením elektrokol to není tak jednoduché, tedy je to jednoduché ale jako služba ++ by se to asi provozovat nedalo. Je spousta typuů baterií a ty mají své nabíječky.
                              Nabíječka baterie elektrokola není jako adapter k mobilu, je to většinou dost velký krám 1.2 - 2 kg, elektrocyklista, pokud chce nabíjet, si ho musí vláčet s sebou.

                              A pak už je to jednoduché, trochu dobiješ téměř všude, stačí se zeptat, a lidé v těch hospodách vyhoví a ukáží zásuvku.
                              Elektrokolo bez baterky není třeba hlídat, a to moje ani s baterkou, myslím že to každý nerozjede :-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 25.02.2013
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                     

                                Že by nebyla nejaká i větší univerzální nabiječka za ještě přijatelnou cenu?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 25.02.2013
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                       

                                  Na nabíjení aku na kolo není žádná univerzální nabíječka, každy typ vyžaduje vlastní zařízení.
                                  Napětí linm 36V limit 42,1V, life 36V limit 43,3
                                  pak další napětí pro 48V a nebo 72V zase každý typ jinak.
                                  Dále je to několik druhů konektoru k připojení aku.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 25.02.2013
                                  Autor: Bobbob
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                         

                                    Divné, to asi není šťastné řešení, to musí dost prodražovat, když každý si dělá něco jiného. Časem se to určitě zjednoduší, stejně jako u mobilů.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.02.2013
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                           

                                      štípačky, čokoláda
                                      štelovatelnej zdroj
                                      a hned máme univerzální nabíječku a konektor :-))

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 25.02.2013
                                      Autor: macikm
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                             

                                        To určitě řešení není a já bych si u takového bastlíře rozhodně své aku zničit nenechal.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 25.02.2013
                                        Autor: Bobbob
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                           

                                      Moc bych tomu že se to sjednotí nevěřil a ani celkem není důvod.
                                      Když se někdo rozhodne pro limn 36V(42,1) pak si k tomu pořídí i nabiječku a příslušný konektor.
                                      Většinou se potom již drží při koupi dálších aku na těch parametrech které má již ve vlastnictví.
                                      Nabiječka 5A váží půl kg tak že si ji může vozit sebou pokud ví že bude nabijet.
                                      Nevidím v tom žádný problém.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 25.02.2013
                                      Autor: Bobbob
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                             

                                        No, mě zarazila ta nabíječka o váze až 2 kg na elektrokolo. Může to být?

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 25.02.2013
                                        Autor: Lanna
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Může, možná tak 20Amperová ale tu asi nikdo nebude sebou tahat.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 25.02.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Tak jsem tu svou 5A zvážil a je to 700g, číli žádná hrůza.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 25.02.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          No tak ono kilčo ke kilčiu a máš problém to unést a uvézt, vidím to u sebe a to žádné elektro nemám a když si hodíl tašku přes rameno tak mě málem zlomí.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 25.02.2013
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Lelek, záleží co preferuješ a jestli si na elektrokole chceš prodloužit dojezd je nabíječka nutností.
                                          Při vícedenních tůrách nezbytností, to třeba misto toho vařiče jak se debatí v jiném vláknu.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Takže s těma nabíječkama je to asi takhle:

                                          http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...

                                          Bob má 36V,takže jí má lehčí, já mám 48V/3A a 48V/5A ta jedna má 1.2kg a druhá 2 kg, když k tomu přohodíš napájecí šňůry a kabely k od nabíječky k baterii něco to váží.
                                          Vezl jsem tři 48/3A + 3x2 kabely, snaha je nabéíjet současně. Ta 48/3A mě nabila jednu baterii 48V/10Ah za 3.5 hodiny. Větší 5A nabíječku jsem pořídil později, ta to nafláká za 2 hodiny.

                                          Silnější je u nás na trhu jen jedna:
                                          http://eskutr.cz/cs/nabijecky/10-nabijecka...

                                          Více než 10A nemá smysl, to by už akumulátory likvidovalo, bylo mi řečeno. Prostě nabíječka na LiPeFo4 baterii není adaptér k mobilu :-)

                                          (20A nabíječka váží 4.3 kg, Bobe)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Jindra:
                                          Děkuji za vysvětlení:-))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Jindra - máš pravdu neuvědomil jsem si že ty máš vyšší napětí.
                                          http://www.i4wifi.cz/charger-48v-10a-for...
                                          Tato například váží jen 1,8kg a je na 10A
                                          Jak vidět jde udělat i lehká nabíječka na jakékoliv napětí.
                                          Ja bych ovšem tak silnou nabíječku nepoužíval bylo by to na úkor životnosti akumulátoru.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Bobe,
                                          to je úplně ta samá, jen od jiného dodavatele váží už 2 kila, je to furt ten samej čísnkej krám, koukni na obrázek :-)

                                          Prý do 10A by to měla ta baterie snášet v pohodě, ale nemám to ozkoušeno, je to strašně drahá hračka a ješt kdyby mě top mělo zničit baterku, to bych se orosil.

                                          Tak mi musí ta 5A stačit, funguje dobře, baterka zatím meodmlouvá, ale stejně když jsem doma nabíjím tou 3kou, raději pomaleji. Vůbec jsme zvědav jak dlouho mi ty baterie vydrží, ja si nějak nevedu přehled o těch nabíjecích cyklech, ty máš už nějaké zkušenosti?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Zkušenosti mám pouze s čínskýma šmejdama, 10Ah vydržela 120x nabíjení a měl jsem ji od 7měsíce 2010 do 11měsíce 2011. V konečné fázi se na ní dalo ujet tak 10km s pořádným příšlapem.
                                          Druhý čínský šmejd 16Ah v obalu jak máš ty vydržel jen 68x nabijení a kapacita šla prudce do hajzlu. Tu jsem měl od 2měsíce 2011 do 9měsíce 2011.
                                          Nyní mám sanyo 11Ah a ta má zatím 59x nabijení a mám ji od 10měs. 2011, zatím beze ztráty jakéhokoliv množství kapacity.
                                          Dále sanyo 18,9Ah 69x nabijení a mám ji od 4 měs. 2012, taky stoprocentní stav.
                                          Shrnuto, na nějaké zásadní hodnocení u těch sanyo je ještě velmi krátka doba používání.
                                          Je ale jisté že se zatím jeví jako vysoce kvalitní oproti těm dvěma předešlým.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 26.02.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                               

                                          Já mám furt tu starou z e-pohonu - čínskou - nabíjenou odhadem 150x, má místo 10Ah kapacitu 9.5Ah a pak lehne, ale do posledního Áčka táhne dobře, je LiPeFo.
                                          Ty další dvě co jsem koupil na eBay jsem obě oddělal, ve Francii jsme jim zavařil kabely k řj, to jsem ofixoval, ale tady mi jedna za jízdy prostě chcípla a nejede, druhá zase nejde nabít. Tváří se, ako že je furt nabitá. Protože jsem jim "sám pomohl" reklamovat nic nemůžu, asi to bude bms či co, to neumím, jetsli někdo ty krámy chce a bude si je umět rozchodit, dám mu je. To kolo s motorkem 250W nakonec našlo domocv u nějakého kolegy.
                                          Takže mám už enem jednu.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 27.02.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                     

                                V Dubňanech u Hodonína, jednou takhle přijela avie s rukou před plnou hospodu! a naložila stojany s hromadně přivázanými koly a v klidu odjeli...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 25.02.2013
                                Autor: Arnošt905
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                       

                                  Už vidím jak je majitelé kol nechali vklidu odjet.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 25.02.2013
                                  Autor: Mario
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                         

                                    Zajeď se tam zeptat... Hospoda je na hlavní křižovatce. Určitě si někdo vzpomene :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 26.02.2013
                                    Autor: Arnošt905
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

               

          Děkuji ti za odpověď.
          Jak jsem řekla, já si úschovnu zařídit nechci:-))

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2013
          Autor: Lanna
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                 

            Nejde o to jestli chceš nebo nechceš, ale o to, že "kolik si ochotna zaplatit" je jen jedna strana mince, druhá strana je "kolik musíš zaplatit, aby to bylo rentabilní a služba vůbec mohla vzniknout".

            Zdá se, že tu reálná možnost je, i při relativně nízkých cenách, tedy pokud nemusíš pronajímat plácek na kterém se ta služba bude provozovat.

            Teď už záleží jen kdo s tím začne.
            Jsem si jist, že ty ani já to nebudeme :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 24.02.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                   

              Tady ale jde právě o to, kolik je kdo ochoten zaplatit za úschovu kola.
              Otázka v názvu diskuze je, myslím, napsána zcela jasně.
              Nic jiného se tu neřeší.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.02.2013
              Autor: radka
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                   

              Děkuji pěkně za ještě jedno vysvětlení. Ano já vím, rozumím tomu, pochopila jsem.
              Když sis půjčoval to kolo v Miláně, tak jsi také přemýšlel o tom, jak to vychází z té druhé strany?
              K poslední větě. Jeden už začal a zdá se, že to v tobě budí převeliké vášně:-))

              [ Zpět ]
              Datum: 24.02.2013
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                     

                Vždycky o vĕcech přemýšlím, jak to funguje.
                Uživí se, neuživí, jak je možné, že se uživí, když nemá žádné zákazníky, jo, takhle o vĕcech přemýšlím.
                I o tom kole v Milanĕ, o tom jsme diskutovali jinde.

                Žádné velké vášnĕ, prostĕ jsem spočítal, že ten krám bez trvalého přísunu penĕz fungovat nemůže.
                To je celé.

                Čtvrt století se živím sám, naučil jsem se, že nic není zadarmo, vždycky to ve finále nĕjak zaplatí ta menšina, co produkuje zdroje.

                [ Zpět ]
                Datum: 24.02.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                       

                  Nemusí být vždy. Si dovedu představit situaci, kdy někdo v době dobré dá přebytky do vybudování něčeho a v době zlé to pak provozuje/pronajímá, třeba se "ztrátou", ale dost na živobytí. Nežijeme věčně a investice dokáže určitou dobu jet setrvačností bez údržby. Taková odložená spotřeba...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.02.2013
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                         

                    Nevím, proč mě někdo dává mínus, ae já si držím dva domy, abych je v okamžiku dosažení důchodu z úspor opravila, jeden pronajala a měla přilepšení k důchodu... Přijde mi to mnohem jistější jak nějakej druhej pilíř, vím, že barák jde sost dlouho tiše vybydlovat, aniž musíš něco investovat. A dědici ať si to pak zas opravěj, nemusej mít všechno špigl nigl, můžou taky dostat houby, když budu žit dlouho a ten jeden nájemníkama vybydlenej nakonec za zůstatkovou hodnotu střelím, abych v klidu dožila... A stejně tak si dovedu představit, když někdo z přebytků postaví třeba parkovací dům na kola a pak si účtuje jen tolik, aby se už nemusel honit někde v hokně a vydrželo mu to do důchodu, a vůbec nemusí kalkulovat, aby se mu vrátila i ta investice.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.02.2013
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                           

                      Hezká a dost logická úvaha s tím barákem (taky radši teď splácím barák místo nějakýho pilíře). V případě věže jsou ty počty maličko mimo. Kdybych těch počátečních 7,5 mega ani nijak nezhodnocoval (nebo jen do výše inflace), tak mám na 40 let důchodu měsíční přilepšení přes 15 tisíc. Tolik mu asi ta sranda nepřinese :-) A mimo to jsem tady někde četl, že snad tu počáteční investici dokonce splácí, takže možná ještě úrok...
                      (počítám teď s jednou věží, ne s nějakým rozjetým byznisem na prodej licencí atd.)

                      edit p.s. mínus nebyl ode mne

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.02.2013
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                             

                        Musíš dva, aby to aspoň něco neslo, nemusí pršet, stačí když kape. Jeden mám teď v dezolátním stavu, ale mám tam za hubičku nájemníky, kteří aspoň topěj a podstrčej térpapír pod prasklou křidlicu... Ten ještě stihnu jednou opravit pro sebe. Co teď bydlím je novátor klasicky stavěnej, poctivá cihla a dřevo, ten mě musí jednou přežit aj s nájemníkama.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.02.2013
                        Autor: bara2
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                               

                          Já jsem skromnej, mě bude stačit, když nebudu muset platit nějakej nájem. Na hlavu to hned tak nespadne a jak píšeš, dědicové si to buďto zrenovujou, nebo rozhrnou :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 24.02.2013
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                                 

                            Tož já su možná skromnější než skromná :) Kolega říká, že su low costing, ale dnes už nevěřím ani tomu, že se z důchodu bude dat aspoň low cost vyžit, tak se snažím co to jde. Ono to jde čím dá tím míň ...
                            A udržovat kondici, to je potřeba :))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 24.02.2013
                            Autor: bara2
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                           

                      Mínusy si nevšímej.
                      Neškodný folklór:-))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.02.2013
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                       

                  To je správné. Přemýšlej a zjišťuj. A buď u toho pečlivý.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.02.2013
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

                       

                  už sem to tu kdysi psal, každej rok je u nás veStěpánově pouť a jedna rodina má zahradu hned vedle největšího frmolu. Provozují úschovnu za 20,- a dostaneš šatní lístek. Bez dokladu a asi taky bez záruk. Ale tam se stejně jezdí jen na plečkách.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2013
                  Autor: Billicek
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    20-50 Kc záleží na důvodu úschovy a její délce.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: Billicek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    To se přece nedá paušálně říct. Krom toho, že je to subjektivní, i u jednotlivce záleží jak vyhodnotí riziko ukradení a na druhé straně, jak moc je pro něj důležitý cíl.
    Pokud bych tam byl na koloběžce, kterou pravděpodobně nikdo neukradne (vypadá dost nevábně), neplatil bych nic, spoléhal bych na zámek. Pokud by se jednalo například o vyhlášenou gurmánskou restauraci uprostřed vyhlášené čórkařské čtvrti, tak třeba tři stovky za dvě hodinky, než do sebe rychle něco hodím.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

           

      Dík za odpoveď. Jistěže je to subjektivní a jistě záleží na okolnostech. Proto se ptám. Nepředpokládám, že úschovna kol bude všude:-))
      Edit:
      A ani nepředpokládám, že tam kde bude, ji všichni kolaři budou využívat.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2013
      Autor: Lanna
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

             

        Však ti odpovídám, podle okolností, 0 až 300 korun.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2013
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

               

          Však říkám. Děkuju za odpoveď.
          :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2013
          Autor: Lanna
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Okolo 50 Kč. Třeba v Míšeňském infocentru zaparkují kolo za 1,50 €, což je vlastně je zhruba totéž.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: petrp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    záleží jaké kolo si půjdu uschovat.
    Pokud to bude rezatá ukrajina tam by mě to ani netrápilo,pokud to ale bude např. Merida za 40 táců tak si klidně připlatím. Lepší zaplatit třeba 300 za úschovu než za 40 táců kupovat nový kolo.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: chopper
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Co mě se týče, tak budu nejraděj, když kolo uvážu ke stojanu, zábradlí, stromu, .., za dvě hodiny se vrátím a pojedu dál.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: bara2
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Uschovnu tak casto nepotrebuji. Vetsinou jen na akcich typu Nakolacky sraz nebo delsi streka natezko. Natezko v drtive vetsine nejedu sam a ted si nevzpominam na zasadni problem. Uz jsem si parkrat schoval kolo v hospode, kde jsme si predtim nebo potom dali obed a to zadarmo.

    Ale nekolikrat jsem se divil, kdyz nam v hospode rekli, ze kola si mame dat nekam za barak, ze u zahradky byt nemuzou. Pri tomhle pristupu ale nelze ocekavat, ze si otevrou uschovnu.

    Jinak kdyz clovek slusne poprosi, vetsinou mu to asi schovaji nekde v domku pobliz. Jednou jsem si takhle na Silvestra schoval u nejakych lidi kanoe, zatimco jsem jel stopem pro auto.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

           

      Jo, často to funguje tak, že člověk slušně poprosí a není odmítnut. To je pak hrozně fajn.
      Myslím, podle mé zkušenosti, že člověk už nějak dopředu z rozhovoru vypozoruje, kdy se setká s pochopením.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2013
      Autor: Lanna
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Pro mě by bylo přijatelné 10 - 50 Kč - podle okolností amísta.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    není to sice částka za úschovu kola ale báglu ale je to podobné. Když jsme byli se ženou na vandru v italii, tak jsem první den v Římě tahal batoh na zádech (nic těžkého váha do 10 kg), páč mi bylo líto dát cca 5€ za úschovu. Při druhé přestávce v Římě už jsem neváhal těch 5€ za cca 6 hodin v úschovně dát. Ono tahat se s batohem po památkách je opruz a třeba do chrámu sv.Petra ve Vatikánu to ani nejde. Takže do 5 € to jde.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2013
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?

         

    Jedna věc je, kolik bych(om) byl(i) ochoten/ni dát; druhá, ale zásadní věc, je ta, jestli by někdo bych ochoten to za tu cenu provozovat. Nechtěl bych vidět tu pojistku, kterou by takový provozovatel musel platit. Pokud vůbec by mu to někdo pojistil. Přeci jenom tam v jednom okamžiku můžou být kola i za pár set tisíc Kč (myslím dohromady; i když ani to vlastně není nemožné)...

    EDIT: zapomeňte, vlákno je na téma "Kolik jste ochotni zaplatit za bezpečnou úschovu kola?", a ne za kolik to provozovat... :-))

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2013
    Autor: hekynen
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

488 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024