Ahojte,
neviem, či píšem do správnej rubriky, ale bol by som rád, ak by ste posúdili môj bike. Zaujíma ma, či je vhodný na cykloturistiku, nakoľko som ho s týmto zámerom nekupoval, ale cykloturistiku by som rád vyskúšal. Budem vďačný za každý názor od skúsených ohľadom tohoto biku.
Kompletné informácie nájdete na http://www.ghost-bikes.sk/34312-cross-9000-2012. Je to Ghost Cross 9000, model 2012.
Ďakujem.
Majo
chybí na něm nosič a blatníky a cyklobrašně a světýlka dozadu a dopředu a nejdůležitější věc na světě je zvonek.
Nedá se na něho zalehnout k jízdě ale musí se na něm sedět.
Takže můj názor (ale neber to jako dogma) hodí se ale jen podmínečně. :-)je třeba dovybavit.
A už jsi viděl v reklamní nabídce vybavené sportovní kolo? :-)
Neviděl. Ale chtěl jsem pomoct :-)
Ďakujem za názor, samozrejme že tieto veci ešte dokúpim .. išlo skôr o technické vybavenie samotného bicykla. Vďaka :)
Tak jedna fotka jen tak pro ilustraci :-)
A na co sis ho kupoval? Kolo za tyhle peníze musí zvládnout cokoliv.
Každý kolo na kterém se dá jezdit je vhodné pro cykloturistiku, záleží kudy a jak chceš cykloturistovat a co všechno sebou vozit.
Na bežné vozenie po hrádzi, do práce a pod. Cykloturistiku som objavil až po kúpe :) Zvažujem túry cca. 4 - 10 dní, dva zadné nosiče Ortlieb Back Roller Classic, malý nosič na riadítka a Rack Pack, predné nosiče sa mi moc nepozdávajú, ale to záleží od napakovania vecí. Cesty väčšinou spevnené, poľné. Vďaka za názor :)
Tvoje kolo je osazené dostatečně kvalitními komponenty (podle mého názoru a zkušeností), které bez problémů zvládnou zátěž na tvých cestách.Mám kolo které není tak "namakané" (CUBE NATURE 2010) a v pohodě, bez technických problémů, zvládá "na těžko"(vozím 16 kg "zbytečností" + vodu) 3000 km a 2000 km bez zátěže, ročně.Nechávám ho pravidelně servisovat po zimě a před delší cestou u "svého PANA opraváře".Horší je, když se něco ohne nebo praskne z důvodu pádu. Hliník se špatně svařuje a hydraulika blbě opravuje na cestě.Na to byly lepší ocelové rámy a lanka. Pokrok hold (a to je dobře) nezastavíme...:-)
Stejně ale do budoucna "pokukuju" na cykloturistiku po "oři" SALSA FARGO...
Vďaka za príspevok, Pavel. O brzdách som počul, že to je potencionálne riziko a Včka sa ľahšie opravia, resp. zoženú diely. Tiež som zástanca pokroku, takže to risknem :)
Neviete náhodou, či nie sú na cykloturistiku lepšie riaditká ako bývajú na cesťákoch? Také zahnuté, neviem ako sa tomu odborne hovorí :)
Ďakujem,
Majo
na cykloturistiku sú dobré každé riadididlá, ktoré umožňujú meniť držanie. voľakedy sa robili vcelku riadidlá ohnuté dva razy smerom dopredu-15 a 40° a 15°hore -podobné držanie je možné u prídavných bulhornov, ibaže tá predná časť je taká krátka, že je iba na okrasu.
ja som takisto zastánca pokroku, ale s takýmto bicykľom sa môžeš vydať bez obáv a problémov zasa iba do miest, kde pokrok funguje-napr. Balkán ,Rumunsko či Ukrajinu radšej vynechaj.čo budeš robiť, keď ťa niekto zrazí(aľebo spadneš)a praskne hydraulika- si bez brzd a teda v p......
klasika je väčšinou síce nemoderná, ale účinná a ľahko opraviteľná za každých okolností- ocelový rám zavarí kadejaký amatér kdekoľvek.
S cykloturistikou plánujem iba začať, t.j. aj prvé cesty budú určite v "civilizácií", t.j. budem môcť na vlastnej koži otestovať spoľahlivosť týchto bŕzd v rôznych situáciach. Neviem, či je to ojedinelé, alebo bežné, ale môj bike má vzadu na ráme navarené závity na klasické brzdy, vpredu som to nevidel. T.j. je tu aj možnosť v oných krajinách domontovať celú klasickú zadnú brzdu. Rá m je tam 7005 DB, t.j. hlinník, to už meniť neudem :)
Vďaka za príspevok.
Majo
To mi přijde, ptát se u takového kola, jako reklama. Mně to teda nevadí, ale vůči provozovateli stránek to není úplně fér... Ale možná se jen mýlím.
Reklama? Tomu nerozumiem ...
Pokud ne, tak si toho nevšímej, občas se sem snaží přitroublí majitelé svých stránek hloupým způsobem protlačit to co prodávají a nabízejí.
Aha, tom som netusil. Rozhodne nepredavam bicykle, ani nic podobne :) Kto neveri, ukazem mu bicykel u mna doma a prevediem mojim zamestnanim :)
Zůstaň v klidu a jezdi cestou necestou kudy se ti to bude líbit.