Milí diskutující, tak jsem se rozhodl, že si koupím vozík za moje lehokolo ECO, kde připadá jediná varianta v úvahu, a to do zadního náboje uchycením. Jenže potřebuju i kárečku s 20" koly...
Proto prosím o nějaký odkaz na někoho kdo to prodává nebo umí. Děkuji předem
http://www.azub.cz/azub-nakladni-vozik/
Nepíšeš, k čemu kárečku potřebuješ. Na pytel cementu? K tomu by se možná hodila kárečka z odkazu na azub. Nebo na kolotreky? S tím mám mnohaletou zkušenost. Před skoro deseti lety jsem koupil za hříšné peníze (dnes už je prodáván o něco levněji) jednokolový vozík Bob Yak. Je k dispozici pro několik velikostí kol.
Po pokusu s "dvoukolákem", který se při přejetí větší nerovnosti několikrát převrátil, si toto řešení nemohu vynachválit. Vejde se na něj vybavení pro dva na několikatýdenní vandr (ověřeno i v Dolomitech a přejezdu Grossglockneru). Z kopce se s tím dá jezdit klidně čtyřicítkou, není problém s tím jet přes kořeny lesní cestou. Kde projede kolo, projede i vozík.
Připevňuje se k ose zadního kola (k vozíku je dodáván delší rychloupínák s ložisky, který tam může zůstat natrvalo). Vozík se snadno odpojí a když je u koho schovat, může se udělat vyjížďka na kole na lehko, neozdobeném nosiči a brašnami. Pak se zase připojí a maže se dál.
Docela zajimavy jednostopy koncept, jeste minimalistictejsi nez yak, je "extrawheel". http://www.extrawheel.com/en/14/photo_gallery/ Nerikam pro ani proti, ale urcite muze byt fajn o tom aspon vedet. Hodne zajimava muze byt myslim prave treba pruchodnost terenem...
...kterej má azub taky v nabídce...
((jo, koukal jsem se. akorat ze zatim se na jejich strankach nedozvis nic vic nez to, ze ho maji)).
EDIT:
HA! to mi delaji naschval. :) vcera tam byl prd, dneska kompletni info... :)) http://www.azub.cz/extrawheel-voyager-solo-bez...
Musim teda ale dodat, ze je to nehorazne drahy. Na to, ze "vozik" dodavaji bez kola, pak tuplem. Pffff!
Tipuji výrobní cenu tak do 1000Kč a to asi hodně přeháním.
Pokud bys jich vyráběl a hlavně prodával tisíce měsíčně, tak možná ano i když hodně pochybuju, ale pokud to bude o kusech, tak bych výrazně přidal.
Dodám, výrobní cena doma, šikovný jedinec si to zbastlí sám než by vyhodil nehoráznou sumu téměř 5500kč za kus železa nebo hliníku. A k tomu se to prodává ještě bez kola. I jiné obdobné vozíky, jak je možné že někdo je vyrobí za 2500kč a jiný za totožný chce 11000kč?
Bobe,
to je vždy věc volby. Šikovný jedinec, ovšem s vybavenou dílnou v místě, kde si můžeš v docházkové vzdálenosti nakoupit příslušné profily, a navíc, tvůj čas má malou cenu.
Pokud bys k tomu měl vybavovat dílnu, jäkly si dovést z železářství 20 km daleko nebo nechat poslat, je už ekonomický přínos postavení si jednoho vozejku dost zpochybnitelný, a na to to právě s tou cenou hrajou.
Kdyby žil todickej strejda, udělá takovej krám za odpoledne za cenu co říkáš. Já sám bych se do toho nepouštěl, protože jsem vybavenej akorát na truhlařinu a zedničinu.
Teď chci postavit to ultralehké skládací lehátko a docela se trápím, protože si dílnu musím rozložit na zápraží. Myslel jsem, že jí nikdy nebudu potřebovat protože táta měl supervybavenou 25 km odsud ale moje umělecky založená sestra po tátově smrti celou dílnu nechala vystěhovat do kontejneru a zřídila si tam nahrávací studio a mám prd :-)
Tak ja bych si to taky netroufnul ale mám kousek od domu zámečnickou dílnu a když jsem si tam nechal dělat 1 kus záchytného ramene které se prodáválo za 450kč tak mně to vyrobili za 100kč, ja dodal jen výkres. Tak že konstatuji, káždá vybavená dílna to dokáže vyrobit za 1000kč a prodat za dva ale proč by to vyráběli když není zájem.
Ještě musím dodat že když jsem pátral po firmách kdo by mně to rameno toč. momentu vyrobil, tak jsem dostal jednu nabídku že za 2500 mně to vyrobí. Asi to jen zkoušejí a kdo se chytí tomu to prodají. Tak to chodí asi u všech firem. Pokud to lidé nebudou za tu sprostou cenu kupovat tak buď to slevní a nebo nebudou to vyrábět.
Tohle rameno si e-pohon taky nechá někde vyrábět, prodávají to za 390 Kč.
Taky si nechám udělat od Honzíka jiné, neuniverzální, přesně na mé kolo a jsem si jist, že se taky vejdu do čtyř piv a bude to cak cac z jednoho dílu a ne ze dvou.
Je dobře, že ti to někdo vyrobil za 100 Kč, ale přiznejme si, že se tím nedá uživit. Odečti si materiál, všechna ta přiblblá zdravotní a sociální pojištění, energii, odpisy,... a zjistíš, že ten zámečník ti to udělal za hubičku a musí to přirazit někde jinde.
Těch 2500 Kč je hrozná a nesmyslná pálka, ale pokud to hodíš do nějaké větší fabriky jako kusovku, tak to není nic překvapujícího. (ale je to hodně, čekal bych max. polovinu)
Protože mám v okolí i malou zámečnickou dílnu i větší strojírenskou firmu, obě zabývající se kusovou výrobou trochu vím o čem mluvím.
Koukám, že reaguji na půl roku starý příspěvek.
Souhlasím a proto mám možnost volby si vybrat tam kde mně to udělají za přijatelnou cenu.
I z tohoto důvodů jsem se pustil do stavby jednokolového vozíku za kolo. Materiál mně zatím stál 1000kč.
Ovšem narazil jsem na problém připojení ke kolu, zde zatím tápu.
Když on to není jen kus železa nebo hliníku. Ty trubky jsou tenkostěnný chrommolybdenový (aby to bylo lehké a přiton se to neohlo na prvním přejezdu kolejí). Svařovat dural doma také kdekdo neumí.
Tímto principem si vlastně všechno můžeme dělat sami - vozíky, chleba, nábytek, kalhoty, můžeme si sami dělat advokáty či si před zrcadlem operovat slepé střevo.
Ideální by bylo, kdyby si člověk mohl vlastní prací (tím co umí nejlépe) zaplatit práci jiného (co umí to, co já ne). Vždy to tak ale není. Chápu.
Na tom krámu co mám já jsou návary jen na kolečka, a ta roura je zřejmě z oceli, ojedu to magnetkem až budu doma. Sloupky a postranice je všechno šroubovací, nemyslím si že by to byly nějaké lehké slitiny, spíš ta ocel. Oj je taky ocelová.
Opajcovat by to šlo, trochu bych vylep§il uchycení koleček, když by si člověk navrhnul ten vozík sám, asi by lecos udělal chytřeji, o ceně bych nespekuloval, asi by to levněji nešlo když by mě to někdo musel složit, ale bylo. by to funčnější.
Kritizuješ cenu prodejní (výrobní) daného výrobku....
Já tam třeba vidím výkovek (pro ušetření materiálu a lepší pevnost). Takže to je zápustková forma...docela drahá + drahé zařízení (lis). Pak tam vidím tepelné zpracování (vnitřní pnutí) a nějaké to soustružení (CNC). Pak tam vidím ohlou trubku a dvě menší ohlé trubičky (navíc tvarové se zapuštěním). Nějaké svary, takže možná (spíše určitě) i nějaký svařovací přípraveček, aby se to nehnulo a lépe svařovalo.
A pak tam hlavně vidím vývoj. Někdo to musel objevit, nakonstruovat, udělat pár prototypů, vyzkoušet. Někdo to musí zabalit, uskladnit, prodat, dělat tomu případně servis atd atd atd...
Takže já tu cenu vidím docela reálně. Zbalastit to někde u zámečníka za pár stovek to určitě jde, ale né v téhle podobě....
Máš pravdu Michale, ale tohle jsou marginální částky ve velkoseriové výrobě někde v Číně.
Cenu určuje obchod, salesové, a náklady na vývoj jsou zlomkem nákladů na marketing, jako technik dodávám, bohužel.
Neumím lehké slitiny, takže takovej krám bych konstruoval z vysokopevnostní oceli, svařování se úplně vyhnul a sešrouboval to co se nemá rozebírat VP šroubama.
Ovšem vždycky je jednodušší vidět a opajcovat s vylepšením, než něco vymejšlet.
Výrobce nijak zvlášť nebohatne, většina zisku končí u obchodu. Tak je to snad ve všech odvětvích.
Když je to v cajku, zaplatím a nedržkuju. Horší je, že kromě jogurtů co už rok dělám doma se musím učit píct chleba. Ten co tu prodávají se žrát nedá.
Ale to není k věci, budiž porotou nehodnoceno.
Problém bude asi v tom, že takových bláznů do vozíků není moc. Většina se raději ověsí nosiči a brašnami. Na mých cestách po Čechách i v zahraničí vozík vzbuzoval zvědavost, ale "kolegu" jsem potkal zatím jen jednoho - v Dolomitech a byl to Švéd.
Tím pádem se toho asi neprodají tisíce a myslím, že kdo by to chtěl dělat za tisícovku, velmi brzy zjistí, že maká ve dne v noci a na účte pořád nic není.
Mám tenhle, ale ten má myslím 16" kolečka, funguje spolehlivě, jak se skládá vidíš.
Převrátil jsem ho taky 2x, jednou v terému, kde s takovouhle obludou nemám co pohledávata podruhé, když jsem byl vytlačen autem do strany a pravé kolečko mi najelo na obrubník.
Má to nějaký kloub v tom úchytu do náboje, tak se soce vozík položil na bok, ale kolo mě to nevzalo s sebou. Na závlačku snadno vypřáhneš, zvedneš madlo a táhneš jako normální kárku - futrama 80 c, širokejma to projde.
Ještě ten link, safra:
https://picasaweb.google.com...
Jak jsem psal, vypadá dobře. Líbí se mi více než ten od Azubu.
Ale přeci jen, určení těchto nákladních je trochu jiné než těch "trekových". Já s tím svým projedu otvorem 45 cm (což je šířka šlapek a řidítek), takže na můj způsob, kdy se, pokud to jen trochu jde, zdekuju z asfaltky mezi stromy, je více vyhovující.
Na to se evidentně žádnej dvoukolák nehodí.
Ty projdeš 45cm?
To nedám čelem, a bokem už vůbec ne :-)
45cm řidítka jsou tak na dětských trojkolkách ale že by na kole? Já mám řidítka 72cm. Běžně bývají 60cm.
Máš pravdu, měřil jsem jen šlapky a vozík. Řidítka mám opravdu 60. Tak to se mezi ty stromy nevejdu a budu muset zůstat na silnici :-(
Riditka do 45 cm se sehnat daji... berany na starodavnym Favoritu jsem mel snad jeste uzsi (z nejakeho zahadneho duvodu jsem je tehda mel o poznani uzsi nez kamaradi, rovnez hrdi majitele stroju one vehlasne znacky). Pravda, do terenu to teoreticky neni vhodne... no ale da se, to zas ne ze ne. :) Sjezdili jsme na tom treba i Sumavu.
Nicmene i kdyz se nevejdes mezi stromy, porad se treba vejdes mezi vetsi kameny kolem cesty, mezi parezy... a to se taky pocita. Nic, co je vyskou pod uroven riditek, te pritom nelimituje. :)
Bo už stárnu, tak kárečku potřebuju na dřevo nebo balíky dřevěných briket a na nákupy s termoboxem.
Po upřesnění již chápu co potřebuješ. K výše zmíněnému od Azubu, se ještě nabízí Croozer Cargo (už standardně s božnicemi a plachtou). Ale zase není skládací - asi.
Je skládací, vejš mám link jak se to skládá.
Koupil jsem ho nový za 3500 Kč, nagooglil jsem nejlevnější cenu někde na webu.
Tak ten croozer cargo mi nabízeli v obchodě s extra madlem pro ruční vozík za 8000,-, to je pro mě pálka.
Asi to vyhraje kárečka na 50kg s tím, že k ní koupím kvalitní kola a následně budu samostatně řešit vozík za kolo. Snad se mi oba vozíky pak vejdou do naší kóje :-D
ještě je tohle, jen to uchycení bys asi musel poupravit http://www.az-impex.eu/az-impex/eshop/7-1-SPORT...
To bych potřeboval to přichytávací rameno na osu, které by šlo pak přišroubovat k tomuto. To by se snad koupilo v azubu možná aj s tím kloubem a to rameno by se při tlačení sklopilo dolů k podlaze. No, a to už si můžu nechat udělat rám kárko-vozíku na zakázku :-) Už jsem si stejně objednal kárečku s 16" a to rameno poptám, pak tady dám report, jak to bude vypadat. Snad to nebude nějaký divoký bastl.
http://aukro.cz/vozik-za-kolo-pro-prevoz...
tenhle mám, taky za lehokolem
zatěžkávací zkouškou na větší vzdálenost sice ještě neprošel, ale na testovací projížďce okolo komína naloženej velkým rodiným stanem vyhověl
malinko by se sice mohla vylepšit rychloupínací funkce toho adaptéru/náhrady za klasickej rychlouúínák, ale za ty peníze si myslím že vcelku postačuje a svojí funkci splní ...
OT: docela se bavím cenama těch extrawheelů a wébrů monoportrů a jim podobnejm, kdy to stojí tolik co velikánskej nákladní vozejk za auto
trochu nepoměr množství materiálu a práce, která je u toho za auto určitě větší ...
ale to je jiná pohádka ;-)
Díky za odkaz...hned jsem si ho objednal, budu ho trénovat za koloběžku.Sice mám doma jeden takový vozíček rozdělaný, ale za ty prachy....ten rozdělaný klidně někomu věnuju, má to 20" kolo a je to jen pobodovaný, kdyby měl někdo zájem , tak nafotím.
Gratuluji k nákupu. Vidíte, jak je důležité si o tom popovídat. Člověk pak objeví netušené věci. A mezi tím naším psaním dali Číňani hlavy dohramady a dokázali, že má BobBob pravdu s těma nákladama na výrobu. Ale jinak nic proti, fungovat to asi bude a to je nakonec nejdůležitější.
To mě teda zajímá.Též nemám kam dát bágle na koloběžce
Tašky od Sport Arsenalu jdou na nosič nad přední kolo.
Tak objednaé už přišlo, vypadá to na celkem dobré dílenské zpracování, uvidíme, jak se s tím bude jezdit....
Taky po ní pokukuji, ale na tom obrázku mi připadá ta taška nějaká malá. U těch dražších modelů na Aukru 1900.- je ta taška zavřená a vypadá větší. Můžeš sem hodit prosím ještě nějaké foto v zavřeném stavu. Jo a jsou u tý tašky podlepené švy? Používám brašny SA expediční vodotěsné. Mám představu, že večer postavím stan, odpojím vozík a zajedu s ním do stanu na místo 2.nocležníka a pak teprve budu kramařit věci z tašky. Ráno zabalím ve stanu a pouze zase zapojím za kolo, složím stan a odfrčím. :-))
Díky
Není lepší místo tašky na stoprocent vodotěsná plastová krabice s víkem?
Na netu se dá najít široký sortiment, já mám dvě co přesně zapadnou do toho cargo croozera. Tedy netahám vozík do stanu, protože je celej od bláta ale vytáhnu ten plastovej box a v něm v suchu kramařím.
Aby se mi víko náhodně neodklopilo jistím to obyčejným gumicukem.
kdyby byl tvar krabice přesně na tento tvar vozíku tak asi paráda, ale mám pocit že není
http://www.curver-shop.cz/box-ulozny-s-vikem-30...
Něco takovýho mám.
Pokud by to v půdoryse nesedělo asi by bylo možný tomu pomoci v zahřátém stavu k lepšímu a optimálnímu tvaru, teda pokud to bude ten plast co mám já.
Některý plasty se ale tvarovat nedají, chytří v chemii vědí, já musím vždycky fest googlit.
Tak ta taška asi vodotěsná nebude, nevypadá na to....rozměry jsou asi takový: 47 cm délka, 38 cm šířka a cca 22 cm výška,asi by to šlo napěchovat i do větší výšky, tak o 5cm.
Díky, to zapínání je tedy na zip, to jsem prve přehlédla, nebo to spíš nebylo moc vidět. Za rozměry díky, hold by se ta vodotěsnost musela řešit hooooodně velkým a silnějším pytlem.
....a co tak folii nebo plachtu přes vrch tašky? není nic jedndoduššího, jak zabránit vlhkosti při občasné jízdě v dešti i bez lepených švů a voděodolné brašně- však s ní nebudeš jezdit pod vodou ;-)
Fólie, igeliťáky a všechny tyhle věci jsme používali v dobách, kdy brašny musela šít máma.
Ten igelit se vždycky nějak trhne a vždycky když leje, plastovej box to jistí, i vodáci už prej nepoužívají léta lodní pytle ale nějaký plastový flašky.
Brašny jsem na radu Murphyho koupil vodptěsné arzenály a funguje to. S vozíkem je i ten průšvih, že se na ně hází bláto ze zadního kola, snad zástěrku na blatník? Možná umíte jezdit marastem civilizovaněji:-) já mám furt celej vozík jako prase.
Těším se na sraz "vozíčkářů" třeba se něco naučím.
Jsem zmlsaná z těch vodotěsnejch SA a nic jinýho než vodotěsné nechci. Jakmile začne pršet starám se pouze o sebe abych byla v suchu a do brašen to dávám bez jakýchkoliv sáčků hezky na sebe. :-)) Jsem už holt tak zvyklá a zvykat si z lepšího na horší :-(( odmítám, ale díkes za radu.
Tak souprava je už pojízdná...
Kam pojedeš nejdřív?
Do obchodu pro pivo, basa se vejde :)
Není lepší si sednout někam do spelečnosti na točený? :-)
I když jako cykloturista / sorry - elektrocykloturista, jsem taky samotář...
Takhle to vypadá za kolem.
Koukám, že máš stojan na kolo, pro který (resp. pro ten typ) jsem poptávala zkušenosti tady:
http://www.nakole.cz/diskuse/15325-stojan-na...
To je domácí výroba nebo "vodněkud"?
To je vodněkud, ale silně upraveno, původní je snad jen ten hlavní odlitek, nohy jsem dělal vlastní a mechanismus sklápění jsem taky předělal a celý stojan je jakoby prodloužený.
http://www.global-sport.cz/stojanek-author-aks...
Před pár dny jsem si koupil teto stojan a mé těžké (35-40kg) kolo to udrží naprosto spolehlivě a stačí jeden.
Koukám na to foto a měl bych dotaz, jak to tam drží to připojení a jak je zajištěno že to samovolně nevyskočí?
Zespodu pod čepem je pojistka, na fotce není vidět, jestli si na to vzpomenu, tak to nafotím.
Tašky jsou se všech zde zmíněných vozíků snadno vyjímatelné, takže vozík může zústat venku nebo pod apsidou a v tašce se dá vesele kramařit i v ložnici. Kromě možného znečištění vozíku, může hrozir choulostivější podlážce protržení od nějaké ostřejší hrany vozíku.
A druhý nocležník by měl být příjemnější společník, než vozík. Ten ale zase nechrápe :-)
K Jindrově názoru na krabice bych poznamenal, že vaky mění na rozdíl od krabic rozměry dle náplně a pokud se vše někam vybalí (karimatka, spacák, oblečení apod., vak je placatý a nezabírá místo.
Rozměr brašny na Boba je š. 38 cm, délka 60 cm a výška po uzavření cca 35 cm. Takže o něco objemnější je. Zavírá se systémem lodním pytlů - zarolovat a zapnout sponky v čelech. Podlepené švy má. To jsou asi ty drobnosti, které budou ty o něco dražší odlišovat od těch levnějších.
Také se dá asi u všech vozíků ještě nahoru připnout nějakým vhodným gumicukem něco, čemu nevadí voda. U mě to bývají přídavné petky s vodou a stativ (abych ho měl po ruce)
Díky za info o rozměrech brašny z Boba. To vyjmutí mě vůbec nenapadlo, taky řešení. Jo a teď mě tak napadá, že by zevnitř po obvodu tašky mohla být na požadovanou výšku dána ustřižená karimoška, jako že to bude trochu držet tvar a hezky se tam pak budou skládat věci.
Poškození podlážky neřeším, tam kde kolikrát spím, bych se nemohla ani pohnout.
Nocležníka vozím málokdy a chrápajícího a nedejbože čudícího, tak se stěhuje a ten moment je mi úplně jedno kam. :-))
Nejradši bych si to s vozíkem někde vyzkoušela než ho pořídím. Navíc dumám jak to sama při mých 55kg naložím do vlaku, myslím vyzdvihnout ten naložený vozík sama do těch blbejch zelenejch vlaků a občas i bez vyvýšeného nástupiště. Jó to Německo a Rakousko ty vlaky jak se do nich najede komplet s bagáží, to je jiný kafe.
Tady posílám odkaz na výrobu dvojkoláku, je tam návod v PDF a dokonce tam jsou možné udělat 2 velikosti.
http://www.carryfreedom.com/Y-Frame.html
Mám doma tyčky z hodně starého stanu, takové ty duté co se zasouvaly do sebe, tak dumám co s nimi a jakým způsobem by šly zpracovat. Jsou lehoučké, ale co je to za materiál netuším. Budu muset někde vyzvědět.
Já bych se ustřiženou karimoškou nezabýval. To je jako ty pevné krabice. Vezeš-li toho méně než jindy, nezmenšíš to a vezeš vzduch. Náplň vozíku na trek je tak rozměrově různorodá, že se to tam stejně musí skládat s nějakou logikou a vzniklé prostory mezi krychlemi a válci vyplňovat něčím menším a přizpůsobivým (ponožky, plavky, pytlíková polévka a pod.). Já dost často vyplňoval zbylý prostor Bobovy brašny nesbaleným spacákem. Pěkně to po zarolování brašny dovyplnil a vytvaroval.
Také předpokládám použití samonafukovacích karimatek, které se dají přeložit napůl a po sbalení jsou menší než cyklospacák v kompresním vaku. Klasické karimatky, kdyby se daly do vozíku pro dva cestovatele, tak už se tam skoro nic dalšího nevejde.
Je pravda, že nakládání vozíku do vlaku není pro drobnější ženskou postavu jednoduché (to je stejné, jako Jindra popisoval překonávání vodního toku po úzké lávce). Ale ještě mnohem více stresující pro mě bylo vždy nakládání kola a vozíku do speciálního poštovního oddílu a pak úprk k nejbližším dveřím jež téměř rozjíždějícího se vlaku. U těch novějších Elefantů s ním mohu zůstat v uličce, ale spojené kolo s vozíkem je docela překážka pro ostatní cestující, a často se najde někdo, kdo to umí dát tím správným způsobem najevo.
Z tyček od starého stanu bych raději nic, co má něco vydržet, nedělal. Jsou určitě hliníkové a ze školy si ještě pamatuji, že i hliník koroduje a to záludně - do hloubky (mezikrystalicky).
K možnosti to vyzkoušet před pořízením a zvážit různé možnosti, mě napadlo, že by nebylo marné vymyslet nějakou společnou akci "kárečkářů" s případnámi adepty na pořízení si vozíku. Možná bych mohl něco vyhlásit do Vyjížděk a srazů. Uvidělo by se, zda by byli zájemci.
Skvělej nápad Libore!
Pokud někdo chce vyzkoušet, nebo si půjčit ten Crpozer Cargo co mám já, válí se tu. Jen nechám vycentrovat kolečka, trochu jsem jim dal za uši. Jsem na Praze Východ, na jižní okraj Prahy ten krám klidně dovezu.
Šlo by to snad i poslat. Teď do konce měsíce bych ještě asi 2x vyjel ale pak od září je vozík volnej. Sraz "vozíčkářů" by byl taky fajn, ale prosím někde uprostřed a ne skoro na Slovensku, abychom to všichni měli tak nějak stejně daleko.
Pokud bychom se domluvili a bylo nás dost, vypočteme těžiště a jedem.
Doufám, že budu schopen představit svoje ultra light lehátkou, kterým všechny karimatky odešlu do historie :-)
(napadá mě jen jediná věc na kterou se moje UL lehátko nedá použít, narozdíl od karimatky)
Tak jsem se odhodlal a před chvílí umístil pozvánku na sraz do patřičné sekce.
Musí se tam vyplnit termíny i časy, ale kdyby to nešlo, můžeme vydiskutovat i jiné možnosti - termín či lepší místo.
Možná by bylo lépe diskutovat tam. Zde už to začíná být nepřehledné.
Roger. Ok, dík jdu na to
Ty tyčky?
Jsou pevné nebo ohebne?
Průmer, délka segmentu a celková délka?
Možná z nich půjde udělat to UL Lehátko, právě jsem koupil celou sadu za tímhle účelem.
Pevné, průměr asi 2-2,5cm a dlouhé tak 50-60cm. Teď je mám zakramařené, tak to beru tak odhadem.Manža říkal, že na ohnutí je to složité.
Ten sjezd vozíčkářů by nebyl marný a kdyby tam bylo ke koukání i homodomo tak paráda. Jsem taky pro.
Co se týče balení brašen tak balím stejné věci na stejné místo takže můžu šáhnout i poslepu a v tom vozíku bych to musela vychytat do detailu. :-)) Holt puntičkářka.
Taky jsem takovej.
Šáhnu - táhnu.
Ty pruty by se hodili ma postranice. Dej mi 3 týdny měsíc, doladím své ultralehké superlůžko a dám vědět.
Pokud chzceš zkusit dvoukolák začátkem září ti ho pošlu, není problém.
Budu potřebovat nejdříve v dubnu.
Sraz vozíčkářů by byl fajn.
Asi tě zvolíme předsedkyní organizačního výboru :-
Nohu pomoci s vyřizováním telefonů, páč děkám sám na sebe, lze mi volat kdykoliv. Ma ostatní organizaci si netroufám.
Ty se chceš zbavovat vozíku?Zajímalo by mě do kterého teď půjdeš,jestli to není tajemství a jestli vůbec do nějakého.Mě se podařily také uvařit dráty u řídící jednotky,tak se v těch vedrech obávám jezdit s vozíkem.Máš nějak vyřešené to chlazení?
Hernajs lidi jak to děláte že uvaříte dráty? To tam asi máte telefoní vedení.
http://www.ekoproud.wz.cz/v_prurez.htm
Bobe, Vy Valaši jste nějak zaspali dobu :-)
My Středočeši jedeme bez drátů jak Marconi :-)
Když bez drátů tak bez drátů ale jak je potom uvaříš když je nemáš:-) Kua vy středočeši jste teda borci:-)
šak :-)
sem myslel ten telefon :-)
Jinak pochopitelně, jse borci protože se prolejváme pívem a ne slivovicí....
Mimochodem, jak jste na tom se švestkama, ta naše je obalená, že mě to až srdce trhá to zahrabat do kompostu :-)
No tak to se ptáš teda toho pravého, ja to nepiji ani nepálím. Hoď to do beček a pak to vypal a prodej, letos je prý trnek málo a bude se slivka platit zlatem.
To neumím, pálil vždycky Vláďa a slíbil mě, že mě to naučí, ale najaře umřel a jeho bába vyházela i to jeho nádobíčko. Nevím o nikom, kdo by tady v okolí pálil, většinou slivovici vozí kluci tam od vás jako dárek pro kamarády.
Neprodejné.
Nechci se ho zbavovat, ale klidně ho někomu půjčím, jestli se může hodit.
Na cestu s vozíkem se jen tak nedostanu, možná ani příští rok, nějak musím furt makat.
Ahoj Klikko, přidělal jsem si přední nosič a na něm mám plastovou škatulku s navrtanejma otvorama a v tom vozím tu řídící jednotku.
Když to jede, ofukuje to a chladí. Když začne pršet, přetáhnu přes to igelitovej pytlík a tu chvilku to vydrží.
U řídící jednotky Magic Pie je potřeba si dát bacha na to, aby se ty dráty nemohli dotýkat a pokud možno se nedotýkali ani kovového těla té jednotky - tedy větší škatulku na řj. Vyfotím to, i když to nemám zrovna profi vyrobený.
Průšvih je v kopci, kdysž kolo jede pomalu, jednotka se neofukuje a moc nechladí a tady už spoléhám prostě na cit.
Když je to dlouhý sesednu a strkám, nahoře na kopci je to dobrý, protože se jede dolů, a zase ten proudící vzduch jednotku ofukuje a chladí. Vymšleli jsme různé ventilátorky na baterii nebo solárko, ale nakonec jsem to vyřešil prostě "chlazením vzduchem" jak šestsetrojky :-)
Jezdil jsem s vozíkem i teď o víkendu v tom největším vedru a přežilo to.
Jo ty fotky prosím pošli.Já jsem ty dráty prosím tě zpekla 2x a vždy když jsem sjížděla z kopce a rekuperovala.Moc tomu nerozumím,ale při té rekuperaci se to nejspíš také dost zahřívá.Takže jsem tu rekuperaci odpojila a uvidím co se bude dít.Ale určitě chci větrat a větrat.
Díkes, dvoukolák právě nechci, jeden po čubince mám doma (už osiřelej bohužel). Mě zajímá ten jednokoláček. Je menší, lehčí, ale stejně furt váhám. Po zkušenosti se zápřahem toho dvoukoláku 15+30kg (vozík+pes) a vlastně i věcí, jsem měla pocit, že za sebou snad táhnu marigotku a většinou jsem měla jazyk na vestě dolejš než čubina. :-)) Podotýkám já 55-60kg, tak kolísám během roku podle toho jestli jsem na cestě a nebo před cestou.
Na sraz se těším a doufám, že to vyjde. Za předsedkyni organizačního výboru volím jednoznačně diskusi na nákolácích. Napsat si sem může kdo chce, co chce a kdo bude mít zájem zúčastnit se srazu tak si to může dobrovolně přečíst. Pokud nepřečte, tak bude sedět na zadku doma :-))
Nikdy jsem na takovém srazu nebyla a tak netuším co to obnáší.
Navíc řeším teď dilema kam vyrazit ještě v půli září na 14dní a to fakt je pro mě facha na plný úvazek. :-))
Můj brácha by řekl, že je praktické, vozit si s sebou furt čerstvé maso. Ale von je cynik :-)
Libor vymyslel Kokořín, pro mě super, asi 70 km od nás. Moc rád bych si vyzkoušel, jak se chová jednokolák proti dvoukoláku, a možná i někoho z kolegů by zajímalo, jak se jezdí na elektrokole s kilowatou pod zadkem, nalehko či v plné zátěži.
Pokud náš sraz "vozíčkářů" nezvládneš teď, klapne to příště, protože je to dobrej nápad a ty vyhrávají.
Sjet se se svejma vozejkama, podebatit, vyzkoušet si různé modely, může být zajímavé pro všechny - a nejen nás co taháme ve vozejku baterie nebo pivo.
Navazuju na toto loňské téma. Stále mám doma ty nepoužité tyčky. Na internetu jsem objevila tohleto video.
http://www.youtube.com/watch?v=Ayx4qKI6iD0&...
Neumím angl., tak nerozumím tomu komentáři, ale myslím si, že by právě tohleto vozítko z nich šlo udělat. Musel by se samozřejmě dodělat úchyt na kolo asi tak jako je to na tomto vozíku http://www.azub.cz/burly-travoy-nakladni-vozik/
Tohle už bych asi do vlaku sama naložila. Tak se ptám, má to smysl se do toho pouštět, anebo opravdu by to ty tyče nevydržely a je to zbytečná práce?
...na to by sedla ideálně krosna ze starých batohů- dřív bylo něco podobnýho v originále k sehnání asi za 1600Kčs a připnul se k tomu batoh, uchycení na sedlovou trubku.byl to průkopník vozíku za kolo(matně se mi zdá, že jednokolový..) ale dost vysoký těžiště- teda nic moc....