V lete jedeme se znamymi a s detmi na tyden se stany na kola a vypada to, ze letos vypustime doprovodne auto. Protoze na nosici asi opravdu neuvezu stan, 3 spacaky, obleceni a jidlo na tyden, budu si muset nekde pujci vozik na veci. Vubec se v tom nevyznam, tak bych uvitala, kdyby mi nekdo poradil, kde se da v Praze vozik pujcit a jestli je uplne jedno jaky, nebo jsou nejake horsi a lepsi varianty.
http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&...
http://www.nakole.cz/bazar/534-prives-za-jizdni...
není drahý, taky o něm přemýšlím
Teda já opravdu nejsem náročný na vybavení, ale do tohohle bych nešel. Na nákupy v Polabí to může být fajn, ale na týdenní cestu? Bude to těžké, kolečka nevydrží, a co je hlavní: znemožňuje to dát náklad na nosič kola. Tazatelka IMO potřebuje vozík chytaný za zadní osu kola, ať už jakýmkoli systémem.
Třeba croozer cargo není o tolik dražší, ale bude to úplně jiný kafe:
http://www.ragbyobchod.cz/catalog/22...
Bohužel o vozíku k půjčení nevím...
Právě jsem Croozer Cargo sestavil. Vypadá to takto:
https://picasaweb.google.com/Jindra8526...
Ještě jsem to neprojel, nahybnu to a vyzkouším a poreferuji.
Základní připomínka:
1. Ta horní plachta je přiheftovaná 6ti sucháči, je to blbě vyřešený, bude do vozíku zatejkat.
2. Kolečka dodána nahuštěná, ale ty pneumatiky jsou velmi podezřelé kvality, raději obuji do něčeho lepšího, seženu-li něco v 16 x 1.75.
3. Zajištění koleček jen závlačkou mě připadá velmi chabé, ale lze to snadno vyřešit nějakým šroubkem.
Takhle je to celé od vybalení z krabice:
https://picasaweb.google.com/Jindra8526...
Závlačku u kol bych neřešil. Máme podobnými závklačkami na vozíku chycené kdeco a fugují dobře (i když na kolečka máme jinej systém). Nemyslím si, že šroubek bude co do pevnosti nebo spolehlivosti jiný...
Ale mozna by tam sla navrtat dirka a mit tam jak zavlacku, tak sroubek. 8-) (Predpokladam maticku s umelou hmotou proti povoleni.)
Dvě pérový podložky a kontramatku. Taky by to šlo utáhnout momentovým klíčem.
celej ten vozejk je takhle vozávlařkovanej, potahal jsem ho dneska 40 kiláků a zdá se, že si budeme rozumět.
Neboj se, plachta sice není super,ale stejně každej vozí nepromoky. Zajištění závlačkou je dobré. Stejné jištění se používá pro vozíky pro děti od firem Croozer,Azub a Burley. Sám vozím děti ve vozíku za kolo a s důvěrou. Plaště sice na první pohled nebudí důvěru, ale najedou 2000km dle zákazníka jemuž jsem je měnil za Big Apple od Schwalbe. Croozer Cargo jsem dokonce potkal naložený kultivátorem :-) neuvěřitelné.
Já bych také zjistil, jestli to, co potřebuješ se nevejde do jednostopého vozíku. Dle mého odhadu se s ním lépe jezdí
Mas odkaz na nejaky jednostopy vozik? Ani jsem nevedela, ze neco takoveho je, a v pripade cesty po polnacce by to bylo urcite lepsi. Na veci pro 1 dospeleho a 2 deti na tyden by to stacit melo.
I jednostope tu nekde byly probirane a nekdo daval odkaz na snad zamecnictvi, kde ho vyrabi levneji... Bud hledej v diskusich, nebo pockej, snad se ozve.
Myslim, ze to bylo maximalne pred pul rokem.
To zámečnictví je http://www.volny.cz/juvaservis/
Z české (přímo pražské ;) produkce bych uvedl ještě tento: http://www.domado.cz/vozik.html
.. ten ma tiez zaujal,uz som ho niekde videl .. jazdil uz s tym niekto ? .. ze ake ma jazdne vlastnosti a vseobecne, ako sa s nim jazdi ? ..
Tak tady nevidim moc zadne plus. Snad jen kdyby byl motor tak tezky, ze by nechtel nakladat na nosic na zadnim kole. Tenhle zpusob uchyceni znemoznuje pouzit zadni nosic. Extrawheel mi prijde podstatne lepsi.
Nosič se použít dá (většinou). ale jen na boční brašny. Nahoru bohužel nic.
http://aukro.cz/privesny-vozik-bezva-na...
jednostopý.
Ahoj, jezdíme dovolené "natěžko" a při dvou dětech jsme si, kromě vozíku pro ně, museli pořídit i nákladní a něco s ním máme už naježděno. Nevím jestli jezdíte na 26" nebo 28", to je u délky oje některých vozíků podstatné, v Praze půjčuje vozíky firma TESTUDO v Nuslích (modely AZUB)a možná i firma DVĚPLUSDVĚ (croozer), ta je i jejich výhradním dovozcem. V podstatě jiné modely nákl. vozíků než od firem AZUB a DVĚPLUSDVĚ u nás běžně neseženete! Nové se cenově pohybují od cca 4 do 12 tisíc, ale je nutné rozlišovat jestli jsou v ceně i doplňky jako např. nepromokavý vak. Uvezete na nich cca 40kg, což musí bohatě stačit, problematický může být objem nákladu. Vlastníme jednostopý odpružený BOB ..., včetně vaku. Skladnost, nepromokavost, váha dobrá, jízdní vlastnosti relativně horší, tj. vratký, na horších terénech nedrží stopu, napěchovaný vak se z konstrukce problematicky vytahuje. Mluvím o plně zatíženém vleku, s lehkým nákladem jsou jeho jízdní vlastnosti přijatelnější. Budeme si časem pořizovat ještě jeden nákl. vlek, ale zásadně dvoukolový (!), pro jejich větší stabilitu. Nevýhodou je, že k němu musíte mít pláštěnku nebo nepromokavé vaky i přesto, že např. typ NOMAD od AZUBu je plachtovaný, ale kolem kontrukce má otvory atd., to je potřeba vidět. Takže pokud nemáte zkušenosti, cyklista je lehčí, na 28", zásadně doporučuji dvoukolový !!! Přeji hodně štěstí při výběru a šťastnou cestu.
Diky moc za podrobny popis. Budu si to muset promyslet, co je pro me nejlepsi :-) Myslim, ze na tyden se s vecmi pro sebe a 2 deti (co pojedou kazde na svem kole) vejdu do 20-25kg, takze tech veci nebudu mit nejak moc.
Jak staré jsou děti? Neuvezly by něco samy? Samozřejmě lehčí věci, ale třeba v takových devíti letech může dítě vézt řekněme dva spacáky a karimatku, v sedmi dvě tři karimatky... Nic moc to neváží, ale výrazně ti to pomůže s objemem nákladu.
Ještě jednou ahoj, možná bych přidal nějakou další zkušenost (aniž bych se chtěl vytahovat .....!), pokud budu vědět věk dětí, zhruba kam jedete a v jakém ročním období. Mně se daří, do našeho nepromokavého vaku, naládovat: kompletní stan pro 4 + karimatky (samonafukovací) a spací pytle, 2 deky, oblečení na spaní plus nějaké maličkosti a je to na hraně.Postupně jsme přešli komplet na nepromokavé brašny i když to samozřejmě stálo nějaké peníze, ale už nás nebavilo neustále sundavat/nandavat návleky nebo licitovat s tím jestli se schováme, přejedeme a jak dlouho. Ve dvou dospělích a dvou dětech ve vozíku, nákladního vozíku, máme ještě každý komplet brašny vzadu (3x)+řidítkovou, já 2x boční na předním kole a manželka horní na předním kole. Víc už se na "nás" opravdu nevejde.V tomto osazení+ještě plastová bedýnka s hračkami uchycená na vaku na nákl. vozíku jsme například absolvovali měsíční putování po cyklotrase Odra/Nisa a dalo se. Nádherná dovolená a stihli jsme být i týden u moře a dneska s tím máme "problémy", protože potomci chtějí neustále na písek k té velké vodě a pod stan. Měj se.
Ahoj,
jedeme jen na tyden v lete v Cechach (pravdepodobne Trebonsko, aby to bylo placate), takze jidlo se da koupit na kazdem rohu a nemusi se vozit. Deti budou mit v lete 5,5 a 7 let, takze si zatim nic nepovezou. To mesicni putovani muselo byt super!
Zase ahoj, bylo to úžasné, počkáme až "miminka" povyrostou a zase někam vyrazíme, největším problémem je ale dostat měsíční dovolenou. U nás ale ne, protože se nedá jezdit "bez aut" atd., spíš Německo podle Labe, byli jsme tam na chvíli-kousek už loni a paráda ! Jinak na Třeboňsko jezdíme, ale v sezóně jsou tam "tuny" lidí, někdy je to až nepříjemné. Taky se nám zdá, že za ty roky se dost rozbyly cesty v lesích, někdy je to až neúnosné a to si myslím vydržíme hodně......
Chci se zeptat je zakázané táhnutí vozíku?
1.Když ho budu použítat jako nákladní,bez dětí
2.Když povezu děti ve vozíku
Jde mě o to že když pojedu na dovolenou abyh mohl bych máleho občas šoupnout do vozíku ze sedačky.Hlavně kvůli spaní.
Děkuji
Koukni treba na tema http://www.nakole.cz/diskuse/13952-privesne...
Jako nakladni muzes dle zakona pouzivat vozik do 80 cm sire majici nejake ty odrazky popsane v zakone. S ditetem je to slozitejsi, viz to tema vyse. Prakticky z mych znamych nikdo problemy s vozenim deti ve voziku nemel.
Na Aukru se často vyskytuje tenhle vozík: http://aukro.cz/vozik-za-kolo-pro-prevoz...
Prej není špatnej - jedna pani povidala, sám s tím zkušenosti nemám:)
To je nějaká kopie Boba :-D
Bude to nějaká Čína,ale úplně obšlehlej Azub.Mám ho doma od vánoc,jel jsem jen kousek a hned se vypojil z uchycení.Chce to kus drátu,aby se ty "packy"na úchytu neotvíraly.Pojedu s ním letos do Composteli,když tak ho nechám někde ve šrotu.Raději jsem nechal na kole oba nosiče,když tak náklad přesunu na ně.Jinak vozík posílá dotyčný v pohodě.
Nekup to?Za ty prachy!Dnes se odporoučel rychloupínák,urvaly se ty koncovky na uchycení!!!A to byl nenaloženej!To moc daleko nepojedu,asi to zase obrašnuju a kašlu na káru.FAKT NEKUPOVAT !!!(možná jeden s tisíce se povede,ale nevěřím tomu,už sám matroš stojí za ho...)
Ahoj, s těmi vozíky z Aukra jsme byli na túře z Amsterdamu do Paříže, a vydržely. Recenze je tu:
http://www.prexl.cz/shoolins-on-the-road/?p=517
Ahoj,
Tento vozík je krumpl.Koupil jsem ho, ale je to naprostá HRŮZA.Lidi,nekupujte to,nevím jak jsi mohl s tímto šuntem dojet tuto trasu fakt nevím.Nákupní cena tak 1000,to by šlo.Musel jsem ho celkově předělat,zesílit uchycení,jinak řešit uchycení ke kolu,rychloupínač je totálně nefunkční,kolečko 20km a je po něm.Kdo ho koupil a chtěl by ho používat bez obav můžu upravit do profi podoby,pak super vozík na náročné trasy. Zdravím cestovatele.
Odvolávám co jsem odvolal!Nakonec jsem táhnul káru 7410km,kolečko je původní,plášť je původní!Jen jsem před cestou seřídil a promazal ložiska.
Vidim dobre, ze sis vezl rezekvni predni nosic?
Jasně,po tom hodnocení a prvním dojmu?!Bezva se na něm sušilo prádlo!Kolečko,že vydrží 20km,mě docela vystrašilo,tak jsem přibalil přední nábu,že to někde přepletu,když se to nerozloží komplet celý.Jak jsem odjel,tak jsem přijel!
http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=7948668...
Asi používá vařič dřívkáč,všude palivo neseženeš.
Spíš je tam zajímavý to zadní kolo :-D
S vozíky nemám žádné zkušenosti ale docela mě zaujala představa táhnout za kolem (v mém případě tandemové tříkolky - ve stavbě) nějaký vozíček.
Z mého pohledu je jednokolový lepší pro nějaké úzké cestičky a stezky nebo mezi lidi nemusí se člověk tolik starat o to jestli mu vozík nevyčnívá na jednu nebo druhou stranu, pravda s parkováním to může být trochu problém ale i to se dá nějak vyřešit (třeba si vyrobit centrální stojánek jak je na motorkách)
Dvoukolový bude zase stabilnější a lepší na parkování, když člověk si nedejbuh natluče tak si nevysype náklad. Jen bych měl obavu o rozkmytání (vysoká rychlost + výmol = odskočení kola od vozovky, a následné přeskakování z kola na kolo a následné riziko nějaké kolize)
Jinak bych si dovolil tvrdit že dvoukolový uveze větší zátěž nežli jednokolový.
BTW jak je to s vozíkem při brždění? Ta váha a energie té hmoty se musí někde projevit. Netlačí vozík při brždění do strany (jako u nákladáků) nehrozí riziko zalomení "soupravy"? Brzdná dráha, se musí zákonit prodloužit. Jako u všech vozidel při brždění se hmota tlačí dopředu, a tudíž větší zatížení na přední brzdy. Většinou to bývá to bývá 60/40% brzdné síly. Dočetl jsem se že u tříkolek to může být až 80/20% nestálo by za to popřemýšlet nad přídavnou brzdou na vozík? Přeci jen váha vozíku dejme tomu že by měl 10 kg a nákladu 30kg musí být citelně znát. A díky zatížení by mohl mít dobrý přítlak k povrchu.
Jak to vidíte? Nepřemýšlel nad tím někdo?
Je to jen polemika tak mě nekamenujte:-)
http://www.alternativni-cyklistika.cz/tag/honza...
Nic si nepřečtu, ty reklamy, které překrývají text neumím odstranit.
Clickni kamkoliv do textu, Ctrl+C, notepad, Ctrl+V.
Jde to i jednodušším způsobem:)
stačí kliknout na nadpisy těch dvou jakoby kapitol a otevře se to jako nová stránka. bez reklam přes půl monitoru:)).
To sopu ty "ajťáci", jdou na to hrozně vědecky a přitom je to tááák jednoduchý:)).
Ja mam pouze prakticke zkusenosti z leta, kdy jsem byla s detmi natezko. Veci jsem vezla ve voziku urcenem k vozeni 2 deti. Ten vozik byl pridelanej do osy kola a jak je tam pruzina, obcas nastavalo takove propruzovani na terennich nerovnostech, ktere me zpomalovalo. Vezla jsem odhadem naklad ke 20 kg a prislo mi, ze me vozik zpomaluje vyrazne vic, nez kdybych tutez vahu vezla v brasnach. Pri jizde z kopce a brzdeni jsem nikdy nepotkala problem, jen je potreba mnohem vic prizpusobit rychlost povrchu skrzeva to propruzovani mezi vozikem a kolem, kdyz jsou velke vymoly.
Rozkmitá se i jednoosý při větší rychlosti když ho špatně vyvážíš. Ale je to tak, že bych si toho ani nevšiml, kdybych kolo s naloženým vozíkem nepůjčil člověku, který najezdil stovky kilometrů s motorkou, za kterou měl připojeného "páva", jednostopý vozík. Ten mě na to upozornil.
Problémy s vytlačováním do strany jsem zaregistroval jen při rychlosti nad 35 km/hod a zároveň v opravdu prudkých zatáčkách.
K brždění: ve vozíku jsem vozil cca 60 kg a při běžné jízdě se nepoznalo nic. Problém s vybočováním nastal tehdy, když jsem z kola slezl, abych ho vedl např. z prudkého svahu (nějaká terénní vlna, chodci v cestě apod.). Jak jsem tím odlehčil zadní kolo, vozík je hned začal vytlačovat do strany, zvláště, když to bylo třeba na štěrku.
Časem jsem si zvykl z kola pokud možno neslézat a při sjezdech nevstávat ze sedla, a když už to jinak nešlo, slezla i manželka a vozík brzdila za madlo.
Jinak vozíky IMO existují i bržděné, ale sám jsem to nezkoušel a ani si nemyslím, že by to za to stálo. Pokud tedy nemíníš vozit ve složitém terénu opravdu těžké náklady. Na běžné cestování po víceméně zpevněných cestách to není třeba.
Brždění je myslím v pohodě. Jasně že to brzdí na delší dráze, ale je to mnohem spíše úměrné tomu kolik je celková hmotnost než tomu zda je to naložené na vozíku nebo v brašnách.
Zalomení nehrozí snad s vyjímkou ostrých zatáček, jak píše Petr. Ale do ostré zatáčky pojede rychle s naloženým kolem jen blb.
Pokud chceš vozík na bagáž, jednoznačně doporučuji jednostopý.
A malá provokace: V pohodě stačí i brzdy véčka. Tandem s vozíkem s cca 225 kg lze brzdit dvěmi véčky a dvěmi prsty.
Souhlas - véčka úplně v pohodě. Cantilevery už se musí trochu moc mačkat (hmotnost soupravy 95 kg bez jezdce). Jde to, ale nic moc. Ale véčka stačí krásně.
Dovolím si nesouhlasit. Moje váha soupravy je něco kolem 100kg bez jezdce a několikrát jsem se dostal do prekérní situace, kdy bylo potřeba rychle zabrzdit z prudkého kopce (třeba kvůli díře v silnici nebo kvůli přecházející želvě:-) Ale brzdná dráha s véčky byla příliš dlouhá. Vyřešily to kotouče, s těmi se brzdí výborně. Jenže v nich neustále něco drhne a nedá se to vyštelovat. Ani v servisu si s tím neporadili. Asi se při zapojení těžkého vozíku hodně kroutí rám kola. Navíc se obložení dost rychle sjíždí brzdové destičky. Ale bezpečnost má přednost. Raději investovat do destiček nežli najet kolem třeba do kanálu z něhož si někdo vypůjčil poklop.
Tak to je váha srovnatelná (u mě 90 bez jezdce), a přesto trvám na tom, že véčka v pohodě. Ale možná je to o tom, jak moc si to necháš rozjet. Já se domnívám, že s takovouhle soupravou jsem si to nikdy nepustil přes 40 km/h, ani z ostrého kopce ne. Myslím, že jen blázen něco takového zkusí s nebržděným vozíkem - ono totiž vůbec nejde jen o to zaťápnout kolo na fleku, ale hlavně o to, co ti s tím pak udělá nebržděný návěs...
No, a s tímhle omezením rychlosti jsou véčka ok.
Ta nevyzpytatelnost vozíku při prudkém brždění je taky jeden z důvodů, proč si do vozíku dávám co nejmenší zátěž. Taky jde o to, že vozík pak hodně "tahá" při jízdě do kopce po nerovnostech a taky mají vliv malá 20" kola s obecně větším odporem. Samozřejmě, že si s dětmi z kopce nedovolím to co sám. Ale i 40km/h je dosti velká rychlost na problém se zaflekováním. Možná v tom tedy bude ještě rozdíl ve váze jezdce, protože já nejsem žádný proutek. Atakuji psychlogickou hranici 100kg. Takže váha včetně jezdce cca 200 kg.
K brždění. Také máme jen véčka. Problém byl jen zkraje, než jsme se naučili s tím pracovat. To nám v horkém dni s naloženým vozíkem při sjezdu z Březin do Děčína bouchla zadní guma a na ráfku se nedala udržet ruka. Od té doby si to hlídáme a už se to nestalo.
Nevyvracím.
Když jel Honza Galla s Eliškou na ´expedičně´ zatíženém lehotandemu(osazeném hydraulickými ráfkovými brzdami), přehřála a bouchla jim při brždění přední pneumatika.
Tutéž zkušenost s ráfkovými brzdami uvádí Jirka(Hebi).
Intenzivní brždění ráfkovými brzdami není ´to pravé ořechové´...
Jasně, ale když o tom víš a chladíš pauzami, není to problém...
Sjezd takového Grossglockneru by se časově dost protáhl ...
8-)
To ani ne, není to tak prudké, dá se jet rychle a tím se zlepší i chlazení ráfků. Na solo kole jsem to jel v kuse bez obtíží. Ale jsou kopce pravda kde to zdržet trochu může. Ale kdo by tolik pospíchal na dovolené?
O kopci jsem slyšel jen od svého otce, který ho jel(nahoru) v roce 1937 na motocyklu Praga 500 a vyjel ´na jeden zátah´. S vařícími motory zůstavaly v kopci Panhard-Levasory, Hispano-Suizy, Mercedesy, Steyery a, ano, i Horchy ...
8-)
No vzhledem k tomu že to chci tahat jen za tříkolku tak je asi jedno jestli jednokolový nebo dvou kolový.
Na to ostatní popojíždění, mi stačeji brasny na kole.
No a tady vozík trošku z jiného soudku
http://www.youtube.com/watch?v=3sHmDxwZlXQ&...
S tímhle by dokázalo jezdit i to největší nemehlo na světě :-D
Prosím existuje nějaké řešení jak opravit boční protrhlý igelit na vozíku.A jaké odrazky musí vozík mít.Děkuji
Myslíš okýnko u dětského vozíku? Tu "slídu"? To se řešilo tady:
http://www.nakole.cz/diskuse/8751-praskla-bocni...
Ale myslím, že na nic kromě výměny nebo izolepy nikdo nepřišel. Ať tak či tak, dej pozor, ať zvolíš pevné řešení, aby ti děti za jízdy nevrazily ruce do drátů. Osobně bych to asi řešil přelepením samolepící bezpečnostní fólií na okna, a kdyby na tom nedržela, přišli bych ji po obvodu. Ale vyzkoušený to nemám, okýnka nám zatím drží...
Odrazky: dvě bílé vepředu, dvě červené vzadu. Myslím, že nejméně 30 cm nad silnicí a co nejblíž okrajům vozíku, ale to si kdyžtak najdi v zákoně. A jinak platí: čím víc, tím líp. Pořádné blikačky, reflexní trubičky na špicích nebo našité kusy reflexní vesty rozhodně nic nepokazí...
Možná by stálo za to při zviditelňování vozíku nechat se inspirovat tímto:
http://www.nakole.cz/diskuse/14063-musim-se...
brzdná dráza se zvyšuje čím více tam máš naloženo.každý týden jezdím pro obilí s klasickým dvoukolákem přivázaným duší za sedlovku,a nikdy jsem neměl problém to ubrzdit a to tam běžně vozím cca 350 kg.Je pravda že to je podstatně horší ale ubrzdit se to dá,pokud ti někdo vlítne do cesty tak to nestihneš,toho bohužel třeba i sundáš,ale jinak bez problémů.A do strany to nevybočuje.Pouze při zatáčení.U kamionu to dělá pokud dupneš na brzdu jde návěs do smyku ale kolo s vozejkem není kamion.Já vozím za kolem i klasickej vlek za auto s připojením na kouli a problémy nemám,ale jde o zvyk.
Za kolem se dá vézt cokoliv třba i tahle konstrukce.Ovšem ne všechno je vyhláškou dovoleno.Vozejk by neměl přesahovat šíři 80 cm,což třebavozejk za auto rozhodně nemá.
zdravim . . neviete nahodou, ci sa da tento vozik objednat niekde priamo z ciny ?? http://www.az-impex.eu/az-impex/eshop/7-1-SPORT...
našel jsem (zatím, taky hledám levnější variantu) jenom http://www.diytrade.com/china/4/products...
za jeden vozejk chtěj $150 - a prej náklady na dopravu jsou větší než cena vozejku
žádnýho dealera v evropě nemaj, minimální odběr 30 ks
za tříkolku http://www.powersports-zqi.com/product_detail... chtějí $850 - minimálné objednávka je 5 ks, dopravný ale neznám
nechtěl by se někdo ujmou objednání ? :-))
.. to uz asi radsej odtial ... http://www.amazon.de/gp/product/B0051TYT7U/ref...
http://bebehut.com/proview.asp?id=45
když jich objednám 100, tak cena za jeden je 41 dolarů
cenu dopravy zjišťuju :-))
já taky, tak už jsme tři ????
To chcete provozovat nákladní cyklodopravu, aby vám nezavedlo mýto na cyklostezky :-)
A to už je skoro 1/4 kubiku a to by už mohli dopravci střihat ušima :-)
Cena je to slušná, mě by se taky docela líbil, ale nějak nevím k čemu by mi byl, jedině, že bych v něm vozil čistý vzduch z nížiny do hor :-)
no cena je to ZATÍM pěkná
ještě připočítat dopravu, clo a DPH
kontejner vozejků s nápisem GIFT asi neprojde :-))
Já myslel, že 41 je konečná cena, i tak nějakých 1.500 Kč bude asi přijatelná cena.
To je hodně zajímavá nabídka. Kdy to budeš asi tak objednávat?
Já do něčeho takového mohu jít až po výplatě. což je za čtrnáct dní ;-)
no zatím je nás šest
o to se při objednávce 100 kusů á $41 bez dopravy a ceny rozdělíme
dělá na každého z nás 13666,--
jako bonus každý dostane dalších 15 vozejků úplně zadarmo ... :-))
A to se vyplatí :-))
Tak schvalne, jestli se dostanete pod cenu tehle:
http://www.amazon.de/gp/product/B0051TYT7U/ref...
http://www.az-impex.eu/az-impex/eshop/7-1-SPORT...
, na ktere tu byly odkazy vyse. 8-)
Dovolím si trošku oživit toto téma a rovnou se zeptám jak to vypadá s vozíky? A kolik je potenciálních zájemců? Jestli se to pohlo nějakým směrem. Ptal jsem se ve svém okolí jestli by někdo nechtěl vozík za kolo a bohužel se žádný zájemce nenašel. Toť vše...
Trojkolku postavíš a vozík né???
Postavim ale jsem línej :-) Né kecám... Už přemýšlím nad tím jak to udělat aby to fungovalo, jen pořád žiju v naději že by se to dalo sehnat za rozumný peníz a bez práce. Ale asi mi nic jiného nezbyde než ho udělat... Uvidíme :-)
Já mám vozík dělaný nějakým zámečníkem z Brna, už jsem tady několikrát psal. Není tak prudce elegantní, ani tak laciný, ale zase to bylo jednoduše bez práce.
neslo by pre nas blpcou (teda hlavne mna) nafotit to uchytenie na biku? Su tam nejake loziska alebo................
proste vsetko ok len neviem ako je to s tym rychloupinakom a hackami
Není problém, fotky mám připravené, nejsi první.
Tyhle detaily z kola, kde nejsou rychloupínáky. Ale pro rychloupínák to mám stejně, jen ty šestihrany s drážkou jsou dva různé, jeden má otvor se závitem na tyčku rychloupínáku, ten druhý má jen průchozí otvor. Rychloupínák má samozřejmě tu tyčku úměrně dlouhou.
Díky za ty fotky, potřebuji přesně vozík na připojení k patkám. Mám náboj bez rychloupínáků. Vozík sháním pro psa a jednou za rok k použití "na těžko". Myslíte, že tento jednostopý vozík je pro psa vhodný? Neskáče to moc? Převážné použití je na silnici, terén spíš výjimečně, pokud, tak značené cyklostezky, pláště mám na silnici, žádné hrby. Manželka by to využila jednou ročně "na těžko". Stačil by?
Nevím pro jakého psa, ale jednostopý vozík je dost úzký a měl bych obavu, že pokud se bude větší pes vrtět, bude to dost znát v řízení, jak se ten vozík bude mít snahu naklánět.
Převezl jsem na tom, při pečlivém vyhýbání se dírám, i PC s LCD monitorem. Ale u psa nevím, se zvířaty nemám zkušenost. Samozřejmě prázdný vozík skáče dost.
Pes doroste do 35kg max. S tím jednostopým vozíkem si to myslím podobně. Zkusím se zeptat v tom Brně, jestli vyrobí i dvoustopý. Dík.
Pes nebude sedět za tebou v otevřeným vozíku. I když ho přivážeš, co když vyskočí? Uvidí jinýho psa? Vozit psa lze bezpečně podle mého názoru jenom jako Lucie s Michalem (Z útulku až k moři). Prostě zavíratelnej dvoustopej vozík. Jako dítě.
Něco jiného je malej pejsek v košíku před tebou, kde na něj vidíš a je vysoko (od silnice a jiných psů).
Nebo jako my :D Zasmějte se.
1. fotka je starší, tu 2. jsem sem už jednou dávala.
Ten dvoukolový je dobrý, představu mám podobnou. Zbytek záleží na vztahu:pán-pes-kolo-vozík. Nám chybí zapasovat ten vozík, jinak nic. Vám se to podařilo.
Já mám třetího psa, tento už je druhý stejné rasy, vím, co ten pes udělá a kdy. Tyhle problémy se dají řešit a vozík uzpůsobit, domlouvat se případně s výrobcem na uzavřenosti vozíku a dál. Mně jde hlavně o systém uchycení a o dvou-jednostopost. Taky potřebuju vozík, ze kterého pes vyskočí a naskočí, když mu řeknu. Ale to se tady řešit nedá.
Hele,já ho koupil na Aukru za 1370,- kaček.Zrovna jsem čučel,že se dá na http://www.az-impex.eu kupit za 1760,- i s taškou.Taky jsem ho chtěl původně stavět a hromadil matroš,ale asi by vypadal jak z kopřiv plot,tak jsem ho koupil.Žádnej mistr světa to neni,ale použitelnost je dostačující.Táhnul jsem ho až na Finistere a jsou z nás kámoši na život a na cesty!
Hele Luci
V létě budu pryč rodinou, tak jestli v květnu přežiju a přežije to i ten vozejk, půjčím ti toho Croozera Cargo co jsem právě sestavil, jestli si nevybereš něco jinýho. Zatím s ním mám najeto jen 50 kiláků, ale myslím si, že to půjde.
Kde mě najdeš a další spojení najdeš na www.cs-sklo.cz
Tenhle člověk sice netáhne stan ap.,ale výkon víc než dobrý.
http://www.youtube.com/watch?v=hH6shyq2x6o&...
To je ůžasné vozítko , už dlouho ho obdivuji , uvažoval jsem o stavbě , třeba na to jednou dojde. On na tom jel s přítelkyní a synkem /tehdy asi ani ne ročním/ od nich až k Černému moři a zpět ,dohromady asi 960 km , má o tom na youtube pětidílné video...
Škoda , že zrušil své stránky , mě se moc líbily , přesunul jejich obsah na http://hpv.com.ua , ale to už není co bývalo .
Dobrý výkon. Jen nevím, jezdí-li s takovým nákladem častěji, co na to budou říkat později jeho kolena. Všiml jsem si, že mu při šlapání kolena dělají mírný oblouk, což asi není pro kolenní kloub to ideální. Takovéhle silové šlapání asi není to nejlepší.
u nás se používá tohle,oficiální nosnost je 250 kg a má velkou stabilitu.Uveze i více,já na ní vezl cca 700kg(paletu Ytongu).Uchycení za kolo je jednoduché:starou duši ze silničního kola přestřiženou a uvázané k sedlovce.Popř ještě kus drátu,nebojte nepovolí se to.Tu paletu(720kg) jsem takto vezl 3,5 km.Takže na nějaký věci na výlet to je hračka.Kára váží cca 20-30kg.A je vhodná do terénu,neboří se a projede vše,pokud to ušplapete.
no tu paletu to chtělo natočit, protože to už je trochu moc na můj vkus. Po rovině to jde, ale do kopce konec. Já jednou tlačil auto 6km a nic moc teda
... Měl jsem jet hrát do Třebíče,
jenže jsem v autě zlomil klíče,
tlačit se nedá, je to těžký,
nezbývá, než to dojít pěšky,
tak šlapu ku Třebíči,
no je to... prostě těžký ..."
8-)
Jel jsem tam na podzim. Brno-Třebíč-Mor. Krumlov. Šlapu a čekám, kdy to začne "být prostě těžký", proto jsem tam taky jel, Wabi mne inspiroval. Nic, pohoda, i když v republice i ve světě se to ten den dost "sralo". Jsme zajatci vlastních myšlenek. To jsem si tam ověřil v praxi.
Vozík jsme přestali řešit a koupili tento:http://www.axitbikes.eu/index.php?main_page...
Dnes ho jede žena vyzkoušet. Jsem zvědavý, jak s Anetkou dopadnou.
No já předpokládám, žes to vezl jen po HK. Do kopce ani s kopce by to asi fakt takhle nešlo ;) Ještě řekni, žes to tahal tím modrým chooperem! To by fakt chtělo video!
ne do kopce jsem to nevezl(jen z baumaxu domů) a za choprem taky ne ,popravdě jsem to měl za tou červenou libertou na tahání tý konstrukce.Jen do tý doby než jsem utrhl sedlovku a hodil záda.Vozejk docela seděl.Nojo není stavěnej na 7 metráků.
Jo, tenhle vozík snese lecos, ale je to spíš pro cargo než turistiku. Nesplňuje ani nové limity, má na šířku 1050mm. Já to skutečně používám jen do těch 1/4 tuny, na drobnosti, viz foto. Vytůnil jsem ho na tahání delších věcí za kolem tím, že uchytím oj opačně pomocí speciálních mezikusů. Tažné zařízení mám na většině kolech kolem 700mm nad úrovní vozovky. Viděl jsem i úpravu této káry na zvýšení nosnosti pomocí kol z motórky asi na 320kg.
S tím Ytongem bych bez brzděného přívěsu asi nejel ;) Jaks to tam přes ty pevné sajtny paleťákem dostal?
Jé, na týhle posteli spím (ale je teda v horším stavu).
Ale vozit tu těžkou mrchu za kolem, kor tady u nás... to asi fakt né :-D
já teď vyrábím vozej za kolo- původně vozej za auto sundal jsem sajtny,upravil voj a na sedlovku kola přivařil kouli z auta.A jak to jede,až to dodělám tak budeš mít co fotit.
A jinak tu paletu jsme tam naložili hydraulickou rukou a poruhama.
Nevim co máš za vozejk, snad za nějakýho džípa? Já kdybych dal svůj autovlek za sedlovku, tak budu škrtat zadním čelem o zem. Proto chystám TZ až za zadním kolem ve výšce podle směrnice ES:
2.2 Montáž spojovacích hlavic na vozidlo
2.2.1 Pro přívěsy maximální hmotnosti 3,5 t včetně jsou přípustné spojovací
hlavice třídy B. Spojovací hlavice musí být namontována tak, aby bod
připojení přívěsu byl ve výšce (430 ± 35) mm nad vodorovnou rovinou,
na které stojí kola přívěsu...
Tady je to celé:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ...
vypadá to takto: jinak oj jsem upravil je ve tvaru Z. viz obr. vozík váží 85 kg a je 2.8m dlouhý a je bržděný.
Aha, takže za auto už ho nedáváš? A ještě mi řekni, jestli's u vleku něco dělal s tím brzdovým pístem. Přijde mi, že než začne brzdit potřebuje docela velkou sílu na stlačení, která je nastavená na o dost těžší tažné vozidlo.
za uato už není neprošel by technickou.A byrzda není klasická na kouli ale mám tam normální ručku-fungije stejně jako u auta,pokud chceš přibrzdit třeba z kopce stačí ji trochu zatáhnout a brzdí to.Ale nemá aretaci.přidělá se do dvou šroubů na rámu kola (na horní trubku) a jen se zavlíkne a dotáhne lanko od bubnů nápravy.Já ti to ukážu až budeš v hradci.Můžes se projet.Teď to jde na zinek a je skoro hotový.Když jsem za ni škubnul málem jsem hodil hubu,to zastavilo na 10cm!
To by bylo taky pěkné video, že bys zatáhl ručku na červenou a letěl přes řidítka obloukem do křižovatky ;) V HK budu až začátkem příštího týdne, o víkendu jsem ve Vídni. Třeba se mi pak podaří ten vozejk zastihnout při nějaké akci, třeba s ytongem nebo tak něco.