Ahoj, rádi bychom jeli začátkem dubna z Hamburku do Prahy. Protože nebude až tak vedro, rádi bychom spali po penzionech, gasthausech a zimmer frei.
Je to reál? neorientují se provozovatelé jenom na hlavní sezonu? a kolik máme počítat za 2 osoby a kola? Moc díky!
http://www.google.com/cse?cx...
Vyber si, co tě zajímá!
(budeš-li příště něco hledat, je nad seznamem témat diskuze okénko a nápis ´Hledat´. Tam zadej, co tě zajímá ...)
:) Věř nebo ne, ale projel jsem všechna vlákna na téma Labská CS a co mne zajímá (zda penziony zimmer frei etc. fungují už v dubnu a kolik +-stojí) jsem nenašel, proto se ptám:)
http://www.elberadweg.de/start.html
Myslíte, že se vyplatí jet z Prahy až k Severnímu moři a pak zpět na kole ? Díky
Po Labské cyklostezce? To bude teda zajímavé
Jak vyplatí?!?
Buď si tam chceš na kole zajet nebo ne.
Máš to v hodinovce nebo v úkolu?
Protože je to jediné otevřené téma o Labské cyklotrase, dám to sem.
V několika tématech se řešilo, že cesta na/od pobřeží (Cuxhaven) vlakem vychází na nějakých 5, 6 přestupů pokud nechci použít EC/IC.
Protože jsem teď ve vlaku přes Německo měl dost času prohlížet si jejich směrování vlaků, objevil jsem, že nejmíň přestupů na hranice s ČR vychází ze Žitavy, jen tři. Ze Žitavy je dobré spojení do sítě ČD, navíc do Čech je to jen skok.
Jel jsem vlakem z Dráždan do Cuxhavenu 30.6.2012.
so-ne jízdenka pro 2 osoby + 2 kola 55 EU.
Možno zakoupit jízdenku přímo v hale nádraží v automatech nebo v místní DB Reisen.V automatě to vyjde o 5 EU levněji.Samozřejmě se v něm dá vyhledat spousta jiných variant spojů. Vše bez místenkové rezervace pro kola a kolo jsem nemusel ani jednou zvedat do vlaku.Všechny byly v úrovni nástupiště.Doba jízdy od 9 do 17 hod.Můžete též hledat na www:db.de . V případě zájmu se podělím o zážitky, kempy, trasy.
Poděl, poděl, osobních zkušeností není nikdy dost.
Ještě k cestě ze Žitavy. Vychází tam přestup v Cottbus a teď jsem si zrovna na nějakém železničním webu přečetl cestopis, kde je napsáno, že v Cottbus je prý daleká cesta mezi nástupišti z jednoho vlaku na druhý, tak je otázkou, zda by se to za těch 5 minut, co tam dle současného jízdního řádu je na přestup, stihlo. (autor záměrně čekal až na další vlak za dvě hodiny)
V Cuttbusu jsme přestupovali v roce 2010 při cestě zpět do ČR z Ueckermunde (Odra-Nisa). Na přestup jsme měli cca 5 minut, naneštěstí jsme měli i malinko zpoždění, takže to bylo dosti na knap. Museli jsme s kolama i po schodech, zas tak moc daleko to nebylo, ale s naloženýma kolama pravda nic moc.