Po světě chodí mnoho snílků, kteří přemýšlí, jak „spasit“ svět. Bohužel, jen málokterý z nich se dostane dále než právě k oněm myšlenkám. Pak jsou ale jiní, kteří nakonec přetvoří své sny v realitu a aktivně tak začnou měnit svět k lepšímu. Do druhé skupiny patří i Ian Sims.
Ian Sims dlouhou dobu pracoval v chemickém průmyslu a jeho koníčkem byl vývoj, konstrukce a stavba nejrůznějších pohybovadel. Sám si postavil auto a podílel se na konstrukci závodních sajdkár. Pak přišla na řadu kola. Hlavní myšlenka, kterou už od začátku sledoval, byla pomoci co největšímu počtu lidí k tomu, aby začali jezdit na kole. A hlavně, aby přestali používat auta, k dopravě do práce a na příliš krátké vzdálenosti. Bylo tedy třeba odstranit některé nevýhody klasického kola, které mnoho lidí odrazovalo od ježdění. Vznikla tak tříkolka s pohodlným sezením i velmi jednoduchým ovládáním.
V roce 1990 vyjel z garáže Simsů první trike, který byl určen k prodeji. Od těch dob prodej a popularita značky Greenspeed roste a roste a tříkolky s tímto jménem se prodávají po celém světě nejvíce v USA a samotné Austrálii. Během uplynulých let bylo třeba najít některé specifické komponenty, které se na tříkolkách prodávají. A tak zvnikly speciální ráfky, náboje, ale i pláště. Není tedy divu, že značka Greenspeed a především její zakladatel Ian Sims jsou opravdovým pojmem a legendou ve světě „zelené“ dopravy.
Díky obrovské vzdálenosti, která však dělí Austrálii od Evropy, se Greenspeedy v Evropě příliš neprodávaly. Vyvstávaly neustálé problémy s dopravou, cenu zvyšovalo nejen clo, ale i problémová a nákladná komunikace. Ian Sims se tedy rozhodl najít v Evropě vhodnou firmu, která by byla schopná tříkolky Greenspeed montovat a starat se o veškěrou jejich propagaci a prodej v Evropě. Díky doporučení britského cyklistického novináře objevil Ian Sims českou firmu AZUB BIKE, která se zabývá vývojem a výrobou lehokol a má k tříkolovému světu velmi blízko. V prosinci letošního roku se pak Ian Sims objevil v Uherském Brodě, aby domluvil veškeré drobnosti i podstatnosti, které bude vyžadovat montáž tříkolek v AZUBu. Samotná produkce by měla začít v březnu a v roce 2007 se předpokládá prodej zhruba stovky Greenspeedů z nichž nejvíce jich zamíří do Německa a Holandska. V následujících letech by se produkce měla zdvoj až ztrojnásobit.