reklama

Dejte kolu elektrický náboj – nová přestavba na elektrokolo se středovým pohonem

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízí Citybikes již od roku 2008. Nyní představuje novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem.

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Foto: Citybikes

V čem jsou odlišnosti přestavby na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový pohon se instaluje místo standardního převodníku a středu klik. Pohon zadního kola se uskutečňuje prostřednictvím stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Díky tomu je možné měnit motoru převodový poměr. Motor pak efektivněji pracuje jak v menších tak ve velkých rychlostech kola při optimálních otáčkách motoru. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  3. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler – není nutná další instalace.
  4. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

Přestavba na elektrokolo

Co obsahuje přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  3. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  4. Senzor rychlosti, magnet
  5. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový.
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

Parametry sady Electrokit – středový pohon:

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

Dojezd: 50 až 70 km.
Hmotnost: elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
Rozměry: baterie 35 × 15 × 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg.

Přestavby na elektrokolo provádí:

Citybikes

náměstí Svatopluka Čecha 1350/5
Praha 10 – Vršovice

Fotogalerie

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem Přestavba na elektrokolo – středový motor set Přestavba na elektrokolo – středový pohon 8 FUN Přestavba na elektrokolo – ovládací jednotka středového motoru Přestavba na elektrokolo – středový tác
Citybikes (PR), 09.09.2014
Blogy

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 9. část

 ()
Už se nám to pomalu chýlí ke konci Začal čtvrtý týden našeho putování. Chtěla bych psát o tom, že mám tohle období ráda. Fyzička je zpět, člověk něco málo pohubl, cítí se skvěle a každý kopec vyjede jako nic... Ale ouha, místo toho ho pobolívá břicho, a... no však to znáte. Tolik já a děti, my na…
Peggy | 10.06.2024

Z Drásova do Říma

 ()
Z Drásova do Říma, květen 2024 Po cestě 1000 km Polskem podél Baltu a Odry a Z Lince do Budapešti přes Alpy si tady odložím další kousek svých cestovních deníků... Tak tenhle cíl zrál už docela dlouho. Už ani vlastně nevím jak k tomu došlo, ale jednoho dne sedím s Radkem na pivě, koukáme do mapy.cz…
Monolema | 06.06.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 8. část

 ()
Civilizace po Kyrgyzsku Mysleli jsme, že na noc zůstaneme někde blízko sedla, ale nakonec jsme ujeli ještě 11 kilometrů a klesli do 2700 metrů. Kolem uhelného dolu nocleh možný nebyl, nenašli jsme žádné rovné místo a navíc vše bylo pokryto vrstvičkou šedého prachu. A ani mezi zaparkovanými…
Peggy | 02.06.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 7. část

 ()
Sonkol, zázraky na počkání nebo do tří dnů Kratičké intermezzo - které se přihodilo úplnou náhodou, přesně mezi psaním 6. a 7. části Miluji takové ty nádražní či vesnické knihovničky, kde se lidi zbavují starých knih. Většinou to bývají nějaké blbosti, ale už jsem v nich párkrát narazila na…
Peggy | 26.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 6. část

 ()
Naše první třítisícovka Slibovali jim ráj na zemi a místo toho je čekala jen pustá step. Tak zní úvod příběhu bratrské pomoci zhruba tisícovky Čechů a Slováků, kteří se v letech 1925-32 vydali pomoci budovat Kyrgyzskou socialistickou republiku, tehdy už jako součást Sovětského svazu, v rámci…
Peggy | 20.05.2024

O čem se mluví:

Technické rady Jaký materiál brzdových destiček zvolit? dnes v 14:32
Cestování na kole Co vás zaujalo 279 dnes v 13:54
Štafeta NaKole.cz Štafeta Via Czechia centrál 2024 dnes v 10:03
Cestování na kole nabídka nebankovní půjčky dnes v 03:26
Ostatní – cyklo Jaké to bylo? - 148 včera v 22:32
NEcyklo Co pobavilo, potěšilo 192 včera v 22:28
Elektrokola SAVA Deck 9.1 - motor Shengyi CMT03 včera v 18:24
NEcyklo Co vás vytočilo 153 včera v 17:01
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

425 cyklistů (9 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 9. část

Už se nám to pomalu chýlí ke konci Začal čtvrtý týden našeho putování. Chtěla bych psát o tom, že mám tohle…
Peggy | 10.06.2024

Z Drásova do Říma

Z Drásova do Říma, květen 2024 Po cestě 1000 km Polskem podél Baltu a Odry a Z Lince do Budapešti přes Alpy…
Monolema | 06.06.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 8. část

Civilizace po Kyrgyzsku Mysleli jsme, že na noc zůstaneme někde blízko sedla, ale nakonec jsme ujeli ještě 11…
Peggy | 02.06.2024