Je čas vyfotit u směrovky "Paris" nové kolo
Času zoufale málo, rozhodnul jsem, že dojedu autem do Heilbronnu a pak přespím v Karlsruhe, Nancy, Epernay, a budu v městě světel.
Přišlápnul jsem si, v Karlsruhe jsem byl brzo, rozhodnul jsem pokračovat na Štrasburk a zkrátit tím zítřejší etapu.
Nedávno jsme si to tu psali.
Jak na déšť. No, když prší 5 hodin, prostě zmokneš. Ale hůř, jak zmokne mobil, přestane nabíjet. Mobil potřebuji v provozu protože "covid pas". Neubytuji se a nenajím.
Ve třičtvrtě na pět tma a jámám před sebou 30. Do hází baterka v mobilu i radaru zato v akumulátoru mám na 60 km.
Jedu podle cedulí, mobil vypnutý malinko kufruju.
173, baterie ukazuje ještě 10 km, a v brašně třetí plná. Byla to rovinka.
https://www.relive.cc/view/v1Ow3eVxLXO
zítra Nancy.
Mám pár kiláků najeto, irčitě to pomůže.
V kolik tak ráno vyjíždíš, když je teď už brzo tma, jezdíš po setmění se světly?
Včera jsem vyjel v 6,autem do Heilbronnu, odtamtud asi v 10,0setmělo se po půl páté a atálo to zaprd. Ale najel jsem si na dnešek, tak jsem dneska měl jen 154.Vyjel jsem v 8:45 a byl v Nancy po čtvrté, ještě za světla.
Vyjel bych dřív, ale musel jsem se testovat, aby mě večer ubytovali. Testuje se od 8mi.
Zítra to bude delší,něco přes 190 z Nancy do Epernay. Chtěl bych vyjet v 7, test tu platí dva dny, snídani mi snad dají od 6:30.
Ale počítám že kousek pojedu za tmy, ale mělo by to být na cyklotrase, tak mě snad nic nenabere.
Dneska dost rychle.
https://www.relive.cc/view/v8qVpowVY7O
Nestavil jsem nikde,jdu sehnat něco k jídlu, pak něco snad povím.
Tak jsem se trochu zasytil a srovnal
Cesta na Paříž je v podstatě "po rovině".
Až na pár vršků. O Kochertalu na cestě z Norimberka do Heilbronnu jsem už psal.
Nejde se mu vyhnout, lze málo vymyslet. Vyjedeš, nebo vystrkáš, a pak se hodí kratší a strmější pochod.
Dalšími vršky, co stojí v cestě doěsta světel jsou Vogézy. Kdysi tam udělali kanál, Marna-Rhona, a tak se držet kanálu postačí, těch pár metrů zdymadla vždycky ušlápneš. No, skoro pod vrškem zrada, kanál vedou tunelem ale ty musíš přes kopec.
Zajímavost, stoupání Údolím zdymadel je milé, a trochu truchlivé. Zdymadla opuštěna.
Aby se loď dostala přes kopec, ve zdymadlech potřebovali den - 17 zdymadel jak schodů.
Tak postavili lodní výtah, co to dá do hodiny, googluj "Plane inclinée".
Tam loď je dole/nahoře do hodiny.
Fajnové technické dílko, ale mě stejně víc baví ta zdymadla. Vůbec ty kanály, to je úžasá inženýrská věc. A nejen ta.
Kolik lidí kutalo skálu, vršilo hráze, stavělo něco, co nám připadá tak normální.
Takže, pokud se dostanete poblíž Saverne, v Alsasku,vemte si kolo, pujčte si ho třeba, ale "Údolí zrušených zdymadel se musí vidět. Stejně jako ten jejich lodní výtah.
To je zajímavé tehle tvůj technický pohled. Já ho mám také a techniku dokážu velmi dobře a laicky kvalifikovaně obdivovat. Současně si ale uvědomuji, že tam kdysi tekla a vlnila se přirozená živá řeka a je mi to líto, že tam už není. Máme v Evropě takových přirozených řek strašně málo. Naši předkové byli moc pilní a nám už nic k regulování nenechali. Naším posláním je zahovávat ty přirozené řeky a občas nějaký potok vrátit do jeho přirozeného koryta.
To určitě.
Tohle je fakt věda.
Kanály jsou výše než řeka vedle, ale jistě je od někud krmí, a není to čerpadly.
Tenkrát to muselo fungovat, neměli nic jiného.
Pokud jde o tu "čistou přírodu", v Evropě asi není šance. Je to kultivovaná zahrádka.
Dneska se vážně musím pochválit. Za ta léta co se trmácím Francií na nejrůznějších kolech dokážu chladnokrevně, rychle a efektivně řešit komplikované situace a nepříjemnosti, které by pochopitelně nenastaly, kdybych nebyl takové jelito.
To bylo tak.
Vyrážím časně zrána, plný odhodlání dojet těch 195 za světla, či lehkého soumraku a daří se. Déšť ignoruji a protože vím, že ta mrcha mobilní za mokra nedobíjí, jedu jak zamlada, koukám do mapy na 10 km dopředu, a držím se názvů vesnic a čísel silnic. A šetřím baterii, v kopcích, kdybych nešetřil, ujedu na baterku 60, a 3x60 mi 195 nedá. A daří se, druhou baterii nasazuji po 80 km, tohle dojedu bez dobíjení.
Asi to tak má být, když se daří, je to jen proto, že budoucí průšvih odpočívá, aby měl dost sil zasadit mi pořádnou ťafku.
A taky jo.
Ujeto 115 a mám pocit, že to kolo nějak plave.
Jasně, zadní je měkčí. Zdá se, že uchází zvolna, dá se dojet při pravidelném dohušťování do Châlons-en-Champagne - 35 km, to dám.
Tak u nejbližší lavičky zastavím, rozkrámuji a "fakt ty vole si snad debil", vezu všechno, dvě náhradní duše, lepení, montpáky, jenom hustilku, já vocas nepřibalil.
Hubou to nenafouknu.
Čas hraje proti mě. Tak rychle někam, kde žijí lidé, pumpičku vyžebrám, adapter na autoventilek - já připravený a sichrovaný, vezu.
Štěstí přeje připraveným, po 5 km je benzinka.
No, ta francouzská. Na kartu s stojan se vzduchem tam není. Somruji u dělníků co něco poblíž kutí, říkají, že hustilku nemají, soráč, tedy dezoláč, ale, že ta pumpa.
Jak ve špatném filmu: "je zavřená!"
"Jo ale von tam je, musíte zabóchať"
Tedy klepu, klepu na nebeskou bránu, a ta se otevírá a svatý Pierre, převlečený za barvotiskového francouzského mechanika říká "jasňačka, dofóknete si to podle libosti" přitáhne ten hustící aparát a jde si po svém.
Nahuštěno na šutr, vyrážím.
Co nejrychleji. do Châlons kolem 30, v půlce městečka, tam, kdyžtak, znovu poprosím.
A je tu město na půli cesty, ošahávám gumu, jo to dám.
Châlons je už na obzoru, dostanu se co nejblíž, a tam bude benzinka, obchod, nějací lidé,
Zadní kolo už trochu tancuje, nebo si to jen namlouvám? A jsem ve městě, tedy na okraji, kde jsou ty hyper-super markety. A mezi nima Intersport.
Za 14 euro kupuji hustilku...
Ruším hotel v Épernay, bookuji Châlons.
Ty 3 km dojedu, nahuštěno, na beton.
Na pokoji kolo na krovky, ukaž se neřáde.
Byl tam, ocelový trn.
Jsem 35 km mínus proti plánu, ale do Města Světel jen 165. Zkuste mě zastavit!
https://www.relive.cc/view/vZqNY4YxXG6
Jo, prázdná duše a absence pumpičky určitě potěší :-)
Připadal jsem si jako ve snu.
Všechno do posledního šroubku sichrovano, vezu.
Pumpička byla vždycky v té brašně na nosičí.
Vyndal jsem jí, aby se tam vešly ty dvě baterie.
A zapoměl dát jinam. Prostě léty nacvičená praxe, pumpička je vždycky v té brašně, mě dostala.
Horší by to bylo, kdyby to ušlo naráz.
Uprostřed ničeho, v okruhu 30 km žádná civilzace, vesnice jak po moru, nikde nevidíš človíčka.
Asi bych našel nějakou vesnici, vyškemral hustilku i čas na výměnu duše...
Ale prošel bych se minimálně 10 km...
Defektu jsem se bál už posledně, vyměnil jsem ty pláště za Marathony, abych je mohl lehce sundat ne jako ty bezdušové. Stejně si mě to našlo.
A dost trapně, v nedbalkách :-)
Místo duše se dá nacpat tráva. Když to utemuješ, tak se na tom dá jet.
Tak si říkám, na co to tvoje dvojité jištění je? Jen ti to zvedá zátěž.
Jako že by místo dvojího jištění postačilo vézt otep slámy?!? :o)))
Hele, vyzkoušel sis někdy na vlastní kůži tuhle nouzovku s vycpáním duše trávou apod.?!?
A úspěšně?!?
Já to zkusila rovněž a musím říct, že ten vopruz s nadíváním duše je děs běs. Tehdy se nakonec našla jedna náhradní duše a nebylo nutné nadívání dokončit a jet na tom, ale od té doby už to nikomu nedoporučuji ani v legraci.
Na skautském táboře s tím po loukách takhle jezdili asi týden. Chovalo se to na tom měkkém povrchu celkem normálně. Kolo darované na dětský tábor tam dožije. Na konci tábora je z něho šrot s pneumatikami plněnými trávou. Já to zažil až ve stavu toho šrotu a jen jsem zkoušel, jak se to bude chovat a docela to šlo. Je třeba tu trávu co nejvíce napěchovat a asi i po čase docpat. Jezdit na tom šlo.
:-)
Nevím, jestli bych dokàzal "zatravnit".
Ty recepty znám, ale v praxi jsem to nevid3l.
Nebo duši na jitrnici, prý nemusíš sundat kolo.
Použil někdo trávu nebo jitrnici???
Jištění je v pořádku, nakonec zafungovalo, vezl jsem si ten adaptér. Problém je ten "lidskej faktor" tedy blb, co si zapomene doma hustilku, pak jsou mu 3 duše k prdu.
Ale berme to z té lepší stránky.
vyzkoušel jsem si, že už se domluvím. Zkusit to na Pierra německy nebo anglicky, asi by zatáhnul roletu.
Prostě jsou takoví.
Nemají je rádi.
lepší než tráva jsou malé větvičky. Čistit potom plášť je fakt opruz.
https://www.nakole.cz/diskuse/26261-kdyz...
Ty si měl bezdušáky a měnil si za duše? Co tě k tomu vedlo, vždyť právě s bezdušákem bys podobný problém neměl.
Neměl jsem bezdušáky, ale bezdušákové pláště.
A problém jsem měl....
Takže v bezdušových pláštích jsem měl duše.
A tyhle bezdušáky jsou v ráfkách fakt natěsno. Montpákou je nesundáš. Plochý šroubovák, prostě něco, co nechceš dělat cestou.
Mám ty plášte doma, jestli je někdo využije, dám mu je. Skoro nejeté. 1000??
Dobrodružství veliké, ale proč jsi u té pumpy s pánem nevyměnil duši a bylo by definitivně hotovo? Já chápu, že po bitvě ... Klidně mne pošli tam, pochopím to :)
No, on je to dost voser.
Mám už ty Marathony, co jdou snadno sundat, ale i tak mám problém vyndat a nandat zadní kolo.
Ta přehazka je nějaká tuhá, narvat tam kolo zpátky je pro mě operace. A další nastane, když se tam snažím namontovat tu středovou osu.
Nakonec to vždycky klapne, ale zabere to půl hodiny. Ze zmrzlejma prackama, kdo ví.
Tak jsem si vyhodnotil, že lepší bude dohuďťovat a dojet, než se pokoušet opravovat.
A nakonec dobře jsem udělal, byl tam takový ocelový trn, něco jako sponka do sešívačky, dalo dost práce ho na plášti najít.
A kdybych ho nevytáh, problém by se opakoval.
Není to Zelenáč, kde vyměním duši za chvilku s touhle potvorou se trápím.
Asi nemám ten grif, něco dělám blbě.
Myslím si, že jsem se rozhodl správně.
Dojet, a v klidu vyměnit.
Vím prd, jestli tam není ještě nějaká zrada, prohmatal jsem plášť i zevnitř, ale nejsem si jist. Zatím drží, ale to kolo nejelo.
Skoro bych řekl, že jsem si to tím svým strachem přitáhnul. Sundat gumu, nandat gumu, umím.
Ale nasadit zadní kolo je u tohohle stroje pro mě operace...
To chce další mrňavou nouzovou samozáchrannou pumpičku přidělat sucháčem pod sedlo. Taky se mi stalo na plečce, píchnul jsem, mírně utíkalo, žádnej problém pumpa vždy s sebou viditelně na držácích.. jenomže bez šlaufku, slitoval jsem se na cestě nad nebožákem, kterému praskl, podaroval jsem ho svým, mám přece doma náhradní, tak si doplním.. no a zapomněl na to :)
Nechce to bejt blb :-)
Prostě jak přehazuji ta kola, mám v tom bordel
Nechal jsem tu prťabou v rámové brašničce u Zelenáče...
Tohle je důvod proč mám ke každému kolu svoji pumpičku. Je to o malinko dražší řešení, ale rozhodně levnější a jednodušší než potom někde třeba v horách mimo civilizaci řešit její absenci.
Už jsem také vyjel bez pumpičky a zjistil jsem to v polovině trasy, naštěstí nebyla potřeba, ale zbytek cesty za moc nestál.
Takže jsem si udělal radost a za pár stovek problém vyřešil.
Pumpičky mám na všech kolech, ale nářadí přehazuji. Stále se bojím, že až to jednou neudělám, tak hned chytím defekt. Nechávám z toho důvodu tu prázdnou brašnu na nářadí vždy otevřenou, aby mne to koplo. Ale jednou se to stane a bude problém.
Základní nářadí mám na každém kole zvlášť, je stejně skladné a k tomu levnější. A nehrozí, že nebude čím dotáhnout drnčící blatník :-)
I když i nářadí mi jednou bylo houby platné, protože jsem nejspíš někde potratil 8 nástavec a s vyšroubovanou klikou se fakt jet nedá :-)
Když mně nestačí to integrované nářadíčko. Favorit má spoustu matek pro nástrčkový klíč a kola mých přátel nejvíc potřebují kleště a nejlépe hasák. Takže poté, co mi bezďák nářadí ukradl, jsem si pořídil nářadí nové, lehčí, ale stále sebrané a ne jen cyklistické integrované nářadíčko.
Na Růžence jsem všechny matičky nahradila těma s tím plastem, co se nevyšroubujou a už se mi dva roky žádná nevytřepala ani na sebevětších hrbech. Takže už jsem i na Favoritce zredukovala brašničku jen na náhradní duši, packy, lepení a jeden maličký multiklíč na případné poštelování.
Pokud se něco rozbije, tak stejně musím volat pro odvoz, nebudu s sebou vozit náhradní kolo. Zatím mi akorát jednou (loni, po 20.000 km) praskla zadní oska, tu jsem náhradní stejně s sebou nevozila, takže mi celá basa klíčů byla na nic.
Vím co si říkáte: "Ten Pařík musí být nějakej máklej, nebo to má z toho, že si furt leje do hlavy tu plzeň. No, je to normální, rok co rok jezdit do Paříže, na kole, jak linkovej autobus?"
Mohl bych se vám snažit nabulíkovat, že volím ekologický, bezemisní způsob dopravy, ale byl bych falešný jak ta aktivistka Greta na plachetnici.
"A jak se vracíš zpátky, he?
To byste mi nezbaštili.
Povím vám tedy pravdu pravdoucí.
Jsem připraven na to, že od pár z vás dostanu zprávu s naléhavou žádostí, abych urychleně a bezodkladně vyhledal odbornou pomoc, ale risknu to.
Do Města světel jsem poprvé v životě totiž přijel jako studentík na kole. S kamarádem Honzou Zástěrou, na těch legendárních kolech Favorit. Něco, na co se nezapomíná.
A tak, kdykoliv do Paříže na nějakém tom kole přijedu , vyšplhám se na kopec Montmartre a kouknu se dolů na to město pode mnou, vstoupí do mě intenzivní a podmanivý pocit, že mi je dvacet. Že na mě všechno stále čeká, celý život mám před sebou.
A hůř.
Během těch jízd jsem si našel takové místečko, asi 25 kiláků od věže pana Eiffela, odkud se do města už jede pohodově a klidně podél kanálu. Místo, kde už bezpečně vím, že jsem v cíli, dojel jsem, dal jsem to.
A tam si ta kola fotím. Ten první, stařičký černobílý obrázek zmizel pod rentgenem na tehdejší německo-německé hranici, a zůstává jen v mé paměti
Ale zbytek mám.
Tak je snad pochopitelné a normální, že když jsem si v lednu pořídil nové kolo, že ho musím na to místo zajet vyfotit. Úplně normální, nebo ne?
O pár desítek kilometrů jsem včera přišel, jak jsem psal, a tak jsem si dneska přivstal, abych byl na místě ještě za světla. Zase drobné mrholení, sychravé dopoledne, chladno a nevlídno.Ale mě hřála ta touha, ten cíl.
Jak jsem se blížil ke Claye--Souilly, tak se to tam jmenuje, začínal jsem být rozechvělý a dychtivě jsem si opakoval: jo, tak i letos!
A pak přišla ta rána.
Jako když tě někdo bací palicí po hlavě nebo kopne do břicha. Cedule "Paris" je pryč. Místo ní dvě směrovky: radnice a hřbitov.
To jsou tedy možnosti, to je výběr....
No, vydrápal jsem se na Montmartre, opřu kolo o zábradlí ověšené těmi zámečky, co místní podnikavci na místě romantickým párům prodávají, koukám dolů a nic. Kouzlo je pryč.
Není mi dvacet, a nikdy už nebude.
Svůj život už znám.
"Hlavu vzhůru, popovický orle!" dodávám si kuráže, ale nedaří se.
Vidím, že to město je jiné, já jsem jiný, celý svět se změnil. Jak?
Zkusím na to přijít, až sem zase dojedu.
Na kole.
https://www.relive.cc/view/vLqe4w2BAd6
https://photos.app.goo.gl/DLYNCR2HnecBvYLf9
Jedna fotka je z náměstí du Tertre, jestli se nemýlím? Před dvaceti lety tam bejval docela cvrkot.
Paříž není prázdná, ale ke tu znatelně volněji všude.
Ano, Montmartre a to náměstíčko s "umělci co před publikem tvoří".
Jednou jsem se k jednomu postavil a pozoroval jej "při práci". Za dvacet minut neudělal ani čárku tím suchým štětcem, ale byl ze mě nervózní.
Povídám mu: nenechte rušit tvořte si.
Evidentně to byl jen překupník, co to tvořícího umělce jen hrál, bál se na hotovej obraz sáhnout :-)
Sice se město změnilo, ale především už si tam byl tolikrát, že ti zevšednělo a stalo se obyčejným velkým městem, kde tě už toho moc nezaujme a nepřekvapí.
Kdybys ty cíle a místa víc střídal, bylo by ti i ta Paříž vzácnější :-)
Já jsem konzervativní, prostě mám svoje místa Jen stále přibývají, v té Francii je to třeba ještě Strasbourg, Besançon, Montpellier, Bordeaux a Andernos-les-Bains a pak Le Conquet v Bretani. Soňa teď přihazuje Avignon a Marseille.
Tak abych to alespoň jednou za rok obejel, micvolna mi nezbývá. A ta místa, kam se chci vrátit neustále přibývají. Každé má svoje kouzlo, leckde si mě pamatují, protože jsem z té divné země na východě a mluvím jak blbej (rozuměj nefrancouzský) Belgičan.
Teď je to smutný výlet, IBIS v La Villete, kde jsem déle než nejdéle sloužící personál bude až do května zavřený, jsem v Novotelu o dva sjezdy z okruhu dál, nikoho neznám, v baru nečepují, jen rozlejvají láhvové, srbská hospoda La Plage na růžku taky není, a tu ceduli mi zrušili.
Napíšu na radnici v Claye-Souilly rozhořečný mail, vím že prd dokážu, ale pocvičím se v písemné fránině, a určitě je pobavím, protože jistě netušili, že taková blbá cedule může mít pro někoho význam :-)
No to je s těmi cedulemi čistá lumpárna. Vždyť tam jsme se fotili s cedulí Paris když jsme jeli jezdit na kole po Paříži.
Mám nápad, pořiď si ceduli vlastní a na tu fotku jí tam představ, aby zůstala kontinuita.
Jestli všechno dobře dopadne, slibuji, že si uděláme v roce 2024, na mé 65 narozeniny, podobný výlet.
Soňa se přidá taky, vzpomíná na to ráda, měla tehdy strašně těžké období, tak jsme nemohli mít ryze pánskou jízdu, a teď, když iž nás zná, chce být u toho.
Možná, ti, co budou v penzi, by mohli dojet se mnou do Města světel nakole.
Stejně už budem všichni v penzi :-)
A to je dobrá výzva, tak abych se pomalu začal ohlížet po nějaké elektrice :-)
Za tři roky to doufám stále ještě dám na klasice. Ale jezdit a elektrocyklisty má své potíže. Po rovině jsou pomalí, do delšího kopce strašně vytrvalí a na konci výletu ti začnou ujíždět i na té rovině. Potom jsou mnohem víc navlečení než klasici, takže jsou ochotni zastavit i v zimě a klábosit a není jim v lyžařské bundě zima. Lehce oblečený klasik toálně prochladne. Vše se obrátí, když ty své verky začnou nakládat do vlaku s vysokým nástupem. Nic to však nepomůže, poněvadž tě požádají o asistenci.
Bezmotoráči vítáni,třeba taky pojedu bez
Tak jsem si říkal, že když už teda je nenapadlo, dát mi Čestnou legii za trvalou popularizaci Francie mohli by mi v tý Paříži alespoň postavit sochu.
Plácek už jsem si našel, stačí sundat toho feudála s ořem a nahradit sochou Jindřicha na elektrokole.
Koně prdí metan, a je milion důvodů, proč sundat feudála z podstavce.
Na Ludvíka by mohli být hákliví, ale na Place du Pont-Neuf je socha Jindřicha, sice taky sedí na koni, ale je jezdecká a Jindřich jako Jindřich, zkus je ukecat, možná si výměny ani moc nevšimnou :-))
Se chystáš čacky padnout v boji, jak ten feudál?
S tím nebude mít Jindra žádné potíže. Neustále přece za něco a proti něčemu statečně bojuje.
Za úplnou svobodu naprosto ve všem
Proti strachu z Covidu
Proti očkování na Covid
Proti cykloteroristům, cykoaktivistům a hlavně proti Automatu
Proti sousedovi s kozama :D
Proti odvodňování jeho pozemku a za rybníčky
A tak dále a podobně...
Jen asi za to nechce čacky padnout.
Tak tenhle teda rozhodně v boji nepadl. V 76 letech sešel stářím a nemocemi ve vlastní posteli.
Srandičky, buď Legii, nebo sochu, dám jim nůž na krk.
Jenom nevím jestli na Gare d'Est nebo na tom severním nádraží.
Hauptbahnhof Paříž nemá
Hlavně si nenech postavit sochu u nás, víš, jak to s nima občas chodí. Moh bys časem skončit někde v depozitáři a asi by ti mezi budovateli lepších zítřků dobře nebylo. :-))
Náhodou...v Práglu je třeba víc soch Koněva, než na celým zbytku světa dohromady...
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/sochy-konevu...
My Pražané umísťujeme ostrakizované komunistické sochy na Olšánských hřbitovech. Už je tam socha Fučíka, dříve byla před Fučíkárnou ve Stromovce. Pak je tam Šverma, dříve před svým mostem, který nyní patří Štefánikovi. No a také je tam Jožka Jabůrková, dříve byla na Klamovce. Ještě někam musíme umístit Koněva, ten se zatím nedaří. My jsme kulturní město a sochy, které se znelíbí už nerozbíjíme, jako za časů Franty Sauera.
Ano, objevili jsme kouzlo recyklace. I soch. Prohlásil bych se za průkopníka, protože na VŠ jsem ze šmelce uzmul bronzovou hlavu Lenina a drobnou úpravou (pomůcky získané za půl darma u vetešníka Špičáka) jsem ho změnil na pana Komenského, případně Buffalo Billa, podle toho, zdali v kabinetu probíhalo jednání vážné, či zcela nevážné.. ale i já byl plagiátor, tato myšlenka pochází od pánů Rady a Žáka, autory to úžasného dílka "Dobrodružství šesti trampů"
Rychlý přesun domů, zase to neklaplo, stále negativní :-)
Tak si čtu v tom Le Figaro, Francie měla včera přes 22 tisíc positivních, tedy asi jako prý napočítali doma. Takže doma mám tak 6x větší šanci.
Rakousko prolamuje všechna běžná ústavní práva rovnosti občanů a je mustrem pro vakcinační mafii v celé EU.
Proto, pochopitelně, i Le Figaro řeší je-li možné uvalit ve Francii lockdown pouze na neočkované. Jakýsi ústavní právník tvrdí, že podle zákona o "zdravotním nebezpečí" z letošního července to vláda může snadno nařídit dekretem. Ovšem podléhá to schválení ústavní radou, která to může potvrdit za podmínky, že dary bude prokázáno, že neočkovaní jsou nebezpeční pro veřejné zdraví.
Ohnout se dá všechno jak vidno z následujícího článku kde pátrají po příčinách prokazatelně většího množství vakcinovaných hospitalizovaných, než nevakcinovaných.
Logické vysvětlení, že řada nevakcinových nemoc prodělala a má prokazatelně lepší imunitu, než ti, co se nechali píchnout. Místo toho čarují s čísly.
Jisté je, že od 9.srpna blbnou s covid pasy, testují neočkované jako o život, a čísla jim eostou jako všude jinde, kde mají naočkováno mnohem víc,nebo mnohem míň a opatření striktní,nebo volná.
Očkování, roušky, zákazy a lockdowny nefungují proti viru, ale fungují v královských příjmech koronamafie.
Od pondělí tedy zase "do zákopu".
Materiálu mám nasbíráno na 4 knihy, houby zle.
Neboj, ono to u nás nakonec bude povinné také. Už nyní lámeme rekordy nakažených. Exponencielní řetězová reakce jede jako divá. Až se nemocnice zaplní, tak parlament přijme nouzový stav a vláda nařídí povinné očkování. Už to sice bude k ničemu, ale budou muset přijmout nějaké řešení při kolapsu zdravotnictví.
No, aby to mohli zaclvést jako všeobecnou povinnost musí být splněny minimálně dvě podmínky
1) testování vakcíny musí být dokončeno a vakcína schválená, nikoliv jen podmíněně
2) určena bezpečná hladina protilátek, jejímž prokázáním povinnost se nechat očkovat odpadá.
Tak je to u všech povinných vakcín.
Schválit povinné očkování vakcínou, jejíž úspěšnost je pod 40% si troufne jen Mengele.
Fascinuje mě víra některejch lidí v možnosti našeho zdravotnictví. Víra v to, že není žádný limit, kdy to už špitály nepoberou. Že ať se tu stane cokoliv, tak ve špitále bude vždycky někdo, kdo jim pomůže...
Ale, prd.
V případě covidu se poetupuje tak, že se týden neléčí, a ve většině případů to stačí. No a když ne, vezou je.
Kdyby se léčilo od začátku, neplnily by se špitály. Je to cílené a systematické vytváření tlaku na špitály.
Pokud nechceš přetěžovat špitály, zakaž okamžitě prodej cigaret, třeba, ale to si nikdo netroufne :-)
Tuším jsi tu psal něco o tom, že nemáš obvoďáka...máš nějakou představu, komu volat v případě, že to chytneš?
Ano, mám pár známých, a moje sestra žije s ranhojičem.
Ale udělal bych to asi jako vždycky, když byl problém s děckem, když by bylo zle, mazal bych do Thomayerky do Krče, máma sice pár let nežije, ale furt se najde někdo, kdo si jí pamatuje - dělala léta závodní lékařku pro tu nemocnici, a měli jí rádi,tak jsem za "kulicha" in memoriam.
"...když by bylo zle, mazal bych do Thomayerky do Krče..."
Jakože s horečkou, bolestmi kloubů apod. a navíc pozitivní by si mazal do nemocnice a hledal tam někoho, kdo si bude pamatovat tvoji paní matku?!?
Ftipný jako vždycky, viď.
Na dovoz má Soňu a starej Brůna ve vrátnici si paní doktorku (možná i Paříkovou) pamatuje
Ne, ale když mělo dítě hemofila...
nebo když si Soňa probodla nohu...
Krč je ostatně na spojení id nás nejblíž, i když na km dál než Říčany
https://www.cs-sklo.cz/ceskoslovenskesklo/25...
Já felčary nepotřebuju, a hodlám s tím ještě chvilku vydržet
OK. Tak to nejsi zas takovej sebevrah...jako, koleduješ si, to jo (hlavně v souvislosti s tím, že nechodíš na prohlídky, nehlídáš tlak, cukr a tak...)
Co chceš hlídat?
Proč? Cukry, cholestorol?
Co tím získáš?
Vyšetřovat zdravé je hloupost, jen v nich vzbuzuješ obavy a strach, a ty jsou v důsledku škodlivější, než nějaké naměřené hodnoty, o kterých se domnívají, že ví, jaké jsou správné.
U ranhojiče můžeš akorát tak něco chytit, pokud ti nic není, je lepší se každé ordinaci vyhnout obloukem :-)
Říká se tomu prevence.
A pokud některé abnormality podchytíš v počátku (mnohdy stačí jen úprava jídelníčku apod.), lze předejít závažným stavům, jejichž léčba už je finančně nákladnější.
Vím jak se tomu říká.
Ale nevěřím tomu.
Jak jsem psal,jsem přesvědčen, že strach způsobí víc neplechy než to, že ranhojič něco naměří.
Strach z vyšetření? Neznám. Před lety jsem se vždycky po usazení do zubařskýho fotelu přilepil k opěradlu, ale to už mě dávno pustilo. A minulej tejden mi čuroložka naměřila PSA 0,19..., čiže žádná recidiva. Rád chodím na kontroly, jeden přijde na jiný myšlénky. Zrovna tak sipřed odlety z Ruzyně pustím aspoň jeden díl Leteckejch katastrof. Asi jsem drobet chybnej. ????
Jsem z famílie diabetiků. Někteří se k tomu stavěli tak, jako Ty.
Mám možnost srovnání. Tedy, měl jsem...
Diabetes je problém, ale dost "příznakový".
Nemám nic proti tomu, nechat si zjistit, co mi je, když mi něco je.
Ale intenzivně a "preventivně" testovat zdravé, nebo je vyšetřovat mi připadá zbytečné.
Glukometr stojí 3 kila. Zjištění cukru trvá tak minutu. A opakuju, mám možnost srovnání mezi lidma, co zobali byť jen ten blbej metformin, a mezi těma, co na všechno kašlali...
Asi nejhorší případ nebyl z rodiny, ale byl to můj soused, kterýho po mrtvici a selhání ledvin vozili na dialýzu. Tahali ho na nosítkách ze 4. patra dolů a za pár hodin zpátky nahoru. Předtím to byl "zdravej" chlap jak hora. Pravda, vyžranej, jako většina národa v jeho věku.
No jo, já mám ale poruchu metabolismu z opačné strany spektra, takže cukrovky bych se ani tak nebál, a alopurinol poctivě zobu :-)
U nás máme dědičně jiné vlohy, tedy k infarktu.
Naštěstí jsem taková šťastná povaha, co to v sobě nedusí, a hned vybouchne, ale přesto jsou věci, na které si člověk, když už je velkej kluk, musí dávat bacha. Ale abych běhal si nechat měřit cholesterol?
Tuhle, když jsem dojel do toho Města světel, Soňa konstatoval, že jsem jak to víno, čím starší tím lepší. Ale nenechale mě ani pořádně vydechnout a dodala, nebo vlastně, víno ani tak ne jako burčák, čím sdtarší, tíms stadněji vybouchneš :-)
V pohodě, taky postoj. Jen pak nechápu, proč chodíš 2x ročně na zubní prevenci (jak si tady psal). Copak by nestačilo zajít jednou za deset let s akutně bolavým zubem na pohotovost?
No, zuby, narozdíl od ledvin, jater, plic,či čeho mě občas bolej.
Takže se ani tak nejedná o prevenci, jako údržbu.
A co jiného je údržba než prevence?!?
Děvče, ujasni si pojmy
MUDr. Vladimíra Beranová Nezvalová
Pacienti po očkování : poruchy srdečního rytmu, infarkty zánět srdečního svalu, nárůst neurologických onemocnění, roz. Skleroza, obnovení rakoviny, enormní pokles krevního obrazu, velmi často myelodysplastický syndrom, nefungování kostní dřeně.
Lidi kteří zemřou mezi první a druhou dávkou i všichni do dvou týdnů po druhém očkování jsou v systému zaneseni jeko neočkovaní.
Imunita po prodělání Covid-19 je robustní a pokud u někoho selže, nepomůže mu ani očkování. (1 – 3 % lidí).
Lidi by nemuseli zemřít, pokud by byli léčeni včas a správně. Kdyby tady fungovaly mobilní týmy, které by vyjížděly do domácností, diagnostikovaly, přivážely léky, včas vyhodnotily převoz na lůžkovou péči. To tady nefunguje, cílí se jenom na očkování.
https://www.facebook.com/100068832031378/videos...
"To tady nefunguje ..."
Kde to funguje v Evropě/ve světě?
V Evropě asi nikde, ve světě Indie, Jižní Afrika, Zimbabwe, Indonesie, Japonsko.
V dnešním globalizovaném světě, kdy Lídl ve Španělsku vypadá jak Lídl v Jesenici asi nepřekvapí, že postup covidí farma mafie je podobný ve všech státech, koordinovany a pod kontrolou nadnárodních farmaceutických firem
Nic jako "jednotný postup" v EU není, zdravotnictví nespadá pod Unijní agendu.
A u covida tuplem.
S evropskou vrchností to nemá nic společného je to soustředěný tlak covid mafie, žádný společně schválený a dohodnutý postup.
Zkusí to v malém Rakousku, protože když lidi vyjdou do ulic v Rakousku, je to menší problém, než ve Francii.
A když to v Rakousku projde,budou se na jeho mustr všichni odvolávat. Salámová methoda, tak se tumu říká
"To tady nefunguje, cílí se jenom na očkování."
-- A to je přesně ta informace, kdy by se měl člověk nechat napíchnout. Protože nic jinýho tu reálně nefunguje.
Ono to mimochodem není pravda. Obvoďáci, co jsem viděl a slyšel, fakt ty žádanky na remdesivir a spol. těm rizikovejm píšou, ale to chce, aby se dal milej antivaxer otestovat na covid. Což někteří odmítaj, doslova do posledního dechu...
jedna paní povídala?
pokud dva roky solidně funguje můj imunitní systém, nemám zapotřebí si "imunitu" vylepšovat nějakou experimentální vakcínou
do not fix what works, říkají Angličané :-)
Souhlas, bez testu nemá doktor dostatek informací aby se správně rozhodnul. Předpokládám že ty žádanky byly na monoklonální protilátky a ne remdesivir. S jejich využitím je ale trochu problém pro lidi kteří jsou dál od velkých nemocnic. Kromě toho, když se teď pacienti začali houfně dožadovat monoklonálních protilátek, začíná jich být nedostatek. A je možné že zdravotnictví začne brzdit jejich používání, protože jsou hodně drahé.
Nouzový stav z hlediska epidemie, stejně jako výjimečný stav z se hlediska nepřátelského ohrožení je koncipován pro použití normálně nelegálních, ale účinných prostředků. Žádné prokazování nebude. Prostě se to nařídí...
Žádnou bezpečnou hladinu protilátek neznáme, nikdo tomu dostatečně nerozumí, aby takovou hladinu mohl stanovit. Voláš po něčem, co neexistuje. Jsou to jen tvé představy.
Ano, to říkají, a něco na tom bude.
Ona není, podle všeho konstantní a protilátky se aktivují při setkání s virem.
Paradoxně ale předkládají k tvrzení, že vakcína bezpečně protilátky vytváří, tedy u vakcíny "bezpečnou hladinu" asi znají.
Nebo lžou v obou případech.
Zločinně lžou.
V Brně jsou JIPky zahlceny, ovšem pacienty nikoliv covidovými, ale infarkty, záněty srdečního svalu a trombózami. Takový ten bezvýznamný efekt očkování.
Spousta zdravých lidí má po očkování potí6e s pamětí, ostatně i místní zapomenuli, co před rokem psali :-)
Zajímavé je, že v létě JIPy zahlcené nebyly, a to se celkem masivně očkovalo.
Úloha pro statistika.
Zkus určit, s čím nadúmrtí korelují a s čím nikoliv.
https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr
:-)
že by nějaký neznámý, protože dosud nevyzkoušený účinek té experimentální vakcíny?
To zní logicky.
Stejně jako logicky zní, když přesto že nás už je 6 mega lidí očkováno, a vloni nebyl očkovaný žádný, je množství positivních stejné a velmi se podobají i črísla hospitalizovaných.'
A kolik lidí je přirozeně imunizováno prodělanou chorobou raději už ani nezveřejňují.
Opravdu důkaz, že ta vakcína na tu deltu zabírá jako kráva :-)
Nu, s daty se dá opravdu čarovat po svém. Třeby doctor Ware by z toho mohl vyvodit, že jsme celé léto poctivě papali ivermektin:-))
No já nevím.. sice jsem očkovaný, ale nějak si začínám říkat, jestli to k něčemu je, když tuhle už básní ne o třetí, ale o čtvrtý dávce.. to snad předělám kulomet na jehly a přihlásím se jako totboočkovátor.. za pořádný prachy. Pásů po 250 dávkách mám 16.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ctvrta...
A tady i opatrně přiznávají, že se lidi bouří a 85% proočkovanost je stejně na kočku
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek...
"""A kolik lidí je přirozeně imunizováno prodělanou chorobou raději už ani nezveřejňují."""
Nikdy je nezveřejňovali, vždy to byly jen odhady. Ale exponenciální nárůsty nakažených i hospitalizovaných naznačují, že přirozeně imunizováno bylo mnohem méně lidí, než se původně předpokládalo.
Spoléhat na promoření evidentně nebyl vůbec dobrý nápad.
Naopak, hochu podle všeho to "promoření" je jediné, co skoro stoprocentně funguje.
Všechna data tomu nasvědčují.
Trochu problém je v tom, že zdaleka ne každý positivní tu nemoc má,nebo prodělal. Sle prodělaný covid chrání nejlépe ze všeho, googluj.
Ale jo, promoření funguje skoro stoprocentně :-)
Ale jen u těch, co měli těžší průběh a přežili ho, googluj, dědečku.
Přeloženo do řeči tvého kmene - jedná se o most, který funguje skoro stoprocentně, ale u nás už na něm umřelo více jak třicet tisíc lidí..
Přežilo to 99.9991 procent
nepřežili to jinak nemocní, s komorbitami
Vyléčený má mnohem větší šanci než ty, tebe srazí jakákoliv další možná mutace na dejchák. Nemyslíš, věříš, zaplatíš
I kdyby toho covida mělo už všech deset milionů lidí, tak ti ta procenta nevychází.
ja vim neynam presna cisla, ale je to malinko, co si je vyal ciste covid, rekl bych, ye dna dalnici A3 v nemecku mam vetsi sanci natahnout pasy
Pokud bys byl 40-, tak by to asi tak nějak statisticky vycházelo. Teda ne jen na A3, ale že máš vyšší pravděpodobnost se zabít při autonehodě než zemřít na covid. V našem věku už to tak jednoznačné není. :-)
cítím se na 30+
věk je jen číslo, které o tvém zdravotním stavu nic nevypovídá
.....cítit se můžeš, jenže zatím jen jeden "třicátník", se nezvedne z lehu na zemi, dokonce ani z dvaceticentimetrového lehátka bez problémů- třicátník z lehu na zemi vyskočí jak srnka(pokud nemá nadváhu)... ;-)
to s tím vůbec nesouvisí, ale to ty nikdy nepochopíš, tak se tím netrap
Netuším, jestli je tohle číslo pravdivé.
Ale považuji za nutné zmínit, za jakou cenu ti lidé přežili - za cenu několika lockdownů, obrovských ekonomických ztrát, enormního vypětí lékařů, výrazného omezení lékařské péče o ostatní diagnózy, navíc významné procento přeživších má dlouhodobé následky a díky Babišově nepřiznané politice promořování vznikly a budou vznikat agresivnější mutace, jedna z nich právě teď kosí další a další lidi..
Nemyslím, že jsem to já, kdo tady nemyslí.
Na rozdíl od tebe jsem se covidem nakazil už v první vlně a díky manželce učitelce přicházím kontinuálně do kontaktu i s novými mutacemi.
Možná mám menší šanci než vyléčený, ale neřekl bych, protože prodělaný covid v kombinaci s vakcínou je údajně nejúčinnější kombinace.
Ale vím určitě, že mám vyšší šanci než ty, který se celý léto touláš po zemích, kde se covidová pravidla dodržují a pak se vždycky na celou zimu zavřeš doma, kde v pracovně posiluješ svoji silnou a neporušenou imunitu :-)
Nakazil si se, přežil, a jsi debil že si se nechal očkovat.
Brzo se to ukáže.
Prostě přirozený výběr. Blbci zhynou.
Každý den v současnosti umírá zatím něco pod 100 lidí na covid. Většina z nich není z rodiny blbců, co se nechali očkovat. Když už zastáváš zcela iraconální stanovisko vůči covidu a očkování, tak alespoň neházej těmi debily. Tím to jen zhoršuješ bez jakéhokoliv přínosu a zisku.
Jo. Nechali jsme se vopíchat a zdechnem. Přežiješ Ty. A flákanec Volný. A Pitomio. To Ti teda nezávidím...
Nepřežije ve finále nikdo.
Ale dobrovolně a ochotně si zdevastovat imunitu jen proto, že Babiš řekl, že je to bezpečné, je projev menší inteligence než malé.
Tedy poté,co chorobu někdo prodělal.
Překládal jsem to už vloni najaře, z promoskevského Le Figaro, že šance na fatální re-infekci uzdraveného je prakticky nulová.
Ví se to tedy dlouho, a i naše, velmi cinknuté zdroje, to už přiznávají.
Naopak ví se, a to platí u všech vakcín, že očkovat někoho přes vysokou míru protilátek mení bezpečné.
Nějaký sarkasmus a blafy co tu vedeš s těmito fakty nic neudělají.
Takže, za všechny budoucí komplikace si budete moci pouze a jen sami.
Když mám po neúčinné, experimentální vakcíně zdevastovanou imunitu, a manželka-učitelka taky, jak to, že už neprdíme do hlíny?
Jak to, že jsme se od těch pozitivních děcek nenakazili?
Umíš si představit, jak to teď z epidemiologického hlediska vypadá ve školách, když už se dva měsíce netestuje?
A když už se testuje, tak blbým antigenem..
Jestli má někdo v pořádku imunitu se nejlépe pozná v praxi a troufnu si říct, že jsem zatím obstál na jedničku.
No a jestliže účinek vakcíny trvá cca půl roku, "budoucí komplikace" už mám vlastně dávno za sebou :-)
Ne, ty jsi neobstál ani malinko.
Chytil si tu sračku, zřejmě proto, že ti chybí základní hygienické návyky :-).
A pak, přestože si věděl, že si dostatečně imunisován, nechal sis napíchat ten experiment, čímž si silně zariskoval. Tedy, k nedostatku hygieny se přidává i nedostatek inteligence :-)
Teď můžeš čekat, že s tou "vakcínou" narušenou imunutou tě skolí nějaká ta novější mutace toho šmejda, takže si nasaď hadr na hubu, zalez do kouta a boj se.
Obstál jsem naopak já.
Neonemocněl jsem, neočkoval jsem se, a kdykoliv to šlo, jsem byl někde, a to i v těch zemích, kterých jste se vy, co se nechali zmanipulovat medii, tak strašně báli.
Ty máš tři dávky látky, o kterí nevíš, co s tebou udělá v průběhu měsíců nebo let, a myslíš si, že si vyhrál? Kdepak.
Njn, měl jsem se zachovat jako férák, nechat ostatní členy rodiny ať se naočkují a pokaždé, když se nákaza pořádně rozjede, sednout si doma ke kompu a hrát si v diskuzi s pindíkem..
A že už mám za sebou třetí dávku, jsem se dozvěděl až od tebe, myslel jsem, že mám jen dvě..
Argumentuntuješ naprosto falešným a vylhaným předpokladem, že očkováním chráníš i ostatní.
Nikdy tomu tak nebylo, není a nebude.
Očkováním chráníš pouze a jen sám sebe, proti primární mutaci alfa. Proti té deltě nechráníš ani sám sebe, i kdyby sis dával dvě dávky ob týden do ramene.....
Tebe k očkování nedohnala zodpovědnost, ale strach o tvojí vlastní ubohou existenci :-)
Meleš pořád dokola stejný s@ačky. Už dávno nevěřím, že bys tohle svinstvo psal zadarmo. Tak blbej, ani neschopnej, nejsi, aby sis nedokázal zjistit, jak to ve skutečnosti je.
Až se to uklidní, docela bych uvítal, kdyby si na prolhaný šváby jako jsi ty, někdo pořádně posvítil. Aby v budoucnosti kvůli dezinformacím zbytečně neumíralo tolik lidí, jako teď.
Ano, totéž tvrdím už druhým rokem.
Za tuhle údajnou pandemii mohou media, jinak se vůbec neliší od těžších chřipkových epidemií.
Divil by ses, kolik věcí dělám zadarmo, to pacient jako ty nikdy nepochopí :-)
Faktem je, že zpěváček v demisi chce nahnat mediky do covidgulagu. Už zase:
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/nouzovy...
Takže zpátky do Francie.
Francie od tohoto pondělí zpřísňuje podmínky vstupu pro neočkované na území Hexagonu, je nutný test ne starší 24 hodin.
No, bez testu se ve Francii stejně ani neuprdneš od 9. srpna, tak žádná změna.
Jen snad jedna, platí PCR i antigení testy, ale platnost omezena na 72 hodin u PCR a 24 u antigenu, do dneška antogen platil 48 hodin.
Vše se týká pochopitelně neočkovaných, protože očkovaní vir netrousí, i když ve Francii už z poloviny zaplňili JIPKy :-)
Jinak jak jsem psal, v zámořském územé Francie - Guadelupe, se rozhodli, že vyzkouší jak by Fandové přijali povinné očkování, tak jim ho nařídili.
Už třetí den jsou tam masové nepokoje, které nezvládají....
Možná to nebyl nejlepší nápad zkoušet to na těch temperamentnějších creolských Francouzích :-)
aříž to teda není. Tohle je Vídeň:
https://www.youtube.com/watch?v=oYqKG7vFdnI
Držme jim palce, vře to v Holandsku i Bruselu.
Možná se jim ten stupňovaný tlak fakt vymstí.
Asi ne. Většina lidí je racionální a nechce se jim umírat.
To jistě.
Ale podle známého rozložení inteligence ve společnosti, je většina lidí hloupých.
A tak ta jejich "cesta k neumírání" kterou si nechali nakukat, může být spíše zkratkou k témuž.
V některých okamžicích ovšem nevím, do které té skupiny patříš.
to je po aplikaci 3 dávek vakcíny běžné, desorientace, ztráta paměti, kdyby zůstalo jen u toho, máš vyhráno :-)
No vidím, žes to uchopil dostatečně agilně. Tak doufám, že i toho vira odpoklonkuješ stejně dobře. Budu ti držet palce. Kdo jiný bz nás v diskusích tak pěkně nasíral, že?
Jo, to máme na té presidentské standardě:
Pravda vyděsí!
Nasírat by ale neměla.
Tak presidentem ani jeho trenýrkovou fanglí bych se v současnosti nechlubil a neodvolával se k ní. :D
Ten, Babiša všichni ti stbáci a komunisté jsou na té "tvé" lodi: je jen jediný správný věděcký světový názor - jediná cesta - očkování.
Tak si to přeber.
Že ty nepokoje nastanou, jsem předpokládala už dávno. Pochybuji, že jsou tak hloupí, to by byli na úrovni Jakeše (vzpomeň jeho fňukavého projevu, on byl fakt tak hloupej a myslel to dobře). Takže se pozastavuji nad tím, že ač to bylo zjevné, nechávají k tomu docházet. To spíš svědčí pro úmysl :-(
Na Guadeloupe se to mele.
Povinná vakcinace neprojde, zákaz nočního vycházení hoši jaksi neberou v potaz.
V Paříži se radí protože jak píše Le Figaro: "ve společnosti vzrůstá neklid a napětí". A nehoří jen na Antilách, ale kousek od Města světel - v Bruselu i v Holandsku. Papaláši se radí, jak napíchat do zbytku národa ty nakoupené nefunkční vakcíny, a neskončit na vidlích rozlíceného davu.....
Ono ani na tu policii už není spoleh....
Vono by to mohlo skončit tak, že lid bude píchat do papalášů.. ale né jehličkama, ale vidlema a podobným nářadím. A myslím, že je to kurva potřeba. Ostatně přístroj louison vynalezený lékařem Dr. Guillotinem ku ozdravení politické scény funguje čistě mechanicky, s minimální uhlíkovou stopou, stále a spolehlivě.
Povinné očkování se mělo týkat hasičů a zdravotního persponálu. Takže jak hasiči tak zdravotníci na Guadeloupe vyhlásili časově neomezenou stávku, což, když jim tam hoří ty barikády asi není nic moc.
Paříž proti nim vyslala 2250 policajtů (těch se povinné očkování překvapivě netýká) ale jak píší je to hra na "kočku a myš".
Jakmile se jim podaří zlikvidovat jednu barikádu, o pár metrů vyroste nová. Politici z Hexagonu (kontinentální Francie) ten "vandalismus" nahlas odsuzují, ale ti místní jsou už smířlivější a budou "hledat cesty jak z té patalie nenásilně ven". Řitě se jim už svírají strachy :-)
Spálený auta...to se hned pozná, že to patří Francii...
Jo, to je národní tradice.
Navíc to museli bejt fakt hlavy otevřený, když se rozhodli, že ty svoje experimenty budou zkoušet na těch rázovitých Antilcích a mysleli si, že jim to projde.
Na Antilách mají nízkou proočkovanost, něco malinko přes 30 procent, zatímco v Hexagonu kolem 65 procent.
A protože ta vakcína nefunguje, chtějí tou nefunkční, zastaralou vakcínou naočkovat všechny, jako ostatně všude v EU. Phizer se plácnul přes kapsu, a slušně pár lidí namotivoval.
Jenže ta "vakcína" začala selhávat rychleji, než čekali, tak budou mít vážnej problém.
Nechápu jakým trikem by mohli někoho, kdo vydržel celou tu dobu zdravej bez vakcín namotivovat k tomu, aby si do sebe nechal bodnout něco, po čem mu přinejmenším bude blbě, a nefunguje to na stávající variantu viru. Kecky? Ajfoun? Nebo snad pětikilo na ruku?
Ono se jim tam nehrnou ani ti na tu třetí dávku, tak začínají být hysteričtí.
Do 14dnů vyhlásí lockdown, a z jeho vyhlášení obviní nás, neočkované. My za to můžeme, že jim ta vakcína nefunguje. Kdyby jí mělo 100 procent lidí, tak by prý fungovala :-)
Jako v Portugalsku.
Admirál od ponorek aby se teď šel utopit, čísla rostou i když zblbnul celej národ, co neměl zdravotní kongtraidnikace.....
A vy furt budete opakovat to, co vám Babiš nakukal.
K nákaze jsou potřeba 3 věci:
1) Zdroj nákazy
2) Cesta přenosu
3) Vnímavý jedinec
Bez omezení něčeho z toho se nákaza zastavit nedá.
1) se dá omezit testováním (všech) a izolací (nakažených)
2) se dá omezit lockdownem
3) se dá omezit očkováním a promořením
S tímhle pracujem. Když někde uberem, třeba míň naočkujem, projeví se to někde jinde. Loni jsme vyzkoušeli způsoby 1 a 2. Nelíbilo se. Teď jedeme 3ku. Taky se nelíbí. A teď babo raď...
Skoro by se dalo souhlasit. Jako 3 bod 'vnímavý jedinec " ne" každý jedinec "
A řešení 3 bod ne jen očkovaní, ale i včasná lecba. Jinak souhlas. Ale nejsem baba ;-)
"V rámci zpřísňování podmínek pro neočkované pro ně navrhujeme zákaz vstupu do očkovacích center."
MUDr. M. Macek
Demonstrovat proti očkování smí pouze očkovaní nebo po prodělání nemoci
Možná, až se někdy přijde na to, že s přírodou se bojovat nedá, to bude úleva, ale to dřív lidstvo vymře na blbost. Před ca 100 lety zde řádila také chřipka z Číny, pod maskovaným názvem Španělská. Dělaly se různý neúčinný opatření znepříjemňující lidem život, efektu neměla. Nemoc poprala ty s krátkou sirkou, trvalo jí to ca 3 roky a zmizela... protože na zbytku se nechytala. Teď jsme v podobné situaci, k neúčinnému křepčení jsme přidali lockdowny (vedou k ožebračování... k ničemu jinýmu. Lid se slejzá a chlastá prevoschodítělstvu tajně, kašlajíce na potrhlá pravidla) a silou tlačenému očkování se vyrábí nadčlověci a podčlověci (svého času nosili nadčlověci takový spešl hadříky od Huga Bosse.. a podčlověci zas takový hvězdičky. Jestli by se to nemělo obnovit, aby orgáni měli přehled a nemuseli si složitě vymýšlet právně podložený důvod k legitimování, když dle soudu to svévolně nejde. Ještě tu byl ten pokus o šlechtění podčlověka prací, která osvobozuje.. ale to bych nechal na další fázi), aby výsledek byl v podstatě týž jako před 100 lety - choroba si během cca 3 let vybere ty s krátkou sirkou a zbytek nechá...
1) Dějiny lidstva jsou dějinama boje s přírodou. Nebo znáš nějaký zvíře, který si tepelně upravuje potravu?
2) Opatření proti španělské chřipce prokazatelně fungovala. Tam, kde je zavedli. Češi je nezavedli, bylo jim to ukradený, stejně jako je jim ukradenej covid.
3) Při letmým pohledu na mapu Evropy podle procenta očkovanejch je vidět, že nejmíň jsou očkovaní - Slovani. Společně s Rumunama. Nechci tu propagovat úchylný teorie o těch podlidech, ale zamyslel bych se nad tím, na základě čeho ty teorie asi vznikly...
Babu do toho netahej.
Obrať se na místního brouka Pytlíka, ten všude byl a všechno zná a navíc to má 3x jištěný!!!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
Po dvou letech je tento způsob neléčby tristní. Neléčit a čekat, až se to zhorší je prasárna na kvadrát, za to by měli být odpovědní lidé, tj. ti, kdož zodpovídají za léčebné standardy, postaveni před soud.
Cituji:
...Beran volá i po sjednocení přednemocniční péče, která by měla mít za úkol řešit tři komplikace, které se rozvíjejí v prvním týdnu onemocnění, tedy pokles bílých krvinek, změna srážlivosti krve a druhotný zápal plic.
„Ve vysokém procentu se dostávají pacienti s těmito komplikacemi pozdě do nemocnice, a to je špatné. Protokol léčby musí obsahovat léky, které při týdenním empirickém podání nejsou schopné poškodit žádného pacienta, ale budou schopny pomoci významnému procentu nemocných předejít vzniku komplikace – a tím i hospitalizaci,“ říká.
V jedné větě pan profesor tvrdí, že vakcína nefunguje, a v druhé větě, že snižuje závažnost průběhu onemocnění.
Jednota protikladů, řekl bych.
Jinak, ten problém s přednemocniční péčí tu je, to ano. Ale ten je tu celá desetiletí, netuším, co je na tom objevného...
Tak navzdory všem výzvám ke klidu, včetně apelu presidenta Macrona, se to Guadeloupe pěkně vyostřuje.
Před chvilkou přiznali, že v noci z pátku na sobotu se protestující ozbrojili, vyloupili budovu celnice v Pointe-à-Pitre a z trezoru sebrali všechny zbraně, poloautomatické pistole Sig-Sauer ráže 9 mm, používané i francouzským četnictvem, dále nějaké brokovnice a automatické pistole ráže 9 mm.
A k tomu veškerou munici.
Takže se místní hlavoun nechal slyšet, že: se zbraněmi tohoto typu, v dobrém stavu a připravenými, můžeme rychle přejít z krize do dramatu. Tolik Le Figaro.
Le Parisien má bulvárnější charakakter tak pitvá,m proř se vlastně ti Guadaloupané vzbořili a dochází k zjištění, že ti kreolové - barevní obyvatelé ostrova se cítí občany druhé kategorie s velkou nedůvěrou k Paříži.
Kořeny jsou prý ve skandálu s pesticity,
kterými si dnes vysvětlují nedůvěru k vakcíně proti Covidu. Chlordekon -tento vysoce toxický pesticid používaný v letech 1972 až 1993 na banánových plantážích je zodpovědný za mnoho druhů rakoviny prostaty. Ve Francii byl v roce 1990 zakázán, ale naostrově nadále po tři roky povolen na základě ministerské výjimky.
Takže když jim někdo z Paříže nařídí napíchat do sebe nějakou tu vakcínu, postaví se správný obyvatel Antil co nejrozhodněji na odpor.
No a co na to Paříž?
Posílá jim tam specielní jednotky.
Aby toho nebylo málo tak Martinique a Guyana jsou také naštvaní, je to prý velký sud prachu.
https://youtu.be/MF5E3l-Q4fo
Jak by se asi řešily převozy do druhejch nemocnic, co...letadlama na Martinique? Nebo až přes oceán?
No, to je fuk, čas na zrušení veškerejch opatření - místní se vyzbrojili, tak si můžou v případě potřeby to utrpení zkrátit...
Takže to běží jak předpovídali.
Titulek ze Le Figaro: Na Guadeloupe vítězí anarchie, hněv se rozšičuje i na Martinik.
Od pondělka je Guadeloupe v generální stávce s jediným požadavkem:
"Zrušit povinné očkování pro zdravotníky a hasiče a okamžitě přestat se zastrašováním a nátlakem na očkování".
V červenci jsem si myslel, že jsem Gaskoněc, ale teď v sobě začínám rozeznávat Antilce.
Tak zas některá opatření jim evidentně nevaděj - třeba omezení mobility...soudě podle fotky...
Tam dochází k naprosto neústavnímu jednání.
Omezují mobilitu jen vybraným skupinám obyvatel, konkrétně jde o policii a speciální jednotky :-)
Na Antilách ukazují cestu z covidové totality
Titulek Le Figaro:
Antily se propadají do chaosu.
Protestující vystavěli barikády, ti co se k stávce nepřipojili, se do práce dostávají jen ztěží. Stejná situace je už i na Martinku. "Pořádkové síly", police, četnictvo i specielní jednotky to nezvládají. V noci se na jedné z barikád střílelo, ale nikdo nebyl zraněn.
Jeden z protestujících řekl reportérům:
"Je na čase přemýšlet o nezávislosti.
Povinnost očkování je bod, který zlomil velbloudovi hřbet, ale především musíme přestat věřit, že Francie je naší mateřskou zemí.
Jsme Guadeloupe, máme svoji vizi, máme svou kulturu.
Povinnost očkování? Jsem proti, pokud ustoupíme a připustíme tuto povinnost u zdravotníků, brzy to bude muset udělat celá populace. Moje tělo není vakcinodrom. Jsme odhodlaní. Třeba je to skončí naší nezávislostí"
Na Martiniku úřady uvažují o "odložení" povinného očkování.
Připomenu, že narozdíl od nás, mají na Guadeloupe mají naočkováno asi 35% populace, zřejmě proto to očkovaní nemohli trousit a incidence je proti nám směšná 44,3 na 100 tisíc, R0 je 0,85 (tedy incidence klesá) a obsazenost JIP 29,6%.
Podrobné údaje zde:
https://www.cascoronavirus.fr/indicateurs-suivi...
Francie má vážný problém.
Antily, které jsou součástí Francie, se vzbouřili proti nesmyslnému covidímu teroru. Jsou chudí, ale mají své životy. A jsou celkem právem přesvědčeni, že vakcíny jejich životy ohrožují, že celou tu "pandemii" zvládnou i bez nich.
A zdá se že ano.
V Paříži má druhou dávku už 94,5%. Incidence na 100 tisic je 258. Obsazenost JIP 26,1%.
https://www.cascoronavirus.fr/indicateurs-suivi...
Logicky lze dovodit, že o počtu pacientů na JIPkách nerozhoduje počet positivně testovaných, ani nějaké číslo R0.
Je to rovněž jasný důkaz toho, že očkování je na současnou mutaci viru nefunkční.
Proč to chtějí narvat do všech?
Otázka za miliardy.
Jo jo, kde jsou ty časy, kdys tu oslavoval nenávist a fyzické násilí proti demonstrantům.
A já psal, neblbněte vy volové, nikdy nevíte, kdy budete právo shromažďovací potřebovat vy..
Jsi klasický příklad chování, kterému se říká:
Kam vítr, tam plášť.
Ty jsi nemocný primitiv.
Neumíš rozlišit sebeobranu od terorismu.
Jinej nebudeš. Skoč si pro dávku :-)
"""Je naprosto zcestné a nebezpečné používat blokády průchodu nebo průjezdu k prosazení skupinových nebo osobních zájmů, byť by byly jakkoliv ušlechtilé...."""
"""Násilí plodí násilí, a omezení nebo blokáda veřejné komunikace násilím je."""
Datum: 28.03.2019
Autor: Jindra8526
Sebeobrana je to, když to děláš ty. Terorismus, když to dělají jiní? Tak si to představuješ?
Použili násili na jejich spoluobčanech.
Nutí je k očkování neschválenou, experimentální vakcínou a tím bezprostředně ohrožují jejich zdraví a životy.
V tom okamžiku, pokud není jiné cesty, je potřeba se postavit na odpor, třeba ae zbraní v ruce.
Proti zvůli státní moci.
To je safra rozdík, než když ti někdo zatarasí dálnici, protože chce, aby mu jeho zaměstnavatel přidal na platě...
Žluté vesty ve Francii se také principielně stavěli proti zvůli vlády a to se ti hrubě nelíbilo. Černí Francouzi se také principielně staví proti svému útisku a staví se na odpor. Takže oboje je podle tebe legitimní obrana? Dříve jsi míval jiný názor.
No, je to něco jiného, žluté vesty bojovali politický boj, tohle je boj o život, bez ohlediu na politický názor. Někteří, a je jich hodně, jsou přesvědčeni, že je očkování může závažně poškodit, ne-li zabít.
To je fakt něco jiného.
Jinak, není pravda, že Žluté vesty mě vadili, naopak, řekl bych že v mnohém jsem s nima. Co mi vadilo, to byli blokády na silnicích, od kterých ovšem rozumně ustoupili.
Psal jsem to tu už před lety, sám jsem se dostal před takkový žlutovesťácký zátaras poblíž Millau. Vystoupil jsem z vozu a zašel za organizátory a vysvětlil jim, že jsem z Čech, že jejich boj chápu, ale že jim nemohu v žádném příadě nijak pomoci, jen jim držet palce. Zátaras pro mě uvolnii, a nechali mě projet.
Ano, máš pravdu. Těm neočkovaným hloupým gerontům, kteří věří tvým a podobným bludům, jde opravdu o život.
Já žádného "geronta" nepřesvědčoval, aby se nenechal očkovat, nikdy jsem nepřesvědčoval nikoho.Tchána Soňa na všechny 3 dávky vezla.
Chtěl ode mě slyšet, jestli má nebo nemá jít na tu třetí, řekl jsem mu, že se má poradit se svým lékařem.
Je to každého osobní rozhodnutí, dobrovolné.
Tak tu nelži jako Pacient.
Ten tlak je z druhé strany.
Jsme stále ještě před vrcholem epidemie. Jestli tady NaKole někdo neočkovaný starý umře a dá se to očekávat, tak tebe za tvou agitaci přímo obviním. Budeš za něj spoluzodpovědný. Uvědomuješ si to? Tohle už není hra.
Tobě to očkování vážně poškodilo mozek.
Jsme před vrcholem epidemie, protože očkovaní, nestovaní to roznášeli.
Myslím, že bys na mě měl podat trestní oznámení, že na serveru Nakole vyjadřuji své hluboké přesvědčení, že současná vakcína vytvořená na předchozí mutaci viru na tu stávající, má minimální účinek.
Klidně ti to podepíšu.
Nikde, vem si k ruce Pacienta, tady nenajdeš, že bych někomu radil, aby se nenechal bodnout, jen říkám, že to dnes už žádný smysl memá. Virus bere očkované stejně jako neočkované.
A když jsem tu někdy v dubnu, či kdy se to očkování masivně rozjíždělo už pro 55+ a místní se hnali na včelku, psala, že to očkování už na podzim asi bude prd platné, tak mi nevěřili a debatovali tu o volných kapacitách ve velkoočkovnách. :-) Kdyby se místo na jaře ti rizikoví očkovali v září (tj. mimo epidemii a s vhodným předstihem), mohli dnes žit, takto zcela zbytečně zjara vyplácali vakcín za miliardy. Ale oni jsou furt letadla.
Tohle je od tebe hodně za hranou. Takhle daleko si ještě nezašel i když si pronášel kde co.
Našel jsem malou ukázku, kdybych nebyl línej, bylo by toho samozřejmě mnohem víc:
""Já osobně z duše nesnáším formy tzv. "protestů" blokováním a omezováním svobody ostatních a považuji takové jednání za teror.""
Datum: 28.03.2019
Autor: Jindra8526
https://www.nakole.cz/diskuse/25634-cyklisti-co...
Ono to podle všeho opravdu míň kosí barevný...takže tu máme virus, kterej přednostně kosí starý, bílý, vyžraný konzervativce, co věřej, že všechno je spiknutí...blonďáku Donáldovi asi dost řídne elektorát...
Neřekl bych, že jde o otázku rasy.
Ale o ty civilizační neduhy, které se netýkají jen konzervativců.
Taky možná jde o to, že se Evropané nechali více vystrašit, a strach je prokazatelný katalyzátor chorob a neduhů. Možná se nechali přidusit rouškama a zdevastovat si imunitu, mnozí si imunitu poškodili experimentální vakcínou.
Vítězové "boje proti covidu", kromě těch co na tom neuvěřitelně zbohatli, jsou nenaočkovaní lidé, kteří covid prodělali nebo mají dost vlastních protilátek vytvořených opakovanou malou náloží.
Ostatní jsou jaksi v prdeli a tím, že očkovaní ve větší, protože jim imunitu ten experiment narušil, a jak přijde jiná mutace, kosí je to bez milosti.
Proto jsme na tom hůř než vloni, kdy očkováno bylo 0.
Očkování nejen že nechrání očkované před jinými variantami, nechrání ostatní před tím, aby je očkovaní nenakazili, nezajišťuje ani onen "mírnější" průběh a způsobuje četná srdeční onemocnění. Experiment se nepovedl.
A hůř.
Politickým rozhodnutím jsou očkovaní "bezinfekční" nechodí do karantény, a vesele to trousí.
Kdyby se nedělalo nic, jen testovali a izolovali příznakoví, bylo by to za náma, a mohli jsme mít čísla jak na Guadeloupe :-)
Neduhy se netýkaj jen konzervativců, zato odmítání vakcín a roušek se týká hlavně konzervativců - okrsky, kde volej Republikány, maj v Americe mnohem větší úmrtnost, než tam, kde volej Demokraty. Už se mluví o tom, že to reálně může ovlivnit rozložení politickejch sil...
Takový to "čím víc sebevrahů, tím míň sebevrahů"...
Odmítání roušek je přirozené a správné.
Pokud se bojíš, zůstaň doma, ale nenuť svým strachem ostatní, aby si poškozovali vlastní zdraví dýcháním přes hadr.
Roušky před virem nechrání, jsou jen marketingovou visualizací hrozby, methodou, jak v lidech vyvolat pocit ohrožení a vystrašit je.
Nastuduj si něco o tom a neposlouchej pořád to, co ti Babiš s Kenem podstrkávají.
Jejda, já jsem si až dosud myslel, že jsi stavební inženýr. No a ty jsi vlastně imunolog amatér. :D
No,
když mě věci zajímají, nastuduji si to.
Umím pracovat se zdroji, a díky celkem dost tvrdé práci a houževnatosti, nejsem odkázán jen na to, co mi čeští žurnalisté podstrčí.
Je úplně jedno co studuješ, škola by tě měla naučit pracovat ze zdroji, a vědecká aspirantura k tomu přímo nutila.
A tak se zdroji pracuji a myslím si, že existuje obor, ve kterém jsem o dost lepší než byl ten, co jsem vystudoval, a přitom jsem v něm samouk.
Z původního oboru pak zůstává jen důsledné ověřování. Co funguje méně než stoprocentně, s pětiprocentním kvantilem odchylky, je nepřijatelné :-)
"Umim pracovat se zdroji." ?:-)))
Norinberk jako Kyjev, věznění jako padlí, polovina jako dvojnásobek. Všechno jedno. To se to pak se zdroji pracuje. :-)))
Ale o to tam přeci vůbec nešlo, taktu nehtraj tchýni.
Šlo o "ilustrační foto" a to poselství, které, že žurnalisté, kteří balamutili národ byly potrestáni stejně, jako přímí pachatelé.
Podobná ilustrační fota používá současná vláda ve své pro-očkovací kampani.
Já jen přeložil ten text, co tam byl, protože taková trubka jako je Pacient by nevěděl o čem je řeč.
No, upřímně, znám jen jednoho "žurnalistu" co byl v Norimberku odsouzen a oběšen, byl to Julius Streicher. Taky vím, že v Norimberku se nevěšeli náckové na ulicích, že jo.
Shodou okolností jsem se tam byl v srpnu podívat.
Takové ilustrační foto viselce má dodat slovům patřičný důraz, asi jako mrtvola s covidem, že jo.
Kde o co nešlo? Uvedla jsem jen tři ukázky tvé typické "práce se zdroji". Kdybych o tom chvíli přemýšlela, najdu další spousty.
Dokud se nezačneš kasat, jak umíš pracovat se zdroji, tak se těm tvým věčným přešlapům jen zasměju a neřeším, ale tohle už mi holt bylo trochu moc.
mNe, tys to tu dneska vzala za Lannu?
No hlavně pracuješ s Aeronetem, že?
Nehraj tu politruka.
nejčastěji s Le Figaro a Le Parisien,protože jsem abonent a dostanu se k zamčeným článkům, německy mluvící země monitoruje paní Bošková, má vlog na idnesu, vše dobře odrojované, a Britanii hlídá Honza spilečne s Davidem Sandersonem, který je jaksi Anglán, a přímo tam.
To je takový bolševický způsob, pravdu vydávat za desinformaci "nepřátelských" centrál. Komunisti to dělali 40 let, a ti dnešní majitelé jediné pravdy a neúnavní odhalovatelé konspirací,se od nich vše naučili.
Nebuď jako oni.
Hledej originální zdroje. Mysli. Ptej se, kdo z toho má prospěch?
Nebo budeš jak ten Pacient tvrdit, že "to nemohu dělat zadarmo"?
Ponoř se do svých obav a strachů, boj se co hrdlo ráčí. Ale stále nepřestaň myslet. Opravdu to pomáhá? Opravdu tím, že naočkované netestují neposílají do karantény, i když mají v rodině memocného (nikoliv bezpříznakového), opravdu to je ta cesta, jak nešířit ten virus?
Jsou 2 miliony lidí, které testují dokola a bez zeatu nikam nesmí, teď už ani s testem, a pak 6 milionů, které netestují vůbec, i když mají pacoše v rodině?
Kdo tu epidemii rozjíždí, je podle mého jasné.
Politici.
Jejich nesmyslná touha přinutit k očkování úplně všechny. A tak musí očkované "zvýhodnit".
I za cenu, že se jim takhle rozjíždí ta epidemie.
Aeronet?
Nevím co píší.
Tohle vidím já, a nepotřebuji k tomu žádné jiné, než naše, naprosto jasně pro-očkovací zdroje.
Když se zamyslíš, zjistíš, že mám pravdu.
Nevíš, co píší na Aeronetu. Tak to je asi náhoda, že po celou dobu svého působení v této diskuzi kopíruješ jejich názory.
Od chvíle, kdy se lékařům podařilo exhumovat našeho proruského prezidenta, zase jede dezinformační scéna na plný plyn.
Současný covidový průser je poslední šance, jak zvrátit výsledky voleb, tak se pořádně snaž, určitě bedlivě sledují, jestli se neflákáš..
vem si prášek, chudáku
Nicméně na očkování reaguješ stejně hystericky, byť z pozice odmítače, jako jiní z pozice vyznavačů tohoto náboženství... tedy úkonu.
Nikoliv hystericky, ale důrazně, kolego.
Když vidíš, že vše směřuje k tomu, aby bylo očkování povinné, není jiné cesty než se postavit na zadní.
A co má být? tak bude povinné s jasnou zákonnou úpravou spolu s příslušnou zodpovědností státu za škody. Mnohem lepší, než současný stav, kdy se erár tváří, že je to "dobrovolné", ale nechápe, že "dobrovolně" znamená bez nátlaku a je tedy nutné stejně respektovat volbu "pro" i "proti". Zajímavé, že to chápal i blb Švejk.
Ostatně Covid je Corona, stejně jako "obyč" Chřipka, SARS, prasečí chřipka... a vakcína na něj je dělaná podobně, jako na tu "obyč" chřipku.. která je směsí podobných jednoúčelových vakcín na stejném principu, tak tak trochu nechápu ten strašný humbuk.
Kdyby byl stát co k čemu, provozuje jednoduchý portál (místo těch přiblblých kampaní) s aktuálními čísly:
Nemocných Covid: Očkovaní Neočkovaní
Těžký průběh: Očkovaní Neočkovaní
Úmrtí na Covid: Očkovaní Neočkovaní
Dlouhodobé následky: Očkovaní Neočkovaní
Očkovaných celkem:
z toho komplikace po očkování: lehké - těžké - úmrtí
Zásadní problém je, že ta vakcína je neozkoušená, nikdo neví co udlěá za půl roku, za rok, za pět let.
Takže tady je dobrovolnost naprosto zásadní podmínkou.
Žádný co má být.
Informace fungují jak za Husáka, existuje jen jedna pravda, ostatní jsou konspirace, desinformace, popřípadě akce nepřátelských mocností a diverzních centrál.
Když tě někdo něco tak vehementně, systematicky a důrazně vnucuje "pro tvé dobro", každému, kdo nemá v hlavě seno, se rozsvítí červená kontrolka - bacha, tady něco nehraje.
míra agresivity svědk-ů covidových stoupá:
jako každá aktuální vakcína proti normální chřipce.....
Hysterie okolo vakcíny je důsledek hysterie okolo viru... místo střízlivého informování.
Pokud by se jednalo o očkováni povinné, součásti by byl i jasný seznam zdravotních kontraindikací a tedy by nikdo nemohl být nějak očerňován.
Za mě by byl klidně i schůdné, zavést možnost legálně očkování odmítnout... ovšem pouze po podepsání souhlasu, že si tedy léčebné výlohy hradím sám, a jsem srozumněn s tím, že pro mě erár nemusí mít místo.. nebo v kombinaci s nějakým komerčním připojištěním u soukromého subjektu.. Chrenek by určitě vyšel vstříct, ten jak někde cejtí prachy, tak se přetrhne.
ne mýlíš se kolego, tohle není "vakcína" jako každá jiná, tohle je exprimentální, neozkoušná vakcína.
Jak ten experiment dopadá je dole.
Experimentální, neozkoušená vakcína, dlouhodobé vedlejší účinky...
Inteligentní člověk, po zralé úvaze, nechá se raději naplno nakazit neozkoušeným virem, o jehož dlouhodobých vedlejších účincích neví taky nic.
Jak ten experiment dopadá už víme.
Více jak 32.000 jedinců už si na dlouhodobé vedlejší účinky virové nákazy nikdy stěžovat nebude.
Inteligentní člověk se do nákazy nehrne. Nechá si změřit protilátky a zachová klid.
Inteligentní člověk vyhodnotí svoje osobní rizika a možné přínosy,svůj zdravotní stav a rozhodne se.
Inteligentní člověk nepodléhá kampaním, nenechá se očkovat, aby mohl do Chorvatska nebo do hospody, ale pouze tehdy, kdy sám uvidí, že to má smysl.
Inteligentní člověk rozumí tomu, že se po něm chtějí testy, když jde někam, kde je víc lidí ale inteligentní člověk nechápe, že se nechtějí po všech, a i když i provládní ranhojiči uznávají, že očkovaný není bezinfekční, a vir zvesela roznáší, nechají ho to dělat jako "bonus" za to že se dal očkovat.
Inteligentní člověk se snaží žít zdravěji než dřív, posilovat svoji odolnost.
Oproti tomu duševně chorý jedinec, jako ty, hledá nepřítele.
Evidentně vycházíš z předpokladu, že vakcína byla špičkovými odborníky na imunitu koncipována tak, aby škodila víc, než samotný Covid.
Čili hledáš nepřítele tam, kde se už desítky let usilovně maká na tom, aby umíralo co nejméně lidí.
Pokud o mně magor jako ty, pořád dokola píše, že jsem duševně chorý jedinec, nějak to asi přežiju :-)
To je zajímavá myšlenka, to mě ještě nenapadlo.. jako že vědcům se virus nepoved, páč někdo přežil, tak omyl napravili pod rouškou vývoje vakcíny? :)
TEĎ TEPRV ZAČNE KONSPIRACE NAPLNO :)
Ale vůbec ne.
Mám za to, že konspirace o snaze vyhubit většinu populace jsou jen konspiracema.
Domnívám se, že ať už vir vzniknul jakkoliv, byla to vakcína proti němu, na které chtěli vydělat. Nemyslím si ani, že by záměrně ta vakcína měla lidi poškozovat, a taky ve většině případů lidi nepoškozuje (zatím).
Ostatně to ani ten covid většině lidí moc neublíží
Zdá se ovšem, že protože to neměli čas otestovat, a domnívali se, a tak to i tvrdili, že tenhle virus mutovat nebude, nebo malinko, že to co do lidí napíchali a stále píchají, nefunguje vůbec, nebo nepatrně. Protože jim ten vir zmutoval. Takže výsledný účinek současné vakcíny je to, že může jen potenciálně škodit, nikoliv chránit.
Jenomže jde o ohromné množství již vyrobených vakcín a ty musí, aby dosáhli na slušný zisk, prostě vybodat, a vyúčtovat pojišťovnám. Tak nutí vakcínu lidem, kteří ji nepotřebují, protože jsou chráněni proděláním choroby nebo imunitou, vymýšlí třetí "booster" dávku, kterou očkovaným vnutí vypnutím té Tečky po 6 měsících, a připravují je mentálně na dávku čtvrtou.
To je nefér obchodní praktika, ale furt jde jen o marketing.
Horší je to s tím, že aby mohli vakcínu prodávat, potřebují mít ty nemocné a strach z té nemoci. Tedy vir a nemoc je potřeba co nejvíce šířit. Tak vymysleli "bezinfekčnost očkovaných" a trvají na ní, i když se ví, a ví to i v Káraném, že očkovaný vir může přenášet. Očkovaným nenařizují karanténu, i když sdílejí lože s nemocným. Tím umožnuli vznik tzv páté vlny, a novou poptávku a potřebu vakcín.
A tohle už není jen marketing, tohle je zločin.
Takže, žádná velká spiknutí, jen čistá honba za ziskem
Dle CDC je 94 % úmrtí komorbidní, takže skutečný počet je 6 % uváděných čísel. Takže 32 000 x 0,06 = 1 920.
Naše vláda, naše zdravotnictví, které Covid neléčí, má na svědomí cca 1 920 lidí. Anebo má na svědomí 32 000 lidí, můžeš si vybrat.
https://www.westernjournal.com/cdc-now-says-94...
V Itálii odhadují komorbidní úmrtí na 97 %.
The managing director for a conservative Italian publication, Il Tempo, referred to that report in an Oct. 21 article that said: “only 2.9% of the deaths registered since the end of February 2020 would be due to Covid 19. So of the 130,468 deaths registered by official statistics at the time of preparation of the new report only 3,783 would be due to the power of the virus itself.”
https://www.washingtoninformer.com/posts...
Co udělá ta vakcína za 5 let je zcela nezajímavé ve srovnání s tím, že na covid ve věku 60+ s přehledem umřeš do 2 měsíců. Moje manželka by ti mohla vyprávět, jak vypadá nepovedená chemoterapie karcinomu. Když jde o život, tak se přijímají i poměrně velká rizika na cestě k záchraně.
Možná pro tebe.
Já mám v hlavě pár dalších projektů a mě zajímá, co udělá vakcína s mým srdcem do dvou měsíců po aplikaci. :-)
Hele můj otec taky umřel na infarkt a povedlo se mu to hned na první pokus.
Lidem, kteří jsou z vakcíny k smrti vyděšení jako ty doporučuji, ať požádají doktora, aby jim po vakcíně na ty dva měsíce, kdy jim půjde o holý život, předepsal léky na ředění krve.. furt to pro ně bude lepší, než smrt z vypytlení, nebo pobyt na ARO s těžkým průběhem Covida :-)
Tvůj otec ke pro nesměroplatný.
Já ti vakcínu neberu, ty jí mě, ani nikomu jinému nenuť.
Není žàdná kolektivní imunita, není žádný sobecký neočkovaný, co teda když už se zjistilo, že očkovaný může být nakažlivý je teď pro vás nebezpečný tím "že ti může zabrat lůžko na JIPce".
Na JIPce zabírají lůžka kuřáci - zakázat kouření lze ze dne na den, ale na cigárách se vydělává, a tak to necháme běžet, léta.
Lůžka na JIPce ti zabírají obézní, obezitu nezakážeš, ale dali by se šikanovat taky, pass-sanitaire - zdravotní pas - naše Tečka, by obézního nepustila nikam, jako neočkovaného, ale na rom se taky nevydělá.
Vydělá se na očkování - a voilá, obviníme z toho, že nám zaberou místo na JIPce je.
Mohu tě ujistit, že se během této vlnu na JIPku nechystám, tedy s covidem na tuty ne...
Pokud se začneš včas léčit, není důvod aby jsi umíral.
Už je těch hlupáků, kteří se nezačali včas léčit přes 100 denně. Asi je někde nějaká chyba. :(
Ano, chyba je to, že praktičtí lékaři tuhle nemoc téměř vůbec neléčí. Občas se někdo dostane na monoklonální protilátky. Ale většinou dostanou paralen a radu vyležte to. Když vám bude hodně zle, zavolejte si rychlou. Ano, tohle by se mělo žalovat.
Dále :
Virolog Geert Vanden Bossche, Ph.D, říká že masová vakcinace mRNA vakcínami během pandemie může produkovat ještě víc nakažlivější a potenciálně smrtelné varianty. To podle Bossche může vést k rychlému zvýšení vážných a potenciálně smrtelných případů a pandemie se může vymknout kontrole.
https://childrenshealthdefense.org/defender...
Celosvětově známý virolog Luc Montagnier, nositel Nobelovy ceny, říká v podstatě podobně : " Je to vakcinace která vytváří nové varianty viru. Vakcinace během pandemie je neomluvitelná chyba."
https://world-signals.com/news/2021/09/18/luc...
Česká imunoložka Zuzana Krátká :
„Copak uprostřed rozjeté chřipkové sezóny dáváme očkování? „
https://zivotvcesku.cz/je-tu-delta-plus-a-my...
Tak už to konečně zažaluj!
Na co čekáš?
Až ti doktoři zabijí další tisíce lidí?
A myslím to vážně, docware. Ten, kdo neohlásí zločin, navrch takto obrovských rozměrů....
Tak ono je na tom kus pravdy. Já bych čekal, že za tu dobu už ten proces bude zautomatizovanej. Jestli se rizikovej pacoš nedostane k těm zázračnejm infuzím včas, protože čeká nejdřív několik dnů na test, pak na obvoďáka, pak na termín na infuzi, na to, na ono, tak to opravdu nemůže dopadnout dobře.
Ale to fakt není nic novýho, takhle naše zdravotnictví funguje. Člověk má v zásadě dvě možnosti kontaktu:
1) Svojeho obvoďáka, pro případ, že je zrovna pracovní den, jsou zrovna ordinační hodiny a člověku nic moc není a je schopnej k obvoďákovi dolezt
2) Linku 155, nebo 112, pokud má člověk dojem, že každou chvilu zdechne
Nic mezi tím. Pokud člověk nemá známýho doktora, může se o víkendu poradit leda tak s googlem. Ale google ti prášek nepředepíše...
Víš co? Já už se i těm praktikům, co se snaží, docela divím, že už dávno nepráskli diplomem o stůl a neposílají pacienty na net, třeba k docwarovi nebo Jindrovi. Vždyť na netu se to jen hemží experty, co to umí líp.
„Čtyři z pěti pacientů jsou neočkovaní. Když pak řeknou, že si tady raději poleží znovu, než se nechat vakcinovat, je to pro personál facka. Ale musíme to respektovat. Ustát jo. Jedeme strop. Trvá to dlouho a člověk má dvě ruce a nohy. Zvládá jen určité množství práce, my už se za tu hranici dostáváme,“
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region...
No pokud se my tady budeme jenom dohadovat a budeme válčit proti sobě, nemáme šanci.
Indická asociace právníků IBA zažalovala šéfku indické pobočky WHO Dr. Soumya Swaminathan za to že její dezinformace o ivermektinu vedly indický stát Tamil Nadu k jeho stažení z protokolu. IBA obvinila Dr. Swaminathan z toho že způsobila smrt indických občanů klamnými informacemi o ivermektinu. IBA dále obvinila Dr. Swaminathan že využila své pozice zdravotní autority pro prosazení dalšího použití vakcín které jsou v režimu Emergency Use Authorization.
Asi se dá očekávat že WHO je dostatečně silná mocensky i finančně, aby soud nedopadnul v neprospěch WHO.
https://www.thedesertreview.com/opinion...
https://covidcalltohumanity.org/2021/08/27...
https://trialsitenews.com/indian-bar...
FDA schválila COVID vakcíny v režimu Emergency Use Authorization (EUA), který umožňuje použití vakcín bez dokončeného testování za předpokladu, že neexistuje adekvátní, schválená a dostupná alternativa.
Pokud by byl např. schválený hydroxychloroquin nebo ivermectin, musely by se vakcíny okamžitě stáhnout, protože by existovala schválená alternativa.
To je vysvětlení proč existuje tak zuřivý odpor vůči těmto dvěma zmíněným lékům ze strany FDA, CDC a WHO.
WHO sehrála v případě Covidu nesmírně negativní roli. Tato organizace v osmdesátých letech minulého století zajišťovala distribuci ivermectinu do států Afriky, střední a jižní Ameriky. O čtyřicet let později se vehementně angažuje v jednotlivých státech aby prosadila zákaz tohoto "neschváleného " léku, který by mohl zachránit miliony životů.
Podivnou roli hraje i Merck, který v minulém století dodával ivermectin pro potřebné státy zdarma, nyní po 40 - 50 letech jeho používání začal zpochybňovat jeho bezpečnost. Pochopitelně, jeho nový lék proti covidu Molnupiravir bude pro fy Merck při očekávané ceně kolem 700,- USD/ léčbu finančně nepochybně zajímavý.
Svět je holt jiný než byl před 40 lety.
"masová vakcinace mRNA vakcínami během pandemie může produkovat ještě víc nakažlivější a potenciálně smrtelné varianty"
-- To tvrdí Flégr taky. Že se virus musí přizpůsobit tomu, že velká část lidí je očkovaná a ve výsledku bude ještě víc zlej. A závěr z toho je, že ti, co nejsou očkovaní, budou dost akože v hajzlu...
No v hajzlu budou všichni, protože vakcinace nechrání ani proti variantě delta + , natožpak proti úplně novým, potenciálně závažnějším variantám.
To nemůžou, neb by vyšla najevo pravda.
Zdroj dat ÚZIS viz tabulka.
Z 110620 neočkovaných je 623 na JIP tj. 0,39%
a zemřelo 510 tj. 0,32%
Z 49436 plně očkovaných je 326 na JIP tj. 0,66%
a zemřelo 370 tj. 0,75%
Tak nevím, kdo dřív skončí v dřevěným spacáku.
Kdo se bojí ivermektinu
https://echo24.cz/a/ScQuh/kdo-se-boji-ivermektinu
Nevíš, kolik lidí se tím vyléčilo na Slovensku? Přeci jen je to tady za rohem, nemusíme kvůli tomu chodit až do Indie nebo Japonska.
https://www.topky.sk/cl/10/2161153/KORONAVIRUS...
Slovensko, to je ta země, kde pro Phizera testují vakcínu na dětech, protože v USA je to zakázané?
Jo, tam se dějou věci.
Aktuálně tam místní politici nabízejí ivermektin lidem na ulici.
https://spravy.rtvs.sk/2021/11/levocski...
Slovensko je ta země, kde už mají totální lockdown společnosti a kde presidentka volá o pomoc. Patrně tam mají s tou chřipečkou nějaké problémy.
Důkazy, že covid očkování opakovaně selhává a pouze škodí
https://nastub.cz/w/mYyf5vep5HyKoVagGf53kN
Jim jde o to prostě napíchat co nejvíc dávek těch RNA vakcín, tak budou tvrdit, že vektorové fungují jen měsíc dva, a pak je všechny potřeba přebodat to "správnou" vakcínou.
A proože ta "správná" vakcína taky nefunguje, budou tvrdit, že teprve ta třetí "booster" dávka z ní udělá tu pravou, co chrání v 99 procentech.
Zdá se, že k povinnému očkování si netroufnou přistoupit, nechtějí aby jim hořela města, ale budou neustále neočkované šikanovat, až nás zůstane opravdu jen pár "disidentů".
Ale 15 procent navíc je nevytrhne, vypnou tedy po 6 měsících ty Tečky, a všechny je naženou na třetí dávku, to máš 70-75 procent lidí, to je hromada vakcín, velkej balík peněz.
Pak na chvilku přestanou generovat ta čísla, přestanou lidi strašit přeplněnejma špitálama, třetí "posilující" dávka se ukáže, že zabrala.
A tak až do léta.
Napodzim to ti nezodpovědní neočkovaní rozjedou znova, ti po třetí dávce ochotně přistoupí na dávku čtvrtou, i na to, že neočkovaní by měli být izolováni a vyčleněni ze "společnosti zodpovědných lidí".
Po čtvrté dávce je pak už mají na háku, a budou očkovat co půl roku. Pass sanitaire - covid pas, dostane podobu čipu, který bude všem očkovaným vpraven pod kůži, zřejmě někde na ruce. Zjednoduší to "návrat k normálu".
A máme společnost pod kontrolou.
Ekonomika bude rozvrácena, nastoupí "čínský model kapitalismu" - tedy makej a buď rád, že žiješ.
Jinou z variant je, že si to lidé nenechají líbit a tyhle svědky covidovi svrhnou. Ono to tak nakonec stejně dopadne, každá Říše zla nakonec zanikla, ale někdy si to dá na čas....
Kdyby to nebyla tragédie v našich nemocnicích, byla by to docela komedie :
„Kampaň na podporu očkování Udělejme tečku za koronavirem slaví úspěch. Ačkoliv počty nakažených rostou a nemalá část populace se proti vakcinaci vymezuje, kampaň získala jednu z cen EFFIE, které pravidelně uděluje Asociace komunikačních agentur. „
„Koronavirus se nicméně nevzdal a ČR aktuálně čelí další vlně epidemie, která zatím co do počtu nově nakažených trhá rekordy „
Adam Vojtěch : „Jsem rád, že kampaň Udělejme tečku za koronavirem uspěla. Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu - EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. „
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/kampan-na...
No, uvidíme jak to dopadne. Nebo taky ne.
„Západ se probudí po koroně v troskách. Žádný návrat k normálu nebude“
„Ještě bych podotkl, že termín nový normál byl předžvýkán PR agenturami našich elit. Není to tak, že by si ten termín vymysleli mluvčí našich vlád, ten už byl k dispozici. Hrály se různé manažerské hry o změnách společnosti, ať už šlo o zemědělství, o virové pandemie a podobně. V roce 2015 se konala jedna taková plánovací hra, v níž se předvídala velká potravinová krize, přerušení potravinových řetězců ve světě. Této hry se účastnilo několik skupin, hlavně z Ameriky: The Center for American Progress, Světový fond na ochranu přírody, Cargill a další. I v ní šlo o to, jak by se za pomoci globálně koordinované politiky dali převést lidé ze stávajících, tradičních forem života do jiných forem. Bylo to vedeno myšlenkou, že na takovou krizi už jednotliví hráči nestačí a my potřebujeme nadnárodní instance, které tu změnu odřídí.“
https://echo24.cz/a/SvLGi/zapad-se-probudi-po...
Myslí že Orwell by docela čuměl, jak se jeho vize naplňují ( viz jeho knihy Farma zířat nebo 1984 ).
Video s českými titulky : https://plandemicseries.com/plandemic-czech...
No, je Západ a Západ. Austrálie a Nový Zéland jsou částí západní civilizace, ale postavili se k problému diametrálně jinak, než Evropa. A to Evropou myslím třeba Benelux, ne postsovětskej bordelistán, jako jsme my...
Tohle je dotaz na tělo :-)
lepší je ten, že servírka může v práci obsluhovat, ale nemůže se po práci nechat obsloužit :)
Titulní strany fr. tisku dnes ovládá imigrace, situace v Polsku a ti utonulí imogranti u Calais.
Situace na Antilách se nemění, barikády, stávka, a to i na Martiniku. Ale už to není téma dne, odstěhovalo se to až na pátou stranu.
Na stejné dvojstranně jsou zveřejněny i úvahy a plány na zesílení proti-covidových opatření v "páté" vlně (teď mě napadl ten fórek: Nebýt ovcí, nebyla by vlna. Ani druhá, třetí, čtvrtá...)
Souhrn toho, co se pravděpodobně plánuje, je na obrázku. v rychloanketě, kterou provedl Le Figaro mezi svými čtenáři. V podstatě jde o nasazení náhubků, možné omezení počtu návštěvníků hromadných akcí a zesílení kontrol zdravotních pasů. Další šikanu, tedy pouze PCR testy, nebo omezení pro neočkované zatím neplánují, asi jim lekce z Antil prospěla.
Z grafu je vidět i jak se staví čtenáři k třetí dávce.
Nutno připomenout, že Frantíci na tom nejsou zase tak špatně, jak ukazuje mapka 7 denní incidence.
Francie bude mít příští jaro zásadní - presidentské volby. Jsou to v podstatě nejdůležitější volby, protoze mají presidentský systém. A tak se ti, co by serádi viděli v Elysejském paláci už profilují a stávající president, co bvy rád obhájil, se bojí naštvat si voliče, a to vše ovlivňuje.
Naš milá Marine Le Pen dneska zrána vytáhla v boj na všech těch "internetech". Francouzům se to bude dobře poslouchat.
Říká:
Protože očkování pouze chrání před těžkým průběhem onemocnění, a nebrání jeho přenosu, postrádá covid-pas, kde jsou očkovaní bezinfekční, jakýkoliv smysl. Být presidentem, zrušila bych ho.
Vzhledem k tomu, že covid-pasy mají platit snad do příštího června, je to silný argument pro mnohé naštvané voliče.
Takže, soudruzi politruci, žádný aeronet ale
lékařský časopis Circulation - viz:
https://en.wikipedia.org/wiki/Circulation_...
Studie publikovaná 8/11/2021 (abstract)
https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/circ...
kdo nevládne basicem, necht pouzije on-line překladač....
...na každých deset milionů lidí naočkovaných látkou AstraZeneca připadlo nadbytečných 107 případů trombocytopenie, 66 případů hluboké žilní trombózy a sedm případů mozkové žilní trombózy. Po prodělání onemocnění covid-19 bylo riziko trombocytopenie devětkrát vyšší a možnost rozvoje žilní trombózy vzrostla 200krát.
Na každých deset milionů lidí, kteří obdrželi první dávku proticovidové vakcíny Pfizer/BioNTech, připadlo 143 nadbytečných případů cévní mozkové příhody. Po prodělání covidu-19 je však riziko mozkové mrtvice 12krát vyšší než po podání vakcíny.
Prodělání nákazy koronavirem SARS-CoV-2 podle odhadů vedlo k nadbytečným 934 případům trombocytopenie, 12 614 případům hluboké žilní trombózy a 1699 případům cévní mozkové příhody.
Autoři studie zkoumali záznamy od zhruba 29 milionů lidí, kteří obdrželi první dávku jedné z proticovidových vakcín mezi prosincem 2020 a dubnem 2021 a data od více než 1,8 milionu lidí, kteří v té době prodělali nákazu koronavirem.
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/veda...
Jo, vybral jsi dobrý příklad, nebezpečnost vakcíny Astra Zeneca se provalila hned v únoru, březnu 2021, od té doby ji nikdo nechce.
Švédsko a Francie hlásí problémy s vedlejšími účinky vakcíny AstraZeneca.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/svedsko...
Německá očkovací komise (Stiko) v úterý doporučila pozastavit očkování vakcínou od firmy AstraZeneca u lidí mladších 60 let.
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/trombozy...
Úmrtí po vakcíně od AstraZeneca? Rakousko stahuje celou šarži a zahajuje šetření.
https://cnn.iprima.cz/umrti-po-vakcine...
Státy pozastavují očkování AstraZenecou kvůli záhadným úmrtím. Česko to neplánuje.
https://cnn.iprima.cz/devet-statu-pozastavilo...
Ano, na to si všichni dobře pamatujeme. A jak se situace vyvíjela od toho března dál. Ty zákazy a pozastavení vakcíny platí dosud nebo už ne?
Tak to jsi teda vedle, synku, zeptej se na to Jindry. (nebo sám sebe?)
Byla to jen uměle vyvolaná hysterie, jejíž účelem bylo zničení konkurence..
Ano, domnívám se, že Astra je stejná sračka jako všechny ostatní, jen u ní, v rámci konkurenčního boje, podplacení žurnalisté udělali v některých zemích bugr kolem vedlejších účinků, zatímco o těch, co má Phizer pomlčeli.
Phizer podplatil půl zeměkoule, a teď má monopol. Bude-li dost blbečků tvého typu, pár let na těch vajcínách 2x do roka bude vydělávat hromadu peněz
Myslím si, že u Astry šlo z velké části o konkurenční podraz od Phizera.
Všechny vakcíny jsou neozkoušené, a v průběhu času se objeví ještě ledacos.
Smutné ovšem je, že přes ty negativní účinky, které jsou prokázány, a mohou pro některé lidi být fatální, tohle riziko není vyváženo slibovanou ochranou, tečkou, ale naopak.
Tys ani ten překladač nepoužil, že jo.
Tady nejde o Astru ale o zvýšení rizika srdečních příhod o plných 25%
Nepoužil. A stačila by mu ta poslední věta:
"Dospěli jsme k závěru, že mRNA vaky dramaticky zvyšují zánět na endotelu a infiltraci T buněk srdečního svalu a mohou být zodpovědné za pozorování zvýšené trombózy, kardiomyopatie a dalších vaskulárních příhod po vakcinaci.
Ono se to ví o tom srdci a trombózách dávno, ale teď už k tomu mají slušná, hodnověrná data z průzkumu.
Infarkt nebo trombóza nehrozí každěmu, ale pro ty, co k tomu mají vlohy, je vakcína prostě ten správný "booster".
"Horor v Lize mistrů. Hráč během zápasu s Realem Madrid zkolaboval"
"Ofenzivní hráč domácího Šeriffu Adama Traoré v závěru zápasu na hřišti zkolaboval.
Traorého kolaps přišel nedlouho poté, co musela kvůli podobným potížím ze hřiště hvězda Barcelony Sergio Agüero, jemuž byla poté diagnostikována srdeční arytmie."
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-liga-mistru...
Za poslední 3 - 4 měsíce to je už několikátý špičkový sportovec. To jsou ale náhody, co ?
Tak zrovna vrcholoví sportovci... bych nikam netahal... za 99% stojí chemické laboratoře, krmící je koktejly, aby "dále, rychleji, výše" a nebylo to poznáno jako doping.... Pokud motor jede trvale na 110% výkonu tak se čas od času porouchá. A čutálisti jsou známí pronikavou inteligencí, vobčas si pomůžou nějakou tou drogou....
No jo, ale několik desítek případů za jeden rok, to je už docela hodně, ne ?
https://thetruthiswhere.wordpress.com/2021/11...
každý rok je třeba výše, dále rychleji... čekám, kdy se provalí nějakej velikánskej dopingovej skandál, něco jako svého času v cyklistice Lance Armstrong.
Rozumím, s tím že ti špičkoví sportovci pod dohledem špičkových doktorů obdrželi vakcínu to nemá vůbec, ale vůbec nic společného. I když všichni mají přesně ty příznaky, které jsou jako nežádoucí vedlejší účinky popisovány nejčasteji. Prostě se nám všichni ti chlapci z nejrůznějších odnoží sportu zfetovali.
Nevím jestli se mám těšit nebo spíše děsit na tu skvělou dobu, kdy internetoví "doktoři" budou stanovovat na dálku zasvěcené diagnózy a internetoví "soudci" budou soudit doktory, že neléčili tak, jak si internetoví experti přáli.
hele já měl kdysi dávno nějaký sportovní ambice, ve sportu socialistickém, "čistém". A když Trainer začal rozdávat pilulky, tak jsem s tím seknul. A to bylo prosím v kategorii 13-14 let. Tak si nedělám iluze o současném stavu, kdy se v tom honěj nesmyslný prachy.
Moh si jet do Moskvy na Olymiádu a takhle sis to podělal :-)
Sportovci na ty své bobule dojíždějí zhusta.
Ovšem tahle studie se jich netýkala.
Srdeční komplikace postihuje převážně mladé muže, což je právě pro nás, důvod k velkým obavám. Trombóza pak ty starší, což by se nás taky mohlo týkat, podle toho, o kterou denní hodinu jde. :-)
Takže si to řekněme na rovinu.
Když zachytí covida včas, tedy během prvních tří dnů od nákazy, dokáží z něj udělat chřipčičku.
Kde je chyba v systému?
Povím. Včera, televizní noviny CT. PCR testování, to na vyžádání a placené na kasu, jen ma objednání - čekací doba až 5 dní. Pak dva dny čekání na výsledek. A pak ejhle - pozitivní...
Mnozí, 99 procent lidí to vybere snadno. No, a pro pár to má fatální následky a na léčbu už pozdě.
Proč?
Laborky nestíhají, i když je to kšeft jako kráva.
Řešení:
Přestat laborky zahlcovat testováním kde koho, vyhradit PCR pouze pro příznakové, nebo ty, co mají positivní antigení test.
Ale nerozlišovat jestli očkován nebo ne, más příznaky testuj se. Ale tak, že výsledek je týž den
Ostatní nechat být.
A tyhle PCR positivní pak léčit.
A ubude problému na JIPkách.
Zahlcení systému testování je to, co neumožňuje včasnou léčbu.
Pokud tohle stát neumí, neměli byste obviňovat neočkované, ale hledat cestu pro sebe, jak se JIPce vyhnout.
Existují placené testy PCR, za zhruba 5000 máš výsledek do 90 minut, za 1600 týž den.
Funguje to, obě varianty vyzkoušeny, ovšem z důvodu cesty do zahraničí, ne nemoci.
Covidpoint.cz
Takže, mít někdo z mých blízkých, nebo já, covidí příznaky, rozbiju prasátko, otestuji druhý den ráno, a v případě positivity, už druhý den je zahájena léčba, byť bych měl přejet půl republiky.
Pokud stát umí jen šikanovat a prudit, musíte mít plán B, jak přežít.
Takže, pro případ, odložte si do kredence bůra na testy, určit3 je to lepší, než se chystat na JIPku.
Myslím,že to,co tu píšeš, píšou i někteří vzdělaní doktoři. Ale není vůle, o peníze jde až v prvé řadě a bejt v tom kšeftu zainteresovaná... Že se prodrbou miliardy, co miliardy, ono to nakonec budou biliony,když se to všechno posčítá, hlupáky nemrzí, ti to nevidí. A za pár let budou akorát kušnit, jak je to v hajzlu, všude drahota, úspory v prdeli a stáří na krku. A to budou rádi, když to dopadne jen tak, může to dopadnout hůř.
Hele Jindro, abys začal budovat opevnění .. plány ředitelství opevňovacích prací jsou normálně dostupné
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/vlada...
Už dávno mám, nakoupil jsem i atomové granáty, hodíš, a v okruhu 10 km nezůstane kímenna kameni, já i Soňa máme každý po třech....
Kontrolní otázka: Jak daleko dohodíš? Aby to nebyl granátek samozabíjecí......
Koukám, že jsi již opustil theorii, že virus je jen mediální a lidi na něj umírají "jen malinko".
Příznakový, tedy ten, co má příznaky respirační nemoci, by se testovat měl, ale bez ohledu na budoucí výsledek testu, by měl sedět doma a netrousit.
Ostatně, ty bys nechal sebe nebo někoho blízkého léčit nedostatečně otestovanými experimentálními protilátkami, které třeba už nemusí fungovat na stávající mutaci viru?
Nebo nedejbože neotestovanou experimentální novou tabletkou od Pfirera, která nedávno dostala povolení od EMA?
Co když je to zase habaďůra od těch byznysmenů z farma firem aby si zvedli zisky?
Nebo zobneš docwarův ivermektin?
Nepodsouvej mi co si myslím nebo ne.
Covid zabíjí taky malinko, to rakovina nebo infarkty víc, ale pokud ti covid zabije maminku, je to jiné.
Jenže dneska maminky smí umírat jen na "zákeřný" covid, ostatní úmrtí jsou nepodstatná.
Jak bych postupoval já, kdybych zjistil příznaky (a může to být jen chřipka, ono se to hned nepozná). Udělal bych si antigení test
Positivní -> okamžitě se objednávám na PCR test s 90 minutovým výsledkem
Negativní -> zobnu coldrex a budu věřit, že je to jen z toho, jak mě ofouknul průvan,
pokud je mi ráno dobře, opakuji antigenní test a pokud negativní -> jsem asi zdravej
pokud pozitivní -> okamžitě se objednávám na PCR test s 90 minutovým výsledkem
Pak jsou dvě možnosti
PCR negativní -> léčím jako nachlazení vlastními prostředky
PCR Pozitivní -> vyhledám lékaře a dožaduji se léčby a to nikoliv takové, že mi předepíše paralen.
Vím že jsou léky, jsou dostupné i u nás, a ranhojič by měl vědět, co mi nacpat. Dostali z toho Trumpa i Klause, a to jsou starší chasníci :-)
Nechápu, co sem furt cpeš ivermektin, to je asi ta politrucká posedlost předhazovat nám, že si myslíme, že nás vakcínou načipují a pak G sítěma vypnou....
prostě snaha z jiného názoru udělat názor pomatence...
Jo a týká se to taky očkovaných, samozřejmě.
Nevím, možná žiju v divný bublině, ale v mém okolí znám už šest lidí, co jsou očkovaní, nechali se otestovat a v případě, že mají symptomy respiračního onemocnění, se izolovali. Bez ohledu na výsledek testu. Nikdo je k tomu nenutil.
Tři z nich neměli symptomy, jen se dověděli, že byli v kontaktu s nakaženým covidem, nechali se otestovat a doma čekali na výsledek. Ve všech případech na covid negativní.
Dva měli symptomy virového respiračního onemocnění, nechali se otestovat na covid, byli negativní a v izolaci zůstali, dokud symptomy neodezněli.
Jeden, symptomatický, nechal se otestovat, na výsledek čekal doma v izolaci. Pozitivní. Kontaktoval lékaře a protože je mu 65 dostal protilátkový koktejl.
"PCR Pozitivní -> vyhledám lékaře a dožaduji se léčby a to nikoliv takové, že mi předepíše paralen"
A čím bys asi tak chtěl léčit ty, co mají jen "chřipčičkové" příznaky?!? Nebo ty, co nemají příznaky žádné?!?
PCR pozitivní => sanitka do ÚVN
Tak doufám, že si už nikdo netroufne tu předhazovat aeronet, ať už z čiré svoinské sprostoty, nebo hlouposti.
Včera v 16:39 to prohlásola Světová zdravotnická organizace, dnes, v 11:00 publikovalo Le Figaro
U varianty Delta chrání očkování proti přenosu poue ze 40%
„Existují data, která naznačují, že před příchodem varianty Delta vakcíny snížily přenos asi o 60 %; s Deltou to kleslo na 40 % “, zdůraznil generální ředitel WHO.
Vysoce nakažlivá varianta Delta snížila účinnost vakcín proti přenosu nemoci na 40 %, uvedl ve středu 24. listopadu šéf WHO a vyzval lidi, aby nadále nosili roušky a další respektovali další opatření. " Vakcíny zachraňují životy, ale zcela nezabrání přenosu Covid-19, " vysvětlil Tedros Adhanom Ghebreyesus během pravidelného tiskového briefingu věnovaného pandemii, která v Evropě způsobuje chaos.
-------------
Takže je to potvrzeno i WHO - jste to VY OČKOVANÍ - kteří jste způsobili tuto pátou vlnu, tím, že zatímco my neočkovaní, jsme se museli podrobovat testu, kamkolov jsme se hnnuli, VY SOBEČTÍ ASOCIÁLOVÉ ve své nadutosti, nadopovaní covidí propagandou jakBilak slintama z Moskvy jste tu rozšířili virus do nebývalých rozměrů.
Teď za VAŠI SOBECKOU NADUTOST chcete trestat lidi, kteří vás před tímto dlouho varovali.
----
Troufám si tvrdit, že číslo 40 procent, které uvádí WHO je i tak velmi silně nadneseno jen proto, aby nevypuknula panika a chaos. Skutečností bude, že přenosu viru vakcína nebrání vůbec, a imunologové, jako pan Šinkora o tom informovali už začátkem léta.
Kdybych chtěl být zlý, řeknu, že všichni zemřelí této vlny jdou na tvůj vrub, Brahmo....
Tuhle zprávu WHO dlouho naše media tutlat nedokáží....
No a teď si představ, že já sem vočkovanej, jezdím na čundry, s hromadou lidí ve srubech a knajpách bez roušek z plna hrdla řvu, respirátor mám půl roku furt ten samej (akorát na cestu sockou, netěsnící, abych se neudusil), dokonce jsem i s jedním nemocným chrápal dva dny ve stejný cimře (což jsem se dozvěděl až ca 3 dny potom , test nic neukázal).. a furt nic.. jen vobyčejná rýma a to jsem se musel extra snažit.
No, třeba si to ty, kdo to trousí :-)
Já v žádném případě ne, přesto mě Brahma chce házet umrlce na triko....
Já bych se tím kdo trousí moc nezabejval, to řeší očkovaní a označují nás za "nezodpovědné". Pokud jsi byl poblíž nakaženého, a víš to, měl by sis udělat test, PCR. Protože tobě nic bejt nemusí, ale můžeš trousit.
Měl bys, protože politici rozhodli, že ty jako očkovaný nemusíš. No a taky ti ten test nezaplatí.
Pokud jsi neočkovaný, tak na test musíš, ale asi ti ho zaplatí, ale na test se dostaneš za 5 dní, výsledky máš za 7, a to už je pozdě.
Prostě celé je to absurdně řízené tak, aby bylo co nejvíc marodů, a napíchalo se co nejvíc vakcín.
Zeman již dostal třetí dávku očkování
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/zeman-jiz...
Zeman má covid, převezli ho zpátky do nemocnice
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/zeman-miri...
Imunolog Hořejší: Přesvědčování se vyčerpalo, zbývá jen povinné očkování
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/imunolog...
Jindro - i když tím hrozně nerad ztrácím čas, občas se podívám, jak to tu žije - v podstatě jedno, které téma.
Jsem totiž hrozně zvědavej, jak se s tím popasuješ, až naříděj to povinný očkování a nechci o to přijít. Pro inspiraci.
Znám totiž už pár lidí, co tvrdí, že kdyby měli být tím posledním, tak nikdy. Tečka.
A kdo to vyhraje, bude slavnej - bude to totiž on, poslední neočkovanej, kdo bude zcela jistě moct za ty pořád přeplněný špitály a tak bude na něj hon.
(Samo, že až ho dostanou, opíchaj ho stejně - a v base pak ze všech stran, nejenom vakcínou.)
Prostě není co ztratit. Úspory půjdou do hajzlu, vidina někdy nějakého důchodu už teď v hajzlu, budoucnost žádná. Za tohle? Nikdy.
Zajímavý by bylo zjistit, kolik takovejch je mezi bejvalýma klientama BE, pokud už nebyli očkovaní předtím. Za tohle? Nikdy.
To si měl stát rozmyslet dřív. Že by s tím nepočítali? Mají prostě jen co chtěli, když to tak chtěli.
V práci je nás "sobeckejch" přes polovinu. Včetně majitele.
Tak držím palce.
ŽIŠ, jsem tam udělal chybu, došlo mi. Jen ve spojitosti s tím příspěvkem vejš... v předposlední větě jsem měl mít ne "sobeckých", ale spíš "nezodpovědných". Aby bylo jasno.
Ale teď už zas nadlouho jdu dělat něco užitečnějšího.