Tak se mi téma "Svoboda", které bylo míněno jako osvobození se od závislosti na bateriích elektrokola zaplnilo polemikou o ničem a leštění prdů, jak už to bývá.
Tak se vrátím k tématu.
Po roce dovádění na elektrice jsem se rozhodl, že bych ke svým šedesátinám zopakoval svoji dávnou cestu, cca 2500 km Evropou před 38 lety, s kterou tu tak často prudím.
No a jet to na elektrice by bylo ponižující.
Jarním výletem do města světel (na elektrice) jsem zjistil, že dvakrát do téže řeky nevstoupíš, ale můžeš se o to pokusit.
Vytáhnul jsem tedy Zelenáče a vyjel na tréninkovou jízdu z Rozvadov do města Orange v Provence.
Dnes jsem 8mý den na cestě a zítra do Orange dojedu, je to asi 120, celkem rovina.
Neujel jsem to celé, z Besançonu do Lyonu jsem dnes vzal vlak, protože mě vypadly dvě etapy, tím, že jsem byl díky defektu 2 noci v tom Besançonu. Shodou okolností oba dva dny lilo, tak vlastně dobře tak.
Zjistil jsem, co vezu zbytečně, a co bych si měl naopak naložit, a jak malinko vylepšit Zelenáče pevnější obutím, abych předešlé defektům. Ale hlavně zjistil jsem, že to dám, nebo alespoň se nebojím do toho pustit.
Dneska byla pohodová u Rhony, video dodám, jen co se mi dobije ten krám.
120, první dávka blbě zkratkou přes kopce, ale pak už samá voda...
Jo, Jindro, Tvoje zážitky z cest moc rád čtu :-)
Díky, zážpitků je dost, ale nemám čas ani sílu to sepsat.
Čas se s náma nemazlí a 120 km v sedle je trochu jiných než 120 před 40 lety.
Jo tak za "zážpitkama" jezdíš do Francie. A to tady tvrdíš, že seš spíš pivař...
Pivo i tady...
Postupem času se stále více rozšiřuje točené, ovšem cucají ho z těch třetinek a na náš styl klopení koukají stále překvapeně, i když Němci, Belgičané a Angláni taky netrhají partu.
Já teda ty zážitky z cest moc nečtu, dávám přednost obrazové fotkové dokumentaci :-D
Takže včera takhle, pokazil jsem si to tím začátkem, místo abych to šmrdlal u vod, jsem ušetřil 4 km.
Lyon v něčem připomíná Prahu, je v údolí 4dky, obkroužen kopečky s paneláky.
Jsem zvědavej, jetli se mě někdy podaří tuuhle krásnou tradu kolem Rhony pdojet na pohodu, zatím mě pořád flačí čas.
https://www.relive.cc/view/g35875433433
Máš to naplánované tradičně na moc dlouhé etapy a pak tě honí čas, protože to už nedáváš. Kdybys to měl jen na 100km, možná i na méně, tak bys jel víc na pohodu. Mám radost, že ti to jede. Tak ať se daří i dál.
Stovku mám dneska, ale zase ženu, chci tam být dřív než Soňa.
Tohle je ve Francii skvělý, ty pekárny kde ti dají čerstvé pečivo, kafe, a smějou se na tebe a přejí hezký den a dobrou cestu.....
faj tam asi dřív udu.
Soňa vyjela z Offdnburgu.
Dej si tam Orange, hotel Merure, dovede tě přímo před hotel. Ale jeď přes Švýcarsko, máme známku a ušetříme za dálnice ve Francii docela dost.
Před chvilkou telefonát.
Jedu nějak blbě, to pitomý auto nemá Švýcarsko.
Ach Bože, dej si Ženevu a až budeš u ní, dej ten Orange. Jo piš
G E N E V E !
To vim, nejsem přece blbá...,
To mi připomnělo: kamarád před pár rokama jel nějakým nočním rychlíkem do Mnichova. Věděl, v kolik hodin tam budou, tak už prý půl hodiny před tím byl oblečený, s batohem na zádech, připravený vystoupit. Jenže měl holt zakódovaný "Mnichov", zatímco na nádražní ceduli bylo "München". Tak jel dál...
To je to české prznění cizích jmen a zejména měst. Nechápu, proč to takhle začali prznit a hlavně proč se v tom stále tupě trvá.
Tak zrovna toto v Evropě nemáme jediní.
jj, jak hezky umí třeba Němci prznit jména našich měst, řek, hradů :-)
Len neviem , ci tie nemecke mena nie su povodne :-). Tak isto sa nemozem stazovat ked rakusania volaju Bratislavu Pressburg, alebo Devin Theben
Ano také jsem si vzpomněl na Děčín a Reichenberg a další a další. Ostatně jaký byl původní název Prahy? :D
Podle toho jakým jazykem psal ten co to zapsal, třeba kupec Ibrahim Ibn Jakub píše o Fraga a že obyvatelstvo mimo velká města bylo snědé pleti.
Jinak latinsky asi Praga, německy Prag.
Ne?
Petr to bude vědět lépe, ale řada německých měst tam na severu má zase jména slovanského původu.
To, že významná města v Evropě mají česká jména není fakt nic zvláštního a funguje to tak i v jiných jazycích.
My, v Čechách máme vlastně celkem unikát v tom, že existujeme hodně dlouho v historických hranicích Království českého. Tady ve Francii je to dpost jinak, třeba o to Alsasko se přetahují s Němci staletí. Nebo Burgundsko, my to vnímáme jako součást Francie, ale o připojeno bylo snad až za Louise XIV. A tak spousta regionů, a proto se tak liší, kulturou, jazykem, zvyky.
Jedno ale mají společné, v poledne se všechno zaství a žerou. Na to si člověk rychle zvykne :-)
Chtěl jsem tě pochválit za lehký zeleninový oběd, ale to byl zřejmě jen předkrm. Tohle všechno na cestě sežrat, tak nakrmím příkop.
No, desert jsem raději ani nepostoval :-)
Ono to je v podstatě lehké jídlo, málo tučné, oni to tak umí narovnat, aby to vypadalo.
To náš guláš se čtyrma knedlíkama má víc kalorií.
Nejlepší jsou tyhle vesnický hospůdky, tohle je klasický "plat du jour" tedy "hotovka". Má tři chody.
Tak ono stačí vzít v potaz tu láhev v pozadí a máme měřítko porce :-)
Ona je to kotletka 3 mm tlustá, podložena houbama s cukínou, alevelmi chutně namícháno.
Obědové minikolínko s čočkou, nebo kuřecí s rýží, sýr jako desert...
Oni se neodbývají...
Nóó, tak ta čočka vypadá velmi, velmi dobře :-)
A kolinko libovoučké, zauzené, jen se rozpadalo, dělnická knajpa v Besançonu, za 8 euro
....teda já sníst jen jedno z toho zobrazeného, tak se na kole nepohnu :-(
Už soudruh Gottwald říkal: Kdo pracuje, ať jí!
....to jo- ale já většinou na cestách "kolmo" jím míň než doma- jinak bych se dobře necítil a tlačil by mne žaludek. Asi je to u každého jinak.....;-)
To já na cestách žeru, protože doma chci jíst zdravě, jak Soňa rozhodla
Celkem rozumný ceny, maj v Besançonu. Když si vemu, že u nás v jídelně na plastovým tácu je za polívku a hlavní jídlo v přepočtu 5 éček...
Takhle, to byla hospoda na předměstí a "plat du jour" - tedy něco jako "jídlo dne". to bývá tak do 10ti euro, většinou bez desertu.
Pak je možnost "menu du jour" to už má ty 3 chody a stojí tak od 10 do 15ti euro.
Ta hromada jídla, co je nahoře, je denní menu ve vsi Donzère kousek od Montélimaru
https://www.atelier-du-7.com/
to stálo 18 eur.
Obědy jsou skoro všude od 12:00 do 14:30, a mít alespoň jedno denní menu vnabídce je ve Francii uzákoněno.
Jako všude platí, že na vsích a menší ch městech je levněji, než poblíž turistických atrakcí
To potěší, když je to takto pěkně naaranžovaný, oči se nají a nemáš hlad. Ale musí to někdo udělat :-)
Ronda má pravdu, to jejich "výtvarno" mnohdy předbíhá chuť. Tedy dost často. Čekáš něco výjimečného, a ona vysušená tenká kotleta, a hromada krmení pro králíky.
Ale i v té mizerné knajpě servírovánk s nesmírným šarmem.
Nebo candát na houbách, troška hlemýžďů jako předkrm a krém s brýlema....
U nás by si za to říkali tisíce a dělali kolem toho divadlo, tady ti zo fláknou navrdlavej stolek jako "hotovku"
Candát je přímo boží, tím by mi nejspíš udělal radost úplně každý :-)
Jenom ty noviny na stole pod talířem, jsou docela úděsné. To ty sám nebo restauratér?
To nejsou noviny, ale papírové prostírání s reklama a na všechno možné, dost běžný zlozvyk, asi jim to dává grátis.
Ani to nevnímám.
njn, místo kuchaře angažovali výtvarníka nebo aranžéra. Stejně ale ten "se šesti" vypadá na talíři líp, než tenhle abstrakt :-)
Pro tebe mám Lyonskou grilova"ku, ale to je večeře :-)
Hmmm, tak hlady bych nechcípnul, ale nadšenej bych od stolu asi neodcházel. Mi nikdy tyhle obložený talíře a "odkaždéhomalýkousek" neučarovaly. V tomhle jsem holt česká konzerva. Ochutnám rád leccos (zdaleka ne všechno), ale abych se najed a pochutnal si, tak toho musí bejt plnej talíř. Žádné omalovánky a barevné pěšinky po mantinelu mě neberou. Za tím si rád zajdu do NG :-)
Na degustaci dobrý, to je řetězec Grill Courtepaille, něco jako mekáč, ale restauracs. Po celé Francii stejné žrádlo, s výjimkou jednoho lokálního předkrmu, a to yl ten salámovej talíř.
Jinak stejk 3x jinak.
Mají asi nějakou dohodu s řetězcsm Accor, asli jim to nepatří.
Je to tak. Nejen města, i kopce, PepíkW by hned přišel s Černým Kamenem (Zschirnstein)
A co se týká komolení, jezdí Brahma do Drážďan nebo do Dresdnu? (Míšně, Berlína,...) O Warnsdorfu, Rumburgu a Schluckenau ani nemluvě. A namátkou třeba Mikulášovice neměli český ekvivalent názvu nikdy, až po roce 1945 se z Nixdorfu staly Mikulášovice.
V německých enklávách typu Sudet i vnitrozemských typu Jihlava, vznikly za staletí německé obce. Docházelo ale ve většině případů k poněmčení původního názvu obce - kolonizace enkláv začla prej už od 12.stol., teda velmi brzo...
Myslím, že zrovna tady ve Výběžku nikdo před německou kolonizací města nepojmenoval.
Např:
Nejstarší doklad o existenci Rumburku přináší listina městské rady ve Zhořelci, vydaná 7. července 1298
Název města byl odvozen z německých jmen tehdejších občanů jako byl např. Ronenberch, Rumberg, Rumburg, Romberger,Ronberg.
Nejstarší dosud známý písemný záznam o Varnsdorfu se vztahuje k roku 1357. V žitavské církevní knize je Varnsdorf označován jako Wernordivilla (tj. Wernarova ves).
Ono to podle jazyka obyvatelstva je dost ošidné.. po válkách, kdy bylo původní obyvatelstvo vybito se dosídlovalo.. u nás často z Němec, páč panovník nebyl blbec, aby si sem bral "inženýry z Afriky". Tak třeba osada Blatov stojící u Prahy v "divém hwozdu" neboli doteď Vidrholci je připomínána s těmito názvy již v roce 1229 (osada nevalné pověsti, obyvatelstvo se živí dřevorubectvím, nebo přepadáním pocestných na císařské cestě, podle toho, co více vynáší), hejtman Ságner ze Švejka je Němec původem z Českého Brodu (a vůbec to nebyl moula... vojáci si ho po válce sami zvolili za velitele, složil zkoušku z češtiny - tu ostatně jako důstojník sloužící za RU u česky mluvícího pluku musel umět - a sloužil i za republiky).. Baumanovic, popravení jakožto čeští vlastenci (Bauman byl přednostou Sokola) za pomoc Gabčíkovi s Kubišem z Horoušan jsou taky z německého dosídlení v 19 století... A to jsem jen tady v okolí Prahy.. jo a děda se jmenoval Obermajer, taky typický český jméno že :)
Čéče, koukám koukám, kolik toho denně stihneš. Fandím Ti, dědku, ale fakt to stíháš? Kdy sem píšeš ty příspěvky? Skoro mám dojem, že sedíš doma a dáváš sem starší fota. Nebo to píšeš za jízdy na kole? Potom klobouk dolů. A kde jsou ty doby, kdy jsi psal bez chyb. No, věk se fakt hlásí.
Ale furt Ti držím nejen palce, prťka vydrž.
Jak si dám pauzu, tak po 15 km, teď mám 42, do cíle 61,to ještě stihnu někde oběd....
Slušnej záložní zdroj, kdyby náhodou nefoukalo...
Hm, jaderka s tím se moc nepotkávám. My co máme za rohem Energiewendeland jsme zvyklí na jiné obrázky.
Nedejte se mýlit, elektrárna je hnědouhelná i když nemá komín.
Na Rhoně jich je dost, tady další krasavice
Tak jsem v cíli, Soňa přijela o 10 minut dřív.
Provence, v tomhle ročním období není těžké ji milovat a opěvovat.
Na podzim je to tu smutnější a méně laskavé.Tak dnes:
https://www.relive.cc/view/g35911366912
Poučení na větší cestu, na kterou vyrazím za dva-tři týdny mám hodně, ale půjde to.
A hlavně si sebou vzít jeden reservní plášť s kevlarovou patkou.. ten v pohodě složíš do brašny a když je nejhůř, tak šáhneš a máš :) Já na silnici už ani jiný nekupuju, rozdíl oproti drátu nijak markantní není.
Plášť jsem vypodložil, a vydržel, no má asi 2000, na silniční plášť superlehké kategorie dobrý. Nebyl levný, taky kevlar.
Koupím to co radí Ronda, a jeden náhradní uvezu.
Mám toho asi 4 kg, co jsem nepotřeboval, bude tov pořádku
Tak jsem si to stáhnul, 968 km,na tejden zase tak špatné na dědka bez motoru není
Asi neumí sčítat nebo co, mě fo vychází 953
tady je záznam z hodinek
https://photos.app.goo.gl/8mXgcqEzsMtjLc238
Hmm, zajímavé, vůbec jsem netušil, že má na západě týden 9 dnů....
Zlý a ubohý človíčku...
Pro tebe speciálně, ať tě závist sežere..
Mimochodem, to je jen otázkou pohledu. Vyprávěl mi kolega, jak se setkal s někým od Zittau, tedy konkrétně z Hirschfelde, oni mají "za barákem" ten obří polský důl Turow. A jeho manželka je z pohledu na důl nadšená. Celý život totiž koukala jen na mořské vlny a pláž a tady je ta krajina najednou taková dramatická, zajímavá.
Mě jako suchozemce moře vždy nadchne, a protože fučí, jsou vlny, ve vzduchu ta voda, paráda.
Normálně je to tu takovej rybník...
Vincente, kamarád že Španěl, zase byl nadšený z výhledu do lesa.
To je asi princip "sousedovi třešně".
... ano, kde končí argumenty začíná vulgarita, na to jsi odborník
vulgarita? :-)
Jsi zlý a zapšklý, od začátku, nejdřív ti vadilo, že jsem jel 130 km dlouho, teď zase prudíš a týdnem, ano jel jsem 8 dní, jeden den jsem byl přikován v Besançonu.
Proč je zlý a ubohý?
Protože tobě nesedí čísla?
No nesedí. To je fakt.
Člověk by normálně odpověděl, já nevím, co to počítalo, fakt to nesedí, dám si na to pozor, asi se přístroj zbláznil.
Místo toho opět klasika, zlý a zapšklý.
Je-li člověk, který umí počítat zlý a zapšklý, tak jsme fakt už dostoupili definitivního konce analytického myšlení.
Která čísla mu nesedí? Údaje ze dvou různých přístrojů nebo z toho jednoho?
Rozdílný údaje ze dvou přístrojů je normální as na tuhle vzdálenost se klidně může lišit o 20 km.
Máš naprostou pravdu.
Zařízení - hodinky Garmin Fénix 5.x a navigace Garmin Edge.
Applikace Gamin Connect ukládá oba záznamy, takže tvoje slova lze doložit nade vší pochybnost.
Aplikace Relive co dělá ta videa bere data z Edge.
Mám obvod zatíženého kola 1660cm a ukazovalo mi to vždy větší ujetou vzdálenost v cyklocomputeru než na mapy.cz, tak jsem nastavil v compu 1640cm a najednou mi ty údaje dojezdu sedí s těma mapy.cz. Taková malá kalibrace :-D
Průměr kol 5,3m ? To jseš lepší než Zimovčák :-)
Jestli by to nechtělo další kalibraci :-)
Na mojich měřácích se zadává obvod kola. Mám u jednoho 213cm a u druhého s tlustšíma plášťama 215cm. Jsem ten obvod skutečně změřila pásmem.
PS: ale už to vidím, on tam zapomněl desetinnou čárku :-)
Já než si sednu na kolo, tak křídou si poznačím pneu i asfalt, kde se stýkají a poodstrkuju se na 10 otočení. Pak změřím vzdálenost na asfaltu a vydělím 10.
teda, vy na to jdete sofistikovaně... já se podívám na označení pláště, do tabulky a nastavim to podle toho. Je mi buřt, jestli jedu o kilometr za den víc nemo míň, nebo jestli ujedu o 157 metrů míň. Když si plánuju vejlety dopředu podle mapy, tak to počítám následovně: Plečka 20km/h, kroska 25km/h, silnice 30km/h. A vychází mi to +- i se zastávkama na chcaní, pití, čumění do map... Na plečkách mám stejně jen hodinky.
njn, to pak kdekdo lítá průměrem 30... ;-)
neboj, je to výsledek dlouhodobýho pozorování, kdy mi to jednak sedí s mapou a vobčas si nechám puštěnej mobil, aby mi trasu zaznamenal.
Nedávno jsem "kalibroval" silničky. I přes nabušenost na 8atm byl docela velký rozdíl, jestli jsem to kolo jen zlehka povodil, normálně na něm seděl, nebo bejčil celou vahou na řidítka. Rozdíly i u těch 23mm slupiček byly výrazné (a při cca 500 otočení kola do kilometru se to na štrece nasčítá). Svět na tom nestojí, ale chce to tak nějak zohlednit a měřit to s nejběžnějším posezem a zatížením kola. Jinak do toho lezou chyby v rychlostech, průměrech i součtu. A u objemnějších plášťů, míň foukaných plášťů to bude zas ještě výraznější.
To je taky důvod, proč se někdo diví, že občas na dálnici "závodí" kamiony na hranici povolené maximálky, jak to že to některým jede trochu rychleji. Pokud byli na každoroční kalibraci tachografu se sjetýma gumama a pak přezují na nové, ty dva nebo tři přidané cenťáky na průměru znatelně přidají oproti konkurenci skutečnou rychlost, i když podle tachografu i omezovače všichni pojedou digitálních cejchovaných 89 km/hod.
Tohle je záznam gps, tam na nabušení nezáleží, ale na počtu ukládaných bodů a taky naviditelnosti satelitů. Projíždíš lesem, krám ztratí na pár vteřin signál, a už nějaký bodík vypadne a sousední spojí přímkou.
To vnáší nepřesnost, která podle mého porovnání dvou zařízení může udělat na sto kiláků 2-3 km, což je celkem dost, ale zase nic, kvůli "nu bych se snad měl trápit.
jj, gps je v tomhle sfiňa. V nějakých roklích nakmitá klidně kilometr, i když stojím v podstatě na místě, "leze" po okolních stráních, na záznamu dělá bubáka.
A nebo třeba u Jaroměře mě zásadně vodí po druhém břehu Labe, i když nepoužívám routování a trasu mám pevně naplánovanou po stezce, stejně mi ten bod i záznam běží po druhé straně vody.
No a v lese, tam se kolikrát nestačím divit, kudy že jsem to všude jezdil.
Asi s nějakým výkonnějším stroječkem by to mohlo být přesnější, ale i u bráchy, který má jinou ligu, vídám taky slušné nesmysly.
Plus mínus orientační hodnotu to dá, když jde ale o přesnější číslo, je magnet a dobře zkalibrovaný comp nenahraditelný.
Garmin Fenix 5.x a Garmin Edge, jsou snad špice v civilnim segmentu, a taky blbnou, mižná teb Edge lze nastavit na hustější záznam bodů, možná i do hodinek se dá nahrát appka.
Zaznamenat trasu hodně přesně by tedy neměl být problém, jiná věc je pak jak se ty body přenesou do mapy, jak přesná ne ta digitální mapa avšechny ty algiritmy routování,nemám na to znalosti, abych to dokázal nějak řešit, aani nepotřebuju.
Navigaci používám jako tachometr, vidím čas, kolik jsem ujel, rychlost, průměrku, nadmořkou výšku. Když je zle, tlačím tachometr očima, odhaduji kde bude kilometr, jestli k tomuhle nebo až k tamtomu mostíku, na kanálkech to bývá dlouhé.
Navigagace ovšem nevydrží celých 12-13 hodin, musí se dobít, přes oběd z powerbanky stačí. Nebo když je delší pauza.
Hodinky spolehlivě slouží k záznamu trasy. Navigace ovšem ty ujeté kilometry nezobrazí, pokud není v režimu záznam.
Takže vzniká duplicitní záznam, ze dvou zařízení, spárovaných s mobilem a aplikací Connect v něm. Mohl bych jedno zařízení z aplikace odhlásit, ale nemám důvod.
Léty praxe na cestách jsem zjistil, že nějaké extrémě přesné trasování oředem, nahrávání di mobilu mi nevyhovuje, vždycky to dopadne jinak. Takže navigaci nepotřebuju, nebo lépe, k navigování mi stačí mobil a google maps v režimu cyklo.
A tam jsou taky strašné boty, jsou schopni tě honit prdelákovama, jen abys objel kousek státovky, nebo to vezmou zkratkou rovnou přes hiry, i když obejet horu by tě stálo jen pár kilometrů.
Mají nastaveno, že jedeš 18 km/h kopec nekopec, a pak jim ta zkratka přes horu vyjde fajn.
Nebo tě ženou stezkou pro kamzíky.
Jinde, zase funguje ta Honit e navigace špičkově, ve Francích a v Bádensku i ve Francii v Alsasku a Franche Comté. Dál, u Rhony, si s tebou hrají, až si myslím, že schválně.
A se, silničkou je to ještě komplikovanější, polňačka nic pro tebe.
Tak taková cesta je vlastně hodně navigační záležitost, každá chyba se okamžitě platí.
Udělat přijímač aby zaznamenával hodně přesně problém není, problém nastane pokud to má být tak malé aby to lidi byli ochotný vozit na řidítkách kola a přitom to má vydržet celý den, pak je v tom prťavá anténa a prťavá baterka a přijímač musí extrémně šetřit energií a z toho plynou kompromisy v přesnosti.
Hořekování nad mizernou přesností záznamů z některých přístrojů z řady Edge jsem viděl i jinde.
Já nehořekuji, nemá to horší než hodinky.
Záznam je celkem v pohodě, a rozdíly v datech, co dávají různá zařízení chápu.
To Edge vydrží se zapnutým displejem v režimu záznam tak 8 hodin, pokud naviguje, tak míň. Potom zhasne displej, ale stále ještě asi dvě hodiny zaznamenává.
Přikrmení během cesty ho udrží v chodu těch 24 hodin, nabíjí se poměrně velmi rychle.
Výhodou je fobrý a čitelný displej, nevýhodou, pro mě, jejich navigační algoritmus, co tě neustále cpe mimo hlavní silnici.
Navigace podle předem zadané trasy funguje dobře, jen to tiché pípání bych nahradil hlasovými pokyny, "za dvěstě metrů odbočte vlevo" jako to dělá každá rozumná navigace.
Já ale neumím naplánovat doma, u stolu, trasu někde 500 km daleko, jakmile z jakéhokoliv důvodu se trasy nelze držet, je Garmin tvrdohlavý a snaží se tě vracet, někam, kudy to nejde (opravují most, např). A zvolíš li alternativu, má to ty samé chyby, vodí tě prdelákovama, místo aby jel přímo.
Ale to je problém všech cyklonavigací.
Tohle mě netrápí, naučil jsem se znát co ty strojky umí, a bloudím málo, nebo lépe, nebloudím, ale musím volit jinou trasu vhodnou pro silničku.
Ještě jedna věc, nepromokavost či vodovzdornost. Edge i Fenix super, Sony Xperia taky. Nechá se ovládat i mokrou rukou mokrý displej.
ALE
Když leje pořádně, tak kapky simulují dotyky na displeji, a dějí se věci, otvírají se apky, přenastavuje navigace, prostě jak když dáš foun do ruky malému děcku.
Asi by to chtělo nad to nějaký další kryt, nebo se na jízdu v hustém dešti vykašlat.
Máš těch verků prostě moc.
Ten, kdo má dvoje a více hodinek, nikdy neví, kolik je skutečně hodin. :D
Ani ne, navigace, hodinky, dva mobily s dvojsimkou (řešim tím nabíjení, jeden se v brašně nabíjí, druhý na riditkach funguje, prakticky identické strojky), a pak nutný HW pro pro práci, mininitebook, wifi router se simkou, myška, a nabíječka co funguje.
Hodně jsem tu techniku očesal, mohl bych ještě navigaci nahradit tachometrem, ale moc tím neušetřím. Taky letos přišli s tím Surface Go se simkou, tak bych nemusel tahat wifi škatulku, ale protože to je jediné vylepšení, počkám na další verzi.
Vezl jsem zbytečně nějaké hadry, světlo s nabíječkou, v létě je pravděpodobnost, že dojedu za tmy minimální, tak stačí menší světýlko, teplomet taky zůstane doma, holt bude muset stačit hotelovej fén, mám toho dost, co nechám doma.
Ale z elektroniky asi nic.
Nevím, jakou máš navigaci - ta moje mi nabídne jestli chci sledovat "po silnici", nebo "off-road". Pokud dám po silnici, tak se obvykle "přilepí" k nějaké čáře (stezka, potok ...)na mapě.
Řekl bych, že více záleží na síle signálu od družic. Máme s kolegou dvě různě citlivé a je zajímavé jak zaznamenaly realitu. Ne vždy je ta citlivější lepší - chytá např. i odrazy v údolí a vypočtená poloha je pak nesmyslná.
Obyčejnou Dakotu 10.
Ale jak už jsem psal, nepoužívám navigování ani routování. nezadávám cíl. Přenesu do navigace trasu z počítače a jen se držím fialové linky.
Ta mě vede po správné straně řeky (po perfektní cyklostezce "Labské"), navigace tam ale pokaždé přeskočí na pěšinku na druhém břehu a zaznamenává moji cestu tamtudy. Asi nějaká anomálie v časoprostoru :-)) Jinde se to neděje.
Tak navigace právě aby ukazatel nelítal někde v prostoru mají tendenci přichytávat ukazatel k silnici, u autonavigací sou málokdy silnice tak blízko aby se to chytlo na nesprávnou.
Jinak souhlas, taky si radši cestu dopředu pečlivě připravím a pak už jen jedu podle linky. Fakt nemám náladu řešit v terénu, když mě navigace začne tahat kam nechci.
Add "Jedu podle linky". U svého starého Garmina Oregon mám problém s tou fialovou předpřipravenou čárou. Není totiž pod ní vidět, co je to za cestu. Zda silnice, nebo polňačka nebo jen pěšinka. Zjistil jsem, že se mi pak špatně odhaduje, po čem mám dál pokračovat. To vám nevadí, nebo novější hardware už umí překlápět jednotlivé vrstvy mapy? Já proto raději používám jen průjezdné trasové body. Jo a já nejezdím v režimu navigace, ale jen používám tu mapu a záznam trasy na ní.
Můj starý Garmin už odchází a tak přemýšlím, čím ho dostatečně outdoorově nahradit. Mohu koupit nového, do kterého nacpu nové mapy. Bude mít nový výkonný hardware, snad lepší ovladatelnost, určitě stejnou odolnost a výdrž. Nebo to řešit jinak.
Já v tomhle režimu používám mobil s mapy.cz, tam se ta podkladová cesta taky někdy překryje, ale z tvaru křižovatky/rozcestí správný směr poznám.
Dokonce mě letos napadlo vytáhnout letitý nemapový Gramin Geko 201, kam lze nahrát trasu a ta se zobrazuje jen jako čára na displeji a i podle toho se dá jet velmi dobře, lépe než sem čekal, z úhlu lomu cesty většinou poznám kterou cestou mám jet a když se seknu, tak to poznám po pár desítkách metrů.
Mám Garmin Edge.
V navigační m režimu nabízí jak chceš foutovat, jenže z mnoha důvodů nji v navigačním režimu používám naprosto výjimečně.
V režimu záznamu už zpátky neroutuje, ale nakreslí do mapy body tak, jak je nasnímala, a z těch počítá vzdálenosti. Jasné je, že jsem neprojížděl domy, že jo.
Ty odrazy a švíky co to dělá lze demonstrovat jasně na záznamu z hodinek. Vypadá fo, jako bych se zběsile pohyboval v rozsahu několika metrů, já přitom seděl na zadku v restauraci a bavil se pochodem Grétek.
https://youtu.be/rRvPQkx09Wc
Takhle to posezení zaznamenala navigace, proti hodinkám jsem se mrskal míň, což dá rozum, hodinky jsou na ruce a mění polohu, navigace ležela na stalo napojená na powerbanku...
překvapivě dobře si pak vede Google maps s funkcí "moje časová osa", fozlišuje i jízdu a chůzi
V navigaci máš nejspíš aktivovanou funkci "Auto Pause" a pak navigace při zastavení (poklesu pod nastavenou rychlost) přestane zaznamenávat a nevytvoří ti žádné klikatice ani bubáky na místě, navíc to šetří zdroj.
Kouknu na to, tto by mohlo být ono, ale hodinky to nemají, nebo musím stáhnout nějakou jinou aplikaci.
Mě to moc nevadí, metr sem, metr tam.
Nikdy mě vlastně nenapadlo to řešit, až teď, když začaly berušky kolem toho dělat čoromoro, mě začalo zajímat, jak to vlastně fakt je.
Jdyž nejdeš do detailu, záznamcesty vyppadá v cajku. Až když to zvětšíš, vidïš tohle.
Já mám u auto pauzy hranici vypínání rychlost tuším 2,2 km, pod tuhle rychlost navigace nezaznamenává. Když jedu na horáku někde v náročnějším terénu, tak tuhle funkci musím vypnout, protože pak je občas probklém se záznamem trasy. Zrovna tak se to moc nehodí pro pěšáka. Jinak to je dobrá funkce, v menu ji mám po záznamem trasy.
No tak dobře, sekl jsem se :-D Opravuju na 1660mm :-D
Ale jen tak mezi náma, co Ty víš o tom, na čem doma jezdím, že ? :-D
Tuhle jsem taky při projížďce po lesních cestách docela čuměl. Sice na frekventované a výletně velmi oblíbené, ale přesto na lesní a polozpevněné cestě vysypané štěrkovým odpadem z písáku proti mě jela dost zajímavá skupina "cyklistů", jeden Bakfiets s pro přepravu dětí s děckem, malé dítě na dětském kolem, skládačka, velká koloběžka a za nimi jel a pěkně vysoko seděl maník na vysokém kole :-)
Samostatně je občas vídáám jezdit, ale takhle pohromadě poprve, zajímavý pohled.
Mě na nějakém tom metrů nesejde, tachometr nemám, vše přes GPS, a tam to lítá podle počtu zaznamenaných bodů, čím hustěji ukládáš, tím přesnější a delší.
Je příznačné, když se už těžko dá tvrdit, že mě Soňa vezla autem od fotky k fotce, že se najdou kryplové, které budou blábolit o "Jindrově hraní s čísly".
Pak tu budou tací, co budou tvrdit, že na silničku jedu moc pomalu, jiní mě budou vyčítat a pošklebovat se, že spím v hotelu a jím v restauracích.
Je to fuk, mě stačí, že vím, že to přes všechno a za přispění všech výdobytků techniky a dostupného komfortu pořád ještě jde.
Takové štreky jsou v mých očích hrdinství :-D Já bych při tom zdechnul na vyčerpání :-D
Kdepak, jedu šourem, každou chvilku sedím a odpočívám,aa kopce zdolávám "indiánskou jízdou" "kus jedu kus vědu. Jde taky o to mít prdel ze železa...
Bolavá prdel jest výsledkem kombinace nevhodného sedla a gaťat, který jsou neprodyšný a tedy zapařený zadele. Mě se nejlíp jezdí bez cyklovložky ve volnějších gatích naostro … sedlo kožený...
Dám na Cannondale Brookse :-)
Ne, Ronda má recht, chce to měkčí sedlo než mám já, ona si na to tvrdé prdel zvykne, ale ne najednou, ta tejden.
Ono na tom kole normálně cyklistů furt neseděj, občas jdou že sedla....
A to jsem odkoukal. Občas taky jdu ze sedla, a kolo vědu :-)
Proč ne, na silnici mám pro team a jsem spokojen :)
Ano, to je taky zajímavé.
Tvrzení, že tě Soňa vozila od fotky k fotce, jsem zde viděla několikrát.
Asi jsem měla smůlu nebo co, ale pokaždé byl pod tím tvrzením podepsán jakýsi osmpětdvašest či kdo.
Jsi to ty, milá tchýně, ty apouze ty, kdo to tusystenaticky rozesírá.
On se liší o 370 kilometrů. Ale mě už to je jedno. Jeho věc. Ani 27 mínusů ta čísla nenarovná:-))
Hubu už držej bábo, my víme, že jejich syn je pytlák!
Dávám bod plus. Tohle je přesně způsob některých lidí, jak vysvětlit čistě technickou záležitost.
Mám tam chybu, ale to proto, že někdo je zloděj, někdo tchýně a někdo zlý a zapšklý člověk:-))
Jj, jistá skupinka zde, tchýně a spol jen hledají na čem by Jindru nachytali aby se mohli v hovně šťourat, něboť smrad z toho hovna jim dělá moc dobře na dušičce. Vůbec je nezajímá že to Jindra dávno vysvětlil, melou si stále svou.
Hlavně že se dobře baví :-)
Ale ano. Já jsem tchýně. To je zcela objektivní pravda. Nijak mě to neuráží.
Pokud ovšem bereš "tchýňovství" ideologicky, což znamená, že tchýně nenadává druhým na první dobrou do zlých lidí, frustrátů, zapšklých a grázlů, tak v tom případě jsem dokonce i hrdá ideologická tchýně:-))
Teda, já mít takovou tchýni, tak to risknu a tu exekuci si odsedim.. kolik by mi mohli dát? Rok, maximálně dva. A kdyby si v prezidentský kanceláři přečetli tuhlecty diskuze, tak to mám nejen s milostí, ale i s medailí za statečnost.
Mě to připomíná tu debatu v anglickém parlamentu:
Pane Churchil, vy být mým manželem, namíchLa bych vám do čaje jed.
Madam, být vaším manželem, ten jed bych s chutí vypil.
Lord Churchill (psáno s dvěma "l") uměl počítat. Ten by prostě řekl, že uživatel Jindra8526 ujel dle svých hodinek v týdnu od 8. do 14. června 2019 celkem 604,69 kilometrů. Patrně by ten výkon ocenil.
Dej se k Andrejovi, ten počítá jako ty:-))
Jo a dávám ti svůj jediný bod plus:-))
Bessie Braddock: Sire, vy jste opilý.
Churchill: A vy jste, madam, ošklivá. Rozdíl je v tom, že já se z toho do rána vyspím.
Tohle, si myslím sedí víc.
Uživatel Jindra8526 ujel na zelenáčovi v týdnu 8.-14. 6. dle jeho hodinek 604,69 kilometrů:-))
Je to docela dost.
Obsese (z lat. ob-sessio, posedlost) je v psychologii označení pro vtíravé (obsedantní) myšlenky, nápady, nebo nutkání k jednání. Může se objevit po celé řadě "spouštěcích podnětů", např: při podání ruky s cizí osobou, po zamčení bytu apod. Obsedantní pocity (např. hudební obsese, kdy se stále vtírá určitá melodie) se projevují náhle a nezávisle na vůli postiženého, který se jim často nedokáže bránit.
že by ? ;-)
370 km? To jako ujel nebo neujel? Na 9 set km vzdálenost to je poněkud velký rozdíl, kde se dá určitě dá velmi snadno vysv+ětlit.
Dej mi odkaz na ty odlišné údaje, nějak to tady v tom zmateném dohadování nemůžu najít a ty rozdíly nevidím.
Ráda:-)
https://www.nakole.cz/diskuse/25832-zelenacem...
Má tam dost jasně uvedeno 968,8 km, tak včem je problém?
Takže kde je těch rozdílných 370 km? Nebo myslíš, že 970 km do Francie k moři je nějak moc a mělo by to být o
370 km míň. To snad i vzdušnou čarou by bylo víc.
Má tam dost jasně uvedeno od kdy do kdy. Nejel z Perly, to on nikdy nejede, protože je vlastenec:-))
Můžeš konečněš přestat plácat všerchno možné dosebe a konečně napsat jasně s čím máš problém?
Tak ujel nebo neujel 960 km? Kde máš ten rozdíl 370 km a o ně ujel míň nebo víc?
Je snad úplně jedno odkud jel, podstatné je kam dojel a kolik to je kolimetrů.
Já když jedu třeba Praha - Prčice - Praha, tak to také nikdy není 150 km, ale pokaždé to je jiný údaj od 170 do 200 km podle okolností a nálady.
Tak kde je proboha ten problém, který máš?
Když vezmu tu trasu opravdu napřímo, tak podle mapy to vychází na 970 km :-))
A to je skutečně to nepřímější a bez bloudění a nějakých zajížděk.
Dovedu si představit, že jet tuhle trasu tak realita bude nejméně o 50 km víc, kvůli zajížďkám k obchodům bydlením a asi i občasnému netrefení správné silnice někde ve městě. A jak jsem si všimnul tak Jintra to rozhodně napřímo nejel, má tam plno rlůzných odbočem a motanic, takže bych klidně věřil i o sto víc km.
Já problém nemám žádný. Už dávno to mám srovnané a spočítené.
Jindra za ten inkriminovaný týden ujel cca 600 kilometrů.
Je to hodně, a nic na tom nezmění ani to, zda se půjdu poradit s psychiatrem:-))
Tak di už doprdele. Nikoho nezajímáš, akorát zasíráš diskuzi pičovinama.
PS ve Francii týden trvá tak dlouho jak se hodí. Naposled dodavateli "týden" trval 43 dní.
Ne že nemáš problém, ale máš a docela dost velký, když tvrdíš, že z Německa na jih Francie to je 600 km a přitom ještě Jindra dává údaj z počitadla 970.
Takže na tu poradu bys asi vážně měla.
Podívej se do mapy jak to je daleko a pak si pořádně vypláchni oči abys viděla to číslo 970 km, které tam má Jinda uvedené.
No nic, ty problém nemáš a z Norimberku na jih Francie to je 600 km :-))
Asi bys nechtěla jít pěšky všechny ty kilometry nad 600, že?
a fotodeník
https://photos.app.goo.gl/ndFNNaGbSBC57cm17
To vůbec není špatné. Prodej ten tvůj elektrohyb, ještě ho nepotřebuješ.
Kdepak, Soňa přivezla dva kolovozem, a budeme spolu tady rajtovat po Provence, s dvěma baterka a autonomie 120, ale to nesedí, takže tak do 80ti, pohodlně, bez drahého parkovného v Saint-Tropez, prostě doprava, ne sport.
Jo, skvělé.
Ve skutečnosti na kole pouze 6 dní, nádherný průměrný denní nájezd přes 160 km:-))
A když si vezmeš že jeden den z těch šesti jsi jel vlastně jen do servisu a zpátky, tak bezmála atakuješ průměrnou dvoustovku denně:-))
Jak to počítáš ? Já tam vidím 8 dnů odněkud někam a jeden den do servisu.
Tady?
https://www.nakole.cz/diskuse/25832-zelenacem...
Aha, to má nějaký nekompletní.
O dva příspěvky to má rozepsané den po dni
https://photos.google.com/share...
https://photos.app.goo.gl/8mXgcqEzsMtjLc238
Snad bude fungovat
Jo, jo, vidím.
Na tom prvním obrázku jsi najel za týden 970 kilometrů. Na tom druhém obrázku jsi za stejný týden najel nějakých 600 km.
No, týden se mění každým dnem, nejlépe sečíst jednotlivé dny
Přístroj neumí počítat jinak, než posledních 7 dnů, posledních 14 dnů a měsíc, neumí zadat od do, takže jen růčo
Ten přístroj má dost nedokonalej software, ale zas tak moc se v celkové ujeté vzdálenosti od hodinek neliší. Na to, že je to jiné zařízení, je rozdíl 1,5% přijatelný.
K číslu 138,4 došel přístroj prostým dělením 968,8 číslem 7.
Člověk zvládající základní početní úkony, si z hodinek dokáže spočítat:
953,58 / 9 = 105,95
nebo,pokud ten jeden den nechci uvažovat:
(953,58 - 7,07) / 8 = 118,31
Si myslím, že ta čísla jsou pěkná.
Pozor pozor, začínáš býti zlá a zapšklá ...
Já?
Jsem ty obrázky prozkoumala (po přečtení taky tvojich dehonestujících příspěvků), a když už jsem došla k závěru, že na těch obrázcích není v podstatě nic nepochopitelného a ty tu s Lannou akorát blbě pyskujete, tak jsem už ta dvě dělení udělala. Proč ne, když už jsem ta čísla měla vytažená...
Já si výkon nedovoluji jakkoliv hodnotit. Si myslím, že čísla jsou pěkná. Koneckonců oba jsem vás viděla, tak věřím, že ujedeš víc, ale tady si nepoměřujete šulíny a každý ať jede kolik zvládne a hlavně, když z toho má radost.
Je mi opravdu líto, že někdo prostě z jakýchkoliv důvodů nechce vidět, že ten první obrázek je prostě datově nesmyslný a jsou v něm sčítaná nereálná a neexistující čísla. Podle toho třeba Jindra 9.6. atakoval třístovku.
Proč tomu na tom obrázku tak je, já netuším, jen říkám, že tomu tak je. Tečka. Nemluvím o výkonu cyklisty, mluvím o číslech. Tečka.
Co se výkonu týče, mně osobně by za týden stačilo najet třeba jen ten rozdíl 970 (první obrázek)- 600 (součet podle druhých obrázků) To není chyba 1,5 procenta. To je víc než 30 procent.
Řeč je o suchých číslech. Nechápu, jak to může někoho urazit.
Prostě ten krám, když má udělat statistiku za týden, počítá hausnumera. Být majitelem takového zařízení, byla bych na ty týdenní statistiky opatrná. Toť vše.
Dobrou.
Nezkoumal jsem a ani zkoumat nebudu kilometry z tohoto posledního výletu, ale že Jindrovy hračky kouzlí s čísly už prokázal třeba tady.
https://www.nakole.cz/diskuse/25538-evropa.html...
Vůbec netuším, co se tu řeší za ligu. Řekl bych, že pro Jindru je důležité, že se nějak dostrkal tam, kam chtěl a že z toho usoudil, že dá i plánovaný delší vejlet. A těžko posuzovat výkon. Pro někoho nic moc, pro jiného pecka. Nejsme tu profíci s vyrovnanými výkony a víceméně stejně intenzivní přípravou.
A i fakticky je to úplně zbytečná žabomyšárna. Však píše, že ta jedna mašinka to vyhodnocuje divně a nesmyslně po týdenních intervalech. Tak sem dal rozepsané trasy za každý den. No a tím je to snad jasný a po diskuzi, ne ?
Tohle je zvláštní svět, když se tu prostě nesmí říct, že, ten součet na prvním obrázku je jednoznačně hausnumero, které nesedí se součtem po jednotlivých dnech.
Proč to tak je nevím a nespekuliju o tom. Nicméně to tak prostě je.
Ty jsi fakt neuvěřitelná tchýně.
První obrázek je snapshot 7 denního summary co udělala aplikace Garmin Connect.
Jel jsem 9 dní, takže 7 denní souhrn nemůže dát správná data.
Tak se mi to nezdálo, udělal jsem snapshoty jednotlivých dní, a pokusil se ta čísla sečíst a dal jsem to sem. 9 dní pokud počítám i ten smutný příběh v Besançonu, kdy jsem vyjel, píchnul a vrátil se pěšky zpátky.
Proč tam na tom součtu vidíš 300?
Strašně prosté vysvětlení. Ten Connect při výpočtu sčítal data z obou zařízení a to ještě nahodile.
Je velmi nechutné, co tu předvádíte, kecy o čarování s čísly a tak.
Pacienta rovnou mažu, a toho malého človíčka i tebe tu nechám, aby byla vidět vaše Ubohost.
S tebou je těžký pořízení, výlet hezkej, nehodnotím tvoje výkony negativně!
Já momentálně jezdím třicet kiláků denně a mám dost..
Navíc co já vím, jak na tom budu v šedesáti?
Boha jeho, opravdu je těžké uznat, že hláška "ujel jsem za týden 968km" je zavádějící?
Ty vždycky ujedeš pár kiláků a jsi z toho hrozně patetickej, se nediv, že se občas někdo ozve ty narcisto :-)
Kurva, hned potom jsem to opravil, protože se mi to nezdálo, to co mi ten budík ukazuje, a rozepsal to den po dni, a nebyl to tejden, ale 8 dní, když odečteš den, co jsem jel kousek, píchnul a zpátky ved.
A vy, jako kryplové, z toho děláte vědu, jako bych snad chtęl nějak švindlovat.
Jste neuvěřitelně přízemní a malincí.
Asi bych švindlovat, když každej den jsem postoval video z Relive.
A to jen proto, abys ty, jako chorá hlava, nemoh tvrdit, že mě někdo vozil, nebo je to "nějaké divné" čemuž se mi stejně nepodařilo zabránit.
Ty denní nájezdy z hodinek aji s mapkama trasy jsou jasný. Akorát to zpracování dat nějak vázne... :-)
V tom jede Garmin Connect, ne já :-)
Jseš si zcela jist, kdyžs to musel nějak "ručo", jak ses někde vyjádřil?
Ještěže máš ty hodinky :-) :-)
Hezky si to vypracovala :-)
Besançon mám tady, z hodinek, které zaznamenávají i trasu pěšky zpátky a z navigace, tu jsem vypnul na místě pokusu i opravu defektu.
Dobře to nakonec dopadlo, celej den lilo, já si to opravil, odpočinul, a aj jsem trochu něco udělal.
A ještě, pro zajímavost, jak muj pohyb ten den zaznamenal Google
To mít před šesti lety, žádnej xindl by si nemohl dovolit říct, že "Jindra čaruje s čísly".
I jdyž vidíš, tchýně společně s pacientem a zlým človíčkem jsou ochotni hledat rozdíly v metrech, aby mě nasadili chobot, aa zmetek Cyklopoutník si přisadí.
Protože si vážně neskutečná KRÁVA, bez pardonu.
https://photos.app.goo.gl/8mXgcqEzsMtjLc238
Sčítej a ukaž mi rozdíl stovek.
Nebo se omluv.
Sčítám a ukazuju.
Jindra za týden od 8.6 do 14.6. ujel 604,69 kilometrů. Podle jeho hodinek.
Je to docela dost. Já, jakožto KRÁVA, bych s tím byla spokojená.
Ale není to 968 km ani 951 km.
Prostě není.
Ledaže by diskutujícímu Jindra8526 pokaždé, když někoho označí za krávu nebo frustráta naskočilo na jeho měřácích 300 kilometrů navíc:-))
Hele tak odkryj příspěvky, které jsi mi smazal.
Nenapsal jsem, že švindluješ, napsal jsem, že čaruješ s čísly.
Možná jsem to teda napsal blbě, omlouvám se, chtěl jsem tím říci, že čísla jsou správná, ale ty je špatně interpretuješ.
Člověk by nad tím mávnul rukou, ale když ti Milda napsal, že týden nemá 9 dní, byls to ty, kdo začal bejt hnusnej.
No a tvoje "Přikován v Besanconu", to se pak nediv, že si z tebe lidi dělaj prdel :-)
Už od začátku jsem si říkal, proč se cpeš se žiletkou na cyklostezky,
Byl jsi pověstný nebojácnou jízdou mezi auty, byl jsi na to hrdý, a teď tohle.
V Besanconu jsi byl přikován vlastní nedbalostí, na každýho si tady otevřeš zobák a pak předvedeš takový amatérizmus, napíšeš přikován, přitom ses vlastně válel v hotelu a ve vlaku.
Na stezkách je většinou horší povrch, a ten tě zpomalí, mezi auty bys byl o poznání rychlejší.
Navíc je na stezkách spousta bordelu, na silnici ti všechny ostřejší předměty vysbírají auta.
Měl jsi nasadit mnohem odolnější pláště, to bylo první, co mě napadlo, když jsem uvažoval že bych jel na žiletce k moři..
Edit.: Jo a tu chorou hlavu už by sis mohl odpustit, věřím, že máš na to, abys diskuzi se mnou zvládl i bez ní :-)
Ale hovno se cpu žiletkou na cyklostezky, ony ty cyklotrasy už německém prostě natažené jsou, a jsou asfaltované a bezvadné. Některé úseky jsou porostlé kořenama, to je otrava, ale musíš zkousnout, jiné krátké úseky jsou prašná cesta, někde šotolina, ale celkem výjimečně.
Volba trasy aby byla sjízdná pro silničku se často odehrává v terénu, když se podíváš na videa uvidíš, že těch úseků "tudy ne" a návrat zpátky a jinudy je tam celkem dost.
Na Zelenáči jsem jel už dvakrát daleko, na Paříž, nejdřív s batůžkem, pak s tou sedlovou brašnu. Neměl jsem defekty ani problémy, byl jsem lehčí.
Teď jsem si na nosič naložil dost, neváží jsem to, ale věž jsem si toho hodně. Cvaknul jsem zadní kolo hned po 14 km, vyměnil duši, nabouchal a dával si bacha. Podruhé jsem ho Cvaknul asi za 500 km někde u Mulhouse, to byla moje vina, měl jsem ujet 170, a já šlapal co se dá, a kousek štěrkem místo abych převedl jsem hnal.
A pak úsek do Besançonu, lilo od rána, ale dalo se. Za Besançonem zase duše prázdná. Tak vyměním, nahustím, po pojedu, zjistím že je měkká, sesednu, hustím dál, a protože jsem byl fest nasranej a hysterickej, urval jsem ventilek. Rychlá úvaha, zpátky do Besançonu 10, do Dole 50, co když rupnu tu poslední?
Návrat do města, koupím 2 duše, poslední, proto jen 2, umytí kola, sebe, relax. Další den, zase liják, ignoruj a jeď. A to jsem píchnul. Poprvé, před tím se to vždy cvaklo o ráfek. A píchnul jsem tak, že díra v plášti.
Tak už duši nemění, odvedu to zpátky, nacházím problém v pásce, seženu duše i pásek, píchlou zalepím, plášť podlepím záplatou.
Další den popojefu vlakem do Lyonu a pak asi 200 podél Rhony (2 dny) bez defektu.
Co jsem měl nebo neměl jsem právě touhle cestou chtěl zjistit. Za 14 dní mě čeká už drsnější kus, a jsem odhodlán se nevzdá.
Neznám nikoho, kdo by jel na silničce s brašna a, jde to, ale chce to se nenechat uchlácholit dostatkem místa a brát s sebou opravdu minimum. Nebo vážit o 20 kilo míň.
To vážně u tebe výraz "jel jsem na týden pryč" znamená přesně 7 dní?
Běšžně se užívá výraz "týden" když jde o 6 až 9 dní.
Kvanta lidí řeknou přijedu za hodinu, ale za 1,5 hodiny tam máš už vyšlapaný dolík a oni nikde.
Podstatné snad je, že prostě někdo za své za týden (8 dní) odjel 970 km.
Nějak mi uniká smasl tady toho dohadování, ale přiznávám, že ne všechno jsem četl pečlivě a mohlo mi něco uniknout.
Mně smysl toho dohadování neuniká, je to stále stejná písnička.
Napsal jsem názor, že ujet 970km za týden (za 7 dní) v jednom tahu, je jiná liga, než to samé ujet za 9 dní, jejichž součástí je den odpočinku.
Napsal jsem, že tam lítá v luftu cca 20-24 hodin šlapání na kole. Sám dobře víš, co čtyřiadvacetihodinovka obnáší a co s tebou dokáže udělat.
Bára mi napsala něco o poměřování šulínů, Jindra mě rovnou smazal.
A označil za duševně chorého.
V tom tkví smysl našeho dohadování.
Přitom stačilo napsat OK, nebyl to týden, vyjádřil jsem se nepřesně..
A to si vem, že vlastně vůbec o nic nejde, žádný rekord, žádná medaile, ba ani diplom. Zítra bude každému fuk, jestli za sedm, nebo za devět s pauzou.
To na Bajkforu teď jeden řeší větší průšvih. V soutěži doprácenakole prej ujel asi 1500 km a losem vyhrál elektrokolo. On, který si tak rád dělal z elektrikářů srandu :-)
Štve mně ta arogance, když místo věcného argumentu položí úplně nesmyslnou otázku - jel(a) jsi někdy na kole několik dní po sobě?
Když to psal, seděl navoněnej ve vlaku, kolo vymydlené z hotelové koupelny..
Jestli chceš, můžu ti to v jeho tématu "Svoboda" najít.
To jsem ještě dokázal ignorovat.
Týden, který má 9 dní, mazání příspěvků, to už je na mě moc :-)
Jo, pochopím. Poslat do prdele, napsat k tomu svoje, třeba i dvakrát. Proč ne. - Ale takovouhle celodenní aféru ? Milionkrát dokola totéž ? (vím, že ty ne, myslím to obecně) Dyť to je úplná mateřská školka, rvačka na pískovišti kvůli bábovičce...
Já bych ho nakonec třeba i pochválil, za bojovného ducha. Kdyby se opět nepochválil sám a navíc tak, jak to udělal.
968 km,na tejden zase tak špatné na dědka bez motoru není.
Tebe to z nějakého důvodu nechává chladným, já to nemůžu vystát, podle mě si tu celodenní aféru zaslouží.
Chladným mě to nechává, protože je to za a) nepodstatná blbost (z mého úhlu pohledu) a hlavně za b) to nepřímo uvedl na pravou míru hned dalším příspěvkem, kdy vyvěsil obrázek s údaji z každého dne a sám pak psal o osmi dnech jízdy.
Jak kdybychom se tu viděli a četli poprvé, neznali styl a sloh toho druhého... :-)
Rondo není to nepodstatná blbost, chápu, že některým lidem tahle posfaktická doba vyhovuje, ale tyhle zavádějící, básnické zkratky Jindra používá příliš často.
Je dobře, že ho vždycky někdo ohlídá, on se sice vzteká, ale fakt je, že je vždy pečlivě formuluje, aby vyzněly v jeho prospěch.
Kdyby se nikdo neozval, stane se z toho norma - ujel jsem 968km za týden.
Stejně tu psal pořád dokola - dojel jsem za x-dní do Andorry.
Že ho na Rozvadov dovezla Soňa, pravidelně zapomínal napsat, dokud jsem na to neupozornil. A taky se na mě kvůli tomu zlobil.
Přitom dojet z Prahy, na kole s brašnama až na Rozvadov, se například mně nikdy nepodařilo, vždy jsem skončil kousek za Stříbrem.
Obnáší to poctivou, celodenní cyklistickou dřinu, která může rozhodnout o tom, jestli se ti podaří dojet až do cíle.
Říkal jsem snad, že jsem vyjel z Prahy, nebo snad z Velkejch?
Zase meleš furt sračky, a ty theorie, kudy jsem jel nebo nejel, co si z Hrabošem rozvíjel.....
Z Prahy na Rozvadov je to otrava a přijdeš o dva dny. Když jsme z Honzou před lety vyjížděli, jeli jsme vlakem do Boru u Tachova, a pak po ose. P4išli jsme tak o kopec v Stříbře, tehdy dlážděný, ale vyšlápli jsme sina Přimdu.
I z Rozvadova jsem jel jen letos na jaře na elektrokole. Binak startuju běžně odsud, což je do Rozvadova 22 km, a ušetřím 2 kopce a zhruba hodinu a půl. Teď jsem se nechal odvést do Wernbergu- Köblitz, a tím jsem proti odjezdu z Rozvadova ušetřil asi 35 km.
Důvod jediný, abych to stihnul do večera do Norimberka, vypravování ráno trvalo o 2 hodinky víc, a ty jsem potřeboval.
V kontextu trasy dlouhé asi 1400 km je 22 km zanedbatelných, stejně jako v kontextu trasy 950 km, je zanedbatelných a nepodstatných 35. Ale v jednom konkrétním dni 35 znamená dost, zvlášť v kopcích.
Nechápu, co furt hledáš za problémy.
Stejně si Andirskej kopec přejel jen ze severu na jih, já i z jihu, tak máš co dohánět :-)
Jindro, píšu to furt dokola. Vadí mi, když meleš sračky jakože jsi ujel za týden 968km. Příště se, prosím, vyjadřuj seriózněji a nebudeš si muset dát takovou práci přesvědčit sám sebe, že ty problémy dělám já.
Jak u blbejch, Šíra ímu.
Udělal jsdm si z Garmin Connectvýpis za posledních 7 dní, a postnul ho s tím, že tohle za tejden není tak šoatný, bez motoru.
Pak se mi to zdálo divný, a to asi během minuty, aposčítal jsem si denní nájezdy, zveřejnil všechny, a vyjádřil pochybnost, že ten strojek umí sčítat. Nikdy víc jsem, kdomě toho prvního postu, jsem o týdnu nemluvil.
COvšem zlý človíček, ignoroval druhý post, a začal rypákovat. Toho se chytila ta kráva, a pak si za"al vysírat ty.
Tsk si polib prdel, ještě tu o tom ckneš, a smáznu tě, mám už zase toho tvého stihomamu plný zuby, chápeš to?
A to je celý problém, že 970 km odjel za 8 dní + 1 den oddychu a ne za 7 dní když podle dogmatiků napsal týden?
To fakt je celý problém a tohle se tady řeší?
Tedy vážení, myslím, že na mnohé lidí je vážně příliš vedlo a chtělo by to víc chládku, a permanentně mít studený hadr na hlavě.
Jděte se vyprdět na šafářův palouček, zvláště vy všichno co tisíc km neodjedete ani za 1/ roku, natož ta měsíc.
Tvrzení, že týden má 7 dní je dogma? :-D
A ty co - máš studenej hadr na hlavě?
Už jednou jsem ti napsal, že problém z toho udělal Jindra a ty vytrvale hledáš chybu jinde.
Smazat mi dva příspěvky kvůli tvrzení, že týden má 7 dní, je fakt dost divný, nemyslíš? Nemyslíš.
Pokud někdo trvá na tom, že "týdenní" cesta trvá přesně 7 dní a nemůže to být ani o minutu dýl, je ukázkový dogmatismus :-)
Běžně se užívá, že někdo jede na týdenní pobyt třeba do Alp a ve skutečnosti mu to trvá o něco dýl, protože do toho "týdne" se běžně započítávají i dva víkendy.
V souvislosti s tou cestou si nemyslím, protože ví a sám to několikrát napsal, že přesnost měření hodně závisí na počtu zaznamenaných bodů a tak je výsledek +- i několik kilometrů.
Když někdo napíše za 8 dní jsem ujel xxx km je rozhodně něco jiného, to je kontrétní číslený údaj, ale když se užije hovorového "týden", tak to klidně může být i těch 8 dní.
Běžně se v hovoru užívá, že někdo přijede za týden v pondělí, přitom to říká v sobotu :-)
Je potřeba vykládat význam některých slov podle okolností.
Jindrově reakci se ani tak moc nedivím, když se někdo chytne dogmaticky slova týden ve významu 7 dní a ani o vteřinu víc, když je z jím daných údajů jasné, že to bylo 8 dní jízdy +den odpočinku a začali se na tom týdnu točit jako káča. Jindra mohl a asi měl reagovat jinak, ale každý jsme jiný. Já bych na to taky reagoval jinak.
Já bych to bral jako popíchnutí že jeho týden je zajímavá anomálie když má 9 dní :-) ale tím by to s vysvětlením, které dal mohlo skončit.
nakonec se tady dějí věci, že jsem hodně dlouho nemohl pochopit kde je jaký problém a o čem je celé dohadování.
Tak snad už to je celé vyřešené :-)
Myslím, že je čas si dát jedno na doubrou noc a jít spát :-)
Ne každý si dá práci to po něm kontrolovat a spokojí se s tím, že Jindřich na starý kolena ujel 968km za týden.
Navíc zdaleka ne každý má odvahu ho na nepřesnost upozornit, protože nemá žaludek na jeho způsob diskuze.
Krávy, pacienty a vůbec všechny zlé lidi byste měli nosit na rukou a ne se nad námi pohoršovat, jsme v první línii, děláme za vás špinavou práci :-)
Co se cyklistických statistik týče, to jsou údaje, dle kterých se hodnotí výkon jednotlivého soudruha. Tam by se ta čísla neměla relativizovat ani trochu.
Takže pro mě má i nadále týden sedm dní a tak nějak všeobecně trvám i na tom, že Země je kulatá :-)
Bobbobe, asi máš pravdu, prostě jsem špatně pochopil, který druh týdne má Jindra na mysli, tímto se mu hluboce omlouvám.
Na Wiki dokonce píší, že systém sedmidenních týdnů se dnes používá ve většině kultur, které počítají s deseti číslicemi. V dřívějších kulturách ale byly pozorovány i týdny jiné délky :-D
Ale šíravníku.
"Ne každý si dá práci to po něm kontrolovat a spokojí se s tím, že Jindřich na starý kolena ujel 968km za týden."
A co se tím jako změní, bude chleba levnější? Nebo klesne cena ropy brent?
Na co to má vliv?
A aji kdyby to někdo tak vzal, tak když ho to bude motivovat k usilovnějšímu tréninku, tak co? To není nereálný výkon, tak vo co go? Že by jako někdo měl mindrák, že je takovej slabšák, že neujede co nějakej Pařík? Třeba ty nebo Lanna? To je pak s váma těžký, když se/si musíte s Paříkem poměřovat a máte trauma z toho, že je lepší. Když ne Pařík, tak vem jed, že určitě existuje x jinejch, který to ujedou :-)
Docela mě, bara2, zaráží, že jsi kvůli jakémusi pofidernímu boji proti mně ochotna obětovat i své vlastní logické myšlení. Ano, chybu jsi našla a odhalila. A pak jsi sama sebe zapřela.
Dost smutné:-((
Já s tebou nebojuju. Jsi pro mě diskutér jako každý jiný.
Proč se tolik namáháš vést boj, který ve skutečnosti neexistuje?
Bára jo, to ty ne.
Ty jsi demagog.
Baro, pokud jsi za ta léta, po všech mých příspěvcích nepochopila, že si s Paříkem nepoměřuji šulína, nemám z něho trauma, ale pouze mi vadí jeho manipulativní chování, nemůžu si pomoct, ale je to fakt smutný, chováš se stejně jak nekritické fanynky Babiše a Zemana :-(
Manipulativní by bylo, kdyby tam nedal ty denní záznamy. Ten celkový nájezd prakticky odpovídal tak to tam v radostné euforii praskl, a pak se mu tam samotnému něco nezdálo a doplnil to o kompletní zdroj po jednotlivejch dnech.
Proto mě taky zarazilo, jak tu do něho Lanna šila, že jsem se těma číslama začala zabývat. A můžu ti upřímně sdělit, že toho grafu jsem si v první chvíli taky vůbec nevšímala, prostě jsem z jednotlivých dnů zjišťovala celkový nájezd a ten v toleranci procent souhlasil. Zjistila jsem, jak přístroj spočítal ten průměr a odpovídalo to Jindrově informaci, že to umí jen po 7 resp. 14 ... dnech. A co se týče spotřebovanejch kalorií, jsem se o to nezajímala, bo něco takového prostě počítat nejde, ať už k tomu dojdou jakkoliv.
Teprve v dalším kole jsem se zabývala grafem, a do té doby už dal Jindra k dispozici další čísla, ze kterých bylo zřejmé, že tři dny jsou duplicitně. Shodou okolností byl skutečný nájezd za dny 5.-7. přibližně stejný jak za 8.-10., takže součet celkem přibližně odpovídal a mohlo to uniknout pozornosti.
Prostě určité chyby ve zpracování dat nastaly, ale o manipulaci se nedá mluvit. Právě proto, že zveřejnil zdroják.
Manipulativní by taky bylo, kdyby napsal, že to ujel za sedm dní. On to jel od středy do čtvrtka dalšího týdne, takže napsat "týden" mi přijde úplně v pohodě. Přes 900 km skutečně za ten týden ujel a že je dědek všichni víme.
On opravdu nenapsal, že ujel přes 900 km za sedm dní. Tohle jsi si vymyslel ty a začal ho napadat, že takovej výkon on prostě nemůže dát.
Tak žádný zázrak ta čísla nejsou, kór na silničce. Nicméně já bych i za ně byl vděčný, když nepočítám ježdění okolo komína, tak jsem kolo vytáhl naposled 1.5.
Slušná příprava na Drtiče :-)
Na Soláň by to chtělo skrytou kameru.
Tu si tam klidně dej, já to na 99% zabalím na K4 u přehrady jako loni. Ale třeba tělo překvapí a hecnu se i na ten hřeben.
Soláň po silnici je pouhý krtinec :-)
Ale drtič se asi jede jinudy že?
Jak kdy mají poskládanou trasu. Taky jsme jeli takhle skoro napřímo (trasa vedla kousek od silnice). Ale teď je to pěkně zeširoka terénem po hřebenu od vodní nádrže Bystřička.
Některé ty úseky jsem před mnoha léty absolvoval i s kolem na ramení. Přesně podobně jak jsem kdysi šplhal na Radhošť - Čertúv mlýn a na Kněhyni. Jednou za život ale stálo to zato :-)
Jeli jsme to při našem prvním a druhém Drtiči. Šílený vedro, docela záběr, na Soláni u chaty "křečová zóna". Sranda sledovat sebe i ostatní, jak jsme se tam porůznu svíjeli a šponovali hnáty. nezapomenutelnej zážitek :-))
Taky tam na hřebenu žraly takový veliký hnusný mouchy. Bolestivě kousaly a z nejednoho kousance pak byl bolák. To byl možná taky důvod, proč na Soláni, na konci hřebene, se tolik lidí válelo v křečích. Nebyla možnost si trochu odpočnout, ty mrchy hned útočily.
Nezapomenutelnej byl taky jeden chlapík, co zhruba v půlce hřebene tam seděl vedle kola na zemi, hlavu skloněnou a rezignovaně prohlašoval, že už na to sere a že nikam dál nejede... Drtič je sqělej :-))
Nežraly vás tyhle mrchy?
Ovád hovězí je velmi rychlý a obratný letec z čeledi ovádovití (Tabanidae) a řádu dvoukřídlého hmyzu (Diptera) a zahnat ho není snadné. Jednak proto, že se odehnat nenechá a opravdu není snadné se do něj trefit. Koně, nebo skot mohou ovádi velmi potrápit. Některé druhy ovádů mohou také přenášet některá, zejména veterinární onemocnění.
Pamatuju, že ty mrchy byly zákeřný zejména tím, že hryzaly přes hadry. Přímo na tělo sedaly málo, takže se o nic jeden dozvěděl, až když sekly. Zvlášť fusekle u kotníků byl jejich oblíbený rajón. A nateklý boláky se hojily dost dlouho a protivně.
Jindra podle záznamu z hodinek ujel za ten inkriminovaný týden 604,69 Km.
Je to dost. Je to pěkný výkon.
Ale není to 968 Km.
Chytáš se slovíčka, týden.
Vyjel jsemse středu, siňa mě naložila ve čtvrtek, fakticky 9 dní, reálně 8 dní, protože den jsem stál. Tedy od středy do středy, včetně, týden....
Slovíčkaření....
KRÁVA, bez pardonu.
Kdy ty jsi ujela v kuse 170 km?
Jdy ty, si ujela za 9 dní 950 km?
Víš úplný hovno, co to je, jen vysíráš.
Bez pardonu
Jindra8526 ujel za týden od 8.6. do 14. 6. 2019 na kole 604,69 km:-))
Jen čistě technický dotaz (po smyslu se nebudu pídit), proč počítáš do 14., když to tu věšel do 13. ?
Protože to tak počítá jeho přistroj.
Sám tvrdí, že jeho přístroj umí pouze týden nebo čtrnáct dnů.
:-))
Celé je to hloupost.
Prostě ujel jsem, bez motoru, po roce na elektrokole, a pozor, teď je naseru "bezmála tisíc kiláků, za něco víc než týden".
Data jsou jasná, nezpochybnitelná.
Že tu nějaká nudící se tchýně exhibuje, není podstatné.
Každý, kdo je malinko soudný, vidí, jak se tu snaží uplest z hovna bič, a nedaří sr
Ty, jako že hlídáš malé děcko, celkem víme. Jsem ti už jednou chtěla napsat, že z toho blbneš, to když jsi pořád někam capkala v debatě o chůzi v tretrách...
Teď dupeš nožkou a meleš furt to svoje jak malej harant.
Se trochu vzpamatuj.
Jinak tedy, milá báro, já svým vnukům nehodlám lhát. Když spočtu nájezdy za sedm dní, tak řeknu výsledek. A nebudu se kroutit jako vy:-))
Když chceš ty svým vnukům lhát, můžeš. Nikdo ti nebrání. Je to na tobě.
Ale až se naučí počítat, tak ti to spočtou.
Uživatel Jindra8526 najel v době od 8.6 do 14. 6. podle záznamů v jeho hodinkách 604,69 kilometrů. Všichni to vidíte.
Tečka:-))
Jsi zdatný manipůlátor, vnuci ti to jednou spočítají pokud se toho dožiješ :-)
Záznamy začínají 5.6 a končí 13.6.
Proč máš stále zafixováno 8.6.-14.6.?
Tak znovu a dokola.
Tohle vlákno začíná zde:
https://www.nakole.cz/diskuse/25832-zelenacem...
A s čím máš problém? To se ti těch ujetých km zdá moc nebo málo?
Ty bys najela o 370 km míň nebo o co ti pořád jde?
Já vidím, že dojel do cíle a počitadlo mu ukázalo nějaký údaj. Podle mě je ta vzdálemnost docela přiměřená. Přeměřovat ji nehodlám ani nepojedu v jeho stopách abych tady mohl nesmyslně opěrovat tím, že můj přístroj mi ukázal o deset km míň.
Dneska jen 820...
ona ta potvora vždy jeden den ubere
e, a druhý přidá...
S tím nemohu vůbec nic dělat, když to jede na dva přístroje, sečte to dvakrát, namají ošetřenou duplicitu.
Zajímavý je i záznam v mapě, a jak se liší hodinky a navigace. U mapoy z navigace je vidět prodleva, než naskočil satelit, a taky skutečnost, že zaznamenává míň bodů než hodinky.
Obojí jsem zmáčknul stejně, obojí jelo stejnou trasu, porovnej mapy
No vidíš.
A kvůli tomu, že přístroj zaznamenává duplicitně je mildahk zlý a ubohý člověk, šíravník je magor a já jsem kráva?
Ne, program, nikoliv přístroj, nezaznamenává duplicitně, zaznamenává každý přístroj zvlášť, jen když oba běží současně, automaticky 7mi denní součet sečte data z obou přístrojů, a nemohu s tím nic dělat.
Proto se to musí sečíst ručně, což jsem sám okamžitě udělal a data po jednotliv_ch dnech uvedl.
A ty jsi KRÁVA proto, žd gohle ignoruješ a furt vysíráš.
A měl bys být vlastně rád, že víš, čím byla chyba způsobená. Protože na sedmidenním čerstvým cyklu se ta chyba hledá lehce.
Což teprv, když budeš z toho krámu tahat roční statistiku. Vyjdou ti hausmumera, skutečnost bude zcela jiná.
Ale jak říkám, když si chce někdo lhát sám sobě, ať si lže. Stejně za všechno můžou ubožáci, frustráti, krávy a tchýně:-))
Hele, Lanno, co ty by sis bez Jindry počala ? Chutnal by ti vůbec nedělní oběd ? ;-)
Tak, jak správně píše Jindra, seš.
Jináč, když ty tady furt bazíruješ na slovíčkách, tak tvoje tvrzení, že se jedná o neexistující a nesmyslná čísla je hovadina. Pokud jsou ta čísla někde zaznamenaná, tak o jejich existenci nelze pochybovat dokud je někdo nesmaže, a i pak tam ještě furt můžou být. Pokud se zobrazují na displeji, tak tam jsou v přístupné formě. Co se nesmyslnosti týče, tak tam opět nemáš pravdu. Ta čísla jsou vyhodnocována nějakým algoritmem a v intencích toho algoritmu smysl dávají, akorát ty neznáš ten algoritmus, což ale opravdu tvůj problém.
Víš co baro.
Když ti doktor jedním přístrojem změří tlak 120/70 a druhým přístrojem změří 125/73, tak přeci logické, že výsledek, že máš tlak 245/143 je nesmyslné číslo, ačkoliv o těch jednotlivých přesně zaznamenaných číslech a jejich přesnosti není pochyb.
A já ten Jindrův algoritmus znám, ty ho znáš taky. Je velmi jednoduchý, dvě duplicitní měření stejného úseku trasy, Jindrův algoritmus sečetl.
Na tom vůbec nic nezmění, ani kdybych kromě krávy byla ještě i tele nebo vůl:-))
Ani tam nemůžu odlišit kolo a elektrokolo, můžeš si to prohlídnout, Garmin Connect pro mobil...
má to spoustu vychytávek, ale některé věci to ptostě neumí, a musíš růčo. Ale když rozklikneš tu jízdu, máš tam fakt hromadu dat, kromě mapy a grafů
Hele, Jindřichu, já jsem sice kráva, jak jinak, ale ty tys neujel v uvedeném období 829,4 km, ale cca o 280 km méně.
Tvůj přístrojek umí sčítat velmi dobře. A když mu dáš k sečtení místo sedmi čísel devět čísel, tak je naprosto přesně sečte. Výsledek statistiky je sice pak naprosto přesné číslo, ale jinak hotový nesmysl.
To bude asi tím, že já jsem kráva, a mildahk je ubožák.
To nemůže být ninak:-))
Tak nevím jestli je to zlatý řez, ale zlatý mok jistě.
Bohuže Heineken, nachápu Plzeňský marketing.
K úplnému pocitu štěstí, kromě té Plzně, bybylo potřeba dojet až sem na Zelenáčovi, ale to bych potřeboval další 3 dny. Scházelo sice jen 250, ale přes kopce.
Ale i tak, už bylo hůř...
Nějaká slaná pomazánka, abys víc vypil.
Naštěstí jsem odolal.
Jedno pivo 12 eur (slovy dvanáct), zatím rekord.
A to ti chutnalo? Mohlo by být selepší, ale za 12 si nedovedu představit jaké by muselo být :-) 6 nějak zvládám, ale u 8 už se mi zdá o čertech :-)
Dozvědęl jsem se to až při placení, naštěstí.
Do toho bych nešel ani náhodou, kdybych to věděl. Že mě to netrklo, krásné místečko na břehu, přes záliv vidíš Saint Tropez, a ono je tam úplně prázdno, jen blboun z Popovic jim naletěl....
Pivo je tu drahé, 6-7 éček, ale přinesou ti k tomu skoro večeři. Drahé, ale když za kafe chtěj 4-5, a totéž za vodu....
No, není problém najít volný stolek :-)
Za tohle chtěj 6....
Ale donese i s tou krmí
Za těch 6 i se zobnutím to ještě jde, pokud to chroupání k pivu je dobré.
Zajeď si do Švédska. Za 12 éček Ti tam klidně natočej "Premium Czech lager". Starobrno nebo Krušky.
Jedenkrát jsem Švédskem projížděl, a nocoval tam, a pořádnou knajpu nenašel, chtěl jsem sníst soba, medvěda nebo snad tuleně, něco prostě severského, a nakonec jsem žral Kung-Pao u Číňana a nevím ani, zda-li jsem měl pivo...
12 éček za Heineken. To už raději vlastní moč, vypadá stejně a prý je to zdravé.
Už hledám ve slovníku: to sem si měl radši nechat nachcat od kocoura do krku...
Hm Heineken za 12 eček.. to bych se radši stal abstinentem. Ten patok je drahej i za 2 ečka za 0.7 flašku, co jsem ho kupoval v Taliánii.
Bojím se p4iznat, že jsem tam šel dnes znova, a hned na dvě.
Je to naproti hotelu, a ta hodinka klidu, bez štěbetání madam, jakkoliv ji mám rád a je ve všech směrechskvělá, za ty prachy stojí.
Nekcej a přiznej, že ti dělá dobře když za pivo můžeš dát 12 éček. Aby to nezůstalo až dorazíš Pod led :-))
Ale prd, můžu, nebudu kvůli tomu o hladu, ale nerad. Prachy umím utratit jinak, ale zase než sušit hubu.....
Působí to studeně. Kolik je tam stupňů vzduch/voda na té fotce?
Nevím, přes den bylo 29 na teploměru v autě, tohle je večer, přesně v 19:16, jen v košili a šortkách, a bylo mi teplo, i když foukalo.
Voda asi bude ledová, Soňa tu běhá už v plavkách, asi to brzo poznám...
Vedra nebudou, předpověď ukazuje max 24.
Tak ještě ty z Relive, to je grátis appka, umí nahrát gpx a udělat z něj video, kam si můžeš vložit fotky.
Ale taky se umí zpárovat z Garmin Connect a zaznamenává to samo, a vkládá tam fotky co cestou vytvoříš taky samo (do 50).
Takže, protože část z toho byla ve svobodě:
1. https://www.relive.cc/view/g35517781382
2.https://www.relive.cc/view/g35571627740
3.https://www.relive.cc/view/g35624207400
4.https://www.relive.cc/view/g35667178700
5.https://www.relive.cc/view/g35719786511
6.https://www.relive.cc/view/g35762461161
7.https://www.relive.cc/view/g35875433433
8.https://www.relive.cc/view/g35911366912
Jsou i jiné appky, které zase umí zobrazovat okamžité rychlosti, výšku, ukáží ti jak dlouho si kde stál, ale to je spíš pro závodníky, kteří chtějí analyzovat svůj výkon a ne pro našince, který chce přežít do večera...
A dneska na elektrokole:
https://www.relive.cc/view/g36003781578
Soňu málem zatknul Fugas
https://photos.app.goo.gl/RNL4UkbHWaJKyE59A
Když tu tak pročítám to původně cestopisné vlákno, tak beru v úvahu hlavně fakt, že je to literární druh a matiku, matiku bych z toho čerpal hlavně orientačně.
Bo kdo z nás by při takových nájezdech řešil nedokonalost postradatelné elektroniky...
Jindro šlapej dál a užívej si vítr ve vlasech :-D
Ano, máš pravdu, ale od člověka, který nám 3x týdně neopomene připomenout, že vystudoval statiku, živí se tvorbou softwaru a programováním, bez techniky se nejde ani vyčúrat a vše má jištěné min. 3x bych nečekala, že ty součty, statistiku a dokumentaci tak odflákne. Tvrzení, že přesně neví, jak s přístroji zacházet je pak od technika a sofťáka už naprostý blábol.
A je to škoda, protože pak z tématu místo cestování vznikne takovýhle balast, ze kterého vlastně nejde vyčíst, odkud kam a jak se jelo.
Ty nevíš, že Jindra nikam nejel, celou dobu seděl Pod ledem, obrázky postahogval porůznu za pomoci Googleho a zelený kolo do nich dokreslil v MSpaintu? Jo a navigátorský hračičky vošidil tak, že kolem nich šmrdlal zapmutým holicím strojkem. To všechno podnik proto, aby se moh bavit na úkor takovejhlech husí...
Proč se do mě navážíš?!?
Jen jsem sem nahlédla, když se téma začíná zaplňovat. Nečetla jsem to celé a oč jde vím jen tak zhruba, co jsem pochytila.
Nechtěla jsem sem psát vůbec nic, ale tady u Arnošta, když narazil na tu matematiku, mi to tak nějak přišlo, že u statika a programátora, kteří bez matematiky a analytického myšlení vlastně nemůžou fungovat, bych tu odfláknutou statistiku a součty neočekávala.
Halí belí, to je celý.
4 příspěvky nad tím tvým moudrem to máš od Jindry den po dni... tak já nevim, co si pak myslet o inteligenci, nebo postřehu.
PS páč taky dělám do počítačů (Co s těmi počítači děláte? No my do nich děláme) tak ti prozradím, že schopnost programovat svou apku a ovládat jí, neznamená nic o tom, že jsem schopen pochopit a ovládat dílo kolegovo.
A půjdeš ze svým vysíráním do hajzlu vždy, krávo
PRO Lannu:
zavři už konečně hubu
Děkuji
Ano, vystudoval jsem to, co se tobě už nikdy nepodaří, postavil jsem firmu, kterou ty nikdy dohromady už nedáš, a ujel jsem v šedesáti to, co ty ani ve dvaceti neujela, a nikdy v životě už neujedeš.
A chyby jsem si všimnul okamžitě, a proto jsem tam dal ty denní záznamy a jejich součet, což ty, kráva, zlý mužík a pacient ignorujete.
Tak se do mě neser, buď tak hodná.
Prostě se smiř s tím, že zústaneš tou starou husičkou z pojišťovny, která, když jim zrušili Mořského koníka, si nemá ani kde nakrást nebo se nechat uplácet, máš svých 5 týdnů dovolené, a můžeš jen závistivě kolem koukat.
Školy už nedoděláš, prachy už taky nic moc nevyděláš, neatraktivní baba po přechodu, co nikdy nebyla hezká se přitažlivější už nestane, co ti zbejvá, než žluč, zloba, a jed.
Můžeš ovšem zajít na policejní stanici, a podat na mě oznámení. Nebylo by to poprvé, co si to na někoho z fora udělala.
Takže si došieľ z bodu A do bodu B.Užíval si cestu, jedlo aj technické problémy a využíval dobré ubytovanie (prečo nie,ak je človek šikovný).Odhliadnúc od zbytočných písmenok okolo kilometrov,dobre sa to čítalo.
Hezké, moc hezké!
Můj max je 1100 km za 10 dnů. A je mi jasné, že toto už asi nikdy nepřekonám.
Jinak, taky jezdím na týdenní čundr na kolo. Obvykle vyjíždím v pátek odpo a vracím se další neděli. A když to přepočtu na počet dnů dovolené, tak je to vlastně jen pět dní. ;-)
Konec vysílání.
Když se Soňa rozhodne, že to zahradní křesílko fakt nutně potřebujeme...
Buď rád, že nutně nepotřebujete piáno... :-)
Kovadlina by se taky mohla hodit. Ta větší.
No, to jsem vám neřekl, že pořebovala dvě.
Už jsouv kolovozu, akce, sleva, za 20 éček to prostě musíme mít. Tam a zpátky 36 km, dneska dvakrát, na motor.
Teď se domlouvá s dcerkou, prej by se jí taky dvě hodili.....
Zlatej kopec v Švábsku, liják v Besançonu, zlatá svoboda.....
To jsme jednou jeli na akci do Slovinska na Mrzlák, a kámoš když vybalil, tak zjistil, že sice sebou nemá vaťák, zato má zabalený poměrně dost velký a těžký činky.....
Takhle zase ne, ale prostě objevila "akci" a autem je to neskutečnej voser, 20 kiláků jedeš hodinu, na kole s motorkem to jde, ale máš vidět ty kolem, jak na, tebe čumí a nechápou.
Ale jsou tu borci co jezdí s kolem na dříví, tohle je spíš jen sranda.