Z praxe nevím, ale zkus pročíst.
http://www.slovakrail.sk/sk/listok-na-vlak/ine...
Není, jel jsem před 14 dny z Bratislavy do Prahy.
Jeden malicky rozdiel je v tom, ze na vsetky medzinarodne rychliky je teba mat rezervaciu miesta pre bicykle.
A co varianta nějakým "obyč" rychlíkem do Žiliny/Čadca a z tama buď po ose anebo "courákem" do Ostravy?
Případně si to protáhnout a z Bratislavy to vzít kolmo až do Břeclavi, je to jen cca 80 km a po rovině k tomu. Ale i z BV je potřeba mít na kolo rezervaci, pokud by se jelo přímým vlakem (IC).
...nedoporučoval bych vlakmo směr Žilina- v Trenčíně se opravuje stanice a z Trenčína do T.Teplé moodernizuje trať a jezdí se po jedné koleji, zpoždění je normal...Lepší je po svých do Břeclavy a odtud na Ostravu, nebo využít přímou Waršoviu (dopolední EC130 s pov.rez.kol)
Z Trencina do Teplej sa uz jazdi po dvoch kolajach. teraz sa jazdi po jednej kolaji medzi Povazskou Bystricou a Zilinou. Aj tak je vsak cesta cez Breclav sikovnejsia. V Breclavi sa vzdy stretavaju dva vlaky, idu bud z Viedne, alebo Bratislavy a smeruju bud na Prahu , alebo Ostravu, stoja vzdy na rovnakom nastupisti a vacsinou cakaju na seba.Inak aj po vlastnej osi je to celkom pekna trasa , da sa ist po oboch brehoch Moravy, po Rakuskej je to trochu zvlnene, po Slovenskej iba rovina. vacsinou na oboch brehoch po cykloceste.