reklama

Dejte kolu elektrický náboj – nová přestavba na elektrokolo se středovým pohonem

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízí Citybikes již od roku 2008. Nyní představuje novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem.

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Foto: Citybikes

V čem jsou odlišnosti přestavby na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový pohon se instaluje místo standardního převodníku a středu klik. Pohon zadního kola se uskutečňuje prostřednictvím stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Díky tomu je možné měnit motoru převodový poměr. Motor pak efektivněji pracuje jak v menších tak ve velkých rychlostech kola při optimálních otáčkách motoru. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  3. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler – není nutná další instalace.
  4. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

Přestavba na elektrokolo

Co obsahuje přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  3. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  4. Senzor rychlosti, magnet
  5. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový.
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

Parametry sady Electrokit – středový pohon:

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

Dojezd: 50 až 70 km.
Hmotnost: elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
Rozměry: baterie 35 × 15 × 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg.

Přestavby na elektrokolo provádí:

Citybikes

náměstí Svatopluka Čecha 1350/5
Praha 10 – Vršovice

Fotogalerie

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem Přestavba na elektrokolo – středový motor set Přestavba na elektrokolo – středový pohon 8 FUN Přestavba na elektrokolo – ovládací jednotka středového motoru Přestavba na elektrokolo – středový tác
Citybikes (PR), 09.09.2014
Blogy

Atlas Mountain Race – marockými horami na kole

 ()
Poprvé jsem v zimě letěl s kolem do teplých krajin. Účastnil jsem se bikepacking závodu Atlas Mountain Race v Maroku. Únor je období, kdy je tam v pouštních oblastech pořád snesitelně, přesto je procento těch, kteří nedokončí, vcelku vysoké. Už cesta z letiště napovídala, že místní si s mnoha věcmi…
Fabulator | 11.03.2025

Rodinný bikepacking končí: Z Nízkých Tater přes Muránskou planinu až do Dobšiné

 ()
Po noci strávené na horské chatě jsme se probudili a zjistili, že jedno z kol na mém zamčeném bicyklu bylo téměř odmontované. Nebylo jasné, jestli se to stalo během noci, nebo kvůli náročnému terénu předchozího dne, ale druhá možnost se zdála velmi nepravděpodobná. Tak či onak, Silvo musel věnovat…
Kristina | 20.01.2025

Nekonečná bikepackingová dobrodružství: Objevování Velké Fatry

 ()
Po návratu z hudebního festivalu, kde jsme s manželem prožili bouři, jsme se vrátili k našim dětem, které byly u babičky, a pokračovali v našem bikepackingovém dobrodružství. Začali jsme další část naší cesty nedaleko místa, kde jsme předtím skončili (Gader), ale tentokrát z druhé strany údolí. Náš…
Kristina | 13.01.2025

Napříč Českem aneb tak trochu jiná dovolená

 ()
V sobotu dopoledne přijíždíme s mou drahou ženou do Vyššího Brodu - do známého města na jižním okraji Šumavy. I letos je konec září ve znamení několikadenní dovolené v sedle kola. Ač před pár dny vydatně pršelo a řadu míst Česka postihly povodně, následující týden slibuje být suchý a relativně…
JohnyB | 27.12.2024

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

 ()
Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná velká divočina, ale holt pokaždé to podle mě být nemůže, jednou se taky musím přizpůsobit přáním ostatních a toto bylo přání mého muže Luďka. S dětmi (Šárka 14 a Víťa 16 let) jsme se dohodli,…
Peggy | 11.12.2024

O čem se mluví:

Ostatní – cyklo Co vás zaujalo 285. dnes v 11:51
Cestování na kole paříž, jaro 2025 dnes v 10:44
NEcyklo Vtipy 55. včera v 23:46
Ostatní – cyklo Co vás pobavilo, nebo potěšilo 195 včera v 23:23
Jaké to bylo 154. včera v 20:57
Vyjížďky, srazy, akce SVČ 2025, Velký Vřešťov včera v 10:29
NEcyklo Ukrajina - jak dál? včera v 07:39
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

288 cyklistů (8 přihlášených)

Atlas Mountain Race – marockými horami na kole

Poprvé jsem v zimě letěl s kolem do teplých krajin. Účastnil jsem se bikepacking závodu Atlas Mountain Race v…
Fabulator | 11.03.2025

Rodinný bikepacking končí: Z Nízkých Tater přes Muránskou planinu až do Dobšiné

Po noci strávené na horské chatě jsme se probudili a zjistili, že jedno z kol na mém zamčeném bicyklu bylo…
Kristina | 20.01.2025

Nekonečná bikepackingová dobrodružství: Objevování Velké Fatry

Po návratu z hudebního festivalu, kde jsme s manželem prožili bouři, jsme se vrátili k našim dětem, které…
Kristina | 13.01.2025