reklama
Země: Itálie Itálie

Sklamanie alebo CK Nomád

Musím sa s vami podelit o moju skusenost s CK Nomad.
Chceli sme s rodinou zazit peknu cyklodovolenku tak sme zvolili dovolenku s nazvom Vinicemi Toskanska na kole. Velmi sme sa na nu tesili ale potom prisiel prvy sok ked nam len tak z nicoho nic zmenili datum dovolenky. Zmena datumu dovolenku nam narobila dost problemov hlavne v praci ale nakoniec sa to neak vyriesilo a mohli sme ist.
Dalsie nemile prekvapenie bolo ked sme videli akym autobusom do Toskanska pocestujeme. Bol to autobus dost maly nepohodlny a podla mojho nazoru absolutne nevhodny na tak dlhe cestovanie.
Ubytovanie bolo ako tak v poriadke ale najvacsi sok dovolenky nas este len cakal. Ranajky. Velmi sme sa tesili na ranajky az kym sme nevideli co ranajky znamenaju pre CK Nomad. Ranajky predstavovali JEDEN ano len jeden maly croissant. Tento croissant sme si mohli dat s kavou alebo cajom. To ze nam ponuknu jeden croissant ako jedlo bolo az smiesne. Kazdy urcite vie ake su ranajky dolezite. Plati to dvojnasobne ak clovek sportuje a ma stravit cely den na bicykli. Tymto sa nam uz dost skazena dovolenka este zhorsila. A namiesto slubovanej pohody a oddychuje sme zazili jedno velke sklamanie.
Z cestovnou kancelariou Nomad uz nikdy viac!

[ Zpět ]
Datum: 12.08.2012
Autor: vegget
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Proto s cestovkami raději nejezdím a plánuju si dovolenou sám. Ušetřím na provizi cestovce a ještě mám to, co jsem si sám "navařil". Když dojde k nějakému problému, můžu nadávat jen sám sobě.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: marrier
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Koukám, že ten výlev posíláš kam se dá. Už jsem to četla jinde. Jeden croissant je opravdu hrůza:-)) K autobusu se nemohu vyjádřit, když jsi nenapsal, co to bylo za autobus. A kde jste byli? Kde jste jezdili? Co jste viděli? Kolik ta sranda stála?

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: Lanna
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      souhlasím s tebou-už po změně termínu bych od smlouvy odstoupil a nečekal na další překvapení. dovolenou s rodinou-pokud všichni mají vztah ke kolu- bych si naplánoval sám raději blíž a po vlastní ose(bez závislosti na dopravě)za ušetřené peníze(za sprostředkování,služby a dopravu) mohli mít parádní dovolenku podle svých představ a bez závislosti.pokud chce někdo jezdit s cestovkami, připraví se na to, že to vždy nevyjde podle představ....

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Zřejmě to bude toto
      http://www.nomad.cz/cs/zajezdy/344-vinicemi...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Je dobře, že to posílá, kam se dá, jen ať každý potenciální klient ví předem, s kým má tu čest.

        Nechápu dnešní přístup podnikatelů, ať už v cestovním ruchu nebo gastronomii, někdy vrážejí obrovské peníze do reklamy s tím, že se snaží nalákat nové klienty, doslova je ulovit, napoprvé, ale už si je neumí dál udržet kvalitními službami. Vždyť spokojený klient je nejlevnější forma reklamy - vrátí se a ještě doporučí dál...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.08.2012
        Autor: marrier
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          To, klidně ať si stěžuje, ale já bych to udělala trochu jinak. Kdyby mi změnili termín, chtěla bych vědět proč a jak mi to hodlají kompenzovat. Kdyby se mi nezdál autobus, napsala bych na cestovku, kdyby se mi nelíbily služby, stěžovala bych si u nich. A pak bych třeba zveřejnila jejich odpověď.
          S cestovkou (nikoliv se zde jmenovanou) jsem na kole byla pouze jednou a bylo to super. Přesto byl mezi námi pár, který si neustále na něco stěžoval:-((

          [ Zpět ]
          Datum: 12.08.2012
          Autor: Lanna
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Původně jsem nechtěl reagovat, ale jelikož to píšeš na všechny fóra, tak ti musím něco objasnit, nevím na jakém zájezdu jsi byl, ale již z názvu CK Nomád nemůžeš už z principu čekat all exclusive ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Ko%C4%8Dovnictv%C3%AD ) nikdy jsem s Nomádem nikde nebyl jako s CK, tak můžeš tvrdit, že nemůžu posuzovat, ale jezdím s nimi doteď jako s lidmi na kolech jen tak a taky jsem s nimi vyrůstal a prožíval svá pubertální léta, tak vím že to jsou človíčci do nepohody a jejich zájezdy, na které mě mnohokrát lákali jako průvodce právě po Itálii, kde jsem nějaký čas pobýval, tak ty zájezdy jsou do nepohody a do přírody tedy pro přizpůsobivé kde člověk objeví hlavně své schopnosti třeba si i přehodit dovolenou a ne že bude čekat až mu nějaký Jean donese na stříbrném podnose kus žvance a chlastu. Jelikož jsem vlk samotář, tak jsem to průvodcovství nevzal a taky proto že nesnáším takové rozpatlance jako jsi ty, asi bych se neudržel a předhodil bych tě jako malý Croissant mědvědům ( http://www.loudatour.cz/report_2010.php?id=63... ) No a pokud chceš jet na zájezd kde to všechno klape, tak jeď s ČEDOKEM.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: jipík
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -14
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      "že to jsou človíčci do nepohody"
      "mě mnohokrát lákali jako průvodce"
      "předhodil bych tě jako malý Croissant mědvědům"

      A to oni tam běžně lákají průvodce, kteří by házeli své zákazníky medvědům jen za to, že požadují to, co si zaplatili? Opravdu človíčci do nepohody....

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        http://www.nomad.cz/cs/zajezdy/344-vinicemi... já myslím že tam je všechno popsané do čeho lezl a pak jsem psal že jsem vlk samotář a rozmazlení metrouškové co potřebují za pár šupů plný servis bych nechal klidně v divočině na zkoušku přežití

        [ Zpět ]
        Datum: 12.08.2012
        Autor: jipík
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Tak ti nevím... Koukal jsem do jejich nabídky a má sice takový nádech rádobydobrodružnosti - ale kouknul jsem třeba na už podle názvu hodně dobrodružný zájezd ALJAŠKA, KANADA - CESTOU ZLATOKOPŮ http://www.nomad.cz/cs/zajezdy/59-aljaska... a po jeho pročtení mě zaujala skladba pohybu "Délka tras: letadlem 19 000 km, minivanem 10 700 km, volitelné pěší výlety 4x 10 km, *1x 60 km (3-denní trek)" Přesezené pozadí z auta je asi nejdobrodružnějším prvkem výpravy. jinak mi to atrakcema připomíná indiánskou vesnici z filmu Maverick :-)

          Když odhlédnu od toho, že pisatel mohl být skutečně rozmazlený a mohl zveličovat, nebo že by šlo o nekalou konkurenční pomluvu - trošku srandovní je tvůj těžce tendenční způsob hájení majitelů cestovky. Prd víš o tom, co se tam skutečně událo, nebo neudálo, ale provozovatelé cestovky jsou tvoji blízcí, takže platící klienti (nabízena jim byla POHODOVÁ, nikoliv dobrodružně spartánská cesta) ať neremcají a ať chcípnou, pokud nezvládnou přežít podle tvého gusta :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 12.08.2012
          Autor: ronda
          Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            Ale na ten Chilkoot bych si docela nechala říct:-))

            [ Zpět ]
            Datum: 12.08.2012
            Autor: Lanna
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Tohle ale není vůbec o all exlusive, rozmazlenosti a metroušcích. To první nepotřebuji, rozmazlenej na cestách opravdu nejsem a k metrouškovi mám opravdu daleko. Ale pokud mám v ceně zájezdu snídani, tak bych i já předpokládal, že dostanu nažrat a né že dostanu jednohubku na umazání zubu. Na takovéhle akci bych ani neočekával nějakou honosnou snídani, ale obyčejnou, která mne nasytí a připraví na akci. A já nebudu mít každé ráno starosti s tím, že si někde budu hledat něco do huby.

          Když cestovka napíše, že snídaně nebudou (těžko napíše, že budou stát za ho..., tak ať raději napíšou, že nebudou), tak mám alespoň možnost se na to dopředu připravit...vzít prachy, přibalit krabici od bot s vločkama a instantníma čehosi....

          Tohle je právě průser kdejakých cestovek a nejen cestovek. Naslibují hory doly, aby získali lidi a pak....no co by jste si jako za tu cenu přáli? Snad né hory doly...

          A ta poslední věta? Přesně takové "průvodce" stojí v cestovkách s prominutím za velký ho... Ještě že jsi samotář a nepustil jsi se do toho.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.08.2012
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            jednohubka http://cs.wikipedia.org/wiki/Jednohubka
            croissant http://cs.wikipedia.org/wiki/Croissant

            [ Zpět ]
            Datum: 12.08.2012
            Autor: jipík
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              Hele, podle strýčka Gůgla je jednohubka třeba i tohle :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 12.08.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              Zcela mimo posuzování věrohodosti informací - dal sis někdy jeden tenhle blaf a byl najedený ?

              [ Zpět ]
              Datum: 12.08.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                Když jsem byla v roce 2002 s Adventurou v Norsku, měli jsme mít polopenzi. V půlce zájezdu jsme se vzbouřili, že buďto dostaneme pořádně najíst nebo budou vracet peníze. A tak museli sáhnout do finančních rezerv a uvařit takové porce, abychom se opravdu najedli.

                Je fakt že tehdy jsme si řekli, že pokud snad ještě někdy s CK pojedeme, pak jedině bez jejich stravování.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  ... já zas mám na Adventurní polní polopenzi vzpomínky dobrý. Loni v Slovinsku. Z jejich snídaně se dal připravit studený oběd na cestu a ještě ti nutili... Třeba pomohla ta vaše vzpoura :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.08.2012
                  Autor: duhac
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Tehdy jsme byli první zájezd, kde to zkoušeli - převzali know-how od kudrny nebo od koho.
                    Ráda slyším, že se polepšili :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.08.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                jo co bych kolikrát za něj dal, když byli jenom drobky, a před námi 1000km a bez peněz, ale asi to na tomhle fóru poznal jenom Howgh "konec"

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2012
                Autor: jipík
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Howg je jiná kategorie než zákazník CK.

                  Poněkud rozdíl je v tom, pokud máš ty drobky svojí vlastní "vinou" nebo pokud je máš díky někomu jinému, kdo slíbil, že se ti o stravu postará a ty jsi se na to nejen spolehnul, ale i mu za to zaplatil.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2012
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    poslední reakce CK Nomád není CK Čedok Howgh

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.08.2012
                    Autor: jipík
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      V tom případě to tam ale zapomněli napsat. nebo že by záměrně ? Na tyhle hladový zájezdy se spaním pod autobusem někoho nachytali naposled v roce 1991. :-))
                      CK Nomad je teda "jiná" ? Inkasuje, ale neplní ? To jim teda děláš reklamu... :-))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.08.2012
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Chování Nomádu mi připomíná vtip o babičce, zaslechnuvší cosi o mase. Ptá se, jestli maso bude opravdu na lístky. Vtipálek jí odpoví: "Na losy, babi, na losy."

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.08.2012
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Pokud si v rámci zájezdu s CK zaplatím službu, pak chci, aby služba byla plnohodnotně splněna.
                      To by mě pak taky CK mohla vyklopit někde v tramtárii a říct mi, jdi si zajezdit a včas se vrať, odjezd je v osm. A tobě by to asi rovněž přišlo naprosto v pohodě...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.08.2012
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Svým výstupem zde jsi prokázal svým přátelům v CK opravdu medvědí službu. Určitě jsi jim minimálně tady na fóru "získal spoustu nových klientů".
                        Zareaguj stejně i na ostatních fórech a brzy s přáteli budete jezdit tak, jak to máš rád - bez peněz a na divoko...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.08.2012
                        Autor: marrier
                        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                               

                          To asi neměla být reakce na mě, že ne :o)))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.08.2012
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  To byla jako odpověď ? Maličko mimo, ne ?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2012
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Já když jedu někam sám za sebe, tak je takový croissant dost často taky luxus. Ale to je součást dobrodružství a je to má volba.

                  Ale když jedu s cestovkou, kde mi údajně udělají snídani (mají to tam napsané) a já si za ní ZAPLATÍM, tak bych očekával, že dostanu nažrat. Co je na tom tak nepochopitelného????

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2012
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Potom co jsem si přečet co napsal vegget jsem si říkal, že zřejmě měli smůlu na zmetka vedoucího zájezdu, který se snažil co nejvíc nakrást do vlastní kapsy, ale potom co tady píšeš ty mám naprosto jasno, že s CK Nomád opravdu nikdy nikam nepojedu, protože když si představím, že nejmíň polovina zaměstnanců a průvodců je podobných typů, tak bych měl vážné obavy, že sebou nebudu míst dost peněz abych se najedl a zaplatil trochu slušné ubytování, které už jsem jednou zaplatil.
      Určitě se nezapomenu ledaskde zmínit co se dá zažít s touhle cestovkou.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Je pravda, že Bůh ví, jak to ve skutečnosti bylo. Vegget to sype, kam se jen dá. Buď to opravdu stálo za starou bačkoru, nebo má zcela jiný důvod, proč tuhle cestovku pošpinit.

        Každopádně pokud tam mají více průvodců, jako je jipík, tak bych se ani nedivil, že píše pravdu. Nebylo by to poprvé...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.08.2012
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    A teď si představ, že ti zruší zájezd úplně. Mojí kamarádce se to stalo letos. Měla jet na Shetlandy a asi 1,5 měsíce před odjezdem jí řekli, že zájezd ruší. Byla naštvaná, protože si musí v práci dovolenou plánovat dost dopředu a na tyhle ostrovy se strašně těšila.

    Já osobně odmítám s cestovkami jezdit. Nemám rád to organizování a hnaní se někam se stádem (navíc tam, kde by to člověk zvládl sám). Asi bych pak byl dost otrávený.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Pokud by se zde ještě Vegget objevil, měla bych na něj pár otázek:
    - měl ve smluvních podmínkách, že cestovka může změnit termín zájezdu a za jakých podmínek to může udělat?
    -byl nebo nebyl autobus klimatizovaný, jak malý byl, kolik se v něm vezlo osob?
    - croissant dostal jednou k snídani, nebo ho dostávali každý den?
    - stěžoval si průvodci nebo delegátovi na místě a jak ten zareagoval?
    -stěžoval si cestovce po návratu a jak ta zareagovala?

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: Lanna
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Výňatek z Cestovních podmínek (na stránkách CK):

    Pokud dojde k rozsáhlejší změně (změna data odjezdu o více než 4 dny, změna ceny o více než 10%, výrazná změna programu), ovlivňující charakter zájezdu, má zákazník právo bez odkladu od smlouvy písemně odstoupit bez stornopoplatku do 5 dnů od oznámení...

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      A dále:

      8. REKLAMACE:


      Pokud nedojde po odjezdu k plnění významného podílu dohodnutých služeb, nebo nebude CK schopna tyto služby zajistit, provede vhodná alternativní opatření, za která nebude vyžadovat další platby a tam, kde se sníží kvalita nebo rozsah služeb, poskytne zákazníkovi náhradu odpovídající rozdílu mezi nabídnutou a uskutečněnou službou. Náhrady plynoucí z ušlého času se ve výše uvedeném případě neposkytují. Zákazník může sdělit zástupci CK jakoukoliv závadu či nedostatek, který pocítí, a to písemně doporučeným dopisem nejlépe do 14 dnů po skončení zájezdu. Na sdělení podaná po zákonné lhůtě se nebere zřetel. Při exotických cestách si CK vyhrazuje právo změny programu na trase a na změny trasy vynucené objektivními okolnostmi...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Autor: marrier
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Tak jste holt asi natrefili na tu exotickou cestu... Smůla... :-D

        [ Zpět ]
        Datum: 12.08.2012
        Autor: marrier
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Počkej, oni jim změnili program na trase, nebo trasu?

          [ Zpět ]
          Datum: 12.08.2012
          Autor: Lanna
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            Asi ne, ale množství jídla ano, to víš Francie, to je exotika kde nevíš kdy a co seženeš něco k jídlu, tak zřejmě přešli na úsporný režim a nebo to byl odtučňovací zájezd :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 12.08.2012
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              Šmankote, a já myslela, že jeli do Itálie:-))

              [ Zpět ]
              Datum: 12.08.2012
              Autor: Lanna
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                No jo, Itálie, tak to je jasný, to je jedna velká exotika, a teď si představ kdyby jeli do Španělska, tam by možná už nedostali ani ten kousek buchty :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2012
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              11. JÍDLO:

              Na cestu autobusem vezeme s sebou většinou jídlo či balíček pro přípravu snídaní a obědů nebo večeří (tj. 2x denně). Pro jeho přípravu je Vám k dispozici náš kuchař a polní kuchyně. Ke každému jídlu je podáván čaj (0,3 l) a je-li to možné, je nabídnuta i káva. Každému zapůjčíme plastovou misku a hrnek. Další jídlo (doporučujeme výhradně studené) je z Vašich vlastních zásob. Na cyklistických zájezdech probíhá většinou stravování formou „zvýšené polopenze“ (běžná polopenze je rozšířena při cyklodnech o polévku či balíček). Exotické a letecké zájezdy jsou většinou bez jídla. Strava, která je v ceně, je uvedena u každého zájezdu v kolonce „v ceně je“.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.08.2012
              Autor: marrier
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                Furt to říkám, natrefili jste omylem na exotiku... :-D Buďte ještě rádi, že to bylo v ceně Evropy... :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2012
                Autor: marrier
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Teď koukám, že na pití jim zapůjčovali plastové nádobí. Jestli ale nevraceli ty hnědé podšálky a šoféři se naprdli, byli dál o hladu. A to dopadli ještě dobře, taky mohli jít donaha...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2012
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Viď, Karle!
                    :-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.08.2012
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Vy si z toho děláte prdel, ale jim se tam už dva ty podšálky ztratily...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.08.2012
                      Autor: marrier
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        A kolik dneska, Kadle?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2012
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Víš, co si říkám, marriere? Že já sice s cestovkama nemusím, ale třeba jednou budu na tom tak, že mi nic jiného nezbyde. A tak by bylo dobré zjistit, jak to vlastně v těch cestovkách funguje.
                  A proto jsem si řekla, že bych třeba mohla do zde uvedené cestovky napsat a vyptat se na tenhle případ sama.
                  Ovšem fakt nevím, co tam mám napsat. Jako že jeden člověk, nevím kdo, má nick vegget a zaregistroval se včera, psal, že byl s Vámi v Toskánsku, ale nenapsal kdy. Psal, že jste mu změnili termín, ale nenapsal jaký a jak jste se s ním domluvili, psal, že jste ho posadili do špatného autobusu, ale nenapsal do jakého a psal, že jste mu dali 1 croissant k snídani. Byli byste tak hodni a vyjádřili se k tomu?
                  Uznej, že informací máme příliš málo, na to abychom vůbec mohli na cokoliv usuzovat. Ať se to stalo nebo nestalo, ať to ta cestovka zvorala nebo ne, není se prostě čeho chytit. Takže bych si jakékoliv soudy zatím odpustila.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.08.2012
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Nepřehlédla jsi smajlíky?!?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.08.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Ne, smajlíky jsem nepřehlédla:-))
                      Také jsem nepřehlédla vetu:"Je dobře, že to posílá, kam se dá, jen ať každý potenciální klient ví předem, s kým má tu čest."
                      Nebo třeba větu: "Nechápu dnešní přístup podnikatelů, ať už v cestovním ruchu..."
                      A dále spousty citací ze smluvních podmínek tahaných z internetu.
                      Prostě se mi protiví tenhleten systém pavlač. Drbna nejsem, ale kyblíček si k vám přistavím:-))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.08.2012
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Jo aha, nebylo jasné, na co přímo reaguješ.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                               

                          Máš pravdu v tom, že nevíme, jestli to není jen nějaký konkurenční boj. Ale celé to korunoval jipík svým výstupem a to už mě opravdu dostalo na kolena. Tak jsem zareagoval, jak jsem zareagoval, možná opravdu trochu extrémně.

                          Já pracuju ve službách a cestovním ruchu, takže to vidím tak trochu zevnitř, a znám některé praktiky, takže bych se tomu nedivil...

                          Ale máš pravdu, pokud jsme nevyslechli druhou stranu, ani nemáme další svědky, neměli bychom soudit... Sypu si popel na hlavu....

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.08.2012
                          Autor: marrier
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                 

                            Jo, pohoda, však se dohodneme:-)) Já taky nechci nikoho obhajovat a pokud mám říct, co naštvalo mě, tak spíš to tvoje výběrové citování z dokumentu, který se jmenuje "Jak cestujeme" a hned na začátku je tam uvedeno, že"Níže uvedené podmínky nejsou cestovní smlouvou, ale pokud není uvedeno v Programu zájezdů nebo informačním dopise jinak, budeme postupovat ve vztahu k zákazníkům a cestovat takto: (přesné podmínky konkretizuje CESTOVNÍ SMLOUVA)
                            Tak taky promiň:-))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.08.2012
                            Autor: Lanna
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                   

                              O smlouve jsem chtel napsat hned v zapeti, ale pak to zaniklo v tech legrackach.

                              Jasne, smlouva je zaklad, se kterym je mozno operovat dokonce na soudni urovni. To mel udelat autor prispevku hned jako prvni vec - ohanet se smlouvou a domahat se napravy u dodavatele sluzeb a to pokud mozno ihned, na miste. Tady by mel psat az pote, co se nikde nedomohl svych prav...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.08.2012
                              Autor: marrier
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Ještě by mě zajímalo kolik dávají za ztraceného zákazníka:

    "Jak s námi cestovat levněji? - Poukázka 7% za nového zákazníka!

    Vy, kteří jste se již zúčastnili našich zájezdů, znáte jistě mnoho příznivců cestování. V rámci naší reklamní akce poskytneme každé soukromé osobě (zprostředkovateli) za každého touto osobou získaného nového cestovatele, který není v databance zákazníků CK, dobropis (poukázku) ve výši 7% ceny (do 30 000,-Kč) první cesty tohoto zákazníka (počítáno jako slevy)."

    [ Zpět ]
    Datum: 12.08.2012
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Ranajky je problé,. zvlášť když jsem zvyklej ranajkovat dršťkovou polívku :-)

    Nachápu, jak někdo, kdo si říká "cyklista" může ject s cestovní kanceláří. Vždyť to je přímo v protikladu toho, co kolo představuje, tedy absolutní svobodu, kontakt s přírodou, to úžasné cestování s pocitem, že nevím kde se najím v poledne nebo večer, natož abych "ranajkoval".

    Buď stárnu, nebo se svět cestování na kole změnil způsobem, který mě nevyhovuje.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.08.2012
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -13
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Abys nemusel koumat, tak ten mínus je ode mne, protože to si zase vyblil perlu...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Viz můj poslední odstavec v příspěvku.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.08.2012
        Autor: Zden42
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Hele, tohle mu tady řeklo už tolik lidí, ale je to marný, je to marný, je to marný...
          Blogy píše hezký, ale v diskuzi se zbytečně shazuje rytím...

          [ Zpět ]
          Datum: 13.08.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Já to chápu. Každý jsme jiný a to že mně cestování s cestovkou nevyhovuje, neznamená že je špatné. Někdo prostě nechce řešit problémy spojené s cestováním po ose. Chce si jen zajezdit bez starostí někde, kde by se sám třeba obtížně dostával. Není menší cyklista než Ty.

      Tvoje řeči o absolutní svobodě jsou trošku úsměvné při Tvých problémech s nabíjením a provozem elektrokola.

      Možná bych trochu změnil formulace a tón takovýchto nesouhlasných příspěvků. V blozích Ti to jde.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: Zden42
      Hodnocení: +15 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Já to zas chápu jako osobní názor na věc pisatele(viz. poslední věta). Odsouzení způsobu cestování jako celek,zde nevidím a ani mu tuto myšlenku nepodsouvám.Mluví za sebe.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.08.2012
        Autor: zazvur
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Asi tím, že stárnu se povyšuji :-)

          Cestování s cestovkou pravděpodobně může vyjít levněji, díky množstevní slevě na ubytování či smluvní přepravu. Mě zásadně nevyhovuje podřizování se kolektivu, jezdím sám. (teda s rodinou) všude.

          Naposledy jsem byl s nějakým kolektivem od Soni z práce v roce 90 a byl jsem z toho na palici. Řeklo se odjezd v 5, proto tam stepuju od 16:45 abych měl rezervu na coby-kdyby a nečekalo se na mě, kolektiv se ovšem začal trousit k autobusu po 17, a samotný vedoucí zájezdu přišel v 17:25, čímž mě z mého pohledu okradl o 40 minut.
          S tím se neumím srovnat.

          Kdysi jezdit "ve vlastní režii" bylo obtížnější, dneska s internetem je to hračka.

          Zažil.jsem i jinej extrém dokonalého plánování, měli jsme nějakou slezinu ocelářů v Japonsku. Kolegové z Nippon Steelu to měli rozplánováno na tři tejdny po minutě, a kdyby snad někdy nedodrželi shedule o minutu, museli by spáchat harakiri, tak když jsme uvízli v neplánované zácpě, mělo to za následek to, že celej klášterní komplex v Naře jsme absolvovali poklusem, abycho srovnali čas.

          Raději si své věci řídím sám, nevím kde jste sebrali, že lidma co se tak nechovají pohrdám.

          Jen mě to přide divný, asi jako kdybych si objednal u cestovku čundr kolem Sázavy. Kolo pro mě je symbolem svobody.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.08.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            Tady ale přece vůbec nejde o jízdu na kole, ale o naplnění zaplaceného servisu (přeprava na místo, jídlo a ubytování) té jízdy aby byl člově spokojený.
            Každému vyhovuje něco jiného a pokud si někdo zaplatí za bohatou, vydatnou snídaní, tak je v pořádku když ji požaduje.

            [ Zpět ]
            Datum: 13.08.2012
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              To je prasárna, a kolega to vzal za správný konec, vláčí je po webu, ať si ostatní prostě dají bacha.

              A zase, i zde mám tak trochu problém pochopit, proč lidé pořád cestovky tak masově využívají, když není rok, aby se nějaký zájezd od někud nevrátil, protože ho cestovka nechala ve štychu a vykrachla, nedáno jsem četl, že i pojištění záazníci měli smůlu, protože to pojištění "prý" nezahrnovalo právě ten jejich případ, viděl jsem i v Chorvatsku jak ty chudáky vyhnali ráno s autobusu a nechali sedět 4 hodiny na kufrech, než jim uklidili apartmány, prostě hrůza a děs, a žádná ochrana a zastání.

              V takové situaci, ale z mnoha dalších důvodů, používám pravidlo "neviditelné ruky trhu" - nekupuji ten šmejd.

              Individuální cestování má pro mě navíc další kouzlo, tedy to, že jsem uprostřed cizinců, více vnímám a pozoruji, snažím se komunikovat a učím se neustále když nic jiného, tak alespoň ty jazyky.

              Ostatně, individuální pohled na cestování přináší i můj nejnovější příspěvek do blogu, až se tedy objeví.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.08.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                Jo, souhlasím, já taky téměř výhradně upřednostňuji individuelní cestování, ale dobře naplánované a zajímavé organizované cestě v menší skupině bych se určitě nebránil. Já zase takový dobrodruh nejsem abych sólo vyrazil na delší dobu třeba napříč Evropou a to nemluuvím o zámoří, tam už bych se spoléhal na pomoc a určitý servis nejaké schopné cestovky a když už za něco dobře zaplatím, tak by to měl také člověk dostat.

                [ Zpět ]
                Datum: 13.08.2012
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Když už, tak spoléhám na doporučení a nemusí to být jen případ cestovka. Když mi to doporučí známí nebo třeba víc lidí, tak mám jistotu. Taková reklama funguje nejlíp. A je zdarma...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.08.2012
                  Autor: marrier
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Vacsinou jazdim podla svojho vlastneho planu, ale su destinacie, kde by som uvital dobru cestovku. Vlastne skor dobru sprievodkynu, lebo napriklad cyklo okolo zamkov na Loire by bez dobrej sprievodkyne nemalo ten spravny dopad na nas ucastnikov. Je ovela lepsie, ked mam po ruke niekoho, kto o kazdom zamku a jeho historii vie povedat velmi vela. Nastastie poznam taku sprievodkynu:-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.08.2012
                  Autor: Jaroslav
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Dobrá průvodkyně se vždy hodí a někdy může být i užitečná a když ještě navíc umí místní řeč, tak je určitě těžko nahraditelná :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.08.2012
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Někdy je to na škodu. Teď jsem byl na dovolené se znalkyní jazyka domorodců a tak jsem se odsoudil do role pouhého hlídače kol a toho černýho vzadu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.08.2012
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      a v noci hřeje...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.08.2012
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Nojo, ale co ty provozní náklady.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 16.08.2012
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                               

                          Celý rok si šetříš na jiný věci a potěšení, tak zvládneš ušetřit i na tyhle provozní náklady dovolenkového průvodcovského ohřívače

                          [ Zpět ]
                          Datum: 16.08.2012
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                               

                          to je o prioritách...
                          Jsou věci, na kterých se šetřit nevyplatí ;-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 16.08.2012
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                 

                            Správně! Což mi jen tak oklikou připomnělo, že jsem si na základě inspirace v jednom zdejším vláknu na letošní dovolenou na poslední chvíli koupila péřák a za tento tip jsem byla pak celý týden fakt upřímně vděčná. Nebyla nijak moc zima, to ne, dá se říct, že byl trochu předimenzovaný - ale rozdíl proti tomu mému dosavadnímu superlehkému superlevnému údajně cyklistickému byl nebetyčný. Tímto děkuji za tip. :-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 16.08.2012
                            Autor: Ifča
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                   

                              taky už jezdím s péřákem...
                              I když na posledním vandru sem byl v dutejch vláknech. V péřáku spala Anička:-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 16.08.2012
                              Autor: Jurimír
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                     

                                Taky tak :).

                                Akorát minulý týden jsem jel s lehkým spacákem (vlákna), v noci bylo takové vedro, že i tak jsem se s ním jen lehce přikryl...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 16.08.2012
                                Autor: hekynen
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                       

                                  Mně v něm taky bylo horko... ale stejně jako loni se mi nějak přihodilo, že karimatka - ač nová - byla spíš samovyfukovací než samonafukovací a tentokrát jsem pořád byla od země docela izolovaná. (Ovšem spolu s autorem vlákna musím říct, že karimatku Husky už nikdy viac... :-(

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 16.08.2012
                                  Autor: Ifča
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                         

                                    Já si pořídil tuto: http://www.mall.cz/samonafukovaci-karimatky...

                                    A zatím dobrá :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 16.08.2012
                                    Autor: hekynen
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                           

                                      nedám dopustit na tuhel.
                                      http://www.zbozi.cz/vyrobek/pacific-outdoor...
                                      nejlepší co jsme kdy měl. Skladná, skvěle vyřený to, že jí nepotřebuju mít stejně tlustou pod nohama jako pod tělem atd.
                                      Nemůžu si jí vynachválit. Na Cévovo doporučení jsme jí koupil předloni nebo předpředloni a jsem s ní pořád spokojenej!

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 16.08.2012
                                      Autor: Jurimír
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                             

                                        Vypadá dobře ... a ta hekyho taky. Do příští sezóny budu muset pořídit něco festovnějšího. Tu svou jsem teď zkoušela topit ve vaně a mám dojem, že vzduchové bublinky z ní lezou skoro všude.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 16.08.2012
                                        Autor: Ifča
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                               

                                          jak do příští sezony? Sezona na karimatku teď začíná ne? Teď bylo léto, takže se dalo spát pod širákem bez karimatky i bez spacáku...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 16.08.2012
                                          Autor: Jurimír
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                               

                                          Už mám po dovolené... Doma si na zem karimatku dávat nebudu. :-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 16.08.2012
                                          Autor: Ifča
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                               

                                          proč ne? :-)

                                          To já mám po dovolené i před dovolenýma.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 17.08.2012
                                          Autor: Jurimír
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                             

                                        Na tvé doporučení si ji Kamila koupila a v Rumunsku moc dobře posloužila. A teď je řada na mě:-)

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 16.08.2012
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                               

                                          to mě těší! Že pozdravuju!

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 16.08.2012
                                          Autor: Jurimír
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                               

                                          Jako že teď Kamile dobře posloužíš ty?!? :o)))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 17.08.2012
                                          Autor: radka
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                         

                                    A nezapomněla jsi jí zašpuntovat?!? :o)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 16.08.2012
                                    Autor: radka
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                     

                                Já jsem zrovna před chvílí zabalený spacák vyndal a vzal jsem si takový tenký hadřík. Doufám, že se meteorologové nesekli a opravdu bude příští týden v noci teplota min. 15 C.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 16.08.2012
                                Autor: petrp
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                       

                                  hele já už párkrát naletěl a tak ty čistě letní spacáky, co se dají sbalit do školního penálu, netahám.
                                  Ten tlustší, větší a teplejší se dá vždycky rozepnout na větračku dole nebo přes sebe jen přehodit jako peřinu, ale ten slabounkej se v případě potřeby zatepluje blbě.
                                  Ten rozdíl půl kila váhy mi za ten za každého počasí zajištěný komfort prostě stojí.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 16.08.2012
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                         

                                    Me pri cestach na kole prave kolikrat vic zajima objem, nez vaha. Pul kila sem pul kila tam, to mas recht... ale pul bocni nosicove brasny vs. cela, nebo dokonce velky "balik" nahore nad brasnama, to je kolikrat pri baleni vyznamnejsi rozdil. Aspon pro me.
                                    Ohledne spacaku (ale vlastne i obleceni atd.) mam navic osobni handicap - skoro dva metry na vysku, takze spacak tak dlouhy, abych se do nej rozumne vesel, je automaticky i ve sbalenem stavu o kus vetsi nez spacaky normalnich smrtelniku.
                                    Muze to znit jako nepodstatna vec, ale mam to vyzkouseny - jednou jsme s kamaradem v ramci "vedeckeho experimentu" naskladali na hromadky dve uplne stejne sestavy kramu na vandr, srovnatelnych veci (kdyz svetry, tak oba z podobne tluste vlny, a podobne) - ta moje hromadka, i kdyz v ni byl stejny pocet kusu od vseho obleceni, nic navic, se proste do stejne velkyho baglu, kam se jeho hromadka akorat vesla, narvat nedala. :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 16.08.2012
                                    Autor: Andrej
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                           

                                      No, právě... a ten péřák s komfortem nula namačkám plus minus do stejného objemu jako to mmikrovlákno s komfortem plus osm (když byl novej, reálně teď už as víc) a rozdíl ve váze je tuším asi dvacet deka... Do spacákové brašny SA599 jsem složila karimatku, spacák, polštářek pod hlavu a tropiko stanu... a ještě pořád se podařilo zapnout kompresní zip. (Spacák je to na výšku 190, protože "ženská" stosedmdesátka by mi byla malá.)

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 16.08.2012
                                      Autor: Ifča
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Spacak

                                           

                                      dyz jsem si pred lety v Gemme v Brne kupoval
                                      (nechaval sit) svuj prvni perak tak se pani za pultem ptala: A jakou mate spaci delku?
                                      kdyz jsem vytrestil oci upresnila: Jak jste dlouhy kdyz spite? ... no a tak jsem lehl na pult a byl uredne premeren ze spacak potrebuji 205cm :-) kde na mne nameril tech 30 cm navic buh sud.
                                      Ale trefila to!

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 16.08.2012
                                      Autor: cibi
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Spacak

                                             

                                        Chodidla plus nejaka rezerva... ja mam jednu z usinacich poloh (na brise) prave takovou, ze fajfky si uplne natahnu, opru narty o podlozku... takze cela delka nartu od kotniku po spicky prstu se do te celkove delky prida. Pro nekoho mozna bizarni poloha... ale kazdy, at uz si natahne nohy jakkoliv, vic nebo min, je ma nalezato o neco delsi nez ve stoje, kdyz jsou v kotniku do praveho uhlu. Navic ty "fajfky" musi byt dole ve spacaku s rezervou, trochu navolno - kdyby tam byla latka napnuta, stlacuje se napln a vznika neprijemny tepelny most (to znam az neprijemne dobre). Podobne u hlavy - nejde jen o to se tam presne vejit, potrebujes rezervu, treba kdyz se ma mumie stahnout natesno kolem obliceje...
                                        Ne, ze bych byl nejakej odbornik na spacaky, :) ale tech 30cm k telesny vysce navic me vubec neprekvapuje. O 30cm mam delsi i obycejnou perinu a je to tak akorat, a pritom tu si pres hlavu nedavam... :)
                                        K setkani se spacakovou pani, ktera, jak se zda, vedela, co dela, lze jen gratulovat. Neni to asi pohrichu samozrejmost...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 16.08.2012
                                        Autor: Andrej
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Spacak

                                               

                                          jo, jen ja jeste spim vyhradne s loktem pod hlavou. Dopadnout jak kolega ktery ma zasadrovanou ruku od ramene po zapesti(kolo) tak jsem nehezky omackany:-)
                                          Jo a spacakova pani v Gemme delala jeste pred 3 roky. Spacacek slouzi doted, i kdyz mene hreje a ted je mnohem vic ve skrini...To me setkani bylo tusim '93.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 16.08.2012
                                          Autor: cibi
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                           

                                      jasně, ale já radši vyhodím nějaký trička apod, ale spacák s sebou mít budu s rezervou. Když mi bude zima přes den, půjdu rychlejc, ale v noci chci spát.
                                      Jasně taky už jsem spal na sněhu v letním spacáku a mnohokrát, ale o komfortním spaní to teda není a pokud si můžu vybrat...

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 16.08.2012
                                      Autor: Jurimír
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                           

                                      Mozna by pomohlo http://www.srovnanicen.cz/q/vakuove%20vaky/

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 17.08.2012
                                      Autor: abernathy
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                                       

                                  Tak v průměru těch 15° možná bude, nicméně k ránu už chladno bude, na to vem jed :o)))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 16.08.2012
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    A půjčíš mi ji na zámky na Loiře?!?
                    Strašně ráda bych se tam podívala, ale zatím jen spřádám plány...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.08.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      No neviem ci sa tu da robit reklama, ale Betka Sopuskova z CK Mistral z Bratislavy je naozaj trieda. Pred pracou v cestovnom ruchu prednasala myslim na Filozofickej fakulte dejiny umenia, alebo nieco take. Takze dejiny a architektonicke styly su jej vasen a podla vyjadreni spolucestujucich je to chodiaca encyklopedia. Navyse vie podat historiu velmi zaujimavo v dobovych suvislostiach. Dokaze hovorit o kazdej dedinke, cez ktoru prechadzame. Vacsinou robi len pesie poznavacky a na cyklo ju treba nahovorit, takze mozes skusit. Absolvoval som s nou Provensalsko na bicykli a bolo to velmi pekne, hoci velmi narocne. Ked sme chceli stihnut cely naplanovany program, startovali sme kazde rano pred osmou a naspat do hotela sme sa vracali po desiatej vecer.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.08.2012
                      Autor: Jaroslav
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Nebudem to rozviřovat :o)))
                        Díky, kouknu na to.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 16.08.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                Jo, to je přesně to, co mě zarazilo, když jsem četla tenhle úvodní příspěvek.
                Člověk slyší tolik věcí, co se kolem těch cestovek semelou. Co vše se může stát a co může být opravdu problém.
                A člověk, který cestuje na vlastní pěst má představu o tom, jaká rizika na sebe bere, ví o nich a je s nimi srovnaný. Jak si to uděláš, takový to máš.
                Když pak čtu, že největší šok byly raňajky a JEDEN, áno len JEDEN malý croissant...
                Sorry, ale takovou prkotinu bych řešila s přehledem na místě, buď bych se s delegátem domluvila hned, nebo bych si holt něco přikoupila k jídlu a vyřídila bych si to doma.
                Kdybych se měla na cestách vzrušovat tím, že mám na raňajky JEDEN, áno len JEDEN malý sladký rohlík, tak bych se musela zbláznit:-))

                [ Zpět ]
                Datum: 13.08.2012
                Autor: Lanna
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  A to existují země, kde neznají dršťkovou polívku!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.08.2012
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Jo, ale Francie to není. Tam držďky milují:-))
                    Nevím jak v Itálii.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.08.2012
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Teď si mě dostala Lanno,
                      neumím francouzskou dršťkovou polívku, vím že jí dělají "moji" španělé tady ve Valenciánsku. Je jiná - se salámem . "chorizeo", není to naš dršťková,

                      Jestli bys mohla, najdí prosím jak se to jmenuje francouzsky, pozítří ráno musím domů, a pokus to existuje, ve Frankrajchu to najdu, nebo se alespoň dozví, že to fakt je.

                      Jsem trochu magor do národních specialit, a snažím se uvařit všechno, co jsem kdy cestou ochutnal..

                      Nesměj se! Soňa to má taky zakázaný.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.08.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Nejlepší vzrušení je pohlavní.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.08.2012
                  Autor: Netvor
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Ani nechci vědět, jak by to vypadalo v podání CK Nomád :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.08.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      ode mne máš taky mínus.
      S cestovkama nejezdím, ale to neznamená, že někdo, kdo ano, není cyklista a měl bych se na něj dívat zvrchu a z patra.
      Taky bych se mohl dívat z patra na tebe, že jezdíš na mppedu a ne na kole. Nedívám.
      Nemám rád přístup "já jsem jediný spravedlivý mezi populací imbecilů"

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Když se to takhle vysvětlí, měla se mnou máma hned jak jsem se narodil praštit o schod.

        Od takovýho krypla bych si skývu nevzal.


        Čteš co píšu, nebo čteš, to co píšou jiní, že píšu?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          prosim brzdi.
          dik.
          PS: k meritu veci se nevyjadruji, pouze k forme.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: cibi
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          ano čtu. čtu tohle:

          "Nachápu, jak někdo, kdo si říká "cyklista" může ject s cestovní kanceláří"

          To jsi napsal ty v příspěvku na, který jsem reagoval, a proto jsem reagoval, jak jsem reagoval.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            -bod,nesouhlas.Já nechápu( já si myslím)= názor autora. Mluví za sebe, né obecně.Trochu tolerance k druhým názorům by všem neškodila. (i mně :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 14.08.2012
            Autor: zazvur
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              ano a a já s jeho názorem nesouhlasím a vadí mi to pejorativní odsouzení ostaních cyklistů. On dokonce napsal "cyklistů"

              Já jeho názor toleruji, ale nesouhlasím s ním a napsal jsem proč a proč mi to vadí...

              [ Zpět ]
              Datum: 14.08.2012
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                OK

                [ Zpět ]
                Datum: 14.08.2012
                Autor: zazvur
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Vzpomněl jsem si na scénu z jednoho filmu:

          "Co jsi jim řekl?"
          "Řekl jsem jim přesně to, co jsi mi řekl, abych jim řekl..."
          "A co řekli oni?"
          "Řekli přesně to, co jsi mi řekl, že řeknou..."

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: marrier
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Ode mě také minus.
      Někdo jezdí s cestovkou, jiný zase na elektriku...:-)

      K tématu: Cestování s cestovkou do vzdálenějších destinací, pokud jsi omezený časem a nemůžeš tam dojet po vlastní ose není špatná volba. A cestovku je nejlepší vybírat dle ohlasů a zkušeností.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: MarekD
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Taky jsem ti dal mínus. Aby sis uvědomil, že to multinickama není, ale spíše tím, že s tebou někdo prostě nesouhlasí.

      Né každému, kdo rád jezdí na kole, vyhovuje jezdit na "vlastní pěst". Ve svém okolí mám spoustu známých, kamarádů, přátel, kteří na kole rádi jezdí, ale když jedou na dovolenou, tak si ji rádi užijí bez starostí. Nejezdí na těžko a ani by jezdit nechtěli. Chtějí jen sednout na kolo a užívat si cesty.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        tak to mám já. Celej rok se starám o lidi, tak jednou aspoň na těch 14 dní to chci opačně. Totálně vypnout a nic neřešit. Sice ne na kola, ale k moři. Paradoxně to vyjde s cestovkou o dost levněji, než na vlastní triko.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.08.2012
        Autor: Billicek
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Ano, i moje minus tam naskočilo :-) Důvody byly vypsány ostatními výše.
      Na kole jezdím natěžko bez cestovky - vyhovuje mi to zatím, ale věřím tomu, že každodenní balení a rozkládání stanu, mačkání čím dál více zatuchlého oblečení do brašen, atd. nemusí pro každého být tím pravým ořechovým.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: Ifča
      Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Vegget-jeden croissant,v Toskansko nema obchod? Proč nemužeš koupit v obchod? Minuly tyden v Nemecko ja každy den koupila jidlo snidane. Snidane:4 pečivo,syrove pomazanky,salam 100g,drobne sladkost stoji celkem cca 2-3eura.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.08.2012
    Autor: Arabice
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Jeden croissant mi teda jako vydatná snídaně, co byla avizována cestovkou, nepřipadá... Taky bych byl docela nasr..., kdybych si zaplatil "vydatnou" snídani a dostal k ní jen jednu buchtu...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Indie,Afrika jsou štastni jeden croissant :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 13.08.2012
        Autor: Arabice
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Mícháš jablka a hrušky. Není to o tom, kdo má kde větší hlad, ale o tom, kdo si co zaplatil a co mu dodali.
          Představ si, že bys v obchodě zaplatila pětadvacet za bochník chleba a do tašky bys dostala jen patku s tím, že v Indii by někdo nemá ani to...
          To jen k principu, co se skutečně dělo na tom zájezdu nemám potuchy.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: ronda
          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            Musim predstavit o ceny jidla s cestovky? Prosim te,predstav,že proč psal Vegget na www.nakole? My nejsme ombudsmani. Vegget mel primo stežovat na CK. Proč my museli starost o problemy CK,co psal Vegget? Kdyby ja,určite podala stižnost primo na CK.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.08.2012
            Autor: Arabice
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              Tak to je samozřejmé. Já jen reagoval na tvoji (a nejen tvoji) připomínku.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.08.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Vydatná snídaně znamená k dršťkové polívce ještě dvacet deka sekaný a dvě plzně.

        Croisanty bývají v levnějších hotelových řetězcích u snídaně na příděl, toastů, vloček s mlíkem, nebo jiného humusu bejvá dost, ale "Belmondovi loupáčky" jsou přídělové.

        Ono jsou taky asi poněkud drahé, v pekárnách ve Francii stojí od 8O centů výše

        [ Zpět ]
        Datum: 13.08.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Nevím, co je smutnější. Jestli to, že cestovka odrbává zákazníka na zaplacených sloužbách nebo reakce některých, kteří doporučují ohnout hřbet, držet hubu a krok a skočit si pro snídani do krámu.:-(

    [ Zpět ]
    Datum: 13.08.2012
    Autor: barakuda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      1. nevíme jestli to, co napsal veget je pravda.

      2. kdyby byla, pak měl nastoupit na delegáta a požadovat, co mu bylo slíbeno a co zaplatil. V případě, že by neudělal nápravu delegát na místě, pak si písemně stěžovat u CK po návratu. Vzhledem k tomu, že tu žádnou jejich odpověď ani reakci delegáta nezveřejnil, tak pokud je to vše pravda, pak ohnul on v tu chvíli hřbet a teď očerňuje po straně. Což mě osobně dost vadí a tohle řešení mi přijde svinské.
      Ale jak jsem psal v bodě 1. nikdo z nás neví, co se vlastně stalo. Četli jsme jen jeden nenávistný příspěvek, ke kterému se pisatel už nikdy nijak nevyjádřil...
      Stěžoval si hned tam?
      CO mu řekli?
      Stěžoval si po příjezdu domů mailem či dopisem u CK?
      Co mu sdělili v odpověď?

      Zkrátka ten příspěvek tak jak je napsanej mi prostě smrdí...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

             

        Ale hlavně že víš, jakej já jsem šmejd.

        Jurimíre, Jurimíre...

        Více osobnosti, méne kolektivního klišé...

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -13
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Mene i osobnosti!
          Obvykle se mezi sebou hadaji ega, lidi samotni by ani nemuseli.-..

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: Andrej
          Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          nikde jsem neřekl ani nepsal, že jsi šmejd a ani si to nemyslím. Nevyjadřuju se k tvý osobě, ale jen ke konkrétnímu příspěvku a tvrzení v něm.
          A v tom příspěvku na který reaguješ jsme se k tobě nevyjadřoval vůbec ale vůbec nijak.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

               

          Jindro, Jindro, nechápu jak někdo, kdo píše tak skvělé blogy, může mít tak (zbytečně) útočný charakter. Notabene když jsi tu za to kritizoval jiné a taky notabene zrovna vůči Jurimírovi, který (si myslím) je tady ten nejmírumilovnější z diskutujících...

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2012
          Autor: marrier
          Hodnocení: +15 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                 

            Psát dobře, znamená se umĕt dobře kolem sebe koukat a nebát se napsat to, co lidi nechtĕjí slyšet. Vynášíš velmi povrchní soudy.

            [ Zpět ]
            Datum: 02.10.2012
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                   

              Když se budeš kolem sebe dobře koukat, asi zjistíš, že lidi nechtějí slyšet urážky a napadání. A to i když budeš dobře psát blogy.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.10.2012
              Autor: qwewerty
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                     

                Ale chteji a vetsine to pusobi radost, pokud sami nejsou jejich tercem.

                [ Zpět ]
                Datum: 03.10.2012
                Autor: abernathy
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                       

                  Ale jo. Trochu nesouladu je spíš kořením diskuse. V Jindrově případě je to (pro mě) už otravný, únavný, trapný. Já do něj nechci kopat, už proto, že na diskusích vidím dost názorně i svoje chyby, které v komunikaci s lidmi dělám sama celý život a dost tím trpím. Ale už je tu sakra dost dlouho, aby se dopracoval k nějaký sebereflexi.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.10.2012
                  Autor: qwewerty
                  Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                         

                    Ono je to jinak, když si to pořádně přečteš odzhora, zjistíš, že jakmile jsem otevřel hubu, už po mě někdo skočil a začal mi nasazovat chobot.

                    Je tu pár haštěřivců a jeden čistě nemocný psychopat, který se intenzivně a systematicky naváží do každého, kdo poměry nezná a neví, že s psychopatem nemá cenu diskutovat.

                    Theorie je jednoduchá, nedat se vyprovokovat, nereagovat na urážky, jenomže to chce poněkud větší časový odstup a klid. Pokud na tebe tlačí, děláš chyby, někdo větší, někdo menší, záleží jak moc jsi citově ve věci angažován.

                    Po čase všechno vypadá jinak. Sebereflexe?
                    Stěží, starého psa novým kouskům nenaučíš a bylo by nakonec i smutné, kdyby se třiapadesátiletej strejda pořád "hledal".
                    Můj systém hodnot a náhledu na svět je zdá se zcela vybudován a ukončen a k jeho změně by bylo zapotřebí mnohem více impulzů než anonymní debata.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.10.2012
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
                    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                           

                      Přímo ukázková "sebereflexe". Nic jiného se ani čekat nedalo.
                      8-))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.10.2012
                      Autor: Burajda
                      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                             

                        Sebekritiku nechám komunistům na jejich partajní dýchánky, s Tebe už taky Shakespeare nebude a tak si přiznejme, že na to vychovávat nás je už pozdĕ.

                        Nĕkteré by se ovšem možná vyplatilo léčit.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.10.2012
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

                               

                          V tvém případě by stačilo, kdybys přestal chlastat a byl bys vyléčený na to tata.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 04.10.2012
                          Autor: Holfi
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Nevím, s CK Nomád jsem byla několikrát, k snídani jsme nikdy 1 croissant neměli. Každý den byla snídaně jiná, první 1-2 dny chleba z Čech, potom dokupované různé pečivo, podle navštívené země, ale nikdy ne pouze jeden kus. Někdy bylo pečivo obložené, dost často různé pomazánky, případně párky. Pisatel nezmiňuje, že součástí stravování jsou i teplé večeře a pokud vím, tak na cyklozájezdech se také vaří v poledne ještě navíc polévka. Ke všem jídlům se vaří čaj, kávu vaří kuchař napožádání, případně zalévá účastníkovu vlastní donesenou. Pokud se autor ještě ozve, zajímalo by mě, jak se jmenoval kuchař, který s nimi jel.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.09.2012
    Autor: helen
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

           

      Přesně tak, tak to bylo i na našem zájezdě. Jinak mohu srovnat s Kudrnou a Adventurou a Nomád se staral nejvíc. Samozřejmě je to vždycky o konkrétních lidech, je to v polních podmínkách a je to náročné. Každý se s tím rovná jinak a není kuchař jako kuchař.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.10.2012
      Autor: MiBo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sklamanie alebo CK Nomád

         

    Já jsem byl s nimi naposledy v roce 2008, což už je teda trochu dávno. Bylo to Norsko a bylo to OK. Snídaně byly opravdu velké, stejně tak ochota personálu. Dokonce tam bylo kolo, které jezdilo jen z kopce. Pán vždycky sjel dolů a nahoru se vezl autobusem. Nikdy neprotestovali, vždycky ho vzali a vůbec vycházeli hodně vstříc. Na to, že to byl zájezd s obtížností 4, se s některými doslova patlali. Až by se řeklo mateřská školka. Ono taky hodně lidí nemá rozum, jedou v srpnu na zájezd s předpokládaným nájezdem přes 700 km a mají ten rok najeto ani ne 500 km.

    Nechápu, proč se to tak zhoršilo, co se stalo. Jezdil jsem potom s Kudrnou. Tam mi přišla menší mateřská školka a náročnější trasy.

    [ Zpět ]
    Datum: 02.10.2012
    Autor: MiBo
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč na kolo s cestovkou?

           

      Ještě k tomu Proč na kolo s cestovkou?

      No já třeba nemohu odjet na měsíc. Pokud jedu na týden nebo 10 dní, chci něco vidět. K autobusu se nemusím vracet jako k autu, protože dojede na místo mého příjezdu sám. Mohu tedy jet relativně nalehko. A hlavně, nikde to jen z Internetu tak dokonale neznáš, abys mohl jet MTB a něco sis užil. Čas od času se někde zahrabeš anebo spadneš na silnice, abys dojel na místo určení včas.

      Naproti tomu je připravený zájezd s průvodcem, který to jel měsíc před Tebou, to je minimum trápení a maximum zážitků z jízdy. Ono třeba kvalitní mapy rumunských Karpat, ze kterých se pozná, co je a není sjízdné, se v ČR těžko seženou. Stejně tak se obtížně zjistí, kde si můžeš nabrat vodu a kde je to o průplach střev. Jindra jezdí s elektrokolem něco jiného, tak to nechápe, ale na to MTB je to opravdu lepší.

      Samozřejmě se může jet i s přáteli, ale pak se trochu víc bloudí, často to musí někdo odřídit (jet autem) a ono sehnat přátele třeba pro cestu do Rumunska na soukromý pětkový zájezd není až tak jednoduché, pokud se to kolem člověka vysloveně nehemží bikery.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.10.2012
      Autor: MiBo
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč na kolo s cestovkou?

             

        Já jezdíval i bez motoru, ale vždycky po silnici, nikdy záměrně lesy přes pařezy a hrboly. To kolo co jsem měl na to stavěný nebylo a není ani tohle.
        Ta elektřina mě svazuje vícm buď musím vláčet elektrocentrálu a alespo%n dvě petky s benzínem (resp. jednu petku nalitou v centrále a druhou s sebou) nebo jsem odkázán na to, že někam do civilizace dojedu a nabiju.

        Ta centrála zase dává větší svobodu.

        Když tak na to koukám a čtu, těch cyklistů - nebo cykloturistů - tedy lidí co se seberou a jedou někam do daleka na kole a vezou si s sebou všechno co potřebují na cestu zase tak moc není. Čtu tady o výletech na kolech s doprovodným vozidlem, v Drážďanech jsem potkal partu co jela takhle Labskou - autobus jim převáží věci, mají zajištěné ubytování, a oni se pak posouvají z místa na místo v houfu a nalehko, prostě to je jinej svět cykloturistiky než jsem kdy praktikoval já.

        Letos, protože jako mnozí ostatní v časovém presu, jsem si dovolil ten luxus, že mě zpátky odvezla moje madam autem, jinak mám raději vyject někam, a zase se vrátit.

        Cestovat do předem připravených stanů bych asi neuměl a ani nechtěl. Spíš pojedu nalehko s pár hadřéíky a kreditkou, ale vždycky do mírné nejistoty, kam vlastně večer dojedu - ta nejistota je pro mě prvkem dobrodružství, který mě velmi láká. Láká tím víc, čim víc nejistot a nepředvídaných okolností se snažím eliminovat v běžném životě.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.10.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

498 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024