reklama

Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

Přes 400 občanů podepsalo petici, která požaduje od radnice Prahy 5 větší podporu cyklistické dopravy. Starosta Prahy 5 Milan Jančík se však k tomuto požadavku staví nepříliš vstřícně.

Datum: 23.10.2006
Autor: Redakce
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    Protože je p.... tlusté

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (pavel_ji)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

           

      tak to je hodně inteligentní názor. To je vidět že je to do detailu promyšlené stanovisko k věci.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Nehas
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    Byl jsem včera na Smíchově v hospodě, představte si, nikdo odtamtud na kole jezdit nechtěl. A to tam bylo narváno! Možná, že spolu se mnou tam dělal průzkum i pan starosta ... :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (zrko)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

           

      No tak Smíchov je zrovna lokalita, kde bych si teda kolo před hospodou přivázané nenechala...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Mě se ho pokoušeli odcizit i na Hanspaulce, šmejdi ...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Aj)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          Před hospodou ho nenechám bez dozoru nikdy a nikde. Ukradli mi tam favorita a máminu ukrajinu. Tá tovi ho taky švihli před hospodou. A to všechno u nás na vesnici !! Pak ještě sekli bráchvi kolo před tělocvičnou :o((

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Ale to byl brácha ještě malej, viď. Teď už s taky sedí v hospodě. :')))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.10.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                   

              Ne už nebyl :o)) On hraje fotbal doteď. Je taková ta vesnická liga a po fotbale se jde do hospody, takže celkově příspěvek ke zdraví veskrze negativní :o))

              [ Zpět ]
              Datum: 23.10.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Proc ne? Vzdyt ho pak najdes na nadrazi:-)))) Vozralove stejne nikam jinam nejezdi. Me uz se to stalo se starou Libertou:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlasenej Michal.)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          U nás nádraží neni :o(( Tak nevím, kam jezděj vožralové na ukradenejch kolech u nás :o((
          :o))

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    Dneska si mi můj spolužák stěžoval na tuto osobu a to nakole po praze nejezdí vůbec...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

           

      Nakole se taky jezdí jen po netu :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    Z kuloárních informací vím, že k tomu, aby byla zprůjezdněna křižovatka Anděl se opakovaně snažili Jančíka přimět Burgemeister i Bém. Neúspěšně. Je to zkrátka tlusté prase ;)

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

           

      Zákaz vjezdu je tam ale cyklistům srdečně lhostejný, oni přece žádná práva chodců neuznávají. Chodím tam denně, a ještě jsem neviděl cyklistu, který by těch pár desítek metrů mezi chodci kolo vedl.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: žofka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Já ho vedl a připadal sem si jako blbec, ještě když tam byla parta asi pěti měšťáků a divně na mě koukali....

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          Taky jsem ho tam vedla, protoze vim, ze ti mestaci tam chytaji :)

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Chytají. Už jsem tam platil pokutu, protože jsem si zachraňoval život před autem a vjel jsem asi 3 metry na chodník. Ten zlej mi chtěl napařit litr, ale ten hodnej se mě zastal a dostal jsem to jen za kilo... :-(((

            [ Zpět ]
            Datum: 23.10.2006
            Autor: ckp13
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                   

              To záleží, na koho narazíš. Já jsem dneska jel na Lhotce v pruhu pro bus, a když jsem uviděl měšťáky, začal jsem uhýbat do levýho pruhu- no a jeden z těch strážníků na mě začal mávat a řvát "ty vole zalez, chceš se zabít?" a když jsem ho míjel, tak si ťukal na hlavu :-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 23.10.2006
              Autor: Aladin
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            bych chtel videt jak me chytej, trapky ;o)

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          Mě teda zrovna tady cyklisti nevaděj, to neni žádnej úzkej chodník, i když je tam lidí mrak. Možná spíš tramvajákum vaděj. (Mě se tam spíš furt do cesty pletou ty sbírkaři. Vypadám snad jako dobrák? Už jsem se naučil odpovídat: nenávidim přírodu, nesnášim postižený děti, nechci pomoct nevidomejm slepcum ani neslyšícím hluchejm, dokonce ani mentálum. Odmítám prozradit operátora a hlavně odmítám všechno, co mi cpou zadara. Takže v tom boji o cestu do práce už se nějakej cyklista ztratí. :')

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: žofka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Děláš si srandu? Auta tam smí a cyklisté ne? Tohle opravdu nemá logické odůvodnění, je to dáno pouze averzí toho tlustého vepře vůči cyklistům. Moc, kterou získal společně se zastupitelským mandátem, sprostě využívá k ostrakizaci skupiny lidí která je jemu osobně nesympatická. Tohle píšu jako HODNĚ zasvěcená osoba.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          Zase lžeš, viď. Křižovatka U Anděla je pěší zóna, smějí tam jen tramvaje a sanitky. Auta mohou pouze odbočit do Lidický (jinak se tam nedostanou, oni nemůžou sesednout z auta). Křižovatka pro ně průjezdná není.

          Ty už se asi věnuješ jen těm svým kuloárům a organizování násilných akcí (kterými cyklistům jen škodíš). Prý jste "v komisi" prosadili cyklostezku přes Petřín. To jsi taky kecal, viď - je tam pro cyklisty zákaz vjezdu. Kampa je podle tebe pro cyklisty neprůjezdná - přitom je tam vjezd cyklistům výslovně povolen. Mě se zdá, že si s tím současným starostou (o němž nic nevím) můžete potřást pravicí. Nebo spíš on pravicí, ty levicí.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: žofka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Rád bych odpověděl, ale nechci diskusi zaplevelit flamewarem.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Na Petřín jedna vjezdová cesta je - od Strahovského kláštera, tam zatím značku nedali...

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            …a nemělo by tam spíš být, že do ulice Na Bělidle a Lidické můžou přes pěší zónu jen zásobovací vozidla nebo ten, kdo tam bydlí? Realita je ale taková, že sem může s autem každý a díky tomu je tu v pracovní den šňůra aut místo korzujících pěších - že by nová představa o pěší zóně? Měli bychom se poučit ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: Václav
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                   

              Ano, podle stavebního provedení se zabudovanými zpomalovacími pruhy to tak zřejmě bylo původně zamýšleno. Ale je to jen zlomek celé pěší zóny. Nelze na základě toho tvrdit, že autata "tam" smí, a cyklisti ne. To už je pak záměrné zkreslování skutečnosti a demagogie, s pokojným soužitím cyklistů a necyklistů to nesouvisí. Cyklistům přece nevadí to, že auta v té části mohou projet a odbočit. Jim vadí to, že oni nemohou jezdit v celé pěší zóně. Nebo jak rozumíš požadavku "zprůjezdnění křižovatky Anděl"? A mimochodem, šňůru aut jsem tam nezažil.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: žofka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                     

                „… ale je to jen zlomek celé pěší zóny“ – takže je to vlastně všechno v pořádku. Vždyť jsem psal, že bychom se měli poučit ;-). Já v tomto případě úplně postrádám smysl značky „Pěší zóna“. Myslím si, že by tady vůbec neměla být. Jedná se jen o zklidnění komunikace zpomalovacími prahy.

                [ Zpět ]
                Datum: 24.10.2006
                Autor: Václav
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                       

                  Smysl značky "Pěší zóna" vyplývá z § 39 zákona:
                  (3) V obytné a pěší zóně smějí chodci užívat pozemní komunikaci v celé její šířce, ..
                  (5) V obytné zóně a pěší zóně smí řidič jet rychlostí nejvýše 20 km.h-1. Přitom musí dbát zvýšené ohleduplnosti vůči chodcům, které nesmí ohrozit; v případě nutnosti musí zastavit vozidlo.
                  Takže to není jen zklidnění komunikace. Pěší zóna má obecnější význam, který se jinými značkami vyznačit nedá.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.10.2006
                  Autor: žofka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                         

                    Správně jsi to našel: „Smysl značky "Pěší zóna" vyplývá z § 39 zákona:
                    (3) V obytné a pěší zóně smějí chodci užívat pozemní komunikaci v celé její šířce, …“ Na pěší zóně Anděl v Nádražní ulici to ale nefunguje.<br>
                    <img src="../images/diskuze/angel1.jpg" width="280" height="200"><br><br><img src="../images/diskuze/angel2.jpg" width="280" height="200"><br><br><img src="../images/diskuze/angel3.jpg" width="280" height="200"><br>… takže takhle si představuješ ten obecnější význam, který se jinými značkami vyznačit nedá?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.10.2006
                    Autor: Václav
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                           

                      Ano, mě neukazuješ nic nového. Jedou tam vozidla, která tam mají vjezd povolen. Jedou snad padesátkou? Nebo jim zákon ukládá, aby měla rozestupy 200 m? Nebo snad ukládá chodcům povinnost projíždějícím autům cestu blokovat? Nepleteš si to s cyklojízdou? Normální člověk nezačíná při spatření jakéhokoli auta vidět rudě. :')

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.10.2006
                      Autor: žofka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Jen mi nějak v tomto případě uniká smysl té pěší zóny. Toť vše.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Václav
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Však on ti neuniká, jen tak mlžíš. Pro jistotu tedy ještě jednou, třeba to tam někdo (na rozdíl od tebe) nezná: Z dvanácti teoreticky možných směrů je jich jedenáct pro auta zakázáno a jediný povolen. A to nepříliš využívaný průjezd několik desítek metrů a odbočení vpravo na samotném okraji pěší zóny. Centrum je mezi východem z metra a stanicemi tramvají. Tam, kde je také nevyšší hustota bezdomovců, kde jsou před volbami odstrašující hudební produkce s gulášem. Tam, kde jsou stánky s občerstvením, zrána se vnucují kameloti a odpoledne se vynucují dobročinné dary.

                        V tom jediném směru povoleném motoristům musejí motoristé dodržet max. 20 km/h, kromě pěti taxíků tam nesmějí stát a mají povinnost být obzvlášť ohleduplní k chodcům. Cyklisté mohou celou oblastí projít jako chodci, vedouce kolo. To ti nedává žádný smysl? Co je na tom nejasného? Naprostá většina aut už tamtudy nejezdí, Smíchov už je díky odklonu dopravy na nově vybudované komunikace v těchto místech celkem klidná část města.

                        Jiná věc je, proč je v tom jediném směru s povoleným průjezdem značka Cyklisto sesedni z kola? Třeba si za to cyklisté svým chováním mohou sami, co myslíš. Ne všichni, ale jen ti obzvlášť agresivní a bezohlední. Ti, kteří se tak snaží, aby byli vidět. Proč asi? :')

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        No a pravě o tom to je. Jednak tou křižovatkou vede cyklotrasa, takže jako na mnoha jiných místech musím sesednout z kola a vést ho asi 200 metrů, ale to i v místě, kde auta (s povolením) jet mohou, jednak já při cestě do práce právě tady potřebuji odbočit do Lidické (takže asi 80 metrů před křižovatkou sesednu, pokračuju na chodníku až ke křižovatce, počkám u přechodu, až přejedou tramvaje z a do Lidické, chodci přes Lidickou a auta do Lidické, najedu kolem na přechod, nasměruju se nasednu a pokračuju na kole Lidickou k Vltavě). A ani tak si nejsem jist, jestli při tom neporušuju zákon.

                        Ptám se, proč? Proč tu samou trasu nemohu projet jako řidič motorového vozidla, který jede za mnou, ve chvíli, kdy sesedám, nás oba potenciálně ohrožuju, pak se motám mezi chodci a návštěvníky předzahrádek kaváren, a pak ještě krkolomněji (protože tam je jinak mimo přechod zábradlí) vracím zpět na vozovku dost možná po kola tomu samému řidiči, co jel před křižovatkou za mnou?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Danik
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Platí-li značka "Sesedni" jen k další křižovatce, tak můžeš po pár metrech u odbočky do ulice Na bělidle zas nasednout, odbočuješ-li do Lidický. Třeba je tam ta značka prostě omylem, jako upozornění navíc pro cyklisty, že na pěší zóně se nejezdí. A povolený průjezd s ní nijak nesouvisí. Třeba ti jí sundaj, půjdeš-li za tím. Viz. Aladinův úspěch v tématu Hloupé značení.

                        Ale pozor na cykloaktivisty, ti ti nepoděkují. Nad čím se pak budou pohoršovat? :')))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Tak to nemáš prawdu, Žofko. Cyklista by po pěší zóně neměl jezdit wůbec. Ani po prwní křižowatce. Ta značka je tam nawíc. Ale nesouhlasim ani s tim, že tam skoro nic nejezdí, a že tam parkuje jenom 5 taxíků (ostatně wiz. foto).
                        Tahle ulice prostě neni pěší zóna. Ostatně pochopili to i chodci. Když se tam podíwáš, zjistíš, že wšichni tenhle kus přecházeji, a ne že tam normálně chodí, a občas uhnou nějákému tomu náhodnému, občasnému wozidlu.
                        Je to prostě politickej alibismus. Co se týká cyklistů, přijde mi prostě bezpečnější, aby mohli projet stejně jako auta. Bezpečnější pro wšechny (snad kromě Jančíka a Stainera ;o)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2006
                        Autor: Rigger
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Ale u značky "Pěší zóna" je dodatek, že průjezd do Lidický a Na Bělidle je povolen. A ten je pro všechna vozidla, cyklisty nevylučuje. Pokud by tam nebylo to nadbytečné "Sesedni", tak by do Lidický mohl cyklista projet jako ostatní. A třeba může - nevím, co znamená "Sesedni" a hned za tím "Pěší zóna" s dodatkem, kdo tam může..

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2006
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        pro Daníka.
                        jestli je to pěší zona, tak snad nemusíš s kolem na chodník,(ikdyž proč by v pěšší zoně měly být chodníky je mi záhadou) ale mohl bys pokračovat po sesednutí až tam kde chceš odbočit. A auta co by jela za tebou by holt svou rychlost musela přizpůsobit tvé rychlosti coby chodce.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        No to je fakt! Takže je wlastně nutný wést to kolo jen ty dwa metry. ...teda, pokud jedeš do Lidický nebo na Bělidlo :D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2006
                        Autor: Rigger
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Hmm, budu se muset přesně podívat na pořadí a odstupy značek a křižovatek, nicméně a) v opačném směru cyklotrasy (z Újezdu) je Sesedni taky hned na začatku pěší zóny (a křižovatka není až ten Anděl) a b) pokud se nepletu, křižovatka ruší zákazové (červené kulaté), ne příkazové (modré kulaté) značky.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 27.10.2006
                        Autor: Danik
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                             

                        Tak jsem si to šel přeměřit :) Z Újezdu je Sesedni s dodatkovou značkou "10m" (tedy asi platí jen 10m). 10m za ní je začátek Stezky pro chodce (výhradně). Takže tuhle značku chápu jako "sesedni 10 m před místem, kde bys sesednout musel stejně". 30m před Sesedni je křižovatka, před kterou je Přikázaný směr vlevo (okolo kostela) s dodatkovou "mimo dopravní obsluhu". Takže bych u Sesedni bych už vůbec neměl na kole sedět.

                        Z druhé strany, tedy od Smíchovského nádraží, je Sesedni (bez dodatku, takže platí do konce Sesedni), po deseti metrech Stezka pro chodce s výjimkou povoleného projezdu do zmíněných dvou ulic, pak je malá a pak velká (s tramvajemi, do Lidické) křižovatka.

                        Takže se asi budu držet pravidla, že Sesedni po mě chce jednorázový úkon, takže sesednu a zase nasednu a pojedu dál, jako ostatní řidiči (motorových vozidel).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 31.10.2006
                        Autor: Danik
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Zofka: me jsi tam videt nemohl, ja tohle misto objizdim po Zborovske ;)

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Ludek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

             

        Já mám jízdní kolo. Možná znáte někoho, kdo má vední, ale já mám jízdní. Pokud ho vedu, nemusím ho vůbec mít. Asi tak.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          A jak to řešíš na semaforech? Jedeš a doufáš že projedeš nebo narychlo kupuješ "zastavovací" kolo. Nebo si pořiď bicykl nebo velociped a máš po ideovém problému. Z bicyklu prostě slezeš, kde se na něm jet nesmí a opět nasedneš, kde se to smí. Prostě hotovo. Tak už pochopte, že i cyklisti nemají jen práva, ale i povinosti. Prostě na chodnících a pěších zónách se předpokládá větší výskyt chodců než jinde tak se tam cyklistům zakazuje jezdit.

          [ Zpět ]
          Datum: 25.10.2006
          Autor: Nehas
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Ano, skvělý, není co dodat. Omlátil jsi mi zákon o hlavu, jako to nedávno udělal i můj dědeček. Ale z kola sesedám, jen když už opravdu jet kvůli množství chodců nelze. A taková situace na Andělu zpravidla nenastává. Klidně pojedu krokem, když to bezpečnost provozu bude vyžadovat a budu připraven zastavit. Ale příkaz k sesednutí, to je prostě vrchol.

            [ Zpět ]
            Datum: 26.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                   

              Víš, on ten příkaz "Sesedni" je tam pro takové osoby sedící na kole, kteří nevědí, co znamená značka "Pěší zóna". Pro ty, co se domnívají, že na kole se chodí. Možná nemáš jízdní kolo, ale chodicí. Kdo ví, co ti to vlastně prodali. Máš na tom kole vůbec pedály? :')))

              [ Zpět ]
              Datum: 26.10.2006
              Autor: žofka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                     

                Sesedni rika, ze mas jit ze sedla :) Takze jizda ve stoje nic neporusuje :)

                [ Zpět ]
                Datum: 26.10.2006
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                       

                  A co vlastně lehokolí menšina? Oni většinou stejně seděj a postavit se bezpečně nemůžou. Ti by měli mít zvláštní značku "Zalehni", aby nebyli ošizený. :')

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.10.2006
                  Autor: žofka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                         

                    Ne "zalehni", ale "slehni", ovšem to by se zase mohlo komplikovat situaci těhotným maminkách :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 27.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                       

                  Také to tak řeším :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.10.2006
                  Autor: Nehas
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                   

              Jinak já také neslézám z kola na každém přechodu pro chodce a každé pěší zóně. Také jedu třeba 3km/h. A navíc se ještě na všechny usmívám a když mi uhnou tak jim poděkuju a vůbec se tvářím jako že jsou všichni moc rádi že mě tam mají :o)

              [ Zpět ]
              Datum: 27.10.2006
              Autor: Nehas
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

               

          když mám dobrou náladu a potkám "sesedni" značku, jednu nohu nechám na pedálu, druhou se odrazím od země (jako při nasednání) a jedu dál. Když potkám "veď" z kola seskočím, udělám dvojkrok a zase naskočím. Značka má totiž v zákoně velmi chabé ukotvení a těmito úkony přesně splňuji co se po mě žádá.

          [ Zpět ]
          Datum: 31.10.2006
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

                 

            Věděl jsem, že v tomhle se s tebou shodnu, ty piráte jeden. Ono se mi totiž zdá dost nesmyslné chtít po cyklistovi zrovna tohle, změnit způsob pohybu. Těch 10 km/h co tam pojedu udělám totiž při běhu vedle kola taky. Takže to rozhodně nemusí mít požadovaný účinek, tedy jakési zvýšení bezpečnosti pro chodce.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

         

    Půl procenta obyvatel Prahy 5 se pro sebe peticí dožaduje dalších investic ze společného rozpočtu. Chce totéž těch ostatních "bezvýznamných" 99,5%?

    Mají ostatní obyvatelé vůbec důvod nějak ze svých daní cyklisty podporovat? Oni třeba jen chtějí bezpečné chodníky, beze strachu vyvenčit psa či v klidu si popovídat v parku při procházce s kočárkem. Oni se třeba nechtějí ve špičce v metru přetlačovat o místo s jízdním kolem a pokud jedou autem (a víc lidí má auto než kolo), netouží ani po blokádách ani po sebevrazích vrhajících se jim pod kola na červenou.

    Třeba většina obyvatel nemiluje cyklisty tak, jak oni si myslí. :'(

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: žofka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

           

      Řela bych, že se dožadují splnění předvolebních slibů.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

             

        Předvolebních slibů? :')))
        No, třeba starosta chtěl stezky vybudovat, ale ustoupil požadavkům občanů a od budování upustil.. Ostatně, ty taky hájíš jízdu po chodníku a po přechdu, viď. Tak co se divíš.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: žofka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

               

          Ale to jseš na omylu, já nehájím jízdu po chodníku, ale bezpečnou jízdu po městě. a proto, že nejsou jízdní pruhy pro cyklisty, tak tam kde to zavání krchovem a chodník je prázdný, tak jej samozřejmě využívám. A to, že dvorní stavitelé cyklostezek jsou moulové a navrhnou cylkostezku kde mne nutí 14x sesednout a nasednout (a to nemluvím o slalomu mezi kandelábry) a nejsou schopni tam udělat přejezd pro cyklisty také o něčem svedčí.
          Ale chápu že pan starosta nebude stavět cyklostëzku na lukrativním pozenku, kór když ho chce prodat.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                 

            Takže podle tebe cyklisté nemusejí dodržovat předpisy, pokud usoudí, že je to PRO NĚ bezpečnější. Jistě stejné právo přisoudíš i motoristům. Jistě budeš souhlasit, když tě motorista zatlačí do příkopu, protože PRO NĚJ je to bezpečnější, než riskovat střet s protijedoucím autem. Jistě pochopíš, když po cyklostezce profrčí stovkou motorka, protože se rozhodne, že cyklostezka je "prázdná". Jak vlastně vypadá takový "prázdný chodník"? To tam jezděj jen cyklisti, auta a motorky? A proč ne motorky, vždyť je to pro ně bezpečnější. Ano, přece nebudeš na přechodu sesedat a zas nasedat, je to zdržení. A proč by se měl motorista zdržovat nějakým dáváním přednosti v jízdě cyklistovi, vždyť taky spěchá. To je vina starosty, měl tam cyklistům udělat podjezd. Pokud motorista při odbočování vlevo srazí cyklistu, je to (podle tebe) chyba cyklisty, měl tam volný příkop. Takhle se někteří cyklisté na "prázdném" (podle jejich úsudku) chodníku k chodcům chovají.

            A s takovýmhle postojem, chceš od ostatních obyvatel milióny na své stezky. To to totiž nejsou peníze tlustého starosty, to jsou veřejné finance.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                   

              Asi se s tebou nedá než souhlasit. Pokud chceš, aby ostatní dodržovali předpisy, musíš je dodržovat především sám. Musím ale přiznat, že to nedělám :o( Jedu tak, abych dojel živej a zdravej. Předpis nepředpis. Je to špatně, vím, ale budu se tak chovat do tý doby, dokud nebude na silnici bezpečnějc.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • oprava:

                   

              .. při odbočování vpravo, samozřejmě. :')

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: žofka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                   

              Jestliže mi zákon ukládá (né dává volbu možnosti užít či neužít) použít cyklostezku vede-li souběžně s komunikací a tato stezka jízdu degraduje tak je i tento paragraf degradován. Auto na pěší zoně také netlačíš!
              A na komunikaci jezdím tak abych neohrožovala sebe ani jiné účastníky provozu, takže jízdu bez držení ( natož přes retardéry) já neprovozuji.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                   

              Demagogie i tady? No parada, to se pridam ;)

              Opravdu nevidis jediny rozdil mezi motorkou a kolem, ze se ptas, proc by motorky nemely jezdit po chodniku, kdyz nekdo souhlasi s tim, aby tam mohla jezdit kola? Kolik motorkaru zvlada jet rychlosti 5km/h, pripadne i pomaleji, kdyz je to nutne? A maji motorky stejnou hmotnost jako kola, tudiz i stejnou manevrovatelnost a hybnost? Smrdi vyfuk z kola lidem primo pod nosem? A vubec, nemeli by podle tebe byt na chodniku zakazani lide bezici, protoze se pohybuji rychle a mohli by srazit neboheho chodce? A co povolene cyklochodniky, tam se spolu maji pohybovat chodci a cyklisti, to by se melo zakazat, vzdyt prece kolo je chodcum krajne nebezpecne. A svet je jen bily a cerny (pripadne 0 a 1, jestli to preferujes takhle), zadne odstiny (nedejboze barvy) mezi tim.

              Jinak s tebou souhlasim, ze pokud nejaky zakon narizuje motoristum pouzivat stejnou drahu jako startujici letadla, tak nemusi tyhle silene predpisy dodrzovat, mohou pouzit blizky travnik, protoze je to PRO NE bezpecnejsi ... takhle jsi chtel to prirovnani napsat? ;)

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: Ludek
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                   

              Ad1) motorista tě zatlačí do příkopu, protože PRO NĚJ je to bezpečnější, než riskovat střet s protijedoucím autem >
              a ty si snad myslíš že to neuděla?
              Ad2) Jak vlastně vypadá takový "prázdný chodník"? >
              Prázdný chodník je takový, kde se chodec nevyskytuje, nikdo po něm nejde. Tak vypadá prázdný chodník. jinak řečeno liduprázdný.
              Ad3) měl tam cyklistům udělat podjezd>
              Né stačí přejezd, protože když jedu po silnici tak křižovatku také projíždím a né že jíprocházím. Auta v pěší zoně také řidič netlačí ale jede.
              Ad4) A s takovýmhle postojem, chceš od ostatních obyvatel milióny na své stezky. To to totiž nejsou peníze tlustého starosty, to jsou veřejné finance.>
              Ale to je jen tvoje utkvělá představa, viz cylklistka stojí u přechodu, a dle tebe si bezohledně vynucuje přednost....
              A i ten tlustý starosta by si neměl s...t do huby. Buď ať mlčí nebo své sliby plní, ale on nemá ani tu odvahu říct že na cyklisty se...e, že to byl jen předvolební žvást.
              Ale co, ať žije demagogie. Aspoň je nějaká sranda.:(

              [ Zpět ]
              Datum: 27.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

                   

              Cyklisté musí dodržovat předpisy (dopravní). Ale i jiné zákony, např. ty, které nás nutí předcházet škodám. A pokud si mohu vybrat škody vzniklé mě, mému kolu a chodci, se kterým se střetnu na chodníku (zde jsem jednoznačně viníkem nehody) a škody vzniklé mě, mému kolu, řidiči motorového vozdila a onomu vozidlu, se kterým se střetnu na silnici (pokud to ještě budu řešit já, nebo až mí pozůstalí), tak si raději vyberu ten chodník. Pokud jsou ve sporu dva právní předpisy, který platí? Kterým se mám řídit? Podle mě tím, který napáchá méně škody. Takže radši spadnout po srážce s chodcem pod jeho nohy, než po srážce s autem pod jeho kola.

              Ale to je jen filosofování. Já jezdím po silnici a vodím po chodníku i přes přechod. Jo a jako chodec nechodím ze zásady na červenou. A chodím po přechodu, je-li v dosahu 50 m. A v autě dodržuju rychlost, i když mi trubci najíždějí na zadek.

              [ Zpět ]
              Datum: 27.10.2006
              Autor: Danik
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 fakt chtějí

               

          Se vší úctou k tvým kvalitám všeználka doporučuju včerejší pořad Reportéři ČT - výprodej majetku, který se nekonal:
          http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/23.10.2006...
          Starostovi Prahy 5 je šumafuk, co si myslí občané, média i opoziční zastupitelé. Ze své pozice probuldozeruje na radnici prakticky cokoli. Bohužel na to má teď další nerušené 4 roky.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (pražan 5)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

             

        Ale koukám, že Zelení skončili ve volbách na Praze 5 třetí (13,6%), což je myslím úspěch. To je asi ta základní cesta, jak vyjádřit svůj postoj ke společným záležitostem.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: žofka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

           

      Drtivá většina obyvatel nemiluje nikoho jinýho než sebe :o(

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

           

      Myslím, že počet kol převyšuje počet lidí. Aut je asi polovina.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Teď čtoucí)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

             

        V článku je odkaz na průzkum, kol je opravdu méně než aut (osobních aut je v Praze registrováno asi 600 či 700 tisíc, jestli se nepletu).

        Ale spíš jde o to, jak se cyklisti snaží s tou necyklistickou většinou vyjít. Zda se vždy chovají tak, aby byli respektovanou skupinou, jejíž práva jsou ostatními obyvateli (tedy tou necyklistickou většinou) uznávána. Tedy například zda vždy respektují i práva druhých. Jde přece jen o peníze ze společného rozpočtu, z daní. On to totiž nemusí být spor mezi hrstkou cyklistů a starostou, ale mezi hrstkou cyklistů a těmi ostatními. Ať se nám to líbí, nebo ne.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: žofka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

               

          Teda Žofka, ty to vždycky dokážeš tak zamotat... Ale máš pravdu, je potřeba se na to dívat ze všech stran, aby si člověk zachoval zdravý rozum...

          [ Zpět ]
          Datum: 23.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

               

          > V článku je odkaz na průzkum, kol je opravdu méně než aut

          To je blbost. Kol je určitě přes pětinásobek, co osobních aut. Vždyť přeci každé osobní auto má 5 kol, o nákladních nemluvě... ;)

          Ale jinak, není třeba cyklistů aspoň 4%? Tak to by si cyklisté mohli vydobýt něco "registrovaného" (to jen mě napadla ta souvislost s hesly většina, vycházet, respektovat, uznávat, ti ostatní...).

          [ Zpět ]
          Datum: 27.10.2006
          Autor: Danik
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Obyvatelé Prahy 5 nechtějí jezdit na kole

           

      Tak par obyvatel chce bezpecny chodnik ve sve ulici a zbytek republiky (vetsina ten chodnik v zivote neuvidi) jej ma danema podporovat? Totez nejaky lokalni park, mestsky straznik jen pro malou ctvrt (spravne by mel obihat po cele republice, kdyz jej z dani plati vsici) a coze? Prazaci si z dani cele republiky postavili metro, neco tak nakladneho a jen v Praze, no myslim, ze zbytek republiky by se mel od Prahy odtrhnout, aby se nemuseli citi tak "bezvyznamne". Treba vetsina obyvatel nemiluje Prazaky tak, jak oni si mysli. :'(

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2006
      Autor: Ludek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    http://ihned.cz//c4-10073040-19591150-000000_d... ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Obyvatelé Prahy 5 chtějí jezdit na kole

         

    Brečíte nad tím celé roky.Tlustoprd má vás za kašpary.Změnte taktiku,tam kde neučinkuje slušná domluva,nastupuje okamžitě diverze.Najde se nějaký hrdina,který by ty praštěné značky zamaloval pod rouškou noci například modrým sprejem?Nezapoměnte,že diverzanti dostávají občas vyznamenání za chabrý odboj(viz parašutisti za heydrichády,v dnešní době doufám,že ne posmrtně,od Jančíka lze čekat cokoliv,ale že by nechal cyklisty za to postřílet,to se mi nezdá i když když červíček pochybnosti hlodá...:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 24.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Frídolín Hojer)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

Hledám: Ahoj...Najdeme něco společného..

05.12.2024
Ahoj, hledám zde aktivního muže, který by chtěl mít vedle sebe praktickou, myslící, kreativní a život milující…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

718 cyklistů (5 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024