Znovu se přesvědčuji o tom, že vlastní paměť je něco, na co není dobré se vždycky spoléhat. Nevím, jak se to stalo, ale z loňska jsem měl v hlavě uloženu představu, že za Heilbronnem směrem na Karlsruhe, je už jenom samá rovina.No, není tomu tak.Žádné zdrcující hory a krkolomná stoupání, rovina to…
Krása a obdiv! Už abych vyrazila též...ještě týden...snad... Teda snídaně po 50km? Já ji musím mít hned zrána a ještě ve spacáku. Po 50km už spíš šilhám po kávě, ale tak ve 40km už byl obídek :o)) Jo a po kávičce, to už pak zhusta frčí až do večera. Ovšem o tvých denních dávkách km to není. Těším se na další pokračování!!!
Po probuzení potřebuji jen vodu, žaludek spí.
I doma snídám až tak v 10, je to zvyk. Ale v poledne už jsem mĕl hlad, ale nĕjak cestou nikde nic.
Jenomže já mám 20 kilo zásob, to je na pár týdnů ;-)
Prozradím Ti jak to dopadlo, aby ses nemusela trápit čtením.
To jsi rozprodával bagáž aby bylo na šneky? :-)
Hodil jsem to na hotel, přehodil se do civilu a jel pózovat na kopec.
Soňa přijela metrem o 2 minuty pozdĕji.
Z Montmartru zpátky do hotelu jsem byl rychlejší o čtvrt hodiny.
Možná bych mĕl sepsat nĕjakou tu vizi ;-)
Hele, kdy hodlas zacit aktivne zavodit?
Nikdy.
Nejsem soutĕživý typ. Mĕ bohatĕ stačí, když mĕ berou za vítĕze tak nĕjak, automaticky :-)
Ale mám plán, jestli to klapne, tak se snad počůrám.
Až budu mít jasno, dám vĕdĕt.
Vizi městské cyklodopravy? Asi bych si i se zájmem přečet, myslím, že by byla dost stručná :-)
V tehle souvislosti mne napadlo, ze by treba meststi cyklisti museli byt schopni splnit nejakou normu - treba konkretni vzdalenost za cas. Kdo by to nezvlad, byl by mu spocitan motorek, ktery by musel povinne pridat. Takze by odpadlo predjizdeni a vsichni by jezdili stejne rychle. 8-)
To by šlo ještě vylepšit a každý kdo by jel po silnici rychleji něž třeba 20 a na kombinované stezce víc nez 10 by se automaticky spínala brzda :-)
A to by bylo abysme to ježdění po městě cyklistům neotrávili :-)
Radsi nez brzda, tak rekuperace. Ti, kteri by meli v prukaze, ze jsou schopni jet 30 kmh by po useku s limitem 10 kmh museli odevzdat prislusnou narekuperovanou elektrinu.
Taky dobrý nápad, to jako, že by ráno vyfasovali prázdné baterie a večer odevzdali plné aby ti co nemůžou tak rychle by na ně jezdili.
Ty si děláš srandu, ale já jak jsem takovej ten magor do průzkumů slepých uliček, říkal jsem si, jak je to neekonomické v zimě 4 hodiny dřít na rotopedu, a mít z toho prd, jen propocený triko.
Tak jsem chvilku hledal a našel něco takovýhohle (http://www.windstreampower.com/Bike_Power... ale pak se vyčasilo a já to pustil z hlavy, ale jak se znám, po létě to dopiluju a s nějakou hovadinou přijdu :-)
Opravdu vážnĕ jsejm o tom přemýšlel, tedy té cyklidopravĕ v Praze, jak by to fungovalo, za předpikladu, že by všichni byli mladí, zdraví a sportovnĕ zdatní jako my všichni tu kolem.
Bylo by to jak s tĕma obnovitelnejma zdrojema.
Prostĕ za ideálních podmínek by všichni sedĕli na kole. Ale co když příjdou kroupy, průtrž mračen, zima, vítr, kdoví co ještĕ?
Aby mĕsto nekleklo, musela by se držet stejnĕ kapacitní MHD v pohotovosti, asi nĕco jako klasické elektrárny co musí suplovat, když nefouká a nesvítí.
Předpokládám, že v ideálním cyklomĕstĕ by osobní automobilová doprava byla zklidnĕna jako kulaci v 50tých.
Takže, stejné množství záložní MHD, úspory žádné, když svítí, jedu do práce na kole, když odpoledne prší, vracím se busem, hezké snéní, hezká utopie.
Opravdové efektivní cyklomĕsto může vzniknout jen pod pevným vedením. Prší, fouká, nic nejede.
Pro staré máme tříkolky a tĕhotné nechť jezdí na lehokolech!
Bez pevné ruky Pol-Pota, Hra-Boš-e představiteli předvoje cyklitřídy Automatu, to nepůjde.
Cyklomĕsto nemůže být holubník, jinak nám modal split nebude fungovat :-)
Věděl jsem, že to bude stručné, ale tohle je víc než by mě napadlo, přitom je docela výstižná.
Jj, nechám to jazykovĕ upravit a předložím jako Vizi 3000 - Ultimátní cyklomĕsto :-D
A co granty, žádáš o granty? To nejde jen tak předložit a myslet si že se tím někdo bude zabývat. To musíš ještě říct že chceš 15 mega na další úpravy (a na režii, samozřejmě), půlku z toho z EU.
Máš pravdu.
Chce to taky poslar expertní tým do Kambodže (bývalá Kampučie) a do KLDR, zkouknout, jak se takové Ultimátní cyklomĕsto řídí, a to nĕjakej mĕďák bude stát.
Jsem v byznysu "vytváření nadací" prostĕ greenhorn.
Zkus navrhnout obraceni situace:
Ze silnic udelat cyklostezky a z cyklostezek automobilove rezervace. Zajimala by mne pravidla na pesoautostezkach. 8-)
Přestaňte si dĕlat legraci z vize Ultimátního cyklomĕsta nebo budete rozesazeni!
Podivný vkus máš. Já kdybych žádal o grant v tomto směru, tak si tam napíšu expertní tým do Patagonie, do Polynésie, a na Shetlandy. Hmm, ještě to Japonsko bych vlastně rád viděl.
To není věc vkusu ale odborného přístupu. Kampučie je cyklistická velmoc a z Korejské lidově demokratické republiky se lze naučit jak přesvědčit veškeré občanstvo, aby na kolo sedlo :-)
Vize UCCv2k30 (Ultimate Cycle City ver. 2030) (díky Petře), není žádné rajzebyro jako poslanecká sněmovna nebo senát!
Hledala jsem v tom článku známé názvy, samo, že našla a je mi trošku smutno. S kámoškou jsme v této oblasti byly loňský srpen, a v Haguenau jsme kempovaly. Ten kemp je fakt úžasný, (stejně jako městečko)velmi milá paní,výborné služby a koupaliště za nízkou cenu. Každopádně, doma u PC tiše závidím. Už ať jsou prázdniny a můžu vyrazit!
Přesnĕ tak. Haguenau je krásné alsaské mĕstečko, Alsasané jsou velmi příjemní lidé a pro mĕ Frantíci, se kterými se domluvím, protože hodnĕ z nich umí nĕmecky.
Mám, bohužel už také 30 let, kamaráda v Strasbourgu, který ovšem pochází stejnĕ jako jeho paní ze Saverne. V Alsasku jsme bylibse Soňou na svatební cestĕ hned jak to ruplo v roce 1990, v Saverne u rodičů přátel, všude tak mile vítáni, cítím se tam dobře.
Tentokrát jsem proletĕl jak šús ale i tak to trochu i takového grobiána jako jsem já, vezme trochu za srdce, rodiče přátel už nežijí ale to mĕstečko je furt stejné.
Mám na nĕ ale památku. V roce 1990 mi otec kamaráda vĕnoval darem už tehdy staré a vzácné víno a řekl: "to vypijte na moje zdraví, až se vám narodí syn". Narodila se dcera a víno je furt v lednici. Řekli jsme si se Soňou, že ho tedy neotevřeme a pošleme příštím generacím jako vzpomínku na Alsasana, pana Roberta Luxe ze Saverne.