Ven z města světel zase podél kanálu, časně zrána. Na sever, nevábným předměstím Saint-Denis, kde by člověk nechtěl zůstat sám po setmění, tahle část Paříze opravdu za vidění moc nestojí. Naštěstí je neděle, všichni spí, jen u a tam se potácí nějaká postavička či skupinka, která má ještě noc a…
Pořád líbí :)
A takhle jsem si nafotil Brusel
https://photos.app.goo.gl/UrDmtDYMjuE2PUQf9
jen dokument mobilem, žádné umění
Tak jsem našel ještě pár obrázků z Amiensu, který jsem v textu tak nelichotivě odmítnul.
Pro mě smutné město, může za to možná nedělní večer, možná únava, možná Paříž....
posuďte sami
https://photos.app.goo.gl/b8pxA7JXhuaKqLfh9
Moc dobrý, Jindro :-)
Mít Tvoje odhodlání...
Bylo by do jednoduché, kdyby vše šlo zdolat jen zabejčilostí, bohužel, není tomu vždy tak
A jel si alespoň některou pasáž závodu Paris-Roubaix? :-)
Nemyslím si, jel jsem pár kiláků po trase TdF v Lotrinsku, ale kousek, v pohodě.
Ale Frantíci tou Tour żili, a mockrát se mě ptali, jestli taky jedu Tour (takhle, oni tam pořádají cestovky pro dědky, a nejen je, to Tdf, jedeš stejnou trasu, pomaleji, s veškerým zázemím. Hodně to populární dovolená.)
Hele, ta dlažba v Lille se na 23 mm jet nedá asi ani to co jedou v Roubaix, oni musí mít 28, nebo talent vyhnout se spárám v dlažbě.
Stalo se mi to až cestou domů v NDR, spára funguje jak koleje, nemůžeš nic, jen si vybrat stranu, na kterou lehneš.
Roubaix - Paris je skoro po rovině, asi fakt tam jde o to, kdo je lepší na té dlažbě, nevím, ale já to jel 2 dny, a chvásdal bych se, kdybych říkal že "na pohodu". Pár dní na cestě ti změní vnímání světa kolem.
Jedu, dojedu, spím, jedu.
V noci se ti zdá, jak jedeš. I dneska, a to jsem doma dva týdny.
Není to špatně, jen prostě ten zážitek je intezivní. Týden je Ok, tři týdny, denně "v rachotě", to ti poskytne exklusivní terapii a a unikátní vzpomínky.
Nic není důležité, jen dojet.
Osvobozující.
Všichni mi polibte, teď jedu..
A nic se nezhroutilo, firma běží, jo, asi tak
Co tě nezabije, to tě posílí :D
Říká se, že trasu závodu Paris-Roubaix nikdo ze závodníků nemá rád a mnozí ji nenávidí :-) Každý na tu dlažbu zkouší něco jiného, různé šíře kol, tlaky, omotávky, pružení, ale nic není spolehlivě fungující. Ti nejlepší říkají, že jediné co spolehlivě funguje je, jet tu dlažbu co nejrychleji abys tu šílenost měl co nejdříve za sebou :-))
Silnička je stavěná na rychlou jízdu po (pokud možno) dobrém povrchu = asfalt, nějaká rovná dlažba apod. Rozhodně není dělaná na ty kočičí hlavy. Divím se, že tenhle závod jezdci jako jeden muž nebojkotují - tohle vymyslel anticyklistický magor.
Ten závod má hodně dlouhou tradici. A ještě dost dlouho po jeho vzniku nebyl jeho "terén" až zas tolik výjimečný. Kostky, kočičí hlavy, panelky, to bývalo vcelku běžné. Nebyl takhle vymyšlený, jen prostě jako prestižní skanzen a velmi dobře placená atrakce přežil do dneška. Žádný bojkot rozhodně nehrozí - všimni si, že ten závod jezdí každoročně celá profesionální špička. A s jakým nasazením.
Jo tradice,, to se cení
Nezapomeň, že to vzniklo za doby falcáků -
28x1 1/2" byl závodním standardem, mnozí jezdili dokonce i na balonech a tohle mizerný povrch žehlí naprosto dokonale.
https://www.youtube.com/watch?v=sDazslzxlN0
Ano, také říkají, že nejlepší způsob bezpečného projetí je jezdit stále vpředu :-)
Copak to ze uz nesklonujes Brusel podle vzoru prdel?
Jo, běžně, ale tak nějak mi to přišlo nepatřičné, do cesdopisu