reklama

Recenze e-Brompton

Většina městských cyklistů a patrně i spousta dalších lidí bude
znát legendární anglickou značku skládacích kol Brompton. Její výrobky – 16“
městské skládačky – jsou už řadu let proslulé nekompromisní kvalitou, kompaktními
rozměry a efektním systémem skládání. Vzhledem k tomu, že konzervativní
Angličané zatím nenabídli žádný model s elektrickým pohonem, rozhodl se
český dovozce elektrifikovat kolo sám. Jak se mu to povedlo, to pro vás
posoudili naši redakční testeři.

Datum: 08.10.2012
Autor: Redakce

Re: Recenze e-Brompton

     

Cena 23tisíc za elektrifikační sadu je opravdu několikanásobně předražená.

Motor za nějaké max. 4000,-
řj do 1000,-
ovládání za 500,-
baterie 3000,-
kabeláž dejme tomu 500,-
celkem 9000,-

Dále mně pobavilo jak v sebevětším kopci jezdec nemusel podávat žádný větší výkon.
Mám dvouleté zkušenosti s elektorkolama a pokud jsem vlastnil sadu s 250w šuntem tak jsem nevyjel žádný kopec, je fakt že vážím o pár desítek kil více než tester těžší váhy.

Nyní mám motor 2kw a pokud chci vyjet nějaký vetší kopec tak musím dost zabrat aby se mně to podařilo.

Já se domnívám že testeři kdyby dostali tu skládačku bez el. pohonu tak budou mít naprosto stéjné výkony. Řekl bych že ten motor je i snad zdržoval.

Tak že by možná stálo zato ten test zopakovat a to s testery kteří nejsou sportovci a třeba mají i nějaký pohybový hedikep.
Tam by ta baterie 4,5Ah stačila možná na 10-15km.

Takovéto kolo za nějakých skoro 50000,- to jsou vážně peníze vyhozené do kanálu.

[ Zpět ]
Datum: 08.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Pro me by byla sada byla idelani, myslim ze vykon jako dopomoc pomaha dostatecne. Pokud mate problem, vyjet s 2kw motorem jaky-koliv kopec kde se da jeste udrzet neni to v poradku, pripadne by jste musel mit o par set kilo vic :-) Sam mam 113 kg a s 1kw motorem vyjedu vse. Problem je spis v dodavateli tehle sady, mel jsem zajem uz v cervenci a neustale dodavku z nejakeho neznameo duvodu odkladaji od dalsi mesic, tuhle zkusenost mam i z minuleho roku, tehdy jednalo od dynamo naboj SON. Takze jsem ztratil zajem a budu elektrifikovat jine kolo (Tern)stredovym pohonem, ktery je ve vsech parametrch (mimo ceny) vyspelejsi.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: 542523
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

SunStar? :)

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tak o pár set kilo asi ne ale i s ekolem je to asi 160kg.
Ten 2kw motor bez pomoci (příšlapu) nevyjede žádný kopec, nemluvím o kopečku.
Jelikož jsem ivalidní s oběma kýč. kloubama nemohu moc silově šlapat.
Tak že chyba je v mém slabém příšlapu nikoliv v motoru.
Tato sada kterou zde řešíme je obyčejný hodně předražený šunt.
Osadit na eklolo 4,5Ah baterii je přímo směšné. V podstatě stejnou sadu s motorem 250w včetně 10AH baterie lze pořídit do 16000,- Je třeba jen prohledat net.
Např. zde

http://www.e-bicycles.eu/cz/user_order_comp.php

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ono taky jedna věc je 2kW, že to umí, ale to je asi při 72V a proudu 35A, ne? Ty tam třeba pouštíš menší proudy a při menším napětí.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ano máš pravdu ja tam můžu dát max 25A při 36V
Více jsem ani nechtěl, kopce zase tak moc nejezdím.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

No máš recht. Při výkonu 2kW by asi člověku brzy došla baterka a taky asi baterka má raději menší proudy a déle se pak dožije. Ale okolo těch 750W ti to asi dá. To je myslím dobrý. Trénovaný cyklista by to nevydržel dávat takový výkon třeba více minut.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Právĕ mĕ to napadlo, Bobe, ty máš tak 750 W motor, stačí když to oroštuješ proti kopci naplno a koukneš na Analysta.

Mĕ tĕch 48V ukazuje tak 1100A příkon jako maximum. Ty to mášsnad ještĕ jištĕný jističem tak výkon (teoretický) spočítáš.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Pravda ze jsem ztratil zajem i z duvodu dojezdu.
Dalsi problem je ze se musi predni vidlici roztahnout a rozsirit otvor na osu, takze z toho nejde rychle podle potreby udelat normalniho Bromptona. Myslel jsem ze bych mel dve predni kola a jen je prohazoval.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: 542523
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Řešení je udělat vložky a navlect je na původní osku.

[ Zpět ]
Datum: 10.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tak je dobrý si uvědomit, že to má 16"kola, takže je ten motorek daleko líp utáhne. Krom toho u skládačky se počítá, že ji bude jezdec skládat a někam nosit, takže nemůže být moc těžká.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: vladxx
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Překvapuje mě, že tak seriózní web, jakým Nakole.cz je, neuvede dost důležitou informaci, že v dané kombinaci je toto kolo nelegální a na cestách se nesmí používat.

To, jestli to pak někdo bude řešit a nebo ne, je už věc jiná, ale informace o nelegálnosti by zaznít měla.

Pán Bobbob by si měl uvědomit, že pokud odsuzuje nějaký produkt, protože by jemu nevyhovoval, měl by to podmínit právě tím, že jemu nevyhovuje. A ještě navíc doplnit, že v podstatě nemůže šlapat. Jinak ať se naváží do svých kloubů a ne do kol.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: honzagalla
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Nelegálnost

     

A v čem je ta nelegálnost toho bromtnu, když to má 250W motor?

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nelegálnost

     

Nevyhovuje nařízení Čtvrté říše. Málo automatiky. De facto si jezdec může sám svobodně volit v každém okamžiku výkon motoru, což je v EU nepřijatelné.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nelegálnost

     

Evropská unie povoluje plynovou páčku pouze do 6 km/h, pak už motor může jet pouze s příšlapem a to pouze do 25 km/h.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2012
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nelegálnost

     

My nejsme spojené státy evropské, jsme česká republika.
Dolož to českou legislativou.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nelegálnost

     

Tak to povolení plynu jsem nenašel. Ale omezení na 250 W do 25 km/h a pouze s příšlapem je nesporné.
http://www.univer.cz/legislativa-elektrokol
Kola prodávaná v Evropské unii musí splňovat normu, která tohle omezení vyžaduje. Jak to funguje, když si kolo postavíš z komponentů se mi nepodařilo najít. Ale působí to na mne, tak že se omezení vztahuje pouze na prodej a už ne na provoz.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nelegálnost

     

Prodávaná e-kola s motorem 250W to taky nesplňují jelikož ve skutečnosti mají 350W.
Ten odkaz není ovšem zákon ale norma a normy jsou tu od toho aby se nedodržovaly.
EU nakonec sama nedodržuje to co nařídila.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ani omylem, nejsem jediný kdo tuto zkušenost má.
To že je to hodně předražené je pravda.
Když pominu výkon motoru tak osazení baterii 4,5Ah je doslova směšné.
Mám kolem sebe pár lidí co si podobnou věc koupili a celkem toho litují. Nesplňuje to to co od toho očekávali a v čem byli prodejcem utvrzováni.
Ja si dobře uvědomuji co říkám a vím že takové kolo si většinou koupí lidé kteří již nemají takový výkon, důchodci a invalide.
Kecy o tom že si to koupí panák v sáčku aby se nezpotil jízdou do práce je většinou dost lživé.
Na podobných ekolech jezdí babaky a dědkové na nákupy.
Neviděl jsem jediného úředníka s kravatou na tom jet, vyjma reklamy na fotkách či v televizi.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ano čistě formálně to je nelegální. Tedy dle aktuální legislativy v EU. Zaznít to mohlo, ale nevadí mi to. Ale podle mého názoru někdy lepší páčka než blbě fungující frekvenční PAS. Do kopce si přídám a na rovince na to nesáhnu.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

A ještě něco, ja jsem řekl svůj názor, tak že si vyprošuji aby mně někdo určoval co mám a nebo nemám napsat.
Nejsi ty nakonec prodejce toho předraženého šuntu?

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Recenze e-Brompton

     

Na testovaném kole jsem také jezdil a vzhledem k nepatrné torzi použitého motorku není sám o sobě nebezpečný.

Nicméně to, zdali je, či není daná věc legálně provozovatelná na veřejných komunikacích v ČR (po kterých asi testeři jezdili dle popisu trasy v článku) je věc důležitá. A je úplně jedno, jestli je podle někoho ta norma dobrá nebo špatná, je každopádně už 4 roky platná pro jakýkoli stroj, který se chce nazývat "elektrokolem" nebo "jízdním kolem s přídavným elektrickým pohonem".

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Neznám legislativu okolo elektrokol detailně, ale co je považováno za kolo snad stanoví vyhláška, a ta se na normu neodvolává, ne?

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Jenze kdyz to prezenes se silou motoru, dostavas se mezi babety.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Brompton má 250W... psaných;-)

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

OK, tak i se zpusobem ovladani motoru, pripadne neodmontovatelnosti motoru. Coz by mohl byt problem nekterych systemu s motorem ve slapani.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tak jsi mne donutil to najít. Příloha 13 vyhl. 341/2002:

8. Jízdní kolo může být vybaveno dodatečně pomocným motorkem, jestliže

a) bude nadále zachován původní charakter jízdního kola (podle bodu 1,
2),

b) pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19
zákona,

c) jeho výkon nepřesáhne 1 kW,

d) v případě použití spalovacího motoru, nebude mít takový motor objem
válce (válců) větší než 50 cm3,

e) maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km.h-1,

f) montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva nebo akumulátor) na
jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.

Pokud vozidlo splňuje všechny výše uvedené požadavky, považuje se pro
potřeby této vyhlášky nadále za jízdní kolo.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tak nevim, nebylo to jeste novelizovane?
Musi tam byt jeste pouze prislap, maximalne packa do rychlosti chuze kvuli rozjezdu a 250 W v elektrice.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

To právě furt někde čtu, ale neviděl jsem to v žádném právně závazném předpisu. Proto se ptám, z čeho vlastně tato omezení vycházejí.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tusim, ze to prislo z EU, podobne jako lyze v aute. Mimochodem, to by mne zajimalo vic. Jdu to najit.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Co má EU s lyžema v autě?

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Aha, tak mozna jen rakusaci. Ach jo...

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

http://portal.gov.cz/app/zakony/zakonStruct.jsp...
Poslední novela má číslo 315/2012, to by snad mohlo být dost aktuální...

http://files.elektro-skutr.webnode.cz/200000062...
Ta se ale týká schvalovaných vozidel. Což kolo s dodatečnou montáží není.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Přehnané a nedemokratické normy se hold nedodržují a nelze se tomu divit.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Teď už se brzo stmívá, a včera i dneska byla docela fest mlha a špatná viditelnost.

Včera 100 km, dneska 60 km, potkal jsem jen jednoho slušně osvětleného cyklistu.
Tady se debatuje o 250W, které ani Bosch ani Bionx nedodržuje, vymejšlí co se všechno nedodrželo a nedej Bože, kdyby to mělo kilowartu, vraždilo by to lidi, ale dodržování tak základní a logické bnormy, jako je být řádně osvětlen, se nějak opomíjí.

Papír s razítkem nahražuje mozek, je to v háji.

Jinak dneska mi poslal Honza moc krásný video:
http://www.youtube.com/watch?v=Nx6MyNJgafg

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ten Klausuv podržtaška si myslí že ho někdo bude volit?

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Určitĕ ne, dĕlá si z toho srandu, obecnĕ má však v mnohém pravdu.

Když se ho ptali na program, řekl, že se vĕnuje hlavnĕ pívu, jak teoreticky, tak prakticky.

Myslím si, že je dost soudný na to, aby nešel dál, než za hranici recese.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Hodně dobrý projev a bohužel celkem pravdivý.

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Pane Ditrich a víte jaký maximální výkon mají motory 250W např. bosch či bionx?
Není to náhodou 350W?
A neprodávají se tyto motory hlavně v EU?
Můžete ten nesoulad nějak rozumně vysvětlit?

Pohonná jednotka Bosch Drive Unit

Ani zde Bosch "neusnul na vavřínech" a v nadcházejícím roce nabídne kromě stávající pohonné jednotky Drive Unit 25 variantu Drive Unit 45. Ta je vhodná především pro elektrokola určená na silnici.

Pohonná jednotka Bosch Drive Unit 45

Kromě vyššího nominálního výkonu 350W (maximální 500W) dokáže Drive Unit 45, jak již je z názvu patrné, asistovat až do rychlosti 45 km/h. Toto řešení však neodpovídá evropské normě omezující asistenci na 25 km/h. Není však vyloučené, že se dočkáme změny ze strany zákonodárců.

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Tak teda nevím,sorry za provokačku,ale asi bychom měli zdražit skládačky :)
Aspoň na dvojnásobek, abychom mohli konkurovat :D

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2012
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

O tom to právě je, že Brompton se prodá i za vyšší cenu. Je to už málem kultovní věc a hlavně dotažená k dokonalosti. Ostatní mohou konkurovat hlavně cenou a jen tiše závidět. :) A to říkám jako majitel slušné skládačky od Dahonu.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

no, jako u kola tomu sice nerozumím ale chápu že nějaká tradice, takový retro, dejme tomu , když někdo chce.
Ale ta amatéřina na tom pohonu je nepřijatelná, notabene jak popsal Bobbob, ceny jsou totálně mimo mísu , v tom je započítaná i letenka do číny pro věci a zpátky, zhruba. (to je vtip, ale zhruba to odpovídá :D )

A ten detail na koncovku přední vidlice se zářezem mě děsí...se vsadím že se to časem protočí.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2012
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Je to drahé, ale na druhou stranu je to každého věc jako obchodní politiku zvolí. Pokud se jim obchody daří za tuhle cenu, tak proč ne.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ano pokud se najde nepřemýšlívý kupec co má dost financí tak proč ne.
Paltí to i o jiných předražených elektokolech.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Jo, to rozhodně , pokud to někdo umí prodat , klobouk dolů. To neřeším, ať si každý kupuje co libo.
Co mi vadí je, že odborný medium není natolik nezávislé, aby uvedlo fakta týkající se plnění předpisů pro provoz , které sice můžeme kritizovat , ale musíme se jimi řídit.
Dále mi nejde do hlavy, že odborné medium , resp. jeho redaktor , nepoukáže na evidentní věci , tí myslím , že většina mnou kritizovaných privátních staveb má lepší řemeslo provedení, a aspoň nějakýho ducha, než to, že někdo hodí baterku do báglu a propiluje origo koncovku vidlice...
Navíc já mám ještě proti laikům nevýhodu v tom, že poznávám některý komponenty a vím co umí a kolik stojí.
Se vztekám, protože tohle je výsměch naší práci.
Další proč se vztekám je, že na základě takových článků si nejmenovaný pán z okolí Letohradu pořídil za cca 40 litrů britskou kvalitu, a po 14 dnech byl nás a sháněl věci, s tím že prodejce se s ním odmítá bavit o dodání druhé baterky dřív jak za půl roku , ale zálohu by si vzal...
Pomoci mu neumím, nic nepasuje... má záruku. Nakopat někomu zadek...

PODOTÝKÁM ŽE SE JEDNÁ O JINOU FIRMU A JINÉ KOLO než je v článku

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

No holt redakce přišla na to, že za PR článek dostanou více, když se to tváří jako nezávislá recenze.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Hrabosh
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Co s koncovkou? Co je na ni spatne?

Ale spis mne zaujalo, ze nekdo muze dat na hnane kolo PRIMY vyplet! Jeste tam meli soupnout kotoucovku. 8-)

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Ahoj, motor do takhle malého kola nevypleteš jinak než přímým, děláme to také od 20 palců níž a funguje bez problémů.
Na koncovce se mi moc nelíbí ta díra a nutnost propilování, tedy zeslabení , je to vrub, když uvážím že v oku je ještě ozub se záchytem reagce motoru, je to náchylné na rozevření

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Toho bych se nebál ta dvěstěpadesatka nemá zase takovou sílu.

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

no , jedině teda tak...
Ale viděl jsem to otevřené i po 250w motorech, většinou ale starodávné odpruženné vidle, které měly to nejlepší za sebou ještě před montáží motoru.

[ Zpět ]
Datum: 22.10.2012
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Recenze e-Brompton

     

Odmysleme cenu, jako mĕstské přibližovátko to asi fungovat může, jen bych to dovybavil mĕřákem spotřeby, lhostejno zda-li CycloAnalist, nebo Speedict (možná s mobilem v cenĕ jako bonus).

Ty svĕtelné kontrolky jsou nefunkční a jezdec by mohl být ošklivĕ překvapen nĕkde v kopci.

S malejma kolečkama, lehounké, alternativa smrdutých mopedů dobrá.

[ Zpět ]
Datum: 21.10.2012
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

537 cyklistů (11 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024