Jak probíhali dny Karviné? nevím mne zajímal pěkný výlet na kole i vlakem. Na kole jsem jel v době chladnějišího počasí a i to se držely teploty okolo 30 stupnů Celsia. Vyjel jsem ráno ve 4 na Vlak na novou železniční zastávku mošnov Airport. Vlak byl přímý a já po hodince dojel do Karviné na hl.n.
Zde jsem čekal na nostalgickou jízdu parním vlakem a jel jsem do stanice Karviná-město. Tato trať se již k pravidelné osobní dopravě nepožívá. Jízda byla nádherná a já jsem měl výhled na rybníky, kolem kterých jsem zanedlouho projížděl na kole.
Dojel jsem na ŽLST Karviná-Město a na kole pokračoval dále na konec trati, která zanedlouho končila a já se vydal po silnici na hlavní nádraží do Karviné. zde jsem chvilku natáčel vlaky a brzy se vydal na kole dále.
Bylo horko, ale trasa byla příjemná, kolem 10. hodiny jsem se totíž rozhodl vyrazit k nedaleké elektrárně do Dětmarovic. Trasu jsem si vybral okolo rybníků v části nové a Staré město ty se táhnou až k Závadě, z počátku vedla sice trasa po hlavní silnici na Bohumín, ale brzy jsem zahnul do vsi Závada a na kole se vydal přes obec. Po místních lesních cestách, které se na mapě najdou jen z těží jsem se vydal dále k řece Odře. Po jejím překonáním jsem se dostal již do Dětmarovic. Dále jsem jel po polní cestě k Železniční stanici, výhled mi tak tvořily komíny elektrárny Dětmarovice. Zde jsem fotil ještě několik málo vlaků a natočil pár videí a vrhl jsem se zpět do Sedlnic.
No a ze Sedlnic? Jako ráno jsem se vydal do Mošnova tak i odpoledne jsem se vydal zpět. Přes obec Sedlinice a Skotnice jsem se vydal ke známé řece Lubině do Příbora a zpět domů.