Vážení kolegové, obracím se na vás jako občasný návštěvník (více méně cykloturista) těchto stránek s dotazem na techniku kola a jízdy v terénu. V čem je problém? Jelikož někdy jezdím na "crossovi" (skládaný) i v terénu a občas vyjíždím i převýšení , které vyžaduje nejlehčí převod 28:32 ( např. tento víkend v Beskydech na trase Soláň – Čarták- Třeštík) a max. sílu s frekvencí, tak právě při tomto max tlaku do klik přeskočí řetěz přes zuby a někdy to končí i držkopádem ( SPD ). Co se týče techniky. Mám novou rozetu ( najeto cca 60km) včetně řetězu. Ten samý problém byl i před výměnou. Kde je tedy pes zakopán, abych mohl projíždět i strmé úseky bez sesedání a „potupného tlačení kola a posměšných pohledů bajkerů“. Díky za rady. Quido
A řetěz je v pořádku, občas po výměně je jeden článek zatuhlý a může toto také způsobit...
Pokud mas novou kazetu, retez a prezkakuje to ..to je divny, mozna zatuhlej retez jak pise Otaz, zkus projit clanek po clanku. Jeste mi napada , ze muzou byt ochozeny (nebo zmordovany) praporky v naboji a tobe to preskakuje v naboji. Jaky to jsou naboje a kolik na nich mas najeto, jen pro zajimavost?
Nejsou ojety prevodniky vepredu?
pokud je v pořádku řetěz, kazeta, převodníky, ořech a seřízené řezení tak to nemůže dělat neplechu. TAkže někde je chyba.
Teprve nyní jsem se dostal ke kompu. Dík za reakce. Takže: řazení hcodí bez problémů i náboj na zk je funglovka a převodník vypadá ještě dobře (pozn. stejná "závada" se vyskytovala ještě před výměnami dílů) proto jsem vyhodil tento dotaz. Ale zdání klame a proto zkusím vizuální konzultaci u nějakého sevisáka a pak se uvidí jestli vyměnit i převodník. Zatím čau.