Tento článek nebude o věrném přátelství Lukáše Vaculíka a Sagvana Tofiho, jak by se na první pohled mohlo zdát. Následující příběh dokazuje, že i v dešti a nepohodě se může jezdit po Praze příjemně a navíc elegantně.
Tohle kolo stoji 23900 s DPH... kolik lidi na to asi ma? Hmotnost 22 kilo... Kolik lidi to v pohode vlozi napr. do kufru auta?
Tady kousek od nás si 70ti letý pán e-kolo koupil - nemůže si ho vynachválit. Z Kralup či do Kladna není kopec velký, ale táhlý. "Do kopce jedu, jako bych jel po rovině, po rovině a s kopce jedu neasistovaně. Je to paráda, pořiďte (mi řek´) si ho taky."
8-)
Pro geronty tvyho pokrocilyho veku to je OK . Zbejva doufat , ze pri Tvym duchodu tou koupi elektrobicyclu neprijdes na mizinu .
Zvláštní.
V dobách, kdy ses přihlašoval nickem Vlad jsi tvrdil, že otře-li se někdo o staré lidi, seznámí se s tvojí pádnou pěstí.
Se změnou nicku jsi změnil názor? To jsi ale super-parťák ...
Hezky vas cyclisty v CZ okradaji , tady takove skladaci elektrokolo ze Schwinn nestoji ani polovicku a videl jsem ho i na sale .
Dej odkaz na krámy s cyklo-sortimentem. Vytahuješ se, ale třeba fotografie na rajčeti nebo někde jinde neukážeš. Projel jsem, byl jsem, já, já ...
Chlubíš se jak malej kluk.
Předveď ...
Treba Canadian Tire , Zellers , Wallmart .... kdyz uz te zajima cheap stuff made in China , Vietnam , Thawan ....... Ale jeste lepsi je vytukat na google United bicycle institute - bicycle industry links , kliknout si na vyrobce ( znacku bicycle ) country , distributor a prodejce aby jsi vedel jaky jsou ceny V USA nebo v Canade co se cyclosortimentu tyce . Zkus Treba Lambert cycle , tam zjistis i cenu doplnku , nahradnich dilu atd.... a hllavne se do nikoho nenavazrej , seredne by jsi narazil , jen davam informace za ktere chytrejsi cyclista nez jsi ty by byl vdecny .
takže ti lidi na to podle tebe nemají peníze, ale na druhou stranu hned mluvíš o jeho nakládáni do auta. Kde tedy ti lidé, co na to nemají peníze vzali ty peníze na to auto? Vždycky je to otázka priorit.
A jinak 22 kg zatím zvedne nejspíše i moje babička, které je více než osmdesát let. Ale je fakt, že to odhaduju a nezkoušeli jsme to, Nicméně při manipulaci s Pionýrem problémy nemá....
Mám kolo, co i bez motoru váží 20 kilo a dá se s ním normálně maniupulovat (hodit do auta např.). Tahání do dlouhých schodů (třeba z metra) už je ale pěkný vopruz. Manželka by pak s obdobně těžkým kolem měla větší problém.
dlouhý schody z metra mě taky se.. to trvá než mě vyvezou nahoru
Muj ded mel kolo ze zbrojovky , taky vazilo aspon 20 kilo a pamatovalo wehrmacht ......... jsem na nem jezdil jako kluk hodne dlouho brzo rano po vesnicich v nedeli s novinama nez jsem si z usetrenejch penez koupil cestovniho Favorita . A pamatuju se na to jako jako by to bylo dnes kdyz me tata daroval pod stromecek k vanocum muj prvni racing bicycle.
Já na to teda mám. Původně jsem chtěl počkat na elektro-skládačku od Dahonu - http://www.rebelbike.com/index.php?clanek... ale váha 20 kilo, nemá akcelerátor a předpokládaná cena podle prodejce 59.900 Kč :)
Dahon je drahy ale tohle vypada , ze Dahon za tu cenu ty skladaci elektrobicycles poskladany z parts made in China musi snad zlatit ........
chybí mi tam údaje o použitých akumulátorech a jejich kapacitě /tím pádem i dojezdu/, podle ceny a váhy kola by to měly být lithiové. I tak je cena hodně vysoká, když člověk zváží, že holá značková skládačka by mohla stát kolem dvaceti. Příplatek za elektropohon se jeví jako přemrštěný. To už bych raději sáhnul po klasickém elektrokole, napadá mě třeba Giant, který za cenu kolem 35 tis. má kapacitu na dojezd kolem 40- 50 km. Pokud je dobře vyřešená elektronika pro asistovaný provoz, tak bych absenci akcelerátoru neřešil.
Ekolo mívalo takovou hračičku za asi 11 000, vážila 9,5 kila, projel jsem se na tom loni na Sport-lifu. Ale byla použitelná jen pro lehké váhy na nějaké to nabližování od metra. Už jí v sortimentu nemají.
Koupil jsem na veletrhu skládačku Wisper a jel na něm do Prostějova.Cesta byla příjemná,elektromotorek pracoval a vydatně pomáhal i do kopečků.Ale před Vyškovem baterie vybitá po ujetí 31km.To mě dost rozladilo,protože jsem měl před sebou ještě 40km.
Tak jsem chtěl pokračovat vlakem a vyzkoušet složitelnost a nositelnost skládačky,ale sluníčko svítilo,tak jsem pokračoval po vlastní ose.Kolo mne příjemě překvapilo svými jízdními vlastnostmi.Připadal jsem si jak na svém lehokole(co se rychlosti týče),jinak nezapře zábradlí(bolesti za krkem,bederní páteře a zápěstí-o rozkroku ani nemluvě).Deklarovaných 50-40km nesplnilo,tak nevím zda kolo vrátit(nebo jen baterii-asi je unavená testovacími jízdami a častým nabíjením
(paměťový efekt sice u Li onek nemá existovat,ale přece se i u nich částečně projevuje.Až se vyčasí,tak ještě otestuji a uvidíme.Je to však hrozně návykové,ta pomoc při šlapání
A není to spíše tím, že tyhle baterky je potřeba nejdřív "rozhýbat" ? Když si koupíš úplně novou, tak na první nabití určitě nebude mít maximální kapacitu... Alespoň u mobilů to tak bývá, dokonce je to většinou psáno i v manuálu.
Včera jsem s občany sousední vesnice absolvoval cestu do Prahy do divadla. Protože normálně jezdím do Prahy v kombinaci vlak+MHD, byl jsem z večerního automobilového provozu (okolo 18. hodiny) jako v Jiříkově vidění. Cesta po magistrále z Poříčí k Hlavnímu nádraží trvala 10 minut, to si nedokážu představit, že bych to dělal každý den. Na druhou stranu jsem viděl jak v sousedním autě paní luští křížovku položenou na volantu, to jsem taky dosud jen slyšel z vyprávění. Takže už se nedivím, že mnozí z vás Pražanů jezdí do práce na kole celoročně.