Zdravím, kupuji nové kolo > hodlám do něj investovat do 12.000 Kč. Leader FOX má nyní na kola celkem dobré slevy.
Chtěl bych se zeptat jaký z modelů by mi někdo zkušenější doporučil a proč..
Vybírám mezi modely:
ROVER
ZERO
CLASSIC
Od kola očekávám následující: celoroční jezdění po městě(jezdím občas celkem rychle a agresivně)
v létě a na podzim pár výletů po lesních a kopcovitých cestách i silnicích(ne zas úplné štreky).
co je pro mě nejdůležitější je to aby kolo za ty peníze opravdy vydrželo a byla to investice na min. 5-6 let.
Samozřemě se nebráním ani jiným výrobcům a modelům, takže pokud o něčem někdo tušíte, rád se přiučím.
Děkuji za jakoukolliv radu..
A co sem třeba dát odkazy ať to nemusíme hledat ? ;-)
Mně z toho jako nejlepší vychází to Zero. Ale vzhledem k jeho původní ceně skoro 30tis Kč pochybuji, že se po slevě vejde do těch Tvých 12tis...
V pořadí druhý by byl Rover... Teď ještě definuj to "agresivní" ;-) Na nějaké drsné vylomeniny v terénu ta jeho RST Gila rozhodně nebude...
Na 5 až 6 let ve městě ? Tak to si nejdřív pořiď pořádný zámek a dobrého hlídače, jinak toi tak dlouho nevydrží :-)
Zámek jsem koupil s alarmem na dealextreme, ten asi jen tak někdo nepřelouskne.
No a ZERO 26" je za 11 400 Kč v katalogu LF, tak nevím, na webu už ho nemají, asi je ve výprodeji.
a co ten rover 26"?
http://www.leaderfox.cz/index.php?pview=67
Ten je za 15 500 - nějaká sleva
Třeba ten Rover je teď za 12000 přímo na prodejně.
Ale jak říkám, rád se podívám i na kola jiných výrobců...
Ten Rover se mi vzhledově, ale jen vzhledovbě líbí, ale na agresivnější jízdu v terénu nebo na rozbitější dlažbu města nebude. Na normální a pohodovou jízdu po silnici a pevné cestě stačit určitě bude.
Aha to je škoda, a co tedy by takový rerén podle tebe sneslo nejlépe?A co zrovna u Roveru brání tomu ho pouýít do terénu? Žeby va vidlice(na webu totiž píší, že je určen do náročnějších terénů)? A taky ještě jedna drobná otázka, má smysl si kupovat kolo s hydraulickými brzdami? Jde mi o to, že asi zřejmě budou náročnější na údržbu, než klasické ne?
Hodnocení terénu a způsobu jízdy je dost subjektivní. Běžné lesní a polní cesty turistickou jízdou to kolo určitě zvládne, ale to není nárořnější terén a pokud ho chceš jezdit agresivněji, tak musíš jít do kol asi tak o 2 třídy výš.
Kotoučové brzdy jsou o trochu náročnější na údržbu, ale určitě jsou vhodnější do náročnějšího terénu.
:o) Potisici.. Dobre hydraulicke kotoucovky jsou na rozdil od vecek bezudrzbove, jenom v pripade vzacnych problemu nestaci sroubovak na sestelovani nebo vymenu spaliku. Jenomze dobre kotoucovky budou stat zhruba tretinu a vic ceny kola za 12 tkc, takze zbytek kola bude zakonite o nicem.
Do narocnejsiho terenu si vystacis i s dobrymi vecky, ne az tak do spatnych jizdnich podminek (mokro, bahno). Jinak viz historie, proc to tu omilat porad dokola.
Presne tak, navic ten Rover JE DO TERÉNU, víc do terénu je full - celopéro. A za 12tis je to super koupě, ty kotouče navíc taky nejsou špatný, di do toho, ale doměsta bych teda fakt vzal radši nějakej starej střep nebo o to přijdeš, navíc tohle je fakt spíš do lesa.
Jj, do města něco takového:
http://www.aukro.cz/item762929582_krasne_kolo...
a do lesa v této cenové relaci těžko radit... kouknul bych po bazarech...