Kde seženu nářadí podobné jako TORX,ale ne 6ti hran,ale 5ti hran.Seřizuje se tím vysunutí pístku.
Díky za pomoc
Mám ten sám problém, kde koupit ořech s 5ti hvězdicí
Zdar hele zkus napsat do firmy CZTechnics, když jsem tam byl naposled tak mě tam ukazovali nějakej novej katalog s nářadím a byla tam sekce Cyklo cca 10 stran možná víc čistě jen nářadí na kola. www.cztechnics.cz ale co sem ted koukal na strankach to nemaj
Co tohle ?
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=731-402
Ok, poradím podobně jako Jarda - nehledej to v cykloobchodech (za sólo klíč tam dáš hodně peněz), ale v normálních kutilských krámech - Bauhaus, OBI.... Konkrétně třeba švédská firma Bahco to má v takovým malinkatým plastovým pouzdýrku, tyhle hvězdičky tam jsou, je to ve dvou provedeních jako sólo nástrčné oříšky a v provedení s nádhernou ráčničkou. A Švédové od Bahca = kvalita!!!
ahoj omlouvám se za OT...ale tady to vypadá na odborníky....jak seřídím kotoučovky HAYES STROKER , aby mi neškrtaly a nepískaly při jízdě? Mezi destičkama a kotoučem je opravdu nepatrný prostor...cca.0,5 mm na jedné straně a na druhé to škrtá úplně-Zkoušel jsem ty dva šrouby, kterými je upnut celý ten držák k vidlici a tam jsem už úplně na doraz-potřeboval bych ještě nepatrný kousek aby kotouč neškrtal.Mám tedy dva dotazy.Jak tohle sešteluju? A jde nastavit vzdálenost mezi kotoučem a destičkama, aby byla mezera třena mm a ne aby to třelo? Díky a ještě jednou omluva....
Tahle vzdalenost se nastavuje sama a automaticky. Kamarad ma ted novy bike se stejnymi brzdami a vzdalenost mezi deskama a kotoucem je i s novyma deskama dostatecna, takze to vidim spis na to, ze se ti nevraci poradne pistky po zabrdeni zpatky. Vycictit, promazat (bez desek!!!), nebo to sver servisu, pokud nevis, jak na to.
co to znamená dostatečná? mm na každé straně? měl jsem to v servisu a tam mi řekli že je to normální, že si musím zvyknout....taky tam už nejdu....myslím, že nejsem levej,ale tohle rozebrat...zatím ... neumím....jde o to jen sundat destičky a prostříknout nějakým WD čkem?
Milimetr ne každé straně ne, u mých to je možná půl mm a spíš možná i míň...
Nic do toho nestříkej, já bych volil tohle: povolit ty dva inbusy, sundat brzdu s destičkama, mezi destičky vložit širší plochý šroubovát a "rozpáčit" je od sebe. Já tohle dělávám prakticky vždycky, když dávám nové destičky a pístky jsou sjeté k sobě. Zásadně to nerozpáčuju přes nové destičky, ale přes staré, protože se snadno poškodí obložení. Pakliže nemáš staré destičky, tak mezi obložení a šroubovák vlož nějaký kousek třeba obyč plechu nebo plastu ...
Pak bych to nandal zpátky, nasadil a trochu utáhnul oba
inbusy, brzdu zmáčknul a v tomhle zmáčknutém stavu dotáhnul inbusy - pevně, ale ne na krev, abys je "nepředepnul" (to už mám taky za sebou a odřezávat hlavičku inbusu na tomhle místě není žádný med). Tenhle postup u mých dvojích hyder spolehlivě funguje.
Tak hurá do toho! :-)