reklama

BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

Stalo se 21.9 v podvečer na cykloztezce.

Jedu si takhle na kole směr Zbraslav a v tom posledním klesání téměř u Zbraslavi, jak je po pravé straně cesty zábradlí, vidím na jinak prázdné ztezce dvě slečny, obě vlevo (tedy v protisměru). Jedna se batolí správným směrem do kopce, druhá jí jede pomalu naproti. Avšak gravitace způsobila, že se jí to rozjelo více než čekala a lekla se srážky s koleginí. Místo toho aby se jí jednoduše vyhla a pokračovala byť rostoucí rychlostí ale bezpečně po své původní trajetorii, tak se pokusila zabrzdit tak že to prudce a zcela nečekaně stočila doprava. Podotýkám že po celou dobu se ani jednou neohlédla aby zjistila co se děje za ní a stejně tak její "tupá" kámárádka zřejmě vůbec nesledovala okolní provoz (dyť jsou tam samy, tak co se může stát že..). Výsledkem jejího manévru bylo že se naše dráhy střetly. Sice jsem o ní nezavadil nijak tvrdě ale stačilo to na to abych už nejel rovně ale šinul se směrem k zábradlí rychlostí cca 30-35km. Jak tak odtikávaly mikrosekundy, došlo mi že přímý střed s klandrem bude asi dost fatální a snažil jsem se zmařit co nejvíce kinetické energie na teplo v brzdách. To se mi docela povedlo až na ten závěr kdy jsem to neustál na předku a následoval polet přes řidítka.

Bohužel, neskoulel jsem se rovně ale přes levé rameno a to dost tvrdě. Nějak jsem se zvednul, krotím bolest a tu koukám obě "krávy" odjíždějí. Ani je nenapadlo se zeptat jestli mi něco není. Zřejmě jim stačilo že stojím na nohou...super že ? Kontroluju kolo, vše je zdá se ok, po chvíli se pokouším jet ale je to na omdlení. Doplahočím se do Komořan ke stánku (paní u stánku byla moc hodná a dala mi trochu ledu, DĚKUJI) a volám kamarádce SOS. ( tímto vyjadřuji veliké poděkování Hance HMS )

V Krčské nemocnici následovalo RTG a pak už doktor konstatoval jen: ..skoro utržený ramenní vaz...hmm....stupeň 2.5...hmmm.... ortéza 3 týdny.....kontrola za týden....naschledanou....další... Pro mě letos sezona skončila :-((

A tímto se dostávám k meritu věci.
Nechápu proč konečně někdo na plnou hubu neřekne že BRUSLE nejsou plhohonotný dopravní prostředek ale speciální sportovní náčiní a tudíž nemají co dělat v normálním provozu mezi ostatními dopravními prostředky. Mají snad brusle kvalitní brzdy ? Nebo atesty bezpečnosti ? Dyť i kola pro malé děti musí splňovat nějaké normy.

Já jsem jednoznačně pro separaci bruslařu od ostatních účastníků, ať mají svoje speciální trasy, kde nejsou kopce atd. Cykloztezky zase nemusí být pro změnu asfaltové..

Jak to vidíte VY ?

PS: Měl někdo podobný úraz ? Jak se vám to hojilo ? Jak jste rehabilitovali ?

[ Zpět ]
Datum: 22.09.2009
Autor: Radius
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    A co takhle volat policii? Není to ujetí od dopravní nehody, navíc se zraněním? škoda, že nemáš svědky, slečně by se to mohlo i dost prodražit (pokud není pojištěná).

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    osobně jsem s inlajnysty neměl žádnej problém, ale je fakt, že na cyklostezce zabere jeden exemplář při jízdě prakticky celou její šířku a protože má často vražený sluchátka do uší, tak je komunikace s ním horší. na druhý strně - kdyby se měly ještě budovat nějaký spešl asfaltky pro bruslaře, tak nevím... pro jízdu v takových lokalitách, tak vidím jako maximální /reálný/ přínos pořádnou houkačku. soužití mezi oběma skupinami uživatelů je možné, ale možná máš pravdu v tom, že mezi bruslaři je větší procento ignorantů. nejúčinější metlou na NĚ je samozřejmě mémě kvalitní povrch. škoda, že unijní dotační politika straní výstavbě cyklostezek s ideálním asfaltovým povrchem

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Zámková dlažba
      Úplně nejkvalitnější povrch? No přeci kachlíčkované cyklostezky, béžovo-bílo-červenavé, a bruslaři - kde jsou? Drncavé mezírky pro vsakování dešťové vody :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Fran)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        ono se na bruslích po tom jezdit dá, jen to tedy mě osobně nebaví, ale na fitkách by to šlo nejspíš i celkem bez problémů...

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Dost nepříjemný, doufám, že se z toho brzo dostaneš. Na tomhle místě je to dost o hubu.
    Každopádně pokud jsi měl čas sledovat jak to celé začalo, měl jsi trochu zpomalit, nesmažit to 35 a předpokládat průšvih, když ty brusle neměla evidentně pod kontrolou. Takže je to pořád o tom samém, ohleduplnost na obou stranách.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: barakuda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Jinak to, že tě tam nechali a ani se nezeptali jak jseš na tom je prasárna, která bohužel jen dokazuje, jak se k sobě lidi chovaj.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: barakuda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Kriminálka to zatím tutlá, ale pátrá po sériovém vrahovi pěti bruslařů v okolí. Střílí je kuší. Já jsem mimo podezření, detektor lži mě pustil. ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Hannibal Lecter přes detektor lži taky v pohodě prošel:D

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: Lazarus
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Tak to mi uniklo. V kterým dílu?

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Hannibal - zrození. A to byl ještě mladej a nezkušenej.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2009
              Autor: Lazarus
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                Ten jsem nečet ani neviděl. Není to ten poslední, co z něj Harris udělal Litevce?

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2009
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  To je ono. Očekával jsem ptákovinu, ale nakonec to zas tak blbý nebylo.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2009
                  Autor: Lazarus
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    Červenej drak je prej slaboučkej, ale neviděl jsem ho, ani nečet.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2009
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      Jehňátka jsou nejlepší film co znám a asi je nikdy nic nepřekoná. Červený drak jako film je totální blbost. Je to divné a ten konec je vazne k smichu. Nicméně kniha je dokonala a mela jsem to precteny asi za den, takze doporucuji.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2009
                      Autor: Hančud
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                             

                        Vezmu si Červenýho draka dnes na noční, prej to tak blbý zas nény. Jinak chronologicky ta tetralogie začíná právě jím, pokračuje Hannibalem, Mlčením jehňátek a končí Zrozením.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.09.2009
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                               

                          Ano to je spravne. Jsi-li fanda, tak je jasny, ze musis vide vsechno co se toho tyka a udelat si podle toho pak svuj nazor.A treba se ti to bude libit.Ale knizka je lepsi, mnohem lepsi. Coz treba tolik zas nemuzu rict o Jehnatkach. Tam byl lepsi film. Jenze prvni jsem videla film a pak teprve cetla knizku. A to bude ono :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 23.09.2009
                          Autor: Hančud
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                 

                            Je to věc názoru, film byl špičkovej: http://www.csfd.cz/film/2356-mlceni-jehnatek...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 23.09.2009
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                   

                              Jak jsem psala Jehňátka jsou nejlepší film vůbec. To je jasné. A jak se líbil Červený drak? Mimochodem jak jsi psal predtim jak to jde za sebou, tak bych rekla, ze logicky prvni musi byt Zrozeni, pak je Cerveny drak, pak Jehnatka a konci to Hannibalem.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 24.09.2009
                              Autor: Hančud
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                     

                                Zrození (Hannibal Rising) napsal Harrris tuším v roce 2006 už na objednávku, o rok později ho Peter Webber natočil. Tetralogie ja zajímavá tím, že každej film točil jinej režisér - Scott, Demme a Ratner.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 24.09.2009
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                       

                                  Je více "vícelogií" s každým filmem od jiného režiséra (např Vetřelec, Terminátor)... ;-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 24.09.2009
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                       

                                  Můžete mě vysvětlit v kterým díle Mlčení jehňátek , Hanibal atd ten inteligentní lidožrout a vrah zabíjel bruslaře na cyklostezkách?
                                  Podřezával je břitvou při předjíždění nebo jim jenom přeseknul mačetou jednu nohu aby je umravnil?
                                  Sem zatím potkal jenom slušné neroztahující se ohleduplné bruslaře.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 25.09.2009
                                  Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlasenej_smudla)
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    Ty jsi potkal pouze ty, kteří zůstali po selekci neukázněných Hannibalem.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.09.2009
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                   

                              Jak jsem psala Jehňátka jsou nejlepší film vůbec. To je jasné. A jak se líbil Červený drak? Mimochodem jak jsi psal predtim jak to jde za sebou, tak bych rekla, ze logicky prvni musi byt Zrozeni, pak je Cerveny drak, pak Jehnatka a konci to Hannibalem.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 24.09.2009
                              Autor: Hančud
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                     

                                Právě jsem ho dorazil, klasika jako ostatní díly. Akorát ten konec ve stylu deus ex machina si moh Tomík odpustit.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 28.09.2009
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                       

                                  Ted pises o filmu nebo jsi stacil prelouskat knihu?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 29.09.2009
                                  Autor: Hančud
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    jasně že o knize, film jsem neviděl.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 29.09.2009
                                    Autor: abernathy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Ale kuš!

          A sakra, teď jsem asi něco prozradil...

          :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    asi b to separace částečně vyřešila, ale podle mě j ecelý problém jen a jen v lidech. Bruslím rád. NA kole taky jezdím rád. Kdybych na těch bruslích stál já, nestane se ti to. Je to stejný jako potkat v autě tydýta, co má týden starý řidičák nebo někoho, kdo jede na kole potřetí v životě. Faktem je, že na bruslích je to podle mne složitější se naučit fakt dobře a těch idiotů a idiotek potkávám asi víc.....

    Přeju co nejrychlejší uzdravení a hlavně bez následků Vláďo!!

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Z bruslařů mám také celkem hrůzu, ale zatím, ťuk ťuk, jsem s nimi neměl žádný větší problém. Nejhorší jsou začátečníci, ti kromě toho, že ještě neumí pořádně jezdit, ani neví jak se chovat v provozu na společných cyklostezkách... Už jen ten název "cyklo..." je hodně zavádějící, když se tam vlastně může producírovat kdokoli...

      Ale souhlasím, vždycky je to jen a jen o těch konkrétních lidech...

      Na druhou stranu ale když stát vymýšlí různé připitomělé zákony na ochranu proti "naší vlastní blbosti", které nás spíš zbytečně omezují než by pomáhaly, tak by laskavě mohl něco vymyslet i na tyhle případy. Jsem opravdu pro nějaké nenásilné oddělení jak chodců, tak i bruslařů od cyklistů. Ale to by tam muselo být zábradlí nebo horší povrch, nějaká čára na zemi nikoho dnes nezajímá...

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Jojo, mimo chodníků, vozovek, cyklopruhů a cyklostezek by měl ještě budovat bruslopruhy a bruslostezky. Pak by mohl budovat pruhy a stezky pro maminy s kočárky, lidi na vozíčku, o berlích a děti na odrážedlech.
        Podle mne by úplně stačilo, kdyby se přestalo asfaltovat (a betonovat a budovat podobné nepřirozené hladké povrchy).

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Souhlasím, ale to budeme mít za chvíli silnice a stezky širří než delší, protože velde rychlých a pomalých pruhů budou uvedené stazky a ještě je potřeba přidat pruhy pro pejskaře, kočárky, batolata a úplně zvlášť pro kuřáky :)
          PH

          [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2009
          Autor: Neregistrovaný uživatel (PH ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Jo, pro kuřáky hermetické tunely. V případě nikotinového deficitu a nedostatku financí u vchodu zaplatíš nějaký drobný regulační poplatek a budeš tam moct na pět minut na pasivku:o)

            [ Zpět ]
            Datum: 22.09.2009
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Dik :-) Kdyby to vsichni umeli jako Ty tak bych se tam citil bezpecne. Ja to treba docela umim na lede ale inliny jsem vyhodnotil jako potencialne nebezpecny a proto na nich nejezdim...

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Radius
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Nápodobně, na ledě mi to docela jde, ale na inlajny mne nikdo nedostane :-) Mně na nich vadí to docela složité, a podle mne nevyzpytatelné, brzdění...

        Taktéž se připojuji s přáním brzkého uzdravení.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          když to umíš, tak je to brždění v podstatě stejný jako na ledě....

          [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            na inlinech je spousta možností jak zastavit. Patní brzdou, "pluhem", zatočením na fleku, téčkem. Jde o to, že spousta lidí se naučí nějak rozjet, ale správně brzdit už ne. Není od věci si zaplatit aspoň hodinu profi trenéra, za ty cca tři stovky to rozhodně stojí a v ceně bruslí se to ztratí.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.09.2009
            Autor: Billicek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              profi trenéra jsem neměl nikdy na nic, al ekdyž to někomu pomůže proč ne. Mě baví na to přicházet sám. A tak jsem s eto prostě učil a než jsem našel odvahu na tom vyjet z parku do provozu, tak to chvíli trvalo...

              [ Zpět ]
              Datum: 22.09.2009
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                pokud si zodpovědnej nikoho neohrozíš tak je to samozřejmě ok.

                [ Zpět ]
                Datum: 22.09.2009
                Autor: Billicek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  to jsem neřekl. Zodpovědnost není můj povahový rys :o))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.09.2009
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Kamaráda si asi předloni vzala do parády jedna fešná kolegyně, která to na inlajnech umí dost dobře. Jedna z prvních věcí co se ho snažila naučit, bylo právě to zaflekování obloučkem. No, kamarád při jednom z prvních pokusů letěl saltem vzad na asfalt asi 3m a pěkně si hnul se zádama a málem zlomil ruku :-))) Od té doby má brusle ve sklepě zahrabány co nejhlouběji a už je prý nechce ani vidět :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 22.09.2009
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                jo jo, to je jako začínat se učit na kole jízdou po zadním nebo bez držení...
                :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 22.09.2009
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  V kombinaci s jeho současnými 38 lety to vyzní ještě humorněji :-)
                  Fakt ne, když jsme to nezvládli v mládí, tak teď už to nedoženeme... Včetně toho, že dneska už nemáme tělo tak gumové jako kdysi ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2009
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    já se na bruslích taky začal učit někdy v pětdvaceti a na lehokole ve třiceti. Nikdy není pozdě!;o)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2009
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      ...já ztratil panictví v 19-ti (se stejně starou/mladou holkou, taky pannou). Opravdu je to tak, jak píše Jurimír: nikdy není pozdě...

                      ;-))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2009
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Též se mi zdá, že brusle s koly dohromady moc nejdou.
    Hlavně od toho momentu, kdy jsem si libovala poježdění na pražské Ladronce, jak se Šestka ukázala, a 3 metry předemnou spadla na bruslích holčička. "Paní má postřeh" - to jak jsem zabrzdila novými brzdami.
    Co by ale bylo okdyby...
    Je den kdy se vyrojí jako motýli a druhý den se skoro schovají - čím to je?

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Fran)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Tak přeji ať se to dobře hojí a co nejdříve budeš moci sednou zpět do sedla.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: pro_pa
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Dej se rychle do pořádku a kup si pořádnej zvonek. Na stezce funguje perfektně. Přesto vždycky zpomaluju, když kohokoliv míjím, nikdy nevíš.... . No někdy, když je pěkný počasí, vlastně jedu celou stezku pomaleji, co jich je (Bárbín, Kenů+ostatních uživatelů).

    Ale separaci nechci! To by za chvilku bylo všude spoustu speciálních stezek (pro žiletkáře jedna, pro natěžkisty druhá, pro bikery třetí, pro děti do 140cm, pak ještě pro maminky s kočárky, jiná pro tatínky..... atd., atd. Těch vzájemných křížení stezek s dopravním značením, těch příkazů, kam musim a zákazů, kam nesmim..... ne, v tom řešení nevidim.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: PepikW
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Au au! 8-(
    Fůůůůůůůůůůů! Foukám ti na bebí, ať se to brzy zahojí.

    Bruslaře taky nemám ráda, zvláště ty neuměteli, co jeden neví, jak se zachovají v příštím okamžiku. Ale myslím, že pro některé pány cyklisty může být příjemný pohled na fešné bruslařky jedoucí před nimi. 8-)

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Pardón: "neumětely" nebo "neumětele". 8-))

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Naštěstí neučíš češtinu. :)

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Neumětelice, neumětelové a neuměTELÁTKA.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (:-))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Takže 4. pád od "neumětelové" je "neumětely"? Podle vzoru "pán". Díky. 8-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: Burajda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          A pátý pád je dle vzoru "kočka"? Či-čí? :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2009
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Dekuji :-) uz to prakticky necitim....
      Coz o to, ja se taky rad pokocham a vodsat az pocat..
      Kdyby jezdili tak jak vypadaji, nemel bych namitek a byl by to raj na zemi, ted to bohuzel pripomina spis peklo :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Radius
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        A přitom léčení si vezmi pravidla a zopakuj češtinu, abys tam příště neměl hrubky - v tvém věku Hujere :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: Neregistrovaný uživatel (kkk)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Vida, znalec.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          ...dej si vodchod a nebo si radeji udelej registraci. i kdyz tam hrubky mam tak Tvuj nick je docela k smichu...koktale

          [ Zpět ]
          Datum: 24.09.2009
          Autor: Radius
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Ale nemám v něm hrubky.
            Seš registrovaný, ale píšeš hrubky,jako školák.Tak si nejdříve dodělej základní školu a pak se znovu zaregistruj.

            [ Zpět ]
            Datum: 25.09.2009
            Autor: Neregistrovaný uživatel (kkk)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Ale - pán je chytrej a nedělá chyby...Tak si pamatuj: oslovení se odděluje čárkami (první příspěvek). A v tomto máš opět chyby - nepíše se "seš" a za slovem "hrubky" neměla být čárka.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.09.2009
              Autor: jinec
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              A jedna typografická: za interpunkčním znaménkem se dělá mezera... ;-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 25.09.2009
              Autor: k.vl
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Lépe býti registrovaný, než retardovaný... ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 25.09.2009
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Ty si doplň základní přehled, protože kkk se správě píše KKK.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.09.2009
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                :-) A nepíše se Hrabosh správně Hraboš?

                [ Zpět ]
                Datum: 25.09.2009
                Autor: barakuda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    A sakra. Tak uz jsem si myslel, ze se zase uvidime na Rozkosi a ne. Brzo se uzdrav.
    Jinak nebud nastvany na brusle, je to o lidech, jak uz to tu zaznelo. (A na nektere lidi na bruslich je obcas stejne hezky pohled :o) ).

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Nejde jenom o bruslaře. Kupříkladu tady u nás na třeboňsku se v sezóně každý víkend vyrojí spousty svátečních cyklistů, kteří na kole sedí pouze párkrát do roka. A pak ta jejich jízda podle toho vypadá. Vůbec je neodsuzuju, ale často oči nevěří a mozek nechápe...

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Nechci tady z toho udělat věžák, ale mám potřebu trochu se podělit o novou zkušenost. Včerejší večer a pobyt na naší pohotovosti mi zase trochu otevřel oči, kde to vlastně jsme. 3 hodiny se Vládi nikdo nevšiml, kdyby se na pohotovost doploužil sám, nejspíš by si musel po 3 hodinách čekání dojít i pro ortézu asi kilometr do lékárny. A prvotní otázka sestry u přijímacího okna byla "vy nejste z Prahy 4, to byste si měl zajet do Motola, kam patříte" tak ta nás srazila do kolen oba.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS/)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Proč mě tohle nepřekvapuje? Akorát, že my na venkově si myslíme, že to v Praze nemůže být takové hrozné jako u nás. Ale pravda, u nás se před válkou nemocnice jmenovala Sanatorium Frankenstein. Nekecám.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Tak tam bych chtěl ležet:D

        U nás se před pár lety situace změnila zásadně k lepšímu, protože to neschopný sadistický hovado, který o sobě tvrdilo že je chirurg, skončilo v kriminále (jako doktor, ne jako vězeň). Novej doktor je schopnej a rychlej, takže když jsem tam loni dorazil s prokousnutou nohou, i přes plnou čekárnu mi to zašil během dvaceti minut.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2009
        Autor: Lazarus
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Já jsem se svým(i) chirurgem (soukromá chirurgická) klinika spokojen; a celkem i oblíben... Zrovna před měsícem a 1/2 mne vítali slovy "Co jste to zase proboha vyváděl?!? Jsem trochu spadl na kole; v Dolomitech... Nejste na takové blbosti už trochu starý, vy Dolomitenmane?" :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2009
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Obávám se, že pro mě nejbližší soukromá chirurgická klinika je v Drážďanech. (Ostatně jako spousta jiných věcí, které bývají ve velkých městech) Už jsem to kdysi tady zmiňoval, nějaké 4 km od baráku mám špičkově vybavenou polikliniku, ale musím do 25 km vzdálehého Frankensteinova sanatoria, protože naši/jejich politici nedokázali domluvit ani možnost, že by se nějaký případ s ohrožením života řešil v sousední saské nemocnici.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.09.2009
            Autor: petrp
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              fakt? Ani kdybys tvrdil, že se ti to stalo na "jejich" straně hranice? Myslela jsem, že jako euroobčan máš nárok na stejné ošetření v rámci veřejnýho zdravotního pojištění jako občané dané země.....ale asi v tom mám hokej

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2009
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                Tak na jejich straně hranice to asi ano, mě jde spíš o případ, kdy člověka postihne cosi "doma" a záchranka se třeba složitě probíjí zasněženými silnicemi do vzdáleného Rumburka místo toho aby přejela přes most do sousedních Sebnitz.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2009
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      to je jasný, že musíš tam, kam patříš. To je jasný ne?!!!
      Ještě, že s emu to nestalo třeba v brně. To by to měl tam kam patří ještě dál...

      Neprůstřelná logika :-D

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Tak já tedy pevně doufám, že se někdo takový nenajde, aby prohlašoval, že třeba brusle (nebo kola, koloběžky, tříkolky, šlapadla či jiné „nemotorovky“ ) nejsou plnohodnotný dopravní prostředek...
    Předhodit toto popsané téma nějakému politikovi, tak se toho třeba chytne, vyvolá problém (který není) a následně jej bude "jako" řešit pro dobro „občanů“ nějakým zákazem...

    Vždyť to přeci není o zákazech, ale o ohleduplnosti lidí!
    Nezáleží jestli mají kola, motory, brzdy, houkačky, doprovodná vozidla či co všechno.
    Věřím, že třeba v okolí velikých měst jsou místa, která jsou přeplněná všemi možnými účastníky a navíc i větším procentem těch anonymně bezohledných.
    Proč by ale nabízeným řešením problému několika bezohledných jedinců měli trpět všichni ostatní ? Plošně. I tam, kde problém není ?
    Na bruslích jezdím do práce tak třikrát týdně (jinak na kole). Brusle používám hlavně jako dopravní prostředek (do práce, z práce) a málo ještě občas „volně“ s dětmi. Jezdím členitým terénem a (relativně) rychle. Když tu a tam potkám malé dítě, psa, babičku, někoho nejistého na bruslích nebo na kole, tak přirozeně zpomalím a čekám problém. Většinou nepřijde a s pozdravem se zase rozjedu dál. Problém jsem nikdy neměl. Možná slovní s jednou řidičkou, která mě na cestě, po které přejede jedno auto za 2-3 hodiny, začala buzerovat, že bruslaři mají podle pravidel jezdit vlevo…
    Bylo by smutné, kdyby nějaký politik prosadil zákaz bruslení na cestách jen proto, že někde je pár bezohledných bruslařů a pár bezohledných cyklistů, kteří všichni jezdí jen pro zábavu a v duchu doby si myslí, že jim patří celý svět…

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: jouda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      To ježdění vlavo mi připadne jako pěkná kravina. Minulý týden jsem se s jedním hůlkobruslařem málem srazil, když proti mě vyjel ze zatáčky v protisměru. Na to aby se považovali za pěší mi připadne, že jedou moc rychle a zabírají moc místa.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2009
      Autor: Lazarus
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Ono je blbé, že bruslaři jsou takové mezi, sami nevědí kam patří: Rozprávějí vedle sebe jako by šli chodci, ale jedou a někdy fofrem, kosíce okolí holemi. Proto se asi tak pletou...:-)
      Kolař je jednoznačně účastník s. p. a povětšině ví kde je pravá strana, popřípadě i co je přednost zprava atd.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Fran)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    V první řadě držím palce, aby se zranění co nejrychleji, co nejbezbolestněji a bez následků zhojilo.

    K případu samotnému: Právě z těchto (a mnoha dalších) důvodů cyklostezky a podobná zařízení prakticky ignoruju, i když tím často porušuju dopravní předpisy. Vjíždím na ně jen v momentech, kdy se jedu jen tak pomaloučku projet (většinou nejedu sám), kdy se nepotřebuju někam dostat, kdy mě netlačí čas a tedy nemusím jet rychle. Mně by se tudíž nemohlo stát, že bych se řítil vstříc zábradlí rychlostí 30-35 km/h, protože takovou rychlostí po stezce nejedu ani když je přede mnou absolutně volno.

    Na druhou stranu je pravda, že alternativou k této trase by byla jen jízda přes kopec po silnici z Komořan na Zbraslav nebo dost komplikovaný pohyb po druhém břehu Vltavy. V případě dopravního přesunu na kole po stezce je prostě nutné vzít si časovou rezervu a stezku projíždět zhruba polovičním tempem. Ani tak není riziko podobných situací nulové, ale rozhodně podstatně nižší a s méně dramatickými následky.

    Bruslaře bych z cyklostezek nevyháněl. Budování speciálních pruhů ještě pro ně považuju za nereálné. Jako řešení vidím zrušení povinnosti cyklisty použít stezku, je-li v daném směru zřízena. Pak by pohyb cyklistů po cyklostezce byl jen JEJICH rozhodnutím se všemi důsledky včetně (spolu)odpovědnosti za případné kolize způsobené nebo ovlivněné jejich vyšší rychlostí. Od věci by také nebylo omezení rychlosti na cyklostezkách - alespoň v některých úsecích.

    Ještě jednou přeju brzké uzdravení.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2009
    Autor: Medvěd
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Souchlast. Bruslaře považuji za svrab cyklostezek !!!

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Je to takovej řetězec, nás zase za svrab silnic považujou motoristi.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2009
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        mě dokonce jedna dáma s kočárem řekla v rámci diskuse " že cyklisti jsou stejný vrazi jako motorkáři a proč nejezdím na silnici " ... stalo se loni na 800 metrové cyklostezce Klánovice - Počernice po té co jsem slušně požádal dvě paní s kočárem bruslící vedle sebe, že bych jako rád projel... dokonce jsem ani nezvonil abych jim nevzbudil děti......

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Lidé jsou různé, jak říkala dr. Balášová z televize, ale nejhorší jsou chudé a blbé. Chudé furt něco chtěj a blbé se furt na něco ptaj.;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          To je ale chyba že nezvoníš. Já po velmi trpkých zkušenostech z netolerantními bruslaři a chodci objednal na DX toto:

          http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23681

          Mně totiž naopak nadávají že málo zvoním! A nejvíc ti kteří mají v uších sluchátka. To už ale není na smysluplnou diskuzi ale rovnou na psychiatra :-(((

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Někdo tady už jindy psal, že za dostal vynadáno od chodce i za zvonek ;-) Tak si vyber...

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Uff ... Pokud mu chodec vynadal za zvonek na cyklostezce, měl by si dát sám pár facek za to že si to nechal líbit:-(

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2009
              Autor: Petrun
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                To jsem byl já. Chodci měli pocit, že si zvoněním vynucuju uvolnění cesty a pokládali to za aroganci. Vysvětlování bylo marné. Asi mám arogantní zvonek... ;-)))

                Pár facek si dám dle rozkazu. :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2009
                Autor: k.vl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  To máš z toho, že jsi jel pomalu. Kdybys jel přes 30km/h, tak takový kecy vůbec neuslyšíš:D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2009
                  Autor: Lazarus
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    Spravne, ritit se co to da a v dostatecne vzdalenosti spustit ten jecak a nebrzdit. Oni uhnou. Pred tatrovkou by taky uhnuli :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2009
                    Autor: jirka77
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      Mělo by to troubit stejně jak Tatra! A běda jí jestli ne, to by šla z domu :-)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2009
                      Autor: Petrun
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  :-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2009
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            hele to odletí, až to zapneš ne? :o))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              To doufám :-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2009
              Autor: Petrun
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        A v podstatě mají pravdu. Stejně jako cyklisté mají pravdu ohledně bruslařů.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Náklaďáky vs. osobáky, kamiony a autobusy vs. ostatní, a všichni tihle vs. motorkáři. Kombinací je neúrekom.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Všichni verus Policie ČR :-)))))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: újezďák
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    hrůzný příběh
    já je v podstatě ignoruji když jedu na silničce a používám je jen na treku ... protože v řadě případů se nýhle mění v brutální polňačku ( např za Zelenčí)
    Navíc mě vždy nejvíc dojme když nějaký auto přibrzdí a brunátný pán v kloboučku řve okýnkem " nevidíš cyklostezku debile" ...
    To je poměrne častý jev na úseku mezi Toušní a Čelákovicemi, kde je úžasných cca 500m cyklostezky ( ještě přerušené asi 50 metry jízdy po silnici - asi nevyjasněný majetkový problém nebo co :)

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    mas recht, ze sou to kravy, ktery se neumi podivat dozadu, uz sem takhle jedny malem odoperoval ledviny rohem, ale fakt je, ze muzes si za to sam. o tom, ze tam tech krav, a pro zeny dodavam, i mraky volu, je mraky, to snad kazdymu musi bejt jasny, hned jak to vidi. je tam treba jezdit holt fakt pomalu a opatrne, kdyz uz musis. taky preferuju srazku do bruslare (1x) nez nebezpecny manevr mimo stezku (take 1x). nema se cenu rozcilovat, ted uz se to segregovat neda, a vo tom, ze na takovouhle uzkou cyklostezku by se kravy a volove nemeli vubec poustet, vo tom zadna. ber to jako mistni specifikum na vypadovce z prahy, po jizni spojce taky nejezdis 150+ jako na dalnici, ze ne, rekni ze ne...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: mdk
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Moc se mi nechtelo psat, ze bych asi taky zavrel oci, jecel a s zabrzdenym kolem jel rovnou na (do) bruslare/ky, nez do zabradli, ale kdyz nejsem sam, tak se k tomu taky priznam.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2009
      Autor: jirka77
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        hahaha. zadny jeceni, potichu prevalcovat! :)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: mdk
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Jen pro zpestření. Před chvílí jsem jel a na úzké silničce za zatáčkou mezi domky spal na poledním slunku šedočerný pes. Ještě že jsem jel dost pomalu, měl dokonalé silniční maskování, viděl jsem ho až když jsem byl skoro u něj. Když jsem před ním zabrzdil, vstal, líně poodešel, jen se na mě ohlédl a z jeho očí bylo možno vyčíst otázku: "kam se cpeš v tak pěkné chvíli?"

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: petrp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      a to si vem když to není pes ale zahraniční turista, který se rozhodl, že na Příkopech si pěkně posvačí v sedě na dlažbě..... a že tam ty dlažky kloužou, ten se tvářil, když jsem z rychlosti 15-20 gumoval směrem k němu do 0.....

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2009
      Autor: újezďák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Chapu ze to nepotesi a preju brzke uzdraveni, ale presne takhle argumentuji na jinych diskusich proti cyklistum na silnicich...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: MYZA
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Ne, bruslari nejsou zlo, zlo jsou dementi, blbci, nabobove a podobne peroxidove konzumni kravy obecne. Bud rad, ze jsi byl s tupymi blondynami konfrontovan "jen" takhle a ne kdyz jela v svem yarisu na nakup. Kazdy se asi nekdy musime srazit s blbcem a ty sis to vybral ted. A hled se rychle uzdravit!

    [ Zpět ]
    Datum: 23.09.2009
    Autor: jirka77
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Mily Jirko, dle tve reakce jiste spravne usuzuji, ze jsi nejchytrejsi, nejkrasnejsi a vubec nejlepsi ze vsech, na vsechno mas ten nejspravnejsi nazor a tolerance je ti jiste vlastni..... Tedy za predpokladu, ze vis co to slovo znamena.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (PetraSP)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Můžu hádat barvu tvých vlasů, Petro? Že se tě Jirka tak dotknul...
        ;-)))))))))

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Ano jiste, jsem blba peroxidova blondyna co jezdi yarisem, a proto jsem si dovolila formou nadsazky vyjadrit svuj nazor na jiste kvalitni diskuzni prispevek, hruuza hruzouci... ;-) A ano, potrefena husa zaroven, abychom nezapomneli na nazor dalsiho kolegy.
          Srazka muze byt nekdy opravdu bolestna, ze?

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: Neregistrovaný uživatel (PetraSP)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Kurnik, nevidíš smajly? Příště začni rovnou střílet... :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: k.vl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Ne, ja jsem totiz smajloslepa ci co ;-) Sakrys!

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2009
              Autor: Neregistrovaný uživatel (PetraSP)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                A když už jsme u těch blondýn, předpokládám že jsi štíhlá a prsatá blondýna. A pokud ano, tak tento víkend se na Rozkoši koná rozkošný sraz úžasných, mladých a krásných lidí z Nakole :)))

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2009
                Autor: Kominík
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  Chapu to spravne, ze je vstup pouze pro prsate a stihle blondyny? Neni to ponekud diskriminacni...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2009
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (PetraSP)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    to v žádném případě, Kominík s ejen snaží poněkud zvýšit procento štíhlých prsatých blondýn na srazu, což je činnost zajisté velmi chválihodná! ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2009
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    Na srazu budou jenom štíhlé a prsaté blondýny. Takže sorry, ale budeš jen jedna z mnoha :)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2009
                    Autor: Kominík
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      ty jo to se mělo říct hned! To bych si účast nerozmýšlel ani na moment! :o)
                      I když je mi tedy trošku líto, že některé kamarádky nepojedou :o(((

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2009
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                             

                        No i tak stále věřím, že materiálu tam snad bude dostatečné množství... ;-))

                        Já teda před blondýnama preferuji zrzky. Takže bude-li prsatá zrzka (plus řádné mrd.chňapky k tomu:-))))), tak jsem ochoten blondýny přepustit. Nakonec, jsem jen člověk a mám jen jednoho... toho.. oného... nosa.

                        Jen tedy doufám, že to opravdu, ale opravdu nikdo nepochopí jako nesrandu; a to včetně jednoho jistého a hlavně nejmenovaného... ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.09.2009
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                             

                        Proč by ti to bylo líto? Štíhlá prsatá blndýna nejsi, takže tam taky nebudeš, ne? ;-)))
                        A nebudou se tam ty blondýny samy nudit?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.09.2009
                        Autor: k.vl
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                               

                          nooo štíhlá ne, blonďatá už taky ne, ale když jsem měl o čtyřicet kilo víc, tak už jsem měl aspoň dvojky :o))

                          takže máš vlastně pravdu... Že bych se podíval jak odsud (Hradec Králové) jedou vlaky zpátky a nečekal na ten do Dvora?
                          Rozmyslím si to :o)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 24.09.2009
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Že by se ozvala potrefená husa ?

        Taky si nemyslím, že je to o bruslařích, cyklistech, chodcích, motorkářích, řidičích nebo dokonce o cikánech.
        Vždycky je to o konkrétním hovádku nebo vyčůránkovi, co z jakýhokoliv důvodu nejedná v souladu s předpisama, morálkou, zvyklostma ...

        Jsem chodec, bruslař, inlajnysta, (leho)cyklista, řidič.
        Ale vždycky se snažím chovat tak, abych minimálně neohrožoval ostatní.
        Když se mi to moc nedaří, tak maximálně omezím druhého - ale NEOHOROZÍM !!!

        osobně - když na bruslích neumím, kopec radši sejdu bokem po trávě, než abych riskoval zranění svoje, nebo dokonce někoho jiného ...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: macikm
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Zase na druhou stranu - když na cyklostezce nejsem sám (nebo můžu předpokládat, že tam sám nejsem), tak si to po ní nehasím rychlostí 35 km/hod.

          Né nadarmo se píše ve statistikách "nepřispůsobil svvojí rychlost stavu a povaze vozovky, schopnostem, počasí ....."

          Stejně tak se nemůžu jako Fran vymlouvat na to, že jedu rychle do zatáčky a proto nemůžu ukázat odbočování.

          Lítej/jezdi/běhej/řiď tak rychle, aby ti stačil tvůj andělíček strážníček ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2009
          Autor: macikm
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Jo to je fakt. Ale stejně si kolikrát řikám, jak by to asi dopadlo, kdybych se potkal v protisměru. :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2009
            Autor: barakuda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            To nebylo "do zatáčky" alébrž odbočování doleva pod - skoro v - prudkým kopcem v autoskrumáži. Ne a ne ta řídítka pustit, když pustím, asi nezatočím, no hrůza :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 24.09.2009
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Fran)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Ovsem ze jsem, dekuji za kompliment!

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2009
        Autor: jirka77
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    Někteří bruslaři jsou fakt zlo.Ale, přestože tam jezdím dost často na kole, musím konstatovat, že ještě větší zlo jsou někteří namachrovaní rádobyzávodníci na biku, kterýn nějak nedochází, že cesta je místy úzká a je hlavně pro všechny, tedy i pro bruslaře, kteří to moc neumí , nebo malý děti. A podle toho by se měli chovat.
    Nejednou mě takové hovado předjíždělo takovým způobem, že chudáci jedoucí naproti na bruslích nestačili uskakovat.Silně mi to připomíná kretény, předjíždějící přes plnou čáru někde na Strakonický za plnýho provozu.
    Přece nepojedu pomalu a s ohledem na ostatní, když mám drahý auto potažmo kolo a barevnej dres.

    [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (nebiker)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Ono je to ale docela dvousečné. Když na takovéto smíšené cyklo-bruslo-pěšo stezce pojedeš na kole jak připrosranej, tak zas nepočítej, že Ti pak někdo bude uhýbat... To se na Tebe každý vykašle, hlavně Ti, kteří tam jezdí jak se jim zachce a neberou ohled na ostatní... Člověk by si měl trochu zjednat respekt. Samozřejmě ale ne za cenu, že někoho budu svojí bezhlavou jízdou ohrožovat, to zas ne... Všeho s rozumem...

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Jasně někdy je potřeba dát bruslařům najevo, že nemůžou jet tři vedle sebe, nebo všelijak kličkovat na všechny strany, ale hlavně musim začít u sebe. Stejně jako v autě musim jet přiměřeně rychle a bezpečně předjíždět, platí to i tady. Taky jsem ješitnej a udělá mi dobře, když někoho předjedu, ale tam kde to jde a kde nikoho nesmetu z cesty.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: Neregistrovaný uživatel (nebiker)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Přesně tak, pro dobrotu na žebrotu a to do slova a do písmene! Už 2 dny jezdím pomalu s průměrem 12 km/h kvůli nějakému zánětu v obou Achilovkách (o výkendu jsem chrtil 101,5 Km v terénu s průměrem 23 km/h a teď vůbec nemohu chodit, tak že kolo je jediný možný způsob přepravy z bodu A do bodu B který zvládnu, pokud nepočítám potupné vezení se v plechových monstrech). Při pomalé jízdě a ohleduplném využití zvonku jsem si už vyslechl na Brněnských cyklostezkách poznámky o tom že lidi nemají kde chodit kvůli zkurveným cyklistům, že mám jezdit po silnici, že stezky jsou pro maminky s kočárky, důchodce, atd... To je pro mně opravdu hodně silné kafe. Pokud na mně někdo takto spustí začínám vidět rudě a nikdo nemůže ode mně čekat že se budu potichu přikyvovat, usmívat se a nastavím druhou tvář.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Já už kvůli podobným kecům měl párkrát sto chutí dotyčného chytit pod krkem a dovléct ho až ke značce, která vyznačuje tu dotyčnou komunikaci, a omlátit mu hlavu o to kolo co je tam nakreslené :-) Ale oni by si to zase vyložili tak že je to asi zákaz vjezdu cyklistům... :-))) Protože oni přeci předpisy znát nemusí, když chodí jenom pěšky, že...? Grrr.

          [ Zpět ]
          Datum: 29.09.2009
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Já jsem zvolil pouze verbální výměnu názorů. Pravda trochu brutálnější aby pochopili že nejsme fackovací panáci co jen drží hubu. Myslím že už nikoho z nich nenapadne otevírat si hubu na cyklisty ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 29.09.2009
            Autor: Petrun
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Jeden malý příklad lidského chování na dvou nedalekých společných dělených stezkách pro chodce a cyklisty v jednom městě.
            V Trutnově jsou dvě stezky pro cyklisty a chodce dělené čarou, vpravo pro cyklisty a vlevo pro chbodce, na obou jspou po cca 50 m nápisy pro uživatele.
            A co je nepochopitelné, tak na jedné stezce se to velmi přísně dodržuje a žádného chodce ani nenapadne vstoupit na dráhu cyklisty a obráceně a na druhé stezce chodí lidí jako stádo a je jim jedno kudy a na upozornění jsou někteří schopni cyklistu linčovat. Jde tohle vůlbec pochopit ? Mě tohle hlava nebere.

            [ Zpět ]
            Datum: 29.09.2009
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Ja sebekriticky musim priznat, ze na takovych tech delenych chodnikach jdu proste po kraji a az mnohdy pozdeji si vsimnu, ze jdu v te cyklocasti. Ono jich je prilis malo na to, aby si lide zvykli. Zase jak jedu po nejakem na kole a je plny lidi, neprudim je a objedu po trave. Da se to pouzit i misty na modranske.

              [ Zpět ]
              Datum: 29.09.2009
              Autor: jirka77
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                Ale nechápu proč na jedné stezce to může bezproblémově fungovat a všichni pečlivě dodržují pravidla a o půl km vedle to naprosto nefunguje.

                [ Zpět ]
                Datum: 29.09.2009
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  Asi nějaké podzemní proudy, sluneční erupce nebo jiné anomálie... Taky to nechápu...

                  Člověk potká za den "tunu" cyklistů i turistů, žádný problém. A jiný den potká na tom stejném místě mraky "idiotů"...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 29.09.2009
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

         

    radiusy??no ty vole demente jezdit po týdle cestě pro inlajny třicítkou,takový hovádka prímo nesnáším! ty holky museli čumět jaký hovado se na ně řítí :-( di do prdele!!! seš dobrej debil běž závodit někam do prdele a dobře že sis tam tu tlamu rozbyl!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Rollas)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Cesta pro inlajny? Hoď sem nějakej odkaz, jakou dopravní značkou je taková cesta značená, buď tak hodnej...

      (A zatímco ho budeš hledat, máš dost času na to, aby ses naučil psát česky ;-))

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: k.vl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Zřejmě tím chtěl říct, že se tam slejzaj bruslaři z celý Prahy.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: barakuda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          slejzaj, protože to je jedno z mála míst, kde s ebruslit dá. Na Letný se radní velmi úspěšně snažili to bruslařům a kočárků co nejvíc znepříjemnit, Stromovka je rozkopaná, Ladronka malá, přecpaná a nudná....

          [ Zpět ]
          Datum: 29.09.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            Troja- Holešovice se dá jezdit taky. A když se svezeš do Úholiček vlakem je tam cca 5km podle vody. A vůbec nějak nechápu proč se lidi s bruslema bojí jet po normální silnici. To mi přijde mnohem lepší než se mrcasit někde na cyklostezce.

            [ Zpět ]
            Datum: 29.09.2009
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              hele já s nima po silnici u nác po vsích a mezi vesnicema jezdil, ale auta jsou na bruslích mnohem větší problém než na kole (jsi širší, když zabíráš)
              Mě osobně Modřanská cyklostezka nudí na bruslích i na kole a dám jí tak jednou dvakrtá za rok. Ale někde s eto naučit musíš a když ti ideální místa znepříjemňujou....
              Já du zku...ou dlažbu na letný vždyck ynějak dám a je to pro mě pořád nejlepší místo na bruslení, protože se tam dá blbnout. Jinde nejsou tak dlouhý schody ani tolk různejch překážek azídek na skákání atd. a to vyměnili lavičky za takový, že se po nich moc skákat nedá....

              [ Zpět ]
              Datum: 29.09.2009
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                no, snad to přečteš i s těma překlepama :o(

                [ Zpět ]
                Datum: 29.09.2009
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                To si člověk musí vybrat oblast/dobu kde jezdí málo aut. Není přece problém na chvíli svěsit nohy (nevím jak se tomu říká na bruslích) a minout se s autem. Na běžkách je to nemlich stejný, když jede někdo v protisměru... Blbý to je na silnicích, kde jede jedno auto za druhým. Jo a pochopitelně si člověk musí pořídit větší a měkkčí kolečka.

                [ Zpět ]
                Datum: 29.09.2009
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  na chvíli ne, ale když se škrábešč do kopce a dělat to každejch pár metrů je opruz...
                  Ale přesto mám cesty zkrz prahu rád. Byť tedy tpo je čím dál horší. Opravujou s echodníky a asfalt s emění za kostky čím dál víc eulic, které byli normálně průjezdné bez problémů jsou teď nepříjemné a nezbývá než z chodníku vypadnout na silnici mezi nekonečný proud aut nebo tramvajový pás, když tam ještě nezasadili trávu...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 29.09.2009
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    No dyť taky píšu že je potřeba vybírat časy a místa kde nejezdí moc aut...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 29.09.2009
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      když se někam potřebuješ dostat v nějakou dobu, blbě se vybírají časy :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 29.09.2009
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                             

                        když vím kam jedu a kdy tam jedu, vyberu vhodný dopravní prostředek. A když vím, že brusle nejsou vhodné, vyberu jiný. Třeba kolo :) Mám pocit, že skoro nikdo v Praze nemá brusle jako dopravní prostředek. Někdy se k tomu chystám, ale všechny cesty mi vedou přes Letnou a jet ten kopec nahoru a dolů se mi ani trochu nechce.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 29.09.2009
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                               

                          tak to dej nahoru po schodech, to vyběhneš za chvilinku a dolů to dej pře Stromovku, tam je to bez aut a ůžasnej sjezd! Akorát tedy ty koleje na konci nejsou pro začátečníky nic moc, ale jestli na bruslích umíš, tak je prostě přejedeš....

                          Jo a díky tomu mi vyjde skoro vždyck, že brusle nepoužít...

                          Dávám je vlastně jen když jedu do Prahy po výstavách nebo potřebuju oběhat víc krámů. Je to rychlejší a jednodušší než na kole. No a nebo když s emi prostě chce se projet. Nasadím sluchátka a dám Prahu napříč. Hezký je to z Letná do Strašnic nebo třeba ze Zličína na Smíchov a končit třeba na Hradě atd. atd.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 29.09.2009
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                 

                            Problém mám s opačným směrem. Sjíždění Stalina je skill, který zvládám jen na kole :) Těma bočníma cestičkama se bojím, kombinace jejich prudkosti a šířky je pro mě nadlimitní. A motat se Chotkovou se mi 2x nechce. A nějaký nedůstojný způsob klesání mi je cizí.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 29.09.2009
                            Autor: Hrabosh
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                   

                              chotková jde dát, ale je to tedy adrenalin ajko prase....

                              Dát celý ty schody dolů na bruslích jsem si vždycky říkal že zkusím, ale nikd yjsem to nedal. Hlavně kvůli tomu zábradlí na konci. Co dojet na hrad a dát to dolů po zámeckých schodech? Já ale jezdím dolů většinou Kostelní....

                              [ Zpět ]
                              Datum: 29.09.2009
                              Autor: Jurimír
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                   

              Na bruslích nejezdim, ale jezdit po silnici mi přijde jako kravina. Řekl bych, že pro mnohé je smyslem bruslení vypnout, vyčistit si hlavu, pokecat, protáhnout se, někde sednout po cestě na pivko a ne jezdit po, pro brusle, nekvalitním asfaltu, čuchat auta a čekat, kdy tě nějaký sejme.

              [ Zpět ]
              Datum: 29.09.2009
              Autor: barakuda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                     

                Jak vystřížený z jedný ZOO :)

                Na kole nejezdim, ale jezdit po silnici mi přijde jako kravina. Řekl bych, že pro mnohé je smyslem ježdění na kole vypnout, vyčistit si hlavu, pokecat, protáhnout se, někde sednout po cestě na pivko a ne jezdit po, pro cyklisty, nevhodném asfaltu, čuchat auta a čekat, kdy tě nějaký sejme.

                [ Zpět ]
                Datum: 29.09.2009
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                       

                  Přesně, a proto se silnicím vyhejbám jak to jen jde.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 29.09.2009
                  Autor: barakuda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                         

                    ty jo, ale spousta lidí má kolo jako dopravní prostředek. Já ho mám na obojí. A brusle ale taky!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 29.09.2009
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                           

                      To je pravda, ale třeba konkrétně v Praze, když už řešíme tu Modřanskou cyklostezku, má drživá většina lidí jak kolo, tak brusle, pouze jako hobby náčiní.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 29.09.2009
                      Autor: barakuda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                             

                        netuším.... Neznám a ani jsem nedělal žádný výzkum. Kdysi jsem znal v podstatě všechny bruslaře na Letný, ale dneska fakt nevím. A cyklistů znám v praze hodně a je to mezi mýma známýma tak půl na půl

                        [ Zpět ]
                        Datum: 29.09.2009
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                               

                          Já výzkum samozřejmě taky nedělal.:-) Ale v podstatě znám jen jednoho člověka, který jezdí do práce na kole, všichni ostatní to mají jen jako koníček. Ty to máš 50/50 řekl bych asi kvůli tomu, že znáš hodně cyklistů, z tohoto serveru. Jinak stačí se podívat na poměr kol po Praze o víkendu vs. v pracovní dny. A kdo by jezdil do práce na bruslích, to neznám nikoho.:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 29.09.2009
                          Autor: barakuda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                 

                            já kdysi jezdil... A mít to do práce bez aut jezdím i dneska. J eto lepší trénink pro tělo než kolo. Posílíš víc svalů atd...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 29.09.2009
                            Autor: Jurimír
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                   

                              Kdybych k tomu měl podmínky - místo na kolo v práci, možnost převléknutí atd., jezdil bych alespoň na tom kole. Mám to sice kousek, ale odpoledne bych ušetřil min. hodinu, než dojedu domu a jdu teprve na kolo.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 29.09.2009
                              Autor: barakuda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                     

                                převlíkám se n azáchodě... :o)
                                Nedokážu si představit, že máte tak malé prostory, že se tam nevejde kolo??

                                [ Zpět ]
                                Datum: 29.09.2009
                                Autor: Jurimír
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                       

                                  Bohužel s těma prostorama je to tak. Pustili jsme kvůli finančím úsporám několik místností, takže teď je každý metr čtvereční využit. Ať už by bylo kolo kdekoliv, vždy by někomu překáželo. Fakt je, že na záchodě bych se taky mohl převlíknout, ale dopravovat do práce neustále čisté a vyžehlené košile by bylo trochu problematický. Taky s hygienou by to nebylo úplně ono, přijet ráno spocený a řešit umývání na záchodě není úplně ono.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 29.09.2009
                                  Autor: barakuda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    ráno jezdím tak, abych spocený nebyl. Košile moc nenosím a tričko se mi na nosič vejde. Neznám tvou konkrétní situaci s prostorama, al eskoro vždycky to nějak jde, ale nemusí to být uplně ideální a už vůbe cne dobrý řešení. Těžko říct. Já to měl jako jedno z kritérií pro výber zaměstnání. Jiný vypadlo, byť bylo v jiných ohledech lepší právě proto, že by bylo problematický jezdit tam na kole...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 29.09.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    Košile můžeš dovézt jednou týdně MHD. Jediný co se musíš naučit je nedrtit to. (V mém případě) tep 130 a rychlost 15-18km/h. Sice si musím na cestu vyhradit více času, ale nevadí mi to, protože ta cesta je pořád dost rychlá na to aby se mi to vyplatilo. Zejména s přihlédnutím k nečasovým bonusům jízdy na kole.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 29.09.2009
                                    Autor: Hrabosh
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    To je jasný, že by to všechno šlo nějak udělat. Teda kromě toho uskladnění kola v současný době. Na to, co by na to řekl šéf raději ani nemyslím. :-)
                                    Každopádně těch překážek už je tam tolik, že je to v tuhle chvíli unreal.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 29.09.2009
                                    Autor: barakuda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    no tak dej výpověď a jezdi na kole, ale jinam... ;o)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 30.09.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    No vidíš, tak snadný řešení mě vůbec ani nenapadlo, dík. :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 30.09.2009
                                    Autor: barakuda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                                         

                                    prosím. Vždycky je to o prioritách...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 30.09.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

                 

            To je fakt. Někde jezdit musej, takže by se s tím cyklisté spíš měli smířit než pořád nadávat. Osobně nemám problém s nima vyjít. Po modřanský stezce jezdim celkem často a je prostě nutný počítat s tím, že bruslaři někdy dělaj nepředvídatelný pohyby, jedou dva vedle sebe a podle toho prostě přizpůsobit jízdu. Myslet si, že tam budou všichni dodržovat zásady jako jezdit za sebou, nevybočovat ze směru, ohlížet se zpět a podobně je dost naivní představa.

            [ Zpět ]
            Datum: 29.09.2009
            Autor: barakuda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Kdopak se nám to tady tak kulturně projevil ?
      Můžeš nám ty chytrolíne prozradit jak má člověk poznat, že to je specielní stezka pro inlainy ?

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      Pokud vím, tak tahle trasa je "stezka pro chodce a cyklisty"... Zajeď se tam někdy podívat na značky, tatare... A taky se nauč česky, když už chceš někoho poučovat...

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      V ČR neexistuje ani jedna cesta pro inlajny!

      Nejbližší stezka pro inlajny je poblíž Jüteborgu v Německu!

      Používej mozek než sedneš ke klávesnici:-(

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: Petrun
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Sice nevím, co přesně by si inlajnisti představovali, ale všiml jsem si že na Kladně mají ve sportovním areálu tři cesty vedle sebe: chodci, cyklisté, inlajnisti, každá cesta má jiný povrch. To je tedy blíž než v Jueteborgu.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          Sportovní areál sice není veřejná komunikace. Je ale dobře že alespoň někdo u nás s tím začal.

          [ Zpět ]
          Datum: 29.09.2009
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      OMFG :D Cesta pro inlajny :D WTF A proto se to platilo z peněz na výstavbu cyklostezek :D :D A město to prezentovalo jako novou cyklostezku ROTFL FOAD

      http://doprava.praha-mesto.cz/...

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Podle značení je to cyklostezka se smíšeným provozem kde nemají inlajni žádnou přednost před ostatními účastníky provozu a přes to nejede vlak!

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

               

          zpráva je z května 2007, třeba tam od té doby změnili dopravní režim :) Už jsem tam delší dobu nejel :)

          [ Zpět ]
          Datum: 29.09.2009
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

           

      BTW: ty holky nemohly čumět, protože cyklista se k ním blížil zezadu :D

      [ Zpět ]
      Datum: 29.09.2009
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: BRUSLAŘI JSOU ZLO !!!

             

        Prave ze k te znenadani otocivsi se huse ne.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.09.2009
        Autor: jirka77
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

370 cyklistů (13 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024