EKOLOGIE
Heh tuhle mne vytočili při přepisu auta, prey že mám zaplatit 10kkč za svůj "šrot". Auto najezdilo 12000km a má katalizátor, jen prey nespadá do kategorie "euro". Kdosi tu s námi manipuluje a podporuje pouze konzum v rámci kupte si nový auto, méně žere a je "ekologické". No můj mazlík také žral pouze 5litrů, tak v čem jsou ta lepší auta lepší a ekologičtější ? Z mého mazlíka udělali bezcenné auto. Mám synovi mé sestry už zakoupit nový vůz "radí" na policejním úřadě paní..
To jsme ještě přežili, ale dnes ráno už jsem na infarkt. Podělala se pračka a jako již potřetí, rozuměj máme pračku čtvrtý rok a potřetí stejná závada - buben. Uhnily koncovky co drží ložiska, prey je to z blbý slitiny. OK, to se dá pochopit a když je pračka v tkzv. záruce tak to jen vymění. Jenže to nesmíte slyšet telefonán servisáka s operátorkou. Cituji: Jano jsou ještě na skladě ty hovadský bubny co po roce uhnívaj? Ne jsou tu jen ty nový co už neuhnívaj, říká Jana operátorka. A tak tam budeš muset už dát ten lepší, hele kdy jim končí ta prodloužená záruka? Za měsíc.., hmm tak jim udělám novou pračku co nesplňuje euro ** normu. Asi je už nepřemluvím aby si u nás koupili novou s euro ** certitifkací, to by to čert spral.., no nemoh se ten buben posrat až za měsíc?
Další konzum, prostě pračku odepsat díky stejné závadě a místo lepšího bubnu nutit zákazníka zakoupit novou s nějakou novou euro čímsi. Nebudu se dále rozepisovat, obrázek si uděláte sami a snadno pochopíte co nám vstup do Evropy přináší a koho postihne. Musím do práce stihnout školení na nové euro předpisy a nákup nových mašin co splňují jejich limity. je tu holt ta spásná EURO EKOLOGIE.
K+K
tož karle vítaj v realitě ;-))
Zlobí mi auto. Chvíli to jede, chvíli ne. Není na něj spolehnutí. Samá elektronika, občas si ze mě dělá legraci. Pak mi přestane fungovat spojka. Předtím drhla řadící páka. Brzdy. Ve značkovém servisu se ptám, zda-li by nešlo některé opravy dělat preventivně - přece musí vědět, které součástky nejčastěji odcházejí a zhruba po kolika kilometech. Nejde to - každé auto je prý jiné.
Říkám jim - vždyť já jezdím tak málo, auto mám spíš jako pojistku pro nenadálé události. To auto snad stráví víc času v servisu, než při jízdě.
Odpověď zkušeného servismana zní - pro auto (bez vyjímky - v tom jsou všechna auta stejná!) je nejlepší, když jezdí co nejvíce. Nejméně závad se vyskytuje u aut, které jsou celé dny v provozu. Takže mám na vybranou - jen tak zbůhdarma jezdit a platit za pohonné hmoty, nebo ty samé peníze zaplatit za opravy součástek, které se pokazí, protože auto stojí v garáži.
S pračkou se obrať na Českou obchodní inspekci - ti mohou i něco udělat, my ne. Auťáku se zbav, já ho nemám a nechybí mi. Esli si ho koupíš, podporuješ "konzum" aji ty, to tu ale nebreč!
Muhehe,na katalizator ti sere pes,porid si novy auto s katal Y zatorem a budes cumet jak zere jen 4l a ne pet!!! :-DDDDD