reklama

Kamery pro lehokolová videa.

Zajímalo by mne . a asi nejen mne - jaké kamery používáte pro natáčení videa z jízdy na lehokole (kole). Taky bych si chtěl něco natočit, ale prozatím nemám čím a váhám, co si případně pořídit. Zda klasickou kameru (ta se asi musí držet v ruce) nebo něco na helmu (třeba tohle http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28840). Abych pravdu řekl, tak filmování jako takové (třeba záběry z dovolené apod.) mne až tak nezajímají (fotím si svoje krajinky), takže jsem uvažoval spíše o něčem jednoúčelovém na helmu.
Tož povídejte.

[ Zpět ]
Datum: 23.08.2009
Autor: Jihra
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Já žádnou extra kameru nemám a svá videa z leha točím digitálním kompaktem od Nikonu. Velkou nevýhodou je, že ho musím držet v ruce a tudíž mám k řízení jen jednu ruku, což je u mě stále ještě občas... ehm... o hubu :o) O upevnění na hlavu jsem již uvažoval, nicméně zatím nerealizoval.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2009
    Autor: RadekB
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    http://www.aaron.cz/produkty/olympus-sp-550...

    já mám tohle :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      a myslím, že to dělá slušná videa:
      http://www.youtube.com/watch?v=7iENqp-wDuc

      [ Zpět ]
      Datum: 23.08.2009
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        To Jurimír:
        Právě tohle tvé video mne přivedlo k tomuto tématu. Más sice kompakt, ale video z něj je k ničemu. A navíc držet jej v ruce není to pravé ořechové. Ty to točíš z ruky nebo máš ten foťák někde připevněný?

        [ Zpět ]
        Datum: 24.08.2009
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          z ruky. Bál bych se ho někam upevnit, že by se s ním mohlo něco stát....

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Naposled se to tady řešilo třeba v únoru ;-)

    Např. http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=8106

    [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    No já chci přidělat malý stativ na řidítka, a točit na malý foťáček. Co jsem viděl videa z těch kamer na helmu, tak kvalitou obrazu za moc nestála, z obyčejného kompaktu dostaneš daleko lepší video.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2009
    Autor: Suchoj
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Ministativ na řidítkia jsem si udělal viz foto a na videu , které jsem s tím točil je i vidět, když jsem část točil z ruky, je to kolem třetí minuty. Jen pozor na foťáček. Koupil jsem si kvůli natáčení Samsung a pořád jsem předělával stativek protože se mi třásl obraz, než jsem zjistil, že se to třese přímo ve foťáku, protože ten plast je tak slaboučký, že to šroub neudřží. Toto video je točené Panasonicem FZ5.

      http://holfi.pohoda.com/11/stativ.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=MWlrmzkfsHg

      [ Zpět ]
      Datum: 23.08.2009
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Stando, co je to za muziku? Hlavně na tom začátku. Chtěl jsem se tě zeptat už dřív, ale pak jsem zapomněl...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.08.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Quincy Jones- Soul Bossa Nova

          [ Zpět ]
          Datum: 23.08.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            díky!!!!!!!!

            [ Zpět ]
            Datum: 23.08.2009
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Tvůj stativ se mi líbí, něco takového mám v úmyslu sestrojit. U těch foťáků je myslím důležité aby měli optickou stabilizaci, měl ji ten samsung?

        [ Zpět ]
        Datum: 23.08.2009
        Autor: Suchoj
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Samsung optickou stabilizaci nemá.

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Stabilizátor obrazu je na kolo nanic. Z doslrchu vím, že foťák se stabilizátorem se při větších otřesech vypne, aby ochránil elektroniku v chodu. Stabilizátor je vhodný na roztřesené ruce, ale ne na drncání kola po Čs. silnicích. J.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.11.2009
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Olkyc ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Krásný sjezdík v závěru, líbí se mi jak ujíždíš těm kámošům na klasikách. :-) Ne že bych byl soutěživý typ, ale vždycky mě potěší když aspoň s kopce jedu rychleji než můj nabušený kámoš na klasice. :-) Jinak pohodová muzika ještě zdůrazňuje tu pohodičku na lehu.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.08.2009
        Autor: Juras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Je to sice dotaz mimo téma, ale knedá mi to, koukám že máš na řidítkách garmina. Taky jsem si ho přidělal na řidítka, a jsem dost zklamán, neb za se mi dispej lekne, a dobře vidím na displej, jen když mám slunce v zádech. Pravda, garmin má více méně svislou polohu, řidítka mám dost vysoka. Dá se to řešit nějakou matnou folií?

        [ Zpět ]
        Datum: 24.08.2009
        Autor: Noch
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Displej se samozdrejmě leskne, ničeho se neleká...

          [ Zpět ]
          Datum: 24.08.2009
          Autor: Noch
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Sice to nebylo na me, ale vozim ho taky a nevim o tom, ze by existovalo nejake reseni... :( To uz by se nekdo pochlubil...

          [ Zpět ]
          Datum: 24.08.2009
          Autor: E-Ryc
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Je fakt že se leskne, ale já to řeším tak, že nemám držák úplně dotažený a vždycky si ho natočím , aby byl čitelný.

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Koupil jsem si ATC2K, tehdy byla ještě pod tři tisíce. Video odkaz sem nedam neb v praci mame tytrubku bloklou, zadej do vyhledávače něco jako recumbent brno.
    Mínusů je několik: kvalita obrazu a jeho třesení hodně závisí na tuhosti montáže a místě na kole kam to dáš, na helmě jsem to do teď neměl. Další mínus je pouze dvougigová karta a hlavně náročné nastavení polohy. Pokud má obraz za něco stát, musí být nasměrování kamery perfektní. Jediný způsob jak ho zajistit je namontovat podle rysek na kameře, projet se po dvorku, dát kartu do čtečky, na PC se podívat jak to dopadlo, doladit sklon a/nebo náklon kamery a jet znovu. Pokud nechceš mít video co je iritujícím způsobem celou dobu nakloněné, musíš tu testovací jízdu udělat s každou kamerou (krom té co držíš v ruce), ale displej přímo na kameře umožňuící vidět video by to značně urychlil. Tahle kamera má jen něco jako displej na mp3 přehrávači - zobrazuje stav paměti, baterie atd.
    Jsou tu ale i výhody, z nichž některé nikdy nebudou mít různé fotoaparáty a videokamery jiných typů: Jede to na dvě tužkové, alkalické i dobíjecí, vydrží hodiny na jedno nabití (mnohem déle než paměť při slušném rozlišení). Je to lehké a snadno se to montuje do všech možných poloh, protože je to na to navržené. Můžeš to mít na boku rámu pod sedlem a havarovat tou kamerou přímo do vrstvičky písku na polňačce a nic se jí nestane - to jsem vyzkoušel. Když jsem se z kola vyhrabal, kamera měla čočku zahrabanou v písku a bylo vidět, že chytla velkou část nárazu, podle polohy kola. A bez poškození.
    Foťákem nebo velkou kamerou asi snadněji natočíš pěkné video z pohodového výletu a podobně. Na akční video kde nechceš riskovat foťák a nebo chceš natáčet i z pohledů blízko silnice a podobně, tam je lepší něco jako tahle minikamera.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.08.2009
    Autor: Jirka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      ATC s displejem už existuje ;-) Jenom ta nehorázná cena tady...

      http://www.kamery-na-helmu.cz/detail/kamery-na...

      [ Zpět ]
      Datum: 24.08.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Ale kapacita jen 4GB na SD kartě, i když to bude asi technologické maximum těch tužkáčů uvnitř.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.08.2009
        Autor: Arnošt905
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          To nebude, existuje i jiná kamera, a ta zvládá až 32GB kartu.
          http://www.tachyoninc.com/XC2010.html
          Mně na ní vadí už docela velké rozměry a hlavně ten humpolácký držák na řídítka. O ceně za ten držák taktně pomlčím...

          [ Zpět ]
          Datum: 24.08.2009
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            myslel jsem, že dříve dojde k vybití než k využití tší kapacity, jinak ta cena je hrubá, to tedy.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.08.2009
            Autor: Arnošt905
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                   

              S těmi lithiovými alkalickými (tady se dají sehnat za 40Kč/ks) píší, že to vydrží až 10 hodin, to by mohlo na celou kartu stačit.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.08.2009
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                     

                Však není žádný problém vozit sebou nabíjecí tužkovky a po vybití je vyměnit (totéž s kartou). A můžeš točit co hrdlo ráčí.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.08.2009
                Autor: Jihra
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    No mne právě zaujala ta kamerka na http://www.dealextreme.com/details.dx/i.0~sku...
    Měl by to být ten typ 2, který zvládne až 32G SD kartu. Rozlišení 640x480 asi nic moc, ale cena je příznivá (nyní cca 1277 Kč, doprava zadarmo). Displej to nemá, což je nevýhoda. Tahám sebou sice foťák na SD karty, takže bych mohl to natočené video při nastavování kamery zkontrolovat ve foťáku, ale 32G SD kartu mi foťák určitě nezvládne.
    Máte někdo představu, jak dlouhé video by mohlo na tu 32G kartu vejít?

    [ Zpět ]
    Datum: 25.08.2009
    Autor: Jihra
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      A hele, koukám, že ta kamerka má nějaký laserový zaměřovač. To by trošku pomohlo ke správnému nastavení, ale aby nebyl obraz nakloněný na bok - tak to asi s tím laserem nenastavím.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        do toho bych vůbec nešel, obraz bude stát za kulový, malý rozlišení, víceméně žádná optika. Schválně si kup web kameru za dve stovky a zkus s tím něco natočit. Výsledek bude velmi podobný, ty střeva se lišit nebudou. Já bych prostě volil nějakej levnější kompakt se stabilizací, ať to trochu vypadá a cena bude podobná

        [ Zpět ]
        Datum: 25.08.2009
        Autor: Billicek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Jak malé rozlišení. 640x480 je standartní rozlišení videa, sice dnešní kamery samozřejmě zvládají rozlišení větší, ale toto rozlišení bohatě stačí s optikou to bude už asi horší. Na jednoduché natáčení to stačit bude a nekup to..... za ty prachy :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Spíš tak nějak pochybuju, že bys v tom foťáku vůbec přečetl video z té kamery... ;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      32GB by mohlo vyjít na 16 hodin plné kvality, pokud si správně pamatuju kolik dá moje kamera se stejným rozlišením na tu 2GB kartu.
      Foťák podle mě tohle video nepřečte.
      Laser pomůže naladit podélný sklon, příčný opravdu asi ne, ale i to je pomoc.
      Výhoda oproti "levnýmu" kompaktu je vysoká odolnost a i kdyby k poškození došlo, ztráta je snesitelnější než kompakt za dva a půl.
      Kvalita obrazu by podle mě mohla odpovídat té mojí kameře, aspoň podle rozlišení to tak vypadá, jen je otázka proč je tahle levnější. Může to být robustnost těla a můžou to být i schopnosti elektroniky uvnitř - jak rychle reaguje na přejezd do stínu, třeba. Ale mohlo by to být srovnatelné s tím mým.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Je to holt nějaký čínský šunt, takže asi i mechanické provedení, vodotěsnost apod, může být pochybná.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.08.2009
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Rozlišení 640x480 u videa může stačit bohatě. Na youtube je to až až.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: Suchoj
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Ja vsechna sva videa tocim z ruky a nektera z nich jsou tocena ze specialnich drzaku. Z poradne kamery holt clovek dostane poradny obraz. Na vystavy nemuzu bohuzel pouzit nic horsiho, takze dost casto riskuji rozbiti kamery i sebe, ale o to vetsi je to potom zazitek.

    Premyslim o tom, ze mensi kameru, kterou mam (stale tricipovy Panasonic na miniDV) pripevnim na helmu podobne, jak to pouziva Lucas Brunelle co toci ty drsne filmy ze zavodu messengeru apod. Odkaz je tady. Podobne drzaky tomu, co ma na zadnim kole uz mam taky, ale musel bych najit nejakou fotku. http://www.digave.com/videos/how.htm

    Budu s nim ted delat rozhovor pro Cykloturistiku, tak pak snad bude jeste vice informaci a fotek.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.08.2009
    Autor: honzagalla
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Ta sestava kamer na helmě je brutální. Že mu neupadne palice.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Mně se docela líbí tohle http://www.alza.cz/digitalni-kamera-panasonic...
    Kvalita videa asi nebude extra kvalita, ale zaujala mne na tom ta její odolnost a opravdu malá velikost. Jenom netuším jak to rozumně přidělat buď na řídítka nebo helmu :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 25.08.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Me tam prijde podezrele, ze cip ma mit 0.8Mpix (coz by odpovidalo 1024x768), ale ve specifikaci se pise, ze fotky umi az 640x480, tady: http://www.h2omaniaks.com/seckret-bulvar...
      zase pise:
      celkové rozlišení v pixelech 800 000
      reálné rozlišení v pixelech 400 000 (4:3), 350 000 (16:9) pro video / 410 000 (4:3) pro foto

      Tak si vyber ;)

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2009
      Autor: E-Ryc
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Leda ze by meli takovou rezervu na elektronickou stabilizaci...

        [ Zpět ]
        Datum: 25.08.2009
        Autor: E-Ryc
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Asi jo, sám Panasonic uvádí tohle:

          celkové rozlišení v pixelech 800 000
          reálné rozlišení v pixelech 400 000 (4:3), 350 000 (16:9) pro video / 410 000 (4:3) pro foto

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2009
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            No, ehmmm, sorry, jsem nějaký zbrklý :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 25.08.2009
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Kamerka vypadá zajímavě.
        V tom testu kajakářů měli ke kamerce výtku, že akumulátor nejde nabíjet mimo kameru. Shodou okolností jsem dnes dostal časopis Amatérské rádio, kde je popis a schéma zapojení nabíječky Li-ion akumulátorků z integrovaným obvodem BQ24002. Da se k tomu pár součástek a mám perfektní inteligentní nabíječku. Ten IO stojí do 3 eur, takže skoro zadara. Vstupní napětí tuším 5-10V. Pro nabíjení toho aku by se dala určitě i využít nabíječka z Dealextreme, jen z ní přivést napětí na ten akumulátorek z kamery, který by se musel umístit do nějakého držáčku.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.08.2009
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Ono by se možná dalo něco vymyslet i s těmito redukcemi.
          http://www.alza.cz/baterie-a-nabijeni/nabijecky...
          Ještě jsem to pořádně nezkoumal, takže netuším jestli by se z toho něco dalo použít.

          Jinak pro kameru si jdu dneska přes den, tak pak časem podám raport ;-) V nejhorším skončí založená mezi dalšími krámy co jsem si kdy ve chvilkovém pomatení mysli pořídil :-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 27.08.2009
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=11861 slušná recenze té kamerky

      [ Zpět ]
      Datum: 27.08.2009
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      je i za lepší cenu:
      http://www.nakupnasplatky.cz/objects/1074811341...
      http://www.c-baterie.cz/do-fotoaparatu...

      [ Zpět ]
      Datum: 27.08.2009
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Vím že se to dá sehnat i levněji. Alza k tomu má ale v ceně rovnou i 4GB kartu. Sice k tomu dávají zbytečně předražený Panasonic za 700, od jiných výrobců se dají sehnat už od +-250, ale i tak mi to přijde jako cena v pohodě.
        Ale hlavně, nějak nerad nakupuji od firem z druhého konce republiky. Preferuji osobní odběr pokud možno co nejblíže domovu ;-)

        P.S. Panasonic u ní má dodnes jako doporučenou cenu 10595, srandisti :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 27.08.2009
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Takže Jardo, jak to dopadlo, koupils kameru a jaké jsou popřípadě výsledky. Pochlub se.Díky

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            Něco napíšu až během dne, nějak jsem se k tom doteď nedostal...

            [ Zpět ]
            Datum: 16.10.2009
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            No super, tak s více než měsíčním zpožděním :-( Omlouvám se...

            Zároveň ale nevím co přesně chceš vědět :-) Kamera nějak funguje, kvalita videa z toho je celkem odpovídající ceně... Nic moc, ale já jsem celkem spokojený. Na nějaké to blbnutí s tím venku to bohatě stačí. Už jsem ji máchal i ve vaně pod vodou a přežila to :-)
            Jenomže si nejsem jistý jestli je vhodná i na kolo, mně pro tyhle účely přijde už docela velká. Ono se s ní i docela blbě manipuluje. Pro spuštění záznamu je potřeba mít vyklopený displej, takže když to člověk chce nějak namontovat na kolo, tak s tím musí počítat, že musí mít prostor pro displej. Během běžícího záznamu už jde ale zavřít.

            Nevím no, asi jsem se docela unáhlil ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 27.10.2009
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                   

              Ok, dík, stačí. Hlavně ten závěr, možná lepší za 70 doláču koupit na vyzkoušení kamerku od thonga a uvidí se.

              [ Zpět ]
              Datum: 27.10.2009
              Autor: Holfi
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Zajímavý držáček na kameru, foťák apod. No nekup to za ty prachy. Dovoz zadarmo.
    http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx...

    [ Zpět ]
    Datum: 26.08.2009
    Autor: Jihra
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Jeden tip...

    http://www.variant.cz/sekce154-minikamera-dcr...

    [ Zpět ]
    Datum: 05.09.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Má jednu nevýhodu - zabudovaný akumulátor je nanic. Dojde někde v terénu a člověk je v pr...
      Lepší je napájení klasickými akumulátorky-tužkovkami (AA, AAA). Dojde - vyměníš a točíš dál.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.09.2009
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        To je jasné, jenomže se tímhle požadavkem dost silně zužuje výběr :-( A obzvlášť na našem trhu...

        [ Zpět ]
        Datum: 05.09.2009
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Ono by možná ale něco šlo zbastlit doma, má to přeci díru na napájecí adaptér ;-) Tak vzít 4 tužkovky a píchnout je do toho přes konektor snad nebude problém... A stejně si myslím, že 2 hodiny záznamu je i tak ažaž, nevím kdo by se s tím pak doma stříhal :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.09.2009
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      to má (nebo něco hodně hodně podobnýho) HonzaK, tak se můžeš zeptat, jak je s ní spokojenej

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2009
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Další, teoreticky použitelná, blbinka ;-)

    http://pretaktovani.cz/text/pencam-hd.php

    [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Tohle také vypadá rozumně.

    http://www.escadtrade.cz/contourhd-sportovni-hd...

    [ Zpět ]
    Datum: 27.10.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Podle obrázků to malinko vypadá, že by se do toho dala strčit nějaká kompatibilní baterka z mobila... Pravděpodobně nějaké Nokie...

      [ Zpět ]
      Datum: 27.10.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Nebo možná do digitálních foťáků... Něco hodně podobného mám ve svém pidi Nikonu.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.10.2009
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Stránky výrobce http://www.vholdr.com/contourhd/helmetcam

      [ Zpět ]
      Datum: 27.10.2009
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Další kapesní hračka

    http://www.dno.cz/products/kamery/samsung...

    [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Jirko, měl ses mne na kamery zeptat osobně, předvedl bych Ti jich pár ..
    Čínská kamera za pár babek nebude nic moc pro kolo. Měl jsem origo TonyHawk, dle které ji Číňani zkopli a ta měla jen 15 ftps, čili obrázků za sec., což je pro rychlý pohyb málo. Navíc nekompatibilita s novými Win. S XP jsem ji používal jako webku a jako průmyslovou k hlídání objektu, ale to bylo v r. 06.
    Pak mám ATC2K. Není špatná, ale absence hledáčku je mínus, při směrování nevíte, co točíte. Videa z této kamery najdete na youtube.com pod heslem olkyc. Dle mého názoru slušná. Jde o dokumentaristiku, ne o umělecký záznam. Zvuk skoro nefungoval, ale to je dáno i skrytým mikrofinem pro použití pod vodou.
    Není pravdou, že je moc odolná. Jednak mám prasklý plastový kryt mikrofonu a pak praskla objímka při pádu stojícího kola.
    Uvažovat o kamerách bez speciálního držáku na kolo je nesmysl. Jakýkoli zbastlený držák nebude mobilní a tedy operativní, nebudete vědět, co snímáte. Pokud vám stačí jen statické záběry z jízdy, pak, snad, ano, ale to vás za chvíli omrzí, budete chtít víc, zaznamenat (v mém případě :o) ) narážení předního kola do nárazníku auta v 70 km/h .. natočit kolo, které vezu vedle sebe .. prskajícího řidiče, kterému jsem zabušil na střechu auta, když byl na dosah .. etc. .. etc. ..
    3. kameru mám Tachyon XC. Vynikající elektronika a fce, mizerné dílenské zpracování, zejména držáků. V podstatě nepoužitelné na kolo.
    Pokud by přesto někdo chtěl tuto kameru, varuji před podvodníkem z Žiliny, Tibor Lazár, Jedlíkova ul., firma Dmoto. Staré modely vydává za nové, balení je nekompletní, reklamace ignoruje.
    I z této kamery mám na YT několik videí, z Kohútky (potažmo Pinduly, Soláně a dalších kopců na trase ..) a z Lysé Hory.
    Resumé: Dalším adeptem bude ATC5K. Kompaktní, aerodynamická, s hledáčkem, cena do 4 k. Navíc oproti ATC2K bude mít širší úhel záběru (kol 65°). J.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.11.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Olkyc ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      "... narážení předního kola do nárazníku auta v 70 km/h ..."

      ???

      !!!

      [ Zpět ]
      Datum: 01.11.2009
      Autor: PavelŠ
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        i takový magoři se najdou.udělat to mě tak stojím na brzdě ať si pořádně namele a pak mu ještě přidám

        [ Zpět ]
        Datum: 01.11.2009
        Autor: Neregistrovaný uživatel (ich)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Jj Olkyč se vrátil :-D

        [ Zpět ]
        Datum: 01.11.2009
        Autor: jipík
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        V podstatě video s ťukáním do nárazníku (je to v názvu) v mé videotéce na Youtube je, ale díky absenci hledáčku zakrývá místo styku mé pneumatiky s nárazníkem auta bowden, což jsem zjistil až při replayi. Být na kameře LCD, vidím to hned. J.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.11.2009
        Autor: JS
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    dojděte si vybrat:

    http://www.bvv.cz/i2000/Akce/b-camera.nsf...

    [ Zpět ]
    Datum: 01.11.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Toto je z ATC2K:

    http://m.youtube.com/results?is_adult=True&...


    .. a toto z Tachyona ..:
    http://m.youtube.com/watch?v=jv9oFy0YFBc&is...



    http://m.youtube.com/watch?v=iXt9EWj4Yxk&rl...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2009
    Autor: JS
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Další celkem zajímavý kousek http://navigovat.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp... .
    Jenom se děsím jakou děsnou pálku za to zase napálí naši prodejci :-(

    [ Zpět ]
    Datum: 18.02.2010
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      tak jí nekupuj v ČR ....

      [ Zpět ]
      Datum: 18.02.2010
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Já jsem si nedávno koupil GO PRO HD a zkoušel jsem ji pěšky a obraz dobrý. Jen nevím, v čem střihat MP4. Uchytil jsem ji vepředu na tříkolku, tak snad to bude dobré.
      http://rostac.rajce.idnes.cz/

      [ Zpět ]
      Datum: 18.02.2010
      Autor: rostac
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        je to sice mimo téma, ale koukal jsem i na ty fotky přívěsů, cos tam přidal a zíral jsem jak blázen. Nedokážu si představit, jak něco takovýho dokážeš postavit sám doma v garáži... Poklona Sire!

        a k tý kameře. Nedal bys na trubku nebo někam ukázku toho videa?

        [ Zpět ]
        Datum: 19.02.2010
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          Jen tak na okraj k těm přívěsům, říkal jsem onehdy mojí, že kdybych se chtěl znovu narodit, tak jen k vůli tomu nářadí, co je dnes k mání. My jsme museli všechno zvládnout scirkulárkou, ruční pilkou a šroubovákem. Ale narodit se znovu nechci, protože by mne z té politiky a mezilidských vztahů klepla pepka.
          A k té kameře - mrkni se tady na ty videa. Je lepší fotit asi na těch 120 stupňů, není to tak širokoúhle jak na 170 a nekroutí to z očima. A navíc můžeš s ní i do vody. Nakonec, uvidíš to na těch videích. Koupil jsem ji venku a vyšla mne i s dopravou 5800,- Je to na eBay.

          http://www.goprocamera.com/hdheropreview/

          [ Zpět ]
          Datum: 19.02.2010
          Autor: rostac
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            záběry jsou úžasný!!!!!!!

            [ Zpět ]
            Datum: 19.02.2010
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                   

              Celý svůj život se držím hesla "než nějaký šmejd, tak raději nic" Koupíš kamery i kolem tisícovky, ale je to podle mne pak ztráta času se na to dívat.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.02.2010
              Autor: rostac
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                   

              Ještě bych k té kameře chtěl něco dodat. Chodil jsem několik let na dialýzu a veškerý sport, či užíváni si života skončilo. Dnes již mám ledvinu novou, takže si znovu užívám, ale ... chci si to všechno zdokumentovat, protože když člověku zase jednou nezbude, než se jenom dívat, tak ať je na co. Když se dnes podívám na fotografii z výletů, tak to místo se mi přesně vybaví v paměti. Ale jiné místa si už všechny nepamatuji. Takže si je dnes všechny zfilmuji a věřím tomu, že až si to budu jednou přehrávat, tak se budu cítit, jako bych to absolvoval znovu.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.02.2010
              Autor: rostac
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                     

                kromě ceny mě ale strašně moc odrazuje to, že je to na lionky a doba nahrávání "až"2,5 hodiny :-( To je tak na jednodenní vejlety a šetřit, ale vzít to někam na tejden je v pr... :-(

                [ Zpět ]
                Datum: 19.02.2010
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                       

                  To máš pravdu, ale i to se dá řešit. Dal by se vymyslet nějaký akumulátor na přípojku. A nebo koupit náhradní baterie, tak jako u fotoaparátů.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.02.2010
                  Autor: rostac
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                         

                    to už bych s sebou musel tahat kila baterií... DO světla, do mp3, do foťáku

                    řeším to tak, že to mám na tužkový a ty po cestě dobíjím a zatím to funguje.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 19.02.2010
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Přidám se k Jurimírovi, ty obytňáky se mi taky moc líbí,je tam krásně vidět vývoj od skládačky po auto. Super.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.02.2010
        Autor: highlander
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Asi ji máš na přesmykačové trubce, nebo někde jinde? Až budeš mít něco natočeno, hlavně na nekvalitní silnici, dej sem odkaz na video.

        [ Zpět ]
        Datum: 26.03.2010
        Autor: Juras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    Nemáte náhodou někdo tohle?
    http://www.driftinnovation.com/products.html
    Za 199 dolarů to celkem jde, akorát je to trošku velké.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2010
    Autor: Jihra
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Už se tu o ní jinde psalo ;-) Ale zatím ji nikdo nemá... Já se na ní ale chystám, čekám až ji budou mít na skladě ;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2010
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      http://www.sportkamery.cz/X170.html

      [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2010
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamery pro lehokolová videa.

             

        Už jsem tu někde psal o kameře GoPro ful HD. Koupil j sem si ji a max. spokojenost. Je sice dražší, ale kvalita obrazu stojí za to.

        http://www.youtube.com/watch?v=mRzhBkZNQFI

        [ Zpět ]
        Datum: 23.03.2010
        Autor: rostac
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamery pro lehokolová videa.

               

          To je tahle ? http://www.sportkamery.cz/GoPro-HD-Helmet-HERO...

          Mně to teda přijde jako docela obluda :-) Ale to je věc vkusu... A 10tis se mi zdá už také nějak přehnaných...

          [ Zpět ]
          Datum: 23.03.2010
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                 

            To už my za ty prachy přijde lepší jedna z těchto http://www.vholdr.com/contourhd/helmetcam

            [ Zpět ]
            Datum: 23.03.2010
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                   

              já jsem ji koupil za 6000 na eBay. A ta co jsi poslal odkaz, nemá tak ostrý obraz, viděl jsem jejich porovnání. Taky jsem se po ní díval. s GoPro se můžeš i potápět.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.03.2010
              Autor: rostac
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamery pro lehokolová videa.

                     

                Jasně, nějaké testy jsem na netu také už viděl. A souhlasím, jako nejlepší většinou vychází pravě ty goPro.
                Mně se ale na nich nelíbí ten humpolácký a strašně nápadný tvar, včetně toho, že ať ji přidělám kamkoli, tak bude hrozně trčet do prostoru. To je akorát ji hned v nějakém roští urvat... A dát si to nahoru na helmu tak jak to ukazuje většina reklamních fotek, tak si budu připadat jak UFO :-) Pro mne tohle opravdu není, to radši oželím trochu kvality a budu shánět spíše něco kompaktnějšího a méně nápadnějšího.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.03.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamery pro lehokolová videa.

           

      Podobné téma tu už je http://www.nakole.cz/diskuse/8106-kamera-na...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.03.2010
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamery pro lehokolová videa.

         

    http://www.escadtrade.cz/md80-minikamera-se... to taky nevypadá špatně za ty prachy, dá se koupit za cca 300-350 Kč třeba na Ebay. Jako minus vidím napájení akumulátorem a problém, jak tu kamerku zaměřit tam kam chci. Ale já třeba mám na leháči akumulátor, tak by se to dalo živit z něj. No a zaměření - co kdyby se na tu kamerku připevnil nějaký "mechanický" průhledový zaměřovač? Třeba čtverhranný "trychtýřek" - kouknu do něj a vidím to co kamera - prostě plechový průhledový hledáček. Staré foťáky měly něco podobného. Jeden plíšek s malým čtyřhranným otvorem, před ním další plíšek s velkým čtyřhranným otvorem - kouknu přes malý a velký otvor a vidím to co bude fotit foťák (točit kamerka).

    [ Zpět ]
    Datum: 26.03.2010
    Autor: Jihra
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

396 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024