Hubnutí břicha http://www.hubnuti-bricha.info
V dnešní době pohodlí a dobrého jídla je téma „hubnutí břicha” stále aktuálnější. Vždyť se stačí podívat okolo sebe na ulici a mnoho lidí se nemůže pyšnit krásným štíhlým pasem nebo vypracovanými břišními svaly. Holt nejsme národ sportovců a rádi se najíme.
Ale posilování břicha Vám nejen zvýší sebevědomí, ale také pomůže od bolestí dolních zad a působí preventivně i proti některým druhům rakoviny. Posilované břišní svaly také udržují správné držení těla, zdravé klouby a bederní páteř. Přece jen není „in”, když Vám „přetíká” přes kalhoty jeden špek za druhým. Pokud jste se s tím rozhodli něco dělat, jsou naše stránky určeny právě Vám.
A když si uvědomíte, že nejen uděláte něco pro svou krásu, ale také pro zdraví, které máme jen jedno, nemělo by se už dále otálet.
Chcete hubnout? Pomáhejte svému tělu k lepší postavě. Více zde
Kde a jak můžeme hubnout?
Cvičit a hubnout můžete jak v posilovně, tak i doma. Cviky na břicho jsou tak rozmanité, že umožňují využit doma např. židle na položení nohou nebo cvičební míč. Vaším cílem je hubnutí břicha, proto si čas cvičení zorganizujte tak, abyste vždy měla klid, nemusela řešit jiné věci a ani v hlavě nepřemýšlejte nad problémy ve škole, v práci, doma a jinde. Chce to čistou hlavu, která se bude soustředit jen a jen na správné provádění cviků.
Jak podpořit hubnutí břicha?
Samozřejmě zdravým jídelníčkem redukcí tuků. Organismus je už zvyklý na vyšší přísun tuků z potravy, proto se snažte na začátek tuky omezit, jak jen Vám to půjde, a poté přísun tuků můžete trochu zvýšit, ale přesto se snažte již nedosahovat takové úrovně, jako tomu bylo před hubnutím. Zvyšte ve Vašem jídelníčku bílkoviny a vlákninu, omezte sladké limonády, sladkosti a „samožerky”, jako jsou tyčinky, brambůrky atd. Známá omílaná rada - jíst častěji po menších porcích - pomáhá, ať se Vám to líbí nebo ne. Ideální je rozdělit si denní jídlo rovnoměrně do pěti porcí, díky nimž si budete připadat celý den sytí, a nemůže nastat chvíle, že budete hladní nebo extrémně mlsní. Naopak se někomu může zdát, že jí až moc na to, že chce zhubnout. Ale cílem hubnutí není nikdy hladovění, jen dravě poskládaný jídelníček spolu s pohybem.cviky na břicho
Jak cvičit břicho
Pokud chcete štíhlého a vycvičeného břicha dosáhnout co nejdříve, je nejlepší, pokud budete kombinovat různé cviky na hubnutí břicha. I když se tyto cviky obměňují třeba jen minimálně, má to velký vliv na výsledný efekt. Nejprve si prostudujte naše cviky a poté vždy začněte s procvičováním dolní oblasti břicha a nakonec skončete s horní oblastí břicha.
Dolní oblast břicha je slabší než horní a Vy ke konci cvičení už budete zmožení, proto si nenechávejte to nejtěžší na konec! Nikdy necvičte švihem, vždy je lepší cvičit pomalu, plynule přecházejte z výchozí polohy do té žádané, je dobré se i na pár sekund zastavit ve svinovací fázi. Svaly musíte sami cítit, jak pracují.
Ale nejděte nikdy přes bolest! Břišní svaly mají schopnost regenerace už do 48 hodin, proto pokud jste namožení z předešlého cvičení, dejte si pauzu a počkejte, až se Vám břicho zregeneruje.
Anatomie břicha
Jestliže chcete zhubnout na břichu, musíte samozřejmě vědět, jaké cviky provádět, ale také musíte mít alespoň základní znalosti o anatomii středu těla, tedy našeho břicha. Břicho se skládá ze čtyř svalů - přímý břišní sval, vnější a vnitřní šikmé břišní svaly a příčný sval břišní.Břicho hubnutí dieta
Přímý břišní sval najdete hned vepředu břicha, je to vlastně jeden velký sval rozdělený na šest částí, které pokud jsou vycvičené, tvoří tzv. cihličky.
Šikmé břišní svaly najdete podél obou stran trupu a tvoří je pouze dva svaly. Příčný sval břišní je nejhlouběji uloženou vrstvou břišních svalů, která prochází vodorovně břišní stěnou.
http://www.hubnuti-bricha.info
# aerobní aktivity
# zdravý spánek
# vyvážená strava
# hodně tekutin
# cviky na břicho
.....................................
# NE alkohol
# NE kouření
# NE tuky
# NE noční lednička
# NE sladkosti
http://www.hubnuti-bricha.info
tohle já nepotřebuju :DDD
Přátelé, muž bez břicha je jako nebe bez hvězd. Proč tedy tato stupidní témata? -mm-
A proč si to dal do lehokolové sekce? Na lehokole se právě o proti klasice zapojují břišní svaly podstatně více. Zřejmě další provokace človíčka co o lehokolech ví kulový. :-))
To si nemyslím. Mne břišáky z normálního kola bolí celkem dost...
Srovnávám stejný styl jízdy při stejné námaze, na klasice jsem tolik břicho nenamáhal. Ale chápu že třeba na mtb při jízdě ze sedla, nebo když musíš laborovat z rovnováhou, tam to bude naopak.
Na sraz vezmu k vyzkoušení veslák (Thys 222), pak všici uvidíte co to je zapojit na kole břicho :-).
Přesněji to teda vystihl jeden kolega - krom jazyka to zapojuje snad všechny svaly:-). Já dodávám, že jazyk se procvičí při každém zastavení kdy vás obklopí lidi jako to před šesti lety bylo s obyčejným lehokolem.
jo jo na sraze v brně jsem si to zkoušel a měl jsem pocit, že daleko bych na tom asi dojet nedokázal, ale rychlost tam máš po třech čtyřech "šlápnutích" závratnou.
jak dlouho jsi na tom vydržel jet? Dá se fakt použít na delší jízdu nebo spíš jako cvičební nářadí?
To co bylo v Suchým na srazu nikam nedojede, ignoruje to některé zásadní principy návrhu takové věci na slušnou účinnost. Thys je jediný vymakaný veslák na světě, co jsem viděl. Jejich systém pohonu je nepřekonatelný a je to jediný co dokáže držet krok s jinými lehokoly.
Zezačátku mě 15km vyčerpalo tak, že jsem necítil ruce (ale ty byly fakt ten hlavní slabý článek). Už jsem vyzkoušel 25km v kuse a ruce neprotestovaly, dneska bych asi 50 zvládl.
Mám starší verzi Thys 222 RR se 120mm šnekem, takže nejlehčí převod stačí na rozjezd i na 25km/h a jiný nepoužívám. I díky tomu jsem zatím nejel po rovině víc jak 32km/h, to už se musí docela makat. 25 je pohodlná rychlost.
S jízdou po silnici je ten problém, že můžeš buď klidně ležet a nehýbat se a pak lze třeba ukazovat rukou směr. Jakmile chceš ale udělat záběr, musíš mít obě ruce pevně na řídítkách. Jinak dopadneš jak já minulé pondělí, kdy jsem se chvilku nesoustředil a lisknul sebou na asfalt. (Dlouho jsem nemohl přijít na to proč, ale asi jsem si fakt nohama vyškubnul řídítka z ruk). Stále ještě nedorostla kůža na koleni. Takže jde to, musí se dávat pozor, v klidu si to člověk užije jen na zapadlé silnici mimo město nebo na cyklostezce. Do kopce to nejede.
bereš to s sebou v září? Docela rád bych ti to tak na půl hoďky zabavil a zkusil se projet někde po okolí....
Pokud na tom dokážeš odjet, tak jo.
uvidíme. Tam na tom minule jsem dokázal.
D9ky předem!
Podle mě to svedeš.
Pro ostatní:
Předem upozorňuju, že Jurimír je dlouholetý známý, kterému důvěřuji jednak jako osobě a pak i ve smyslu pilotních schopností. V žádném případě tu neslibuju, že něco takhle drahého a vzácného půjčím každému, kdo si řekne, na srazu nebo jindy. Má to sice aspoň tu pojistku, že bez SPD bot na tom nikdo neodjede, ale vlastnictví spdček ještě není licencí na schopnosti nebo zodpovědnost v zacházení s cizími věcmi.
Proč to nejede do kopce???, má to převody ne???
jo, holandský závodní. Na nejlehčí se dá jet přes třicet.
..no ale pořád nevím, proč to nejede do kopce..:-(
Zařaď si na lehokole převod co používáš na rovině mezi 25 a 30km/h a zkus vyjet nějaký kopec. Mírný vyjedeš, mírný dlouhý bude extra protivný, i když ho taky vyjedeš, ale překvapivě hodně kopců bude takových, že tě prostě zastaví i kdybys napínal síly sebevíc. Tak tak přesně to je - visím na řídítkách celou vahou horní poloviny trupu, nohy se snaží odtlačit jezdec jak nejvíc umí, kolo přesto zastavuje.
...veslování není šlapání, a bude to o těžišti moc vzadu, ne? Nakonec některý kopec se nedá vyjít ani pěšky, jak je prudký :~). Kolik ta záležitost veslák prosím asi stojí, pokud se sežene - pro orientaci? Méně než (osmi)veslice??:-)
Něco jsem našla: € 3,300.00. Přes 80 000 Kč, je to možné?
Tři tři je jen základní verze, to nekupuj. Určitě budeš chtít koupit upgrade na nerezovej kábl místo dyneemovýho, protože vydrží mnohem déle a jediný zdroj náhradních dílů je daleko. Doporučuju taky upgradovat na 220mm šnek místo standardního 178mm, protože přece jen tu máme víc kopců. Rozodně potřebuješ brašnu, aspoň tu malou na vršek sedla. No a už máš cenu 3450 EUR. A věř tomu nebo ne, ale stroj srovnatelné kvality levněji neseženeš. Je to prošpikované technickými vychytávkami dávajícími tomu ten výkon co to má, všechny vyvinuté a snad i patentované touhle frmou. Není náhoda, že žádné jiné veslovací kolo nejezdí ani z poloviny tak dobře. A za to se platí.
Nikdy jsi ani jako dítě nejezdila na kole s jediným převodem tak těžkým, že do kopců, co šly relativně snadno vyjít pěšky, mohl člověk stát na pedálu celou vahou a kolo se ani nehnulo?
Existuje i back to back tandem, ale asi jen jeden. Standardně se dělá jen ten jednomístný, momentálně ve verzi Revolver (nazváno podle způsobu řazení převodů).
..jasné, ted´to již chápu, jak si to předtím myslel. V tom případě je to stroj naprd. Jezdit s tím tak nějaké okruhy nebo rovinky v Holandsku či Polabské nížině.;-)
Nebo z Brna až na hranice s Rakouskem a zpět, asi 160km, plus milion možných podobně plochých zajížděk a odboček co ještě ani neznám. Nejsu si jistej kopcem přes Rebešovice směrem na jih a pak by mě možná dostal krátký prudký hrbek v Brodu nad Dyjí nebo kde to je, ale jinak co pamatuju je to v pohodě. Místy se musí makat, to jo, ale není to tak děsný. Vyloženě vodorovnou cestu nepotřebuješ, i když ta je nejlepší.
Navíc já mám fakt ten starý typ RolingRamp, co se už dávno nedělá. Průměr šneku je 120mm. Dnešní standardní verze má 178 a lze upgradovat na 220mm, to už máš skoro dvakrát lehčí nejlehčí převod. Na netu jsou videa jak s tím řádí v horách na Krétě.
Ježíš, podívejme, "veslák" je tohle:
http://rowingbike.com/site/EN/
Silnice jako fitness.....pěkně na vzduchu. Kdepak se to asi dostane?
...mám pocit, že na lehu asi jezdím špatně, protože jsem ještě nepříšel na to, jaké že se při jízdě na lehu zapojují břišní svaly??? Mně se maximálně břuch přehupuje ze strany na stranu.;-)))))))
Ahoj,
tak já jezdím na klasickém kole, ale vlastně ani nevím, jestli jezdím dobře, protože mě nikdy nebolel žádný sval - no možná asi po 60km trase trošku svaly mezi palcem a ukazováčkem na rukou. Jinak nic. ;)
Mňa vždycky na klasike bolel ten sval medzi pravým a ľavým palcom na nohe.
:))
Tak tam já žádný nemám :)))
To by jeden nevěřil, jak se dá nenásilně udělat reklama.
Jdi se vycpat, uvědomuješ si vůbec, co to stojí přemáhání, aby člověk necvičil?:-))
Kolik stráví bezesných nocí při představě, že by vypadal jako nějakej kulturista?:-))
A vůbec, nevíš tak náhodou, kam bych si odložil půllitr s pivem, kdybych neměl břicho?:-)
No to jsem ani neměl náladu číst, jednak to tu nemá co dělat a jednak když jsem zběžně mrknul na začátek a konec, bylo tam někde "NE sladkosti". To by mě zabilo. Když jsem k jezení sladkostí přidal navíc(!) ještě víc ryb a zeleniny, přibral jsem ze 62 na současných 64kg a pásek kalhot stále zapínám na stejnou dirku, jen výkony šly o chlup nahoru...
presne tak, ono tymi sladkostami vacsina ludi rozumie "klasicke" zakusky, kde je viac tukov ako cukrov (keby dakto jedol len ciste cukry, sa mu prv pokazia zuby abo rozhodi traviaci system :D)
vcera som dal 216km 30.8km/h 1340m = dnes citim ako krasne sa prebytocna hmota z brucha ciastocne presunula do stehien :D
Proč bych hubnul, když mě to krásný kulaťoučký bříško stálo tolik peněz......
to zjistíš, až ho(břuch) potáhneš na kótu 1299 ##(-:
Bude to masakr, ale když už budu v Kérkonoších tak se tam podívám, zatím jsem to jel nahoru a dolů jenom lanovkou....