Na kole jezdí jen socky ?
Jak dlouho ještě bude v Česku trvat, než se někteří přestanou dívat na lidi na kole jako na ,,socky” a kde tou dobou už zase asi bude okolní svět?
bohuzel, vnimani cyklistu v cechach je na urovni zlocince, pirata cest a nekdy i vraha…:-(
http://www.prahounakole.cz/2009/03/11/the-times...
Jak o kom. Byl jsem u zákazníka a jeden ze zaměstnanců tam měl v kanclu za stolem celokarbonovýho pellse s chorusem, kolo řádově za 100 litrů.
Ptal jsem se ho, proč nejezdí do práce na nějaký plečce, ale na karbonový silničce. Prý je to jako s autem, nekdo jezdí stodvackou, někdo Jaguarem.
On rád jezdí na karbonu, proč by si to dvakrát denně nevychutnal?
"Kdo jezdí do práce na kole je socka" si dnes už myslí jen hrstka opožděných...
Stejne je to socka, kdyz jezdi na Pellsu :o)
Však jsem to vzpomínal jinde: znám socku co 10 let dělala pingla v Rakousku, aby si za své úspory koupila byt v novostavbě (ležatý panelák) a Jaguara.
A znám majitele firem, co jezdí v obyčejných tuctových popelnicích nad nimiž tahle "honorace" ohrnuje nos.
Rozdíl mezi sockou a boháčem není v tom, čím nebo na čem jezdí, ale jestli si může dovolit dva roky nesáhnout na práci a přitom nezměnit svou životní úroveň.
Já myslím, že je tady ještě jeden specifický- cyklistický- aspekt věci. Levičáci a greeni v maskách cykloaktivistů se snaží z cyklistů vytvořit zvláštní skupinu obyvatelstva (nejlépe "třídu") a použít ji pak pro své politické cíle (viz tzv."cyklojízdy"). No a taková skupina se pak vytváří a udržuje nejlépe s pocitem z vnějšího ohrožení. Ohrožují nás řidiči, politici, společnost nás považuje za socky atd. Takové pocity skupinu stmelují a vytvářejí ji jako skupinu převádějící svou cyklistiku na politiku. No a mají Vás jakmile na tohle přistoupíte, za chvíli jezdíte na cyklojízdy, podepisujete petice a greeňáci míří po Vašich hřbetech do parlamentu.
Prostě není zde žádné ohrožení či odmítání cyklistů společností an sich. Je zde konkrétní řidič (pitomec), který porazil cyklistu, je zde buran hoteliér nechápajcí, že cyklista, který si dnes dá jen polívku, přijede příště utrácet s rodinou atd. A je zde taky green, který jakmile se dostane k moci, tak Vám vyznačí koridory po kterých se smíte pohybovat a všude jinde vyvěsí zákazy.
Jo a na těch stránkách jsou normálně vyvěšeny odkazy na ekoteroristy nejhrubšího zrna.
Ja jsem se tomu musel jen smat...jak jsi to pravdive napsal:-)
Mně to k smíchu moc nepřijde...
Ta situace k smichu opravdu neni. Ale to, jak to biker popsal...tomu jsem se proste musel smat. Je to proste tak, jak to napsal...
Takhle to funguje i u ostatních skupin obyvatelstva této země. Například po zádech dělnické třídy míří do parlamentu socani a komunisti, varující před vnějším ohrožením ze strany střední a vyšší třídy. Po zádech střední a vyšší třídy míří do parlamentu modré straky, varující před vnějším ohrožením od lůzy co dělá s lopatou. Po zádech věřících míří do parlamentu zase kdu-čsl, ta zas varuje před božím hněvem. A neonacisti varují před romy a přistěhovalci.
A příspěvek, na který reaguji, ten varuje před levičáky a greeny v maskách cykloaktivistů.
ať si myslí, co chtějí ne? není to fuk? Já si zase o každým, co jede pět kiláků autem, myslím, že je invalida :o))
Ale za sebe můžu říct, že když bude víc cyklistů, tak z toho asi nebudu uplně nadšenej. Mě celkem to, že můžu jezdit tak, že potkám málo lidí, vyhovuje. Čím víc cyklistů bude tak sice tím míň budou za socky, ale tím míň prostoru po lesích bude a aby to všude vypadalo třeba jako podle Sázavy, atk to bych prostě nijak zvlášť nerad. Takže mě vlastně dnešní stav, kdy si haldy lidí myslí něco o sockách celkem vyhovuje....
To bych se nebál. Víc cyklistů ve městě bych rozhodně uvítal, to jo.
A venku? Na silničkách i v lesích je místa dost, já stejně rád jezdím zapadlé, nikým neježděné, tzv. neatraktivní trasy. Obrazně řečeno: radši zajímavou kapličku mezi poli, než celej milej Karlštejn. A že by se tohle všechno zaplnilo cyklisty - toho my se nedožijem, to je v klidu... :-)))
Máš-li pocit, že jsi socka tak potom sockou skutečně budeš a nic to nezmění
Jinak si myslím, že píšeš nebo opisuješ blbosti.
Zatím se mi nestalo, že by mi někdo někdy dal najevo, že jsem socka, když jsem jel na kole tak vlastně nevim o jakém problému vůbec píšeš.
Zřejmě o svém vlastním, ale spíš jen hloupě provokuje
vidim, ze nejaky aktivista prekladal anglosaske vahove jednotky :D
Své současné kolo mám od roku 2004. Je opravdu dobré, je velmi drahé a váží pouze 4,5 kg
Proč by kolo nemohlo vážit pouze 4,5kg? Je to jen otázka peněz...
Funkční kolo, které bude vážit 4,5 kg podle mě nepostavíš. Každopádně bych se na něj bál jezdit. :-)
U silničky bych to jako nemožné neviděl.
Fakt že jo, tak na to bych asi nevlez :-)
http://www.light-bikes.com/bikegallery...
To je ale pěknej cvalík, asi trpí nadváhou :-)
http://www.light-bikes.com/bikegallery...
Nejvíce mne zaujala kolonka "air/glue" (vzduch/mazivo) 20 gramů... 3,2 kg vážící kolo... To je mazec... Otázka je, jestli se na tom dá normálně jezdit.
Nevim proc mi ty vase odkazy nejdou otevrit, ale znam ty kola, co se stavi na vahu. Omotavka jenom na par nejnutnejsich cm riditek, packy razeni casto na ramu, nepouzitelne sedlo atd. atd.
Navic se musi celek pri zaberu slusne kroutit, vahu nejde snizovat bez vlivu na tuhost do nekonecna. Dalsi vec je zivotnost takovych komponentu- to je tak kolo vytahnout na slunicko, vyfotit a zase hezky zpatky do obyvaku. Ale jezdit se na tom da.