Koupím starší lehociped do 20 tisíc Kč. Preferuji Azub se spodním řízením a odpružením, ale nabídněte cokoliv za zajímavou cenu. Bral bych i kolo na opravu, taktéž za odpovídající cenu. Pohybuju se mezi Ostravou a Brnem, přijedu vyzkoušet.
Martin
http://www.nakolo.cz
http://www.nakolo.cz/cykloservis/lehokolo.jpg
Copak to je za model? Vypadá jako Azub, ale trubky jsou děsivě tenké.
Podle mě Azub 2002 ohýbaný. CrMo rám.
Je to Azub 2, z roku 2002. Rám je ocel. Míval jsem takový. Pod hodně velkými náklady na nosiči trochu plave zadek, není to tak tuhé, ale jinak je fajn.
Zdá se mi to nebo má oproti dnešním modelům napřímenější posed?
http://www.azub.cz/CZ/ostatni-bazar/
O bazaru vím, je to cenově trochu mimo :-)
http://aukro.cz/item680321872_damske_kolo_ve...
Stavím teď dva dřeváka podle Ninka a železňák podle Ninka, až to postavím, tak můžeš za 13000 jeden z nich :-) Takže žádný ojetý, ale zbrusu nový!!
Dřeváky jsou zajímavé, ale nesmí moc zmoknout. Asi jsem tapomněl dodat, že potřebuju nosič a tahat poměrně velký náklad. Jak vypadá železňák podle Ninka?
http://lehokolo.com/view.php?cisloclanku...
http://lehokolo.com/view.php?cisloclanku...
Dřevák jde nalakovat...
Jeden z Oceláčů vypadá takhle: http://picasaweb.google.nl/quest109/200907CV...
Parádní fotky hodně zajímavých strojů, zahlídnul jsem tam Evinu, Ninka a tebe. Kde jste to Jirko byli ?
mistrovství světa v HPV?
Jo, v Tilburgu. Letos to bylo zároveň mistrovství světa a Cycle Vision naráz v jednom víkendu na jednom místě.
a předjels Varnu? ;o)
Varna tam žádná nebyla, ale v zatáčkách jsem bral kterejkoliv velomobil, něterý lowracery a většinu streamlinerů. Někdo nechal na vyklizené plánované trati zaparkované auto a tak ji zkrátili. Místo plánované otočky okolo kruháku tak byla výživná 180° vracečka jen kolem středového travnatého pole a některé ultrazávoďáky neměly vůbec rejd. Byla to prča, když mě na tom turisťáku s blatníkama předjela lajna karbonových hadů nad 5000 euro každý a já jim to v zápětí vrátil v zatáčce:-). Jo a Evina byla třetí mezi ženami (v té čtyřhodinovce).
na čems to jel?
Evča se nějak rozjela!! By mohla přijet z holandska na kole na víkend se na nás podívat a v neděli zpátky....
Trochu jsem si na to vytunil Oceláč od doby cos ho viděl naposled. Sice furt ještě nemá karbonovou, protože tu si musím udělat sám, prodávaný jsou moc těžký, ale jinak je původní jen rám, vidlice, část sloupku řízení a spodní úhelníčky sedla. Zbytek je novej a lepší. Má náboje Novatec, řazení Sram (vzadu X.7), 160mm kliky od TA Specialités, nové a lepší řetězové trubky, novou a lepší kladku, lehčí nosič a asi milion dalších drobností. Výsledek toho všeho plus trochy tréninku (ano, poprvé v životě jsem cíleně trénoval) je 40. místo ve čtyřhodinovce z 85 lidí včetně velomobilů a jiných celokapotáží, polokapotáží atd. Mezi všema těma karbonovýma orgiema za pět a víc tisíc euro to tam působilo někdy až komicky, přesto na tom šel udělat pěkný výsledek. 33,3 km/h průměr po dobu čtyř hodin. A to jsem míval dvojku z tělocviku a byl všude poslední! Jde to, a není to těžký! Lidi, snažte se taky! :-)))
Jake mas retezove trubky?
Standardní azuboidní, v podstatě, aokorát nové, kratší, horní lépe zavěšenou, spodné lépe prohnutou a výsledkem je asi třetinové tření oproti stavu před rekonstrukcí.
Nové azuboidní trubky jsou lepší? Jenom bych se chtěl ujistit, protože staré jsou lesklé s označením a nové jsou matné bez označení. Když porovnám dvě kola - se starýma a novýma trubkama, obě čistá a udržovaná, jedno jde o tolik lehčeji, až se to nezdá možný. Hádej který.
Tož já mám asi tu starou, protože jsem ji koupil v Brně už velmi dávno a od té doby ležela doma. Pokud vím, kupoval jsem ji tehdy stejnou jako bral Azub, možná i ze stejného zdroje. Musím se mrknout, co má na sobě Apus skládaný na podzim.
No, a z takových závodů člověk v televizi nevidí ani prd.
tak na to, aby to bylo v televizi to zajímá fakt jen pár lidí....
A jak by to mohlo zajímat víc lidí, když to nikdy není v televizi...
Pokud je někde na něčem podobném návštěvnost pár desítek lidí, tak z toho TV udělá vteřinovou reportáž snad jen pokud by ani žralok nesežral učitelku :-)
Jasně máš pravdu, z toho nebude přenos jak z Tour de France nebo jak se ta největší automobilová Škoda rallye jmenuje. Ale když uvážíš, že za tři dny se jelo asi šest nebo sedm různých závodů, které organizovalo asi 130 lidí, celkem v nich závodilo přes dvě stovky závodníků nejen z Evropy a vidělo to přímo na místě několik tisíc lidí, tak by z toho snad šlo udělat třicet vteřin ve zprávách. Furt vykládají o hledání neokoukaných témat, ale pořád dokola dostáváme každý rok tu samou Jízdu králů z Vlčnova a podobně. Na ligfiets.net sbírají odkazy na fotogalerie a videa z té události. Z médií tam je jeden dětský pořad zaměřený na dětskou část v místní regionální TV a ještě cosi regionálního. Tím to hasne. To je možná trochu škoda, zabít to jen s tím "to natáčet nebudem, stejně to nikdo nezná".
A při tom je to taky adrenalin :-) Je v tom kus omezenosti, protože kydů kdejakého hňupa z parlamentu jsou fůry, tak tady nikoho nezajímá nasazení stovek lidí a závod, kde se nedá vsadit na vítěze, jakoby neexistuje.
Já nevím co pořadatel všechno udělal, ale asi by to chtělo oslovit a pozvat všechny celoplošné, ale hlavně regionální TV a sportovní novináře a pokud pořadatel pozve jako "strtéra" či něco podobného někoho typu Bohdalová, Novotný (Petr nebo Pavel) atd, tak je jakási slušná šance na 20 vteřinovou reportáž o Bohdalové :-))
média fungují úplně jinak, mám svoji zkušenost z pořádání srazu, která mě jen potvrdila mé temné předtuchy
Ale vůbec ne, "všechna" média fungují podobně - peníze, zajímá je sledovanost a ta přitahuje reklamu. Účast médií u záležitostí, která zajímá jen úzký okruh lidí, zajistí celkem snadno přítomnost "populárních" osob. Když si pozveš Evu s Vaškem aby na začátku a na konci vítězi zazpívali tak určitě se to v nějaké TV a v Blesku objeví.
http://www.shokbike.cz/bazar.php?kat=2&strp=70
tak oranžový už je prý pryč, ale je tam ten samý bílý a červený flevobike
Mě stejně připadne takový subtilní... Přes metrák váhy a polňačka to příliš nevidím, ale to je můj subjektivní názor.
Třeba má ten rám 5mm ocelové stěny :-o.
Třeba má ten Jirka mlhavé znalosti o pevnosti materiálu. "Halt" dráteník ...
8-)