Ahoj,mám takový problém. Vím sice,že kolo za 10 000 kč asi nebude zrovna to pravé ořechové,ale zase takový vášnívý cyklista nejsem. Co mi padlo do oka bylo
http://www.vseprokolo.cz/jizdni-kola/Horsk%E1+kola/FELT+2009/FELT/4325-Felt%20Q%20220%20%202009%20-%20horsk%C3%A9%20kolo.html
A koutočovky v takhle nízké cenové hladině...?
Celkově se v kolech moc nevyznám. Tak jestli mi nějaké doporučíte. Chtěl bych teda MTB,jezdil bych do terénu.
Tak já to zkusím, baba má (možná někdy) přednost. Začínala jsem s koupí také PC-rešerší. Nejdříve byla prioritou váha (pod 12 kg se dostanete jen s 20 000 Kč a více). Občas v reálném obchodě jsem pak slyšela "to by pro vás stačilo" = kolo za 5000 Kč. Prchla jsem. Potom výrazná převaha kol "AUTHOR". Proč tolik? Je to nerazantnější výrobce co se týče prosazení?...Prchla jsem.
Dále otázka kros nebo trek nebo horské nebo jak? "Horské má velký valivý odpor, jezdí pomaleji".. Prchla jsem k treku, mám ráda rychlost, když to jde.... a to už jsem potkávala (sem tam) kola, která se mi začínala líbit a také jsem měla už v malíčku "zuby", kolečka, rozdíly ve třídách Shimano, Aluvio a jiné pojmy. Ale - a to chci říci CO NEJDůRAZNĚJI- pod 10 000 Kč nebyla. Spíše za 13 000 Kč a pak za 11 000 Kč se slevou. Více než dva tisíce dorovnaly "doplňky". Nakonec za 500 Kč změna sedla: původní tvrdší sportovní za měkčí "hodně gelové" velmi dámského tvaru a s větracím otvorem (HA! Dobrý vynález). Ale to víte, baba: poslední kamének k rozhodnutí byl vzorek na plášti, co si budu kreslit do cesty....Na blátě v terénu hodně nahuštěné trošku klouže, zato na hladkém povrchu se zamčenou vidlicí se to dá rozšlapat...
Závěrem: Projíždím pražské cyklotrasy i s okolím, určitě jsem rychlejší než MHD a ta přírodní zachovalá místa = parky s rezervacemi -bych asi těžko jinak objevila.
Takže úplně závěrem: Vybírejte pečlivě a dlouho. Jenom jedno kolo je vaše kolo snů, ale pak je poježdění více než dobré.
Svojí značku neprozradím (TREK 6000), co kdyby to byla nepovolená reklama....A přeji príma jízdu bez nehod.
Trekkingy se maji tendenci rozpadat. ja mel v 90. letech postupne tri. prvni ten duhovy od esky cca 92, ten se docela drzel, ale reklamoval jsem jej pro totalni sebedestrukci prehazovacky stabil a vratili mi penize. docela me to i mrzelo, to byla jeste poctiva ocelova prace. Pak nejaky wheeler, ten se v terenu rozsypaval desne, nastesti zustal pri povodnich '97 ve sklepe a pojistovna jej zaplatila. Potom fort auriga a ten se hroutil rovnez, dnes je to vrak a je kanibalizovany na dily pro trekkinga od mamky. Pak jsem dostal rozum a na trekkingy se vykaslal :)
Až opravdu dostaneš rozum, vrátíš se k oceli:-P
vzdyt rikam, ze reklamace te esky mne mrzela, bylo to kvuli hlinikove prehazovacce. vedet to zpetne, tak si to opravim za sve a mlcim. ocel neocel, je mi to jedno, klidne kovane zelezo :)
BTW vyrábí se konfekčně nějaká ocelová 29"?
TO by byla nádherná klasika...
mozna zadraho u cizich maloseriovych vyrobcu :( o nejake za lidovou cenu nevim.
Jj, co se blíží mé představě o kole jsou ocelový silničky od Kovaříka. Normální kolo, ne?;-)
Normální kolo, které vydrží třeba 20 let, To právě to. ono. Já jsem jezdila na dámském malém Favoritu bez přehazovačky skoro jenom po turistických cestách a zvířecích pěšinkách, velké padáky jsem zbržďovala a kolo jezdí, pády vydrželo.
Teď hodně přibývá komfort, což jako dáma vítám, ale skoro z toho (nového) kola oproti dříve neslezu. Takže podle mne odbourat nadstandard, který nemusí vydžet, a hlavně vrátit pořádné blatníky.....
hele, to je pekne, cervene a skoro i s damskym ramem :)
http://www.mojekolo.cz/6566-marin-alpine-trail...
Pěkné - pro mladíka v modrém triku....To brzdění středem - to se prý také nějak maže. Já bych možná spíš na tomhle:
http://www.rebelbike.com/shop/katalog/173...
Dá se sehnat tenhle krasavec.
http://www.rebelbike.com/shop/produkt/ram...
nebo si nechat něco postavit - třeba Mrázka
Hmmm, sedlovka i hlava má sklon 72°. Když na to dám 100mm vidlu, jsem na 75-76°, evidentně se tedy s takovou vidlí nepočítá. Přijde mi to spíš jako imidžovka, než jako plnotučný mtb, pevná vidle v ceně, nízký střed, nakonec i fotky osazených kol tomu napovídají.
Zatím nikdo nedělá to, co bych chtěl. Což mi až tak nevadí, stejně nemám prachy;-)
Trochu nad limit,ale pěkná sleva,funkční vidlice,určitě se to za tu tisícovku navíc vyplatí. http://www.bradsky.cz/ravo-impact-08-sale-p-589...
Dobré.. Pouvažuji. Takhle,nemám limit na 10 000 kč,ale byl bych rád,kdyby se to alespoň přibližovalo.) Opravdu. Teď jezdím hodně na kole. Skoro každý den ,minimálně 10km. Jezdím po silnících i v přírodě. Což je paráda.
co tohle http://www.bradsky.cz/nano-m2t-09-vybava-author... ?
To vypadá dobře,ale ohledně té vidlice RST ti neporadím tu jsem neměl možnost vyzkoušet ani v okolí ji nikdo nevozí.
a teda koutoučové brzdy v cenové hladině cca 10 000kč za kolo, nemám kupovat,ano? že jsou snima víc problémy,než aby byly v pohodě. chápu?
třeba
http://www.bradsky.cz/pells-razzer-comp-d-08... , http://www.bradsky.cz/pells-razzer-first-d-2009... http://www.bradsky.cz/pells-thorr-pro-08...
Od kola za deset litrů musíš čekat, že výrobce na něčem nutně šetří. V našem liptákovským, nově otevřeným Sportisimu, jsem viděl horáky za desítku s přehazovačkou XTR a smykem XT! Co pak můžeš chtít třeba od vidle no name, která tam byla. I když to bylo v doprodeji - původně za to chtěli čtrnáctku.
Devítikolečko = tenší řetěz..na horském musí hodně vydržet, takže ten bych proštudovala pečlivě...ale jinak docela superkolo. Když přihodili i madla neboli býčí rohy.
Mám dost špatnou zkušenost s levnými mechanickými kotouči.To raději špalkové V brzdy.Jinak je pochopitelné,že ve stejné cenové relaci si budou kola výbavou velmi podobná.Snad jen když se ještě povede nějaký ten loňský model (jak ti doporučili výše).Já v podobné cenové relaci vylovil Kellys.