na podzim jsme koupili croozer 2, přez zimu jsme najeli asi 50km, na jaře jsme vyrazili na busem do Barcelony, trochu se projeli po Španělsku, každých 600km se sjížděli kola, suché zipy nedrželi zvláště mokré, ve Francii se přetrhl pryžový váleček v oji a naší cestu ukončila prasklá hřídelka u kola (po 3000km), jeli jsme s jedním dětskem, celkový náklad ve vozíku asi 30kg. Zajímalo by mě jestli se u jiných vozíků taky tak často sjíždějí kola?
http://www.martinj.unas.cz/spanelsko09/ze...
Máme Chariot Cougar 2 , najeto přes 2000 km. Zatíženo: někdy jedno dítě 15 kg, někdy ještě náklad (zavazadla) dalších 15 kg a pneu máme původní.
Tož, nic proti, fotky a zážitky máte úžasné, ale sebrat nezajetý vozík stejně tak jako např. kolo a jet s ním kamsi 3000 km, je docela odvaz. Před takovou cestou bych rozhodně jak nové kolo tak i vozík patřičně zajel a pak, až bych zjistil, jak se ten kousek povedl, bych se na něm vypravil na takovou štreku. A to, že se sjiždí kola je asi normální - i když není normální, aby to bylo po 600 km. Stejně tak, že nedrží mokré suché zipy??? No tak to snad nemyslíte vážně - ty nedrží nikdy a na ničem...:-() Proti velkému dešti a mokru doporučuje i výrobce pláštěnku. Mám vozík Croozer 535 po prvním majiteli, který ho používal denně jako kočárek. Mám ho druhým rokem a najeto na něm cca. dalších 400 km ??? Zatěžuji ho nyní cca. dvěma dětmi s 25 kg celkem a nákladem kolem 5 - 10 kg.Opotřebení stále původních gum nepozoruji žádné. Vozík byl po prvním majiteli i po lehké nehodě a obě osy to ustály. Zřejmě jste natrefili zrovna na horší kus. I když jak říkám, nezajetý vozík jako kolo nebo auto hned poslat na takovou štreku bych tedy asi nedokázal.
Vše je pravda až na myšlenku "Suché zipy nedrží nikdy a na ničem". Ony samozřejmě drží, ale to by Croozer nesměl při výrobě šetřit a koupit si pořádné a ne nějaké, kde se ošidí technologiie. Ale zato je to několikanásobně levnější.
No tak po 3000 km už byl asi zajetý dostatečně a že někoho štve, že se mokré suché zipy rozlepují není ani tak vada těch suchých zipů. jako že na to při výrobě nemysleli a dali tam suché zipy místo nějakého jiného mechanismu. Sjíždění pneumatik může být dané špatným huštěním, jinak mne nic nenapadá. 600 km je opravdu málo.
Tak ještě jednou, to že suchý zip (správně stuhový uzávěr) nedrží za mokra není jeho standardní vlastost. Lze ho vyrobit tak, aby držel. Jenže výrobci chtějí nakupovat materiál lacino. Takže věřím, že když u Crozeru udělali kdysi dávno prototyp, tak jim ty sucháče držely jak přibité.
Ty zipy, které používá croozer jsou asi levný šmejd jeden z nich byl po návratu domů pěkně vypelichaný, ale kdyby byl problém jenom se zipama tak by to byl dobrej vozejk, extra pláštěnku jsme také použili (není na zipy), David byl vždy suchý, ale snažili jsme se vždy schovat , když pršelo.
Vidíš, a kdybys koupil vozík rok předem a odjel na něm ty 2000 km doma, tak bys poznal tyhle jeho vady - třeba ty suché zipy možná by se projivila nějak i ta osa - a prostě bys ho v záruce vyměnil, pokud by ti to nevyhovovalo i nadále, tak bys ho vrátil a jednoduše koupil třeba ten Chariot nebo Burley...co já vím...
Jinak já bych to udělal tak - jelikož mám starší vozík - koupil bych prostě dva metry suchého zipu a když by se mi opotřebil, prostě bych ten starý přešil i ručo na cestě. Takhle jsem si provizorně kolikrát opravil i tašku na trati.;-)
Co se týče toho kloubu, nepochopil jsem dost dobře, jaká že to pryž Ti tam odešla. Já tam mám ohebnou pružinou, který občas povrzává..jinak nic.
když to není vždycky reálný. Před svou první delší cestou na Azubu, jsem na něm měl odjeto asi 500km a měl jsem ho cca dva měsíce a předtím neseděl na žádným šlapohybu víc než deset let!
Když jsme loni vyráželi s Václavem z Čech do Lucemburska, tak měl Václav uplně nový kolo. Nevím, jetli na něm měl vůbwec něco ujeto :o)
Měl jsem na něm najeto skoru stovku.
Můj obdiv firmě Galaxy!;-). My, než jsme vyrazili na tandemu, jsme na něm nejprve najeli 1250 km kolem dokola koukolem. mezitím jsem ho asi tak 3 -5 krát šteloval - středy, brzdy,převody, než jsem ho naladil tak, aby vše sedělo a šlapalo, jak má. A pak to taky šlapalo!...dokud nám neprdly dráty v zadním kole, protože jsme přetěžovali zadní kolo.:-()
No, ono mi ani nic jinýho nezbejvalo. Starý kolo bylo těžce nepojízdný a nový kolo jsem si pořizoval na poslední chvíli. Doma jsem ho měl asi čtyři dny před odjezdem. No a pak jsem to nechal osudu a ono to vyšlo :-)
500 km je až dost na to, aby se kolo zajelo. Obvyklá taxa na zajetí se udává 150 - 200 km a pak seřídit a dotáhnout.Jedno jestli to najedeš přes noc nebo za půl roku... Ale to jistě víš Jurimíre lépe než já.;-)
nevím... Před Azubem jsem nový kolo asi nikdy neměl... A u Azubu jsem nic neseřizoval atd. Dal jsem tam blikačky a držák na flašku, ale do kola jako takovýho jsem nešahal a nic neseřiczoval a v podstatě je to tak doteď. jen jsem něco rozbil a něco inovoval, ale to nepočítám. Jinak je naprosto v pohodě a většina věcí je původní, funkční bez jakýhokoli zásahu...
Zřejmě dobej oddíl :o))
máš tam ohebnou pružinu, která chrání pryžový váleček, který je uchycen dvěma šrouby - stejnými jako ta pružina, která ale nic netáhne to už bys ji měl pěkně vytáhlou a nám prasknul ten pryžový váleček v místě otvoru pro šroub, ta osa praskla po 2000km, jinak kolo jsem měl asi zajetý dost 30 000km, teď jsem doma vyměnil řetěz poprvé a převody, myslel jsem že se zajíždějí jen spalovací motory
Tak vozík tahám druhým rokem a o tom válečku slyším prvně.:-() Možná ho mám taky přetržený, ale nikdy jsem to nezkoumal. Kdybys mi to ted´neřekl, tak jezdím dál v nevědomosti, aniž by mě napadlo, že uvnitř pružiny má být či vůbec je ještě nějaká pryž!:-()
Vozík jezdí a pružina mi připadá natolik tuhá, že vozík bezproblémově utáhne. Kolikrát mám vozík vytočený v pružině "až za roh" , pružinu prohlou/ vytelenou a roztaženou v místě ohybu, že je skrz pružinu vidět a uvnitř váleček žádný - pochybuji, že by to nějaký pryžový váleček mohl vůbec vydržet....No, ale musím to prozkoumat, nasadil jsi mi ted´ brouka do hlavy....;-)
No a můžeš teda poradit, jakou značku zipu kupovat? (Pokud vůbec se to dá nějak zjistit, když se to prodává v metráži). Dá se to nějak poznat na první pohled třeba podle vzhledu toho zipu? Tohle mě obecně docela zaujalo.
Bohužel nedá. Možná trochu platí, že černé a bílé bývají míň kvalitní, protože se vyplatí je dovézt z Číny. Za cenu, za kterou se dovezou se tady nekoupí ani materiál. Barevné, zvláště pokud zákazník chce aby to ladilo s něčím, se vyrábějí zde (v tuzemsku STAP Vilémov), na to jsou Číňani málo pružní. A zase, záleží co zákazník chce. Pokud chce zip co nejlacinější, tak ho dostane, když si objedná s tím, aby držel i v mokru, aby vydržel X tisíc rozepnutí, aby měl deklarovanou pevnost ve spoji, to všechno se dá udělat. Jenže málokdo to chce zaplatit.
Aha, takže nám vpodstatě nezbývá, než dál kupovat šmejdy z Číny. Škoda, mnohdy bych si taky rád připlatil...
typove oznaceni funkcniho sucheho zipu je "velcro 62"
"samecek" nema "hacky" ale hribky.
Nějak mi nejde do hlavy, co by se změnilo, pokud by s vozíkem nejdříve ujel třeba 500 km okolo baráku a teprve poté vyrazil na cestu. Vlastně jedna změna by byla, nejspíše by jejich cesta skončila nikoli 100 km před hranicemi, ale 600 km.
Přesně tak, to bychom se nedostali nikam. Představa, že nejprve musím v nových botách přejít Tatry, než se s nimi odvážím ... hm, třeba do Tater, mi přijde legrační.
Na "zajetí" kola nebo vozíku musí stačit tak 100, maximálně 200 km, a to ještě ne kvůli stroji samému, ale abych si na něj zvykl a poznal, na co se připravit. Tedy abych se to naučil používat.
Já bych tohle vlákno neviděl jako něco extra proti croozeru, spousta lidí jej používá na výlety s dětmi ke spokojenosti všech. Zpráva o tom, že nesnese každodenní a celkem extrémní zatížení, je prostě užitečná rada pro ostatní: pozor, na dálkové trasy raději lepší vozík, anebo se připravit na možné problémy.
Nic víc, není třeba se hned štětit, jen jsem zvědav, jak firma vyřeší tu reklamaci.
...nepatříš snad k těm, co si koupí nové boty - projdou se kolem baráku - max. do sámošky a pak rovnou vyrazí v těchto botách na 10ti denní túru????:-((()))
Podobně to chápu, jako když někdo zajede vozík 50 km a rovnou ho posadí na 3000 km štreku. Tuto svou praxi ovšem - znovu konstatuji - zastávám u každého zboží - nejen u Croozera. Měl- li bych nového Chariota nebo Burleye, Kranicha a co já vím co ještě, tak udělám u všech totéž - důkladně odzkouším v domácích podmínkách a v záruce, než se s tím vypravím někam do světa.
...Byla by zde ještě druhá změna, že bys třeba přišel na vady v konstrukci či zpracování vozíku a prostě bys ho reklamoval nebo vrátil ještě dříve, než by Tě zradil na expediční cestě. Ušetřil bys sobě i spolucestujícím perné a peprné chvilky a mohl by sis o to více užít toho jiného - příjemnějšího ;-)...
Jestli jsem dobře pochopil příspěvky, tak první problém co se objevil bylo sjetí plášťů po 600 km a dalším něco jiného okolo 2000 km a potom ta oj okolo 3000 km, sucháče nepočítám. Nepřijde mi, že by to zjistil při zajíždění, leda, že by to zajíždění bylo dlouhé, ale to by nikdy nevyjel.
Když se mi sjedou pláště po 600 km, tak se "už sjely" na kost. To extremní sjiždění tedy muselo být znát již po nějakých 200 km - což je právě to, očem tu mluvím - po či během "zajetí". Zrovna tak ty zipa.
Co se týče oje, ano, tento problém i spolu s osou nastal podstatně déle a tak by zůstal v tomto kokrétním případě asi neodhalen. Přesto si troufám tvrdit, že vyreklamoval-li bych ono extreméní sjíždění plášt´ů ( za předpokladu správného huštění) např. 2x ( vždy po cca. 200- 300 km ), pak ještě ty rozsypané suché zipy, tak po 4. bych ten vozík vrátil a chtěl rovnou vrátit peníze.
Od slušného výrobce bych očekával, že vady v konstrukci či zpracování vozíku bude mít odladěné.
Jestli mám počítat s takovýmato závadama a odladit si výrobek sám, tak si raději koupím něco za dva litry na aukru a jsem na tom stejně.
OK! Já jezdím vozík Croozer dva roky a jsem vcelku spokojen. Netvrdím, že je ideální pro všechny, ale pro mé účely dostačující. Nepouživám jej jako expediční vozík - prostě na normální ježdění. A na tento účel je spolehlivý. Neměl jsem s ním žádný problém - nikdy. Ty ses zde dočetl, že se někomu vozík rozpadl na expedici a viděl jeden vozík letem světem a aniž bys ho kdy tahal za kolem, řekneš, že je to rozvrzaný krám. Až budeš jezdit jakýkoli vozík těch 3000 km bez jakékoli závady, tak se přijd´ opět podělit.
OK. Just si na to koupím plečku za dva litry z Aukra, abych Tě naštval:-D
já koupil na aukru kranicha za 2500,- podle stavu bych tipnul, že předchozí majitel s tím byl tak dvakrát na výletě když bylo hezky. A co mě těší, že až ho za dva roky budu prodávat, zase za něj dostanu cca 2000,-. Na některý věci je aukro fakt bezva volba
Teda nechci do toho kecat, ale mám pocit že soudruzi v Číně někde udělali chybu.http://www.zentralrad-fuerth.de/popups/haenger...
Co konkrétně by se mělo na dětském vozíku "zajíždět"? U tak triviálního výrobku prodávaného za +- 8.500,- bych očekával, že dostanu kvalitní a odladěný výrobek, né věc, kterou budu muset zkoušet měnit díl po dílu, kde co výrobce oje*al. Asi jsem příliš náročný spotřebitel na dnešní dobu:-(
Tak třeba právě tu oj, nějaké nýtové spoje nebo tu osu, či ložisko prostě vše,co je nějak namáháno je dobré předem dostatečně odzkoušet nebo-li "zajet" , aby pak člověk nebyl nemile překvapen, že něco nevdrželo velké zatížení, které mu přichystal a mohl to tak třeba zavčasu vyměnit nebo vyreklamovat. Ono "zajet" je potřeba i např. stan - zkusit si ho postavit nanečisto, odzkoušet ho v dešti apod. - aby pak člověk nebyl po první bouřce nebo větru překvapen, že leží v louži nebo se stan válí o deset metrů dál než-li je momentálně on! ;-)
Možná, že je vozík či Ti připadá jako triviální výrobek za "pár korun", ale i ten dokáže občas potrápit a znepříjemnit tak cestu či zážitky, jak je vidět....
Kdyby s takovým "řízením kvality" pracovali výrobci automobilů, stavební firmy apod., nemuseli bychom řešit problém přelidnění planety... Chceš říct, že prvky, na kterých závisí zdraví a možná i život dítěte, jako oj a spoje jsou dělány systémem "třeba to vydrží, zákazníku vyzkoušej to"? To mám fakt chuť něco takovýho pro svý děti koupit:-/
IMHO směšuješ tři věci:
(1) Kontrolu a nacvičení obládání (stan), to s vozejkem nemá co dělat. Mimochodem autor podle svých slov absolvoval zkušební jízdu a vše bylo v pořádku. Co více od laického uživatele chtít?
(2) Zajetí, tj. vymezení vůlí na počátku běžného provozu např. u spalovacího motoru. O jisté formě zajetí lze mluvit na jízdním kole, prvotní obroušení špalíků, vytahání lanek apod., to by ještě mohlo spadat pod úpravu parametrů provozem.
(3) "Vykostění" (cost-cutting) výrobních nákladů přes únosnou hranici spolehlivosti a bezpečnosti, takže výskyt závad zásadně znemožňujících řádné a bezpečné užívání výrobku začíná být bráno jako běžná věc.
Bohužel, v posledních letech převažuje přesně tento trend: prodejce vybalí výrobek (např kolo) z krabice, předá zákazníkovi, a ten, pokud se nezabije hned, musí chodit zpátky k prodejci řešit lenost a/nebo neschopnost výrobce a/nebo prodejce formou tzv. "garančních" prohlídek.
***
Všechny závady uvedené v původním dotazu bych zařadil mezi konstrukční nebo výrobní vady (ev. vadu materiálu), rozhodně ne mezi zajíždění. Nebo myslíš, že při naježdění 3000km okolo baráku by se oj neurval, gumy nesjížděly, suchý zipy držely i v dešti?!
BTW přesně tenhle vozejk jsem viděl včera u švagra, a moc dojem na mě neudělal, vakly úplně všude, podivná konstrukce z podezřelých trubek, nevyřešené větrání (buď je děcko ve skleníku, nebo na něj může prach a bláto odletující od zadního kola a déšť), boudička nesedí moc přesně na konstrukci a je z vysloveně shitového materiálu. Nejel jsem s ním, ale jsem si celkem jistý, že do toho bych svý dítě neposadil:-(((
OK. Posad´své dítě do Chariota nebo Burelye.;-) Já obě své děti posazuji do 6-ti letého vozíku této provenience a stačí mi to a evidentně i mým dětem. Nikdy jsem zde nepsal, že Croozer je špička mezi vozíky, ale odpovídá své cenové relaci. Jen u nás po městě jezdí nových Croozerů = 3. Pokud by to byly takové shity, asi by se to tolik neprodávalo jen kvůli té nižší ceně a jezdily by zde např. Kranichy apod.. Jak jsem psal výše - na to, že mám již vozík stařečka, nemám tak zlé zkušenosti. Prostě já měl vozík nejen zajetý ale i bouraný a jelikož to ustál a jezdí dál, žádné výrazné vakly, jak píšeš, nevykazuje ani po letech, tak ho považuji za dobrý a praktický.
Pokud zde řešíš a odlučuješ výrobní vady, vady materiálu a kosnstrukční vady a já nevím co ještě, tak Tě uji´št´uji, že na toto je právě záruka....myslíš si, že po zkušební jízdě musí být vše OK navěky, tak k tomu nemám co dodat. Proč tedy asi pak vymysleli tu záruční dobu??? Já přemyšlím o těchto věcech u spotřebních věcí prostě jinak.
Nikdy jsem nenapsal, že by někdo croozer považoval za špičku, jen že za ty prachy bych očekával odladěný a funkční výrobek. A nikdy a nikde jsem nenapsal, že "musí být vše OK navěky", jak se (neúspěšně:-P) pokoušíš mi podsunout.
Já to beru tak, že záruka u kvalitního zboží je pro případ, že se NAPROSTO VÝJIMEČNĚ vyskytne nějaká závada. Závada typu urvaný oj, prasklá hřídel, sjíždějící se pláště nebo nedržící zipy jsou zásadní problémy, které se u kvalitního zboží prakticky nevyskytují, a když tak snad ne všechny na jednom kusu výrobku.
Bohužel, zdá se, že máš pravdu, většinový český spotřebitel to vidí jinak, a situace na trhu tomu odpovídá:-/
...domnívám se, že urvaná oj nebo hřídel je zde ojedinělá závada. Zatím jsem neslyšel o dalším případu u tohoto vozíku, Ty ano ???? Kupříkladu na mém "stařečkovi" se to nestalo, jak jsem již psal výše, ani po nehodě vozíku...Pokud víš o dalších případech, tak se o ně poděl...
A nedržící suché zipy ???? Ano, tam to bude funkční vada - reklamovatelná. Mně sice nedrží jako Locklite ;-) ale zatím stále lepí;-)
Na mě ten rozvrzaný krám dojem neudělal, a problémy původního tazatele můj dojem potvrzují. Zpracování odpovídá dětskému kočárku za litr z webshopu. S ohledem na složitější konstrukci bych za to byl ochoten dát řekněme 2000,- Chtít za to osm a půl je imo výsměch spotřebiteli.
Jelikož jsi zarytým odpůrcem Croozerů obecně - tedy mně to tak připadá - nemá cenu dále o tomto diskutovat. Pro Tebe je Croozer drahý krám a já jsem s tím krámem zatím spokojený. Ani nevím o tom, že by bylo kde psáno, že Croozer je expediční vozík , ale to je v celé věci zřejmě okrajová záležitost. Podle Tebe je zřejmě krám všechno, co v této cenové hladině nemá úroveň zpracování a hodnotu detailu a komponentů od Ferrariho. V tom případě bych doporučil nějakou renomovanou značku a cenovou hladinu někde kolem 25 000 Kč - tedy cca 2,5x víc oproti Croozeru a jsi OK, já si ale přesto i nadále myslím, že v mém případě byl Croozer optimální volbou a že zajet se má všechno - i vozík - abych zkusil, co vydrží atd.,atd. nebudu se opakovat. Půjdu-li si koupit kolo za 10 000 ,- asi od něj nebudu moci čekat, že mi musí notně odvést ve stejné kvalitě a podmínkách užití stejnou službu jako kolo někde kolem 30 000 ,- Kč. Domnívám se, že proto jsou tu cenové hladiny výrobků - odstupňovány a jistě to platí i pro vozíky.
Že jsem zarytým odpůrcem Croozerů jsi usoudil z čeho? Prostě jsem jeden nový viděl detailně, a tady jsem jen popsal, co jsem viděl. Nic více, nic méně. Zato Ty mi připadáš jako jejich zaslepený obhájce;-)
Že bych od jednoduché kárky za osm litrů s nákladem 30kg nečekal takové množství závad během prvních 3000 km (víc najede za sezonu kdejaký turista na kole) je můj názor, podle Tebe je to zjevně normální. To je vše. Ferrari je jen další nepravda, kterou se mi snažíš podsunout, začínáš mi připomínat stylem diskuse jistého zdejšího oblíbence;-)))
Copak chci moc, aby se vozík PRO DÍTĚ nerozpadl za jízdy první rok užívání?:-(
Nemyslím si, že jsem zastáncem Croozerů. Kdyby bylo na mně, koupil bych si Chariota. Ale - má pro mne malý kufr a přijde mi na četnost mého užívání vozíku a dobu, na kterou ho plánuji mít, zbytečně vysokou investicí, která by se mi nevyplatila. Proto mám starší Croozer a...jsem za ten peníz spokojen. Nemám a nikdy jsem neměl s ním žádné zásadní problémy jako kolega na expedici. Jistě to může být i tím, že ho používám na normální ježdění - ne na dálkové trasy či expedice. Na tento účel bych jej určitě nezakoupil.
Co se týče kokrétně výrobců automobilů - i tito - přes spoustu norem a nastavení výrob a systému kvality - a často i renomovaní - svolávají čas od času vozy do servisů k výměnám často velmi závažných dílců ovlivňující přímo bezpečnost pasažérů. A o tom, jak se na autech šetří na matriálech bych mohl zde vyprávět hodiny!!!!!!Ale nemám toho zapotřebí...
Croozer svolává spotřebitele k výměně pryžového válečku v oji, hřídelky kol, přešití suchých zipů, k předělání křivě navařených závěsů kol, nebo proč to srovnáváš s obdobnou praksí automobilového průmyslu? :-)))
Ahoj, tak tedy smekám - podle webu a fotek báječná a odvážná cesta.
K tvému dotazu - máme dvojmístný kranich, což je (dneska už tedy určitě, jak jde vývoj rychle dopředu) jednoznačně spíš "škodovka mezi vozíky". Kupoval jsem ho před dvěma roky hlavně s ohledem na nízkou cenu a s předpokladem, že co by nám nevyhovovalo, to přešiju, domontuju, předělám. Nakonec to ani moc nebylo třeba.
Vozík má najeto něco přes 600 km a zatím to na sjeté gumy rozhodně nevypadá. Slabiny tu jsou (za deště cáká odspoda do "kufru" (asi nezatřené švy), uchycení oje občas povrzává a chce dotáhnout atd., spíš detaily). Ale suché zipy drží i mokré, jak to má být, a nejčastěji kontrolovaný díl - oj - drží taky spolehlivě. Ovšem nerad bych to zakřikl, zvlášť teď před létem... :-)))
Dej určitě vědět, jak jsi dopadl s tou reklamací, o značce o firmě nám asi nejvíc řekne právě to, jak se k tomu postaví...
Ahoj,
pěkná cesta i fotky.
Co se týče vozíku, jeli jsme podobnou cestou jako vy, tak můžeme docela dobře srovnat naše vozíky v praxi. My používáme Kiddy van 101. Na naší cestě dlouhé 6.700 km jsme měli dokonce dva. Vozíky jsou vždy na max naložené (30 - 50kg). Jeden měl už před cestou najeto cca 5.000 km, druhý byl nový (téměř nezajetý :-). Kromě jednoho většího defektu (http://livepla.net/picture_large.php?pics... u toho staršího a naloženějšího vozíku, jsme neměli nejmenší problém. Pláště na každém vozíku jsme měnili během cesty asi dvakrát. Suché zipy drží celkem slušně a to i když jsou mokré. Zkrátka nedáme na Kiddy van dopustit a přitom je to asi nejlevnější dětský vozík na trhu.
Ahoj,
teda teď jsem koukala na ty vaše stránky. vy jste teda cestovatelé :)
Tak takovýhle cesty bych taky ráda s naší rodinou absolvovala. Jenže není kdy. Nedovedu si představit, že by manželovi dali v práci třeba 3 měsíce volno (dovolenou).
Takže u nás bohužel nic takovýho nebude.
Máte s dětmi na co vzpomínat :)
Přeji vám spoustu šťastných a hlavně bezproblémových km. :)
Kupovali jste někdo už novou oj k vozíku? My už dávno překročili doporučené km, i dobu za kterou se má oj vyměnit, navíc vozík taháme i dost naložený...
Nebo čekáte, až doslouží. Je to totiž celkem velká investice-taková nová oj..
Zajímalo by mě, co jste dělali, když vám ta oj praskla, jestli se to dalo nějak vyřešit a jak (možná by to šlo nějak svázat?) na místě a mohli ste pokračovat dál.
Už jsem o tom uvažoval. Máme naštěstí oceláč, takže bych asi našel nějakého strejdu, co má ve stodole svářečku... Kdysi mi takhle v jižních Čechách kdosi svařil rám kola. Za deset minut od zjištění, že praskla patka, jsem našel vhodného člověka a za dalších deset minut jsem vyrážel dál. Ten pán se skoro urazil, když jsem se ptal, co za to. Dodnes na něj vzpomínám, už asi 20 let :-)
Když praskla oj, respektive ten gumovej váleček uvnitř pružiny, tak jsem vyšrouboval dva šrouby, které drží ten pryžový váleček a pružinu, místo pružiny jsem na 3krát spojil šrouby kusem provázku, stáhnul a zauzloval(byli jsme ve Francii a domu daleko). Několikrát denně jsem spoj kontroloval, doma jsem to rozebral a ten provázek tam fungoval lépe než Čínský pryžový váleček.
Taky uvažuju že bych si tu oj (tyč) ke kolu koupila (spíš zatím do zásoby).
Jak jsem totiž zjistila, že to může prasknout, tak teď jezdím se strachem, že s emi to stane někde po cestě třeba 40km od domu a budu zrovna někde sama s dětma..... Tak bych asi nevěděla co mám dělat (možná v tu chvíli jo....)
Navíc představa, že bychom byli 30dní bez vozíku je šílená (když už jsme si na něj zvykli, že můžem jezdít všichni).
Kolik to vlastně stojí a kde se to dá koupit?
Já psala na dvě+dvě (a ptala se jich na to) a nikdo mi za celých 14 dní neodpověděl a ani se do té Prahy nemůžu dovolat.
Díky za info :)
Ahoj, mě odpověděli z dveplusdve toto, ozvali se asi po týdnu
Dobrý den,
abychom mohli zaslat správnou tyč, potřebuji vědět rok výroby vašeho
vozíku. Cena náhradní oje činí 1 680,-Kč
Děkuji.
Já jsem novou neobjednala-připadá mi to hrozně drahé, i když jak jsem zjistili těsně před naší dovolenou, měli jsme prasklou tu gumovou část uvnitř pružiny, ale ujeli jsme s vozíkem za naši dovolenou řekla bych kolem 600km )jeli jsme bez tachometr, který vyplyvl) a měli uvnitř pružinu svázanou tkalounem od bot a vydrželo to, ač byl vozík řádně naložen, jeli jsme na těžko...
V současné době sháníme náhradní gumovou část a měla by být v září, cena neznámá (sháníme přes místní cykloprodejnu)-říkám si, dokud to půjde budem jezdit, příští sezonu už dcera bude jezdit na tyči a vozík bude jako nákladní, co by bylo kdyby bylo 3. dítě zvážíme (jestli by nebyl třeba nov vozík-přeci jen 4-5 let celoročního používání je prostě znát...)
To my jsme do 2+2 ani nevolali , oni zavolali nám, (tel dostali od dovozce z Německa, se kterým se snažíme korespondovat) a ptali se kde jsme vozík koupili, když zjistili, že přes internet tak na můj dotaz neodpověděli a položili telefon.
Máme také tento vozík najeto přes 2500km, zipy se nám otvírají jenom, když do toho dítě kopne, zátěž větší občas v něm vozíme naše dva kluky (jinak, aby se nám nehádali, tak máme vozíky dva), pneu původní a zatím drží, tak to může být třeba vadným kuse, u nás spokojenost.
Teď budu mít croozer 3 sezonu, žádná závada,jen výměna sředových os u obou kol - najeto cca 3000km z toho 1000km bez syna - použit na cyklovandr,zatížení cca 30km.nemužu si vozík vynachválit,letošní sezona je se synem poslední,ale vozík si necham na výšlapy na těžko.Látka furt drží,netrhá se,ikdyž jsme loni chytli vychřici a synovi tekla proudem voda do vozíku...drsný zážitek :-)
Starší Croozery drží podstatně lépe, než jejich mladší následovníci.
Náš veteránek kupovaný na jaře v r. 2005 funguje stále bez závad (že jsme prodřeli slídu nepočítám, také ty jistící sponky už jsou zničené).
A to je často přetěžován - když k dětem ještě nakoupím, blížíme se i k 60 kg.
O dva roky novější model měl hned po první sezóně více problémů...