reklama

Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

Na žádost majitelů restaurací v ulicích Mlýnská a Panská, kteří chtějí provozovat více předzahrádek bylo cyklistům nařízeno vedení kola.
Ještě že si podnikatelé nevymohli např. chození naboso.

http://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy_region...

[ Zpět ]
Datum: 06.05.2009
Autor: Kominík
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Je to krásné. Hodně jezdíme do jižních čech Třeboňsko. Když tam cyklista zastaví na pivko tak jsou rádi,ale když má kolo tlačit tak tam raději nepojede. Tak dobrou chuť páni rádoby podnikatelé. V zahraničí jsem zažil jak jsou k cyklistům vstřícní, ale u nás mám dojem že jsme jenom překážkou jak už v ohleduplnosti na silnici tak ve službách.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.05.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mery)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      Nejsem si jistý, jestli v ČB jsou značky "Cyklisto, veď kolo", nebo "Cyklisto, sesedni z kola", ale:
      ŽÁDNÁ ZNAČKA "Cyklisto, veď kolo" NEEXISTUJE, tudíž na ní nemusíte brát zřetel.
      To by bylo to samé, jako když si majitel restaurace na reklamní panel napíše "Cyklisto, zastav a dej si oběd"

      [ Zpět ]
      Datum: 07.05.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr F (Sunny))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        bohuzel nemas pravdu a tohle je obecne spatna domenka

        znacka "modry kruh a v nem napis cyklisto ved kolo" ci ta druha, kterou zminujes, je ve vyhlasce upravujici vzhled znacek a jedna se o znacku "jiny prikaz" C14a/b viz vyhlaska Vyhláška č. 30/2001 Sb.

        http://www.autoskoly.cz/psp/Vyhlaska_30_2001_k...

        [ Zpět ]
        Datum: 07.05.2009
        Autor: pb
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

               

          jinak upravuje to primo §10 bod W a Y ve zminene vyhlasce.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.05.2009
          Autor: pb
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                 

            Hm hm, tak se omlouvám za svou neznalost vyhlášek, nařízení apod. PF

            [ Zpět ]
            Datum: 14.05.2009
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr F (Sunny))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Jenom taková drobnost - neznám to tam a z toho článku to moc nevyplývá - auta tam jezděj?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.05.2009
    Autor: MYZA
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      Patrně jenom dopravní obsluha a na povolení úřadu.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.05.2009
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        A musí auta tlačit!

        [ Zpět ]
        Datum: 06.05.2009
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      Auta tam nejezdí, respektive majitelé tam asi zajet mohou, ale jezdit se tam nedá, jsou to historické uzoučké ulice, kde se vlastně jenom chodí a jezdí na kole. Obě ulice se ale sbíhají na lávce přes stoku na kterou jsou přivedeny městké cyklotrasy, takže soudruh Jelen je totální blb, ostatně jako jeho předchůdce v dopravě, nynější primátor Thoma. Takové paskvily, které s dopravou předvádějí v ČB, nejspíš nemáte ani v Praze.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.05.2009
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Minulý týden jsem dělal v Kanovnický a než jsem si stačil rozměnit a koupit parkovací lístek, měl jsem na autě botičku.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.05.2009
        Autor: Kominík
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      Podle záběrů v TV je to "pěší zóna"

      [ Zpět ]
      Datum: 06.05.2009
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    No, ten budějovický soudruh Jelen může aspoň výhodně se slevou nakoupit jen lehce opršelé značky, které nedávno konečně zmizely z některých míst Prahy.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.05.2009
    Autor: k.vl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Dobrej bordel :-( Nakopat je do...

    [ Zpět ]
    Datum: 06.05.2009
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Nevím, tohle by mne až tak netrápilo. Jsou to vpodstatě takové "Zlaté uličky" budějické a nejsou dlouhé. Problém je spíš v tom, jestli se narušila návaznost cyklookruhu kolem historického jádra (Zátkovo nábřeží - stezka kolem slepého ramene Malše - Husova - sady). To by bylo nesystémové a špatně.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.05.2009
    Autor: básník
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Neznám skutečný důvod, ale zřejmě nude částečná vina i na některých cyklistech, kteří jezdí bezohledně a rizkantně po městě, pěších zonách a chodníkách.
    Kdo nechce jít pěšky může to objet a nebo to v klidu projet a případně platit průjezdné :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 07.05.2009
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      A kudypak to jako objedeš ?? Kvuli 150 m najedeš 3 km a navíc mezi autama.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.05.2009
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Není to 150 ale 120 a nenajedeš 3 km, ale jen 250 m, mezi autama jedeš, ale zase můžeš jet tak rychle jak zvládneš a nemotají se ti chodci do cesty.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.05.2009
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      že by se třeba omezil provoz automobilů, protože někteří řidiči jezdí po městě bezohledně a riskantně...
      To je přece blbost, řidiči tlač auto.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.05.2009
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Jsou to uličky v historickém jádru, jedna se zužuje až asi na 3,5m, plno pěších lidí v sezóně. Problém. Ale mohli aspoň Mlýnskou nechat sjízdnou pro cyklisty.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.05.2009
        Autor: básník
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

               

          No jak jsem říkal nahoře. Podle mapy.cz vede Mlýnskou cyklotrasa kolem jádra (okruh).

          [ Zpět ]
          Datum: 07.05.2009
          Autor: básník
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Já jsem tam provoz cyklistů neomezil :-) ale ty důvody si umím docela dobře představit, vidím docela často jak někteří zhovadilci jezdí, je jim jedno, že jedou po chodníkách, že jsou v parku děti, apod. Kdyby všichni těch pár metrů projeli pomalu a téměř krokem, tak to zřejmě nikdo nezakázal. Z podobného důvodu zakázali třeba v Trutnově vjíždět na kole od autobusáku na náměstí a to ta ulice má na šířku nějméně 15 m a jen se tam chodí.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.05.2009
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

               

          Ach jo, každý má právo na svůj názor i když podle mě blbej. Co kdyby tam buzeranti v uniformách místo kontrol jestli cyklista tlačí kolo, spíš snažili působit preventivně a výchovně, upozorňováním na toleranci cyklistů a chodců, že je tam hustý pohyb a je třeba se snášet apod. Nebylo by to lepší, než dávat zákazy a trestat ?? Nechápu proč obhajuješ debilní rozhodnutí namířené proti cyklistům navíc ve městě v kterém nežiješ ?? Možná protože se tě netýká.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.05.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                 

            Pro ty "buzeranty v uniformach" je bohuzel lepsi tahat z lidi prasule za prestupky, nez si tam hrat na vychovatelky...bohuzel:-((( Zas takova ceska specialitka....zadarmo ani policajt nehrabe:-( A kdyz hrabe, tak hraji pingpong s cepicema na parkovisti...:-)

            Tim jsem nechtel napsat, ze s tebou nesouhlasim (souhlasim), ale nedokazu si to realne u nasich policistu predstavit...:-))) Ale za hranicema uz jsem to zazil:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 07.05.2009
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                   

              O tom to právě je. Nevím, ale příde mi, že jsme národ , který potřebuje nad sebou bič, proto tady může uspět Pablbek s tou svojí svitou šibalů.
              Většina z nás ví, že to jinde jde, ale budem obhajovat debilní nařízení, respektive "chápat", než abychom tlačili na změnu chování úřadů, úředníků a policajtů. Oni mají "Sloužit a chránit" a ne "buzerovat a okrádat".

              [ Zpět ]
              Datum: 07.05.2009
              Autor: Holfi
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                     

                To mas stejne, jako s tema radoby cyklistama ve meste. To mas stejne, jako u toho chovani chodec/cyklista/ridic. Jeste si dlouho pockame, nez se u nas zmeni mysleni lid. Bohuzel:-(
                Taky jsem si vzdy myslel, ze ONI maji slouzit nam. Ale asi je to jinak. Z nasich dani si platime neschopne uredniky a policejni buzeraci:-) A spoustu dalsich udelatek z dilen Kocourkova.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.05.2009
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                     

                Neztotožňuji se s tvým názorem. Všichni ti úředníci, policajti a další se po "šichtě" stanou řadovými občany, kteří, nevyhovuje-li jim zákon (nařízení, vyhláška) ho nedodržují "protože je (pro ně) špatný ...".
                A že to jinde jde? Ano, tam už pochopili (ti obyčejní lidé), že jejich svoboda končí tam, kde by omezovali někoho druhého.
                (vzpomeň si na diskuzi o přejezdech, kde jsi - možná na základě vlastní zkušenosti - požedoval naprostý zákaz (a sankce) přecházení při stažených závorách)
                8-E

                [ Zpět ]
                Datum: 08.05.2009
                Autor: AV
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                       

                  Nevím že bych něco takové požadoval, navíc snad platí zákon, který to snad jasně definuje. Ale výchovně bych každíého, kdo poruší ty závory přivedl k rozmašírovanému tělu a povinně ho nechal se na to dívat, jak ho po kouskách dávají do pytle. Vsadím se, že pokud nemá v hlavě nasr*no, víckrat by závory nepodlez. Stejně by podle mě působilo, kdyby policajti na dotyčném místě zastavili každého cyklistu a řekli "podívejte se, my jsem nechcem dát zákaz a trestat vás, chtěli bychom aby jste byli ohleduplní k sobě i chodcům . Jen tenhle kousek dávejte větší pozor". Dejme tomu týden nebo 14 dní kdyby to bylo takhle, věřím, že by to na 100% fungovalo.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.05.2009
                  Autor: Holfi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                         

                    Tak. U devíti lidí z desíti by to snad i fungovalo, ten desátý by je poslal ... tam ... popř. by je fyzicky napadl, neb "on má právo, co jemu budou takoví ..... něco nařizovat". Jako bys tu desetinu populace neznal ...
                    8-E

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.05.2009
                    Autor: AV
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                         

                    Jseš idealista. Troufám si tvrdit, že by to takhle nefungovalo ani ze 30 %.
                    Lidi vidí nehody dnes a denně, přesto stále jsou, především proto, že "jim se to stát nemůže, protože ..."
                    Policista nemůže bezdůvodně zastavit cyklistu. Pokud zastaví jednoho, tak dokud s ním nedokončí jednání, tak nemůže zsstavit dalšího. Pokud je ulice frekventovaná tak nemůžeš do ni postavit non-stop třeba 50 policajtů, protože tolik jich není v celých Budějovicích a musí dělat především jiné věci. A pak mi opravdu není jasné k čemu by bylo to třepění huby policajtů když to nemá žádný smysl, protože odpověď všech by byla vždyť to dělám, a pak nevím kdo by řešil tolik stížností.
                    Ještě drobnost, značky neumísťuje policie ani nerozhoduje o jejich umístění, to dělá městský úřad, policie jen kontroluje jejich dodržování.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.05.2009
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                           

                      K těm nehodám....
                      V Anglii nedávno jela v TV kampaň "krásných" videoklipu, kde prosili občany, aby právě NEPODLEJZALI závory a neriskovali tak svůj život.
                      Všechny klipy byly skutečné....záběry z různých bezpečnostních i nebezpečnostních kamer. Par jsem jich viděl a fakt mi běhala husina po zádech a dost dlouho jsem měl ty obrázky před očima.
                      Ale nejzajímavější je...četl jsem článek v relativně slušných novinách, kde se lidí ptali, zda tu kampaň znají a jak na ně zapůsobila. Docela zajímavé počteni!!! Myslím, že to zapůsobilo.

                      Někde je tu vlákno, kam někdo dal odkaz na obrázky po nějaké nehodě cyklistky. Docela to byl masakr. A pamatuji si, že tam bylo dost lidí, kteří prohlásili, že si tu helmu fakt musí koupit....

                      Nehody sice nevidím dnes a denně, ale občas ano. Ale jen z dálky. A to mi opravdu do duše moc nepromluví. Ale třeba ta kampaň v UK, obrázky té rozmašírované cyklistky, nebo i kampaň, která teď běží v ČR (Nemyslíš, zaplatíš) na mě hodně působí a dost často o nich přemýšlím. Nepřijmeš tak k zamyšlení všechny lidi (po některých to ani chtít nemůžeš, páč neví o co jde:-) ), ale věřím, že na dost lidí to opravdu zapůsobí. A možná si v té dnešní uspěchané a bláznivé době na ty obrázky vzpomenou, až budou někam zbytečně spěchat a chtít přebíhat koleje tam, kde nemají.

                      Pro hnidopichy. Tohle jsem nepsal já, protože já přeci nepíšu s čárkama a háčkama. To byl ten Ir od sousedů:-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.05.2009
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                             

                        Především blahopřeji Irovi k hezké a čtivé češtině :-))
                        No, kampaně běží, miliony se utrácí, novináří píší, ale prozatím se to na statistice nehod nijak neprojevilo. Jo a v Anglii přestali snad lidi podlézat závaory ?, určitě ne.
                        Já jsem Anglickou kampaň neviděl a ani po ni netoužím, závory nepodlézám, takže to určitě tou kampaní nebude. Stažené závory obchází jen nepatrrný zlomek lidí, zbytek čeká, přesto občas k nehodě dojde, ale podle mě z toho novináři dělají příliš velkou senzaci. Mnohem více lidí zahyne na silnici při přecházení na červenou, a o kolika takových případech jsi kdy četl a viděl záběry v TV?
                        Prevence a vysvětlování ano, určitě to je dobrá a potřebná věc, ale současně musí jít velmi přísné a hodně citlivé tresty. Jedině velká finační ztráta, odebrání ŘP, apod. donutí většinu lidí dodržovat předpisy.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.05.2009
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                               

                          Tak podle tvých reakcí bych to tipoval na policajta at podle "chapani" tech hovadin nebo podle vysvetlovani, co policajt musi. Proc by proboha nemohl v ramci osvety zastavit kazdeho cyklistu, obzvlast kdyz je to na onom miste uzke a stacili by na to bohate tri policajti a hlavne by aspon jednou v zivote delali neco uzitecneho.
                          To ze okazuji tezke nehody v TV jedine schvaluji a kampan "Nemyslis, zaplatis" je taky super a misto tezkycch pokut, zabavovani ridicaku a jinych buzeraci, by pristizeny ridic povinne koukal na drsne realisticke zabery z nehod. Nedavno jsem nekde cetl, jak na vystave motorek nejvic motorkaru zaujala motorka napasovana do osobaku. Dala by se najit i fotka.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 09.05.2009
                          Autor: Holfi
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                 

                            A má ta fotka rozmidlené motorky snad nějaký statisticky významný podíl na snížení počtu nehod zaviněných řidiči motorek ? To, že někoho někde něco zaujme ještě neznamená, že to významněji ovlivní jeho chování chování a jednání.
                            To nemůžeš myslet vážně, že policista jen tak bezdůvodně zastaví třeba 5 cyklistů a dělá jim tam přednášku, a o čem by měla být a především proč by měla být pokud cyklisti jedou podle předpisů a pokud ne, tak je policista povinen s nimi přestupek vyřešit a ne vést nějakou diskusi.
                            Nevím co myslíš těmi hovadinami.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 09.05.2009
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                   

                              Na každého zde pokaždé vyvalíš, aby ti ukázal nějakou statistiku. Ale ty jsi žádnou k těm svým úvahám taky nepřinesl!!!

                              Na mě, jako cyklistu, dost zapůsobila ta fotka rozmašírované cyklistky bez helmy. A nejen na mě!!! Zapůsobila zde na spousty lidi.
                              Pak i věřím, že rozmašírovaná motorka zapůsobí na motorkáře. Oni to nejsou bezohlední blbouni, jak si kde kdo mysli. Jsou to obyčejní lidé od rodin, kteří jen mají rádi motorky. I jim to myslí. Ikdyž určité procento "blbcu" se najde i tam...stejně jako všude jinde.

                              Nejsem si ale jist, zda na cyklisty a motorkáře zapůsobí arogantní policista (já v ČR málokdy narazil na placatou čepici se kterou by byla normální řeč), který sazí pokuty, tak, aby změnili své chování k lepšímu!!!

                              [ Zpět ]
                              Datum: 09.05.2009
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                     

                                Naprosto s tebou souhlasím.
                                K těm statistickýcm údajům o dopravních nehodách, tak ty jsou veřejně přístupny, údaje si snadno každý najde. Prozatím nebylo nijak prokázáno, že by fotografie, film ani předváděné vraky vozidel nějhak ovlivnily dopravní nehodovost. Prozatím se to jen zkouší a sleduje se význam jednotlivých akcí a souhrných údajů. Prozatím totiž nikdo nevymyslel nic co by nějak fungovalo mimo intenzivní policejní dohled a třestání viníků přestuplů. A roganci v chování vynech, to s tím nemá nic společného, to je nepřijatelný exes jedinců, které jsou jsou všude, u učitelů, lékařů, úředníků a také policistů.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 09.05.2009
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                       

                                  A jsou pro tebe statistiky tak zásadní? Pokavaď vidím zkřivené obličeje nad fotografii z nehody, tak to říká mnohem více, než nějaké statistiky.

                                  Ty jsi taky nikde neuvedl, jak to tvé vybírání pokut a braní řidičáků zapůsobilo. Jediné, co vím, že si s tím spousta lidí hlavu nedělá, že jim sebrali řidičák:-))))

                                  A to arogantní chování lidí s placatou čepicí? U mě je to zásadní! Takový člověk nemá u policie co dělat. Kdybych já byl ve své firmě arogantní na okolí, tak by mě šéf pravděpodobně vyrazil.
                                  A pokavaď takový policista i zneužívá situace (viz. nehoda Meduzy), tak to je pak opravdu výchovné.

                                  Jen mala poznámka, ikdyž tebe stejně nebude zajímat, protože už jsi mi jednou psal, že tu nežiji od narození, tak nemám právo zdejší policii posuzovat. Bohužel tenkrát jsi jí posuzoval ty ze židle v ČR, což je zvláštní a nevadilo ti to:-))) V UK jsem za tři roky pobytu na arogantního policajta nikdy nenarazil. Možná právě proto k nim mám zde mnohem lepší vztah (cítím z nich autoritu, ale vím že i s úsměvem pomůžou a poradí), než k těm v ČR...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 09.05.2009
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    K těm "odpuzujícím" fotografiím...Jako mlaďoch(a výkonný sportovec) jsem byl u svého sportovního lékaře, který věděl, že kouřím.Aby mi to znechutil,ukázal mi nevkusnou fotku,kde 35tiletá kuřačka měla na hlavě nádor jak dětskou hlavu. Udělalo se mi tak zle, že jsem si šel na chodbu zakouřit.
                                    K těm zdejším poldíkům - jim stačí, si honí triko(uniforma má vždy pravdu) a neuvědomují si to, že k nim nikdo nemá respekt."Autorita" není odůvodněná, pouze vynucovaná.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Jako kurak jsi to nemohl rozdejchat?:-))
                                    Ale kdyby ti dal pan dochtor blokovou pokutu 100Kcs, tak bys urcite prestal, vid:-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Statistiky zásadní jsou, i pro tebe, nebo jak by jsi chtěl jinak hodnotit nějaké stavy a změny, třeba v dopravní zatíženosti, nehodovosti, ekonomice, prodaného zboží, zatíženosti učitelů, lékařů, policistů, úředníků, atd.
                                    No a sbírání řidičáků hodně funguje, pokud se to dělá správně a důsledně. Zkus si vzpomenout když byl zavedený bodový systém jak po několik měsíců poklesla výrazně nehodovost, jezdilo se hodně opatrně a přestupky se téměř nedělali, ale to vše jen do chvíle než lidi zase zjistili, že se nic neděje když budou předpisy porušovat. A výsledek je jasný, počty nehod se vrátily do původních kolejí.
                                    Ohledně arogance u policistů, tedy ve státní správě vůbec se s tebou nijak nepřu, máš pravdu. A že jsi se s žádným nadutým přitroublým policajtem v Anglii nepotkal, je jen souhra okolností, nebyli jste v jednu chvíli na jednom místě a neměli jste potřebu spolu něco řešit :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Michal: těch pokut jsem dostal nepočítaně...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    V tomhle pripade jsou pro me statistiky na prd. Me stacili reakce lidi zde v tom vlakne o te fotce z havarky zeny cyklistky bez helmy)!!!

                                    Uz jsem ti psal, ze jsem tu 3x neco s policistama resil. A vzdy naprosta pohoda. Bezne je potkavam na ulici. A uz se mi nekolikrat stalo, ze me i oslovili...jen tak...chteli pokecat. Coz me nejprve vylekalo, pac jsem si myslel, ze jsem neco provedl:-))

                                    V CR jsem 2x resil kradez kola a jednou nejaky problem (jako svedek). Pokazde jsem byl nasran k nepricetnosti:-))) Zvlaste ty kecy u sepisovani protokolu pri te jedne kradezi. Delal ze me pekneho idiota.

                                    Ten rozdil proste poznas!!! Ale ne od psaciho stolu v CR. Nemusis to z CR nejak okecavat. Spis si to jdi zkusit.

                                    No ja kdyz jsem videl v metru inzerat "Pojdte k nam pracovat a slouzit lidem" (nebo neco v tom stylu) a pod tim neco jako ze neni treba ani matura...to svedci o vsem. Kazdej, kdo chce mit flintu u pasu a honit si ego...jde k nim:-((( A pak ta sluzba obcanum dle toho vypada. Bohuzel.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Jinec...od doktora za koureni?:-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Michal: z oddílu a pak jsem dostal flastr od svazu(odebrání kalorného).

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Argumentace zavedenim bodoveho systemu je vycpela uz i pro laiky. V momente, kdy se vyriti do ulic tisice policajtu, prestupky poklesnou vzdycky a se zavedenim paskvilu v podobe bodoveho systemu to nema nic spolecneho, to uz vidi i politici, kteri si vetsinou nevidi na spicku nosu. Ovsem tva argumentace me opet presvedcila, ze patris "mezi ne".
                                    Mel bys vedet, ze dnes uz snad i male dite vi, ze prevence a vychova je mnohem lepsi nez represe. Bohuzel je jeste par omezencu , kteri si mysli, ze zakazy a tresty k necemu pomohou.Hrozne se mi libila argumentace, jak bude bodovy system hlavne na piraty a pak pokutovali tatiky, kteri prekrocili rychlost o 3 km.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: Holfi
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Jinec...a prestal jsi?:-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Jedna věc je, kdo k nim vlastně jde a proč, ale druhá, podstatnější, je ta, že už fůru let jsme tady obecně na sebe svině, jsme v tom tak vychovávaný a přenáší se to logicky i do profesního života. Je to tady úplně normálně pokřivený. Sobeckost, bezohlednost, vychcanost, povýšenost, neochota... Čest vyjímkám.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Ale to mluvíš o něčem naprosto jiném. Ani tisíce policajtů v ulicích nebudou k ničemu pokud svoji práci nebudou dělat dobře a systematicky.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Michal: až jako stařec - kvůli kolu..

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.05.2009
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    Jinec...no vida. Pokuty jsou taky na prd:-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.05.2009
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                     

                                Ale ta poctiva prace je "pomahat a chranit" a ne buzerovat a okradat. O cem tu sakra celou dobu mluvime. Kdyby na tom inkriminovanem miste 14 dni policajti informovali a upozornovali cyklisty, je to ta "poctiva prace". Ale co se stalo, prdli tam ceduli a zacali kasirovat. A vo vo vo tom to je.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 09.05.2009
                                Autor: Holfi
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                       

                                  Pokud jim takové rozkazy dalo město, tak moc iniciativy projevit asi nemohou... Vždyť je to jako vždy, jde jen o peníze co nejjednodušeji vybraných od lidí...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.05.2009
                                  Autor: Jarda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                       

                                  ... Kdyby na inkriminovaném místě 14 dní policajti informovali ...
                                  " Hele, vole, stojej tam poliši a budou ti do hlavy hustit ty svý kraviny a zdržej tě určitě 10 minut, zrovna když budeš pospíchat. Já to radši vobjedu a budu tudy jezdit až tam nebudou ..."
                                  Takovouhle "prevenci" myslíš?
                                  8-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 11.05.2009
                                  Autor: AV
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                                         

                                    JJ presne tohle ......... typicke cechacstvi, hledani vymluv, chapani, vycuranost misto snahy hledat, a snazit se najit reseni. Koukam ze nema smysl reagovat dal, tak se nechavejte dal "buzerovat a okradat" nez pozadovat aby delali to, co by meli.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 11.05.2009
                                    Autor: Holfi
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                 

            Jak jsi přišel na to, že to obhajuju, nic neobhajuju, jenom jsem napsal, že si umám představit důvody, které k tomu vedly. Mě osobně se také nelíbí když nějaký úřad vydá někde zákaz vstupu nebo nějaké omezení. Já přece skutečné důvody ani neznám, neznám rozhodnutí úřadu a jeho zdůvodnění. Omezení provozu (zákaz jízdy) vydává město, resp. úřad. Policie s tím nemá naptosto nic společného, ta pouze musí kontrolovat jak se zákaz dodržuje, pokud ho někdo nedodržuje, tak je to přestupek, který se trestá. Policajti a strážníci tam nejsou od toho aby říkali lidem, že mají jezdit pomalu když se tam nesmí jezdit vůbec. Až se naučí lidi chovat slušně a budou k sobě tolerantní, tak nebude potřeba některé problémy řešit zákazem a policie tady není od toho aby dospělé lidi vychovávala.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.05.2009
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                   

              Neuvědomuješ si záíkladní věc. Buzerace by to nebyla, kdyby policajti stáli všude a kontrolovali i jiné, důležitější a více problematické úseky. Člověk, který jezdí denně Mlýnskou si ani nevšimne nové značky. Když policajti stojí u nové značky a dávají pokuty, pak je to BUZERACE. Nestačilo by jen upozornit a za týden dva vybírat pokuty ??

              [ Zpět ]
              Datum: 08.05.2009
              Autor: Neregistrovaný uživatel (HZ)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                     

                Ty si ale neuvědomuješ o čem je tady řeč, ty už píšeš o úplně něčem jiném, o vybírání pokut tady řeč není.
                A když jsi to začal, tak jezdí se podle značek a předpisu, ne "podle paměti", podle toho to taky mnohdy vypadá. Já si ale nemyslím, že je buzerace když policista pokutuje toho kdo porušuje zákazové značky.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.05.2009
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                       

                  No zrovna tohle podle meho je krasna buzerace...klasicka pro ceske policajty. A verim, ze by tam k ni doslo. Verim, ze by se na ni kluci s placatejma cepicema tesili...zvlaste, kdyz by mohli buzerovat cyklisty...ty silnicni vsi:-)))

                  Jednou nas Kolin (jeden nakolak) vezl na letiste. Odbocoval do ulice, kde jezdi kazdy den. A hle....v ten den tam byl zakaz vjezdu a ani nestacil zabrzdit a uz nas staveli policajti a tahali z nas prachy. Kluci nemeli co delat, tak si tam dali ceduli a vybirali. Duvod asi meli, ale dodneska nevime jaky:-)))
                  Ano...po pameti se nejezdi, ale vocamcat pocamcat a trosku rozumu. Kdyby tam kluci stali a jen pohrozili a auto otocili, tak by udelali vic uzitku. Takhle jen nasirali obycejne lidi. Asi za to meli dost velke premie a po odpoledni zas nekde hrali pinces cepicema, pac uz meli vydelano....

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.05.2009
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                 

            "Nebylo by to lepší, než dávat zákazy a trestat ??" Ač mám mimiku dost slabou, musel jsem zvednout údivem obočí. Už jsi zažil, že by se u nás nějaká výchovná, neřkuli preventivní osvěta ujala? Rozpovídej se. ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.05.2009
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                   

              Přeqapil´s mě! Jako bys nepamatoval hesla:
              "Nikdo nesmí nikoho k ničemu nutit!"
              "Krádež je způsob obživy, nezákonností se stane teprve je-li pachatel přistižen při činu a je-li mu to dokázáno" (to si zvlášť oblíbila "jistá" menšina)
              "Řídila osoba blízká"
              atd., atd.
              Pamatuji-li si to já, skleróza, měl bys ty znát podobné myšlénky též ...

              [ Zpět ]
              Datum: 08.05.2009
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

                     

                Jak jen jsem moh nevzpomenout tak ušlechtilých myšlének, hlava děravá. Už mlčím, už mlčím.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.05.2009
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

         

    Docela by mne zajímalo, jak je v zákoně popsáno "vedení kola". Pokud na kole jedu, tak ho taky v podstatě vedu, neb ono si nejede kam samo chce, nýbrž kam chci já. Tudíž, pokud v zákoně není stanoveno jinak, můžu vést kolo tak, že na něm jedu.

    [ Zpět ]
    Datum: 09.05.2009
    Autor: Papji
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      Toihle jsi trochu přehnal. Zopakuj si předpisy. Když na kole jedeš, tak jsi řidič nemotorového vozidla, vozidlo řídíš a nevedeš.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.05.2009
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Asi to bude tím, že jsem poměrně dosti dlouhou dobu žil ve společném státě se slováky, kde řidič = vodič.:-))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.05.2009
        Autor: Papji
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

               

          a chujný řidič = polovodič

          [ Zpět ]
          Datum: 10.05.2009
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

           

      To je ovšem primitivní dialektika. ;-) V zákoně taky není stanoveno, že se nesmí vraždit.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.05.2009
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Omezování cyklistů v Českých Budějovicích

             

        Bohužel je někdy nutné jednat s našimi ochránci zákona stejným způsobem , jako oni jednají s námi, jinak by nám nemuseli rozumnět.:-))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.05.2009
        Autor: Papji
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

314 cyklistů (4 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024