Kdyz jsem si pred lety nechaval stavet crossove kolo, tak rikal ze ho pri mych 2m postavil do 150kg. Kdyz jsem cca pred rokem se 150kg na kolo opet sedl, tak nejvetsi problem byl, ze i na sutr nafoukane plaste byly hodne stlacene. Ted, kdyz jsem prestal kourit, jsem se dostal tipuju nekam kolem 160kg a musim se zacit hybat abych s tim neco udelkal. Mate nejaky tip jake rafky a plaste bych mel poridit?
No ráfky bych nepovažoval za hlavní problém.Snad někde oprášit nezničitelné Eska oceláky :-) to jsou ty skvělý obruče z 80. let.
Hlavně bych si nechal překontrolovat výplet - musí být hodně utažený.Ono se totiž nové kolo zaplétá a centruje docela snadno až do okamžiku,kdy se začnou pořádně utahovat dráty,ale ty potřebuješ na svoji váhu přádný tvrdý výplet.No a na tvoji váhu potřebuješ co největší balony na max. tlaku.Jen tak zběžně jsem se mrknul a nejširší jsem naše toto:
http://www.velosport.cz/cs/eshop/cyklo...
Diky za radu. Pro me je hlavne podstatne to, ze reseni existuje. Zajedu s tim do servisu a uvidim co s tim udelaji ;-)
Když je to krosové kolo, tak máš asi užší pláště, takže chápu, že 60psi nestačí.
V první řadě si změř jaký nejširší plášť ti projde vidlicí a zadní stavbou, tohle bude u krosu omezené.
A pokud 2,0" (50mm) plášť projde, tak bych vzal 2" šířku. U 2" plášťů málokterý nebo možná žádný bude mít max 80psi, ale tady kolem těch 70psi, co některé mají musí stačit.
Třeba u těch zmiňovaných Marathonů (si asi omylem založil nové vlákno) pro o jedno menší rozměr, tedy 42mm šířku lze foukat na 85psi.
Takova hloupa otazka....mluvis o dusovych nebo bezdusovych plastich? Ja mam porad dusove (zmene se samozrejme nebranim)
Mluvím o dušových, pro krose by mi o bezdušových mluvit ani nenapadlo. A Marathony bezdušové se ani nedělají (jaká to škoda).
Ale i kdyby, tak pro bezdušové v tomhle není žádný rozdíl.