Asi bude především záležet na tom jak často, jak dlouho a při jaké teplotě ho budeš používat.
Mě i přítelkyni fungoval cca 3OOkm, teď ani ránu a baterkou to není :(.
To je nějaký nesmysl... Když to není baterkou, není to náhodou tou druhou ? ;-)
Myslis, ze jako ma dve pritelkyne?:-))) By me zajimalo, jakej ma vliv na jeho....tachometr:-)
Konkrétně u sigmy záleží na okolní teplotě docela dost. Ta moje při teplotách pod 10°C fungovala problematicky a pod 5°C vůbec. (nové baterie) Kamarád si koupil Sigmu s výškoměrem (taky bezdrát) a měl úplně ten samej problém. Pořídil sem si VDO a mám pokoj. To šlape jak hodinky i za mrazu. Osobně, po těch zkušenostech bych do bezdrátový Sigmy už nikdy nešel. Ale kdo ví, třeba se už u novejch modelů poučili a žádný problémy nemaj.
Ja mam takovou tu jednoduchou Sigmu, funguje dobře. Starý tachometr ženě nejde na novou vidlici. V obchodě mi řekli, že ty baterky jsou tak na týden, což mě dost znechutilo, vozit si náhradní baterky na dovolenou a tak.
V sezóně jezdí tak deset hodin/týden...
Zatím to vypadá spíš zase na ten drát.
Záleží na tom, jestli máš k tomu bezdrátu důvody, nebo jestli ti postačí drátová verze. Já mám v případě bezdrátu osobní zkušenost se Sigmou a VDO. Pokud na základě osobní zkušenosti mám doporučit, tak VDO. Baterka vydrží cca rok a problémy nemám žádný. A pod vysokým napětím to měří normálně, což jak jsem se doslechl, tak některé levnější (nebo starší?) modely zkreslovaly údaje.
Pokud bezdrát tak raději cateye z řady wireless.
Pokud bezdrát tak Garmin z řady Oregon:-)))
To je už docela hardcore, mít vysílač 20200km od přijímače :-)
Ušetříš za baterky do vysílače. A to se vyplatí!
A nezkresluje to rychlost a ujetou vzdálenost, když dojde k zablokování předního kola.
Pri zablokovaném prednim kole hazu obycejne tlamu, tam uz ujetou vzdalenost a rychlost neresim.
jsem na tom podobně, ale pro přesnost lze přeměřit rýhy, co jsem vyryl do země.