Tak jsem si pře internet u těchto devedů koupil kolo.A kolo přišlo, ale bohužel polámané.Tak po domluvě jsem kolo poslal zpět a ejhle.Bylo mi řečeno ,že kolo poškodila česká pošta a že z reklamací by mohl být problém.Dobré řešení podnikavce.Škoda jen, že na balíku neby zjevné stopy poškození. Tak bacha.
"Polámané" kolo, bez zjevného poškození balíku ? Nějak tenhle malý zázrak konkretizuj. :-)
Tady je fotka
http://www.flickr.com/photos/cgcampillo/145789523/
Autor se na to asi už vykašlal, tak to udělám za něj ;-)
http://www.bike-forum.cz/upload/users_lib/16381...
Tohle fakt nechápu, asi na to někdo pořádně šlápnul nebo na to hodili něco pěkně těžkého :-( Jinak si nedovedu vysvětlit jak se tohle někomu mohlo povést...
Zajímavé tvarování kola, to se bude teď vozit ?
Hmmm, není nad to si vychutnat osobně tu magii nákupu. Kolo se nebere každý den, takže bych si pro něj dojel třeba na druhý konec republiky, i kdybych si ho objednal přes net...
Pošťáci uměj bejt hovada (kdysi jsem rok jsem rozvážel balíky) :-))
foto toho obalu, o kterým tvrdí, ze je nepozkozený bys taky mel? Ono totiz, tohle vypadá z fotky na jasný poskození prepravou a jestli pri prebírání podepsal postákovi, ze je vsechno v porádku, jako to udelá bohuzel vetsina a teprve pak zjistuje, jestli je to v porádku, tak je to jeho blbost.... Já na míste odesílatele, bych chtel fotky naprosto neposkozeného obalu ze vsech stran, jinak smula...
Podle mne je v tom obchod celkem bez viny. Ale pokud má nafocený poskozený výrobek a ze vsech stran naprosto neposkozený obal a presto mu delají problémy s reklamací, tak muze být v klidu, to mu uzná kazdý znalec, COIka i pYípadne soud a ty prachy dostane....
To už tam dotyčný bohužel nedal...
Jestli to ale chce řešit, tak tohle vypadá na průšvih pošty a ne prodejce. Nějak nevěřím tomu, že by mu do balíku zapakovali poškozené kolo... Ovšem, pošta má v podmínkách, že tohle se musí nahlásit do 2 dnů, tak by si opravdu měl pospíšit !
já si to právě taky myslím, jak jsem psal, ale jestli poště podepsal, že převzal zásilku bez závad a bez poškození....
Naděje tu stále je...
Viz podmínky reklamace obchodního balíku:
"Náhradu škody vzniklé poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky podnik projedná jen za podmínky, že příjemce reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace může být uplatněna do dvou pracovních dnů po dodání zásilky za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku."
A aby to nebylo jednoduché, tak tam mají i tenhle výmysl :-(
"Podnik odpovídá jen za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky. Podnik hradí jen skutečnou škodu do výše sjednaného limitu odpovědnosti (do výše udané ceny). Při poškození obsahu podnik nahradí rozdíl mezi cenou, kterou měl obsah zásilky při podání, a cenou, kterou by v této době měl poškozený obsah. Náhradu škody vyplácí podnik v české měně."
jo, ale to je mezi tím obchodem a poštou, ne mezi příjemcem. Já to sice řeším častěji s DPD či Gebruder Weiss, ale podmínky mají v podstatě všichni dost podobný. V přáípadě poškození, pokud to zákazník s dopravce sepíše, tak je to celkem bez problémů. Zákazník dostane novej výrobek a na nás je dojednat to s přepravcem. Technik určí rozsah škody, napíše co se musí vyměnit atd, co nejde a zůstane poškození a my žádáme a dostaneme od přepravce nějakou částku, kterou poskytneme dál jako slevu při prodeji esteticky poškozeného výrobku, kterej opravit nejde nebo cenu dílů nutných k opravě nebo cenu celýhovýrobku, pokud z toho udělají vrak na vyhození. ALe tohle všechno je mezi odesílatelem a přepravní službou a zákazníka v celku nemusí trápit. Na tom je jen jediné. Zkontrolovat si zásilku, když mu přijde. Pokud to neudělá, je tojeho vlastní hovadina a hloupost. A za hloupost se platí...
Zase tam píšou přímo o příjemci... Ale je možné, že tomu vůbec nerozumím...
Mno dobrý, v těch dalších podmínkách jsou zase 3 dny, to je ale bordel :-(
"Jde-li o zevně neznatelné poškození nebo neúplnost zásilky zjištěnou až po jejím doručení, je adresát zásilky povinen sdělit to nejpozději do tří dnů po jejím převzetí ČP. ČP je oprávněna svým odborným zaměstnancem sepsat dodatečně ve spolupráci s adresátem podrobný zápis o rozsahu poškození zásilky a o všech okolnostech rozhodných pro zjištění odpovědnosti. Za tímto účelem je ČP oprávněna požádat adresáta o dostavení se na poštu se zásilkou ve stavu, v jakém byla doručena. Je-li to zapotřebí, je ČP oprávněna podmínit sepsání zápisu tím, že adresát ponechá zásilku po nezbytně nutnou dobu u ČP nebo že jiným způsobem zajistí, aby ČP mohla potřebné skutečnosti posoudit a zjistit."
Jirko , jen by mě zajímalo, když balík třeba z venku vypadal nepoškozený a po rozbalení na tebe vybafne tohle, jak si měl předpokládat, že zásilka bude v takovémto stavu a fotit teda ještě kompletní balík ?? Pokud jsou hrany zalepeny páskou a to jsou dneska téměř všechny balíky, klidně mohlo dojít k deformaci, která není na tom balíku vidět.
jasně, to se stává, to je v pohodě. Nevadí, že to je vybalený z toho obalu. Ale pokud ten obal zahodí či rozřeže na čtverečky o hraně 2cm, tak to prostě nedoreklamuje. Ale vyfotíš nepoškozený otevřený obal. To neva. Jde o to dokázat, že to není chyba přepravy. U každého výrobce se občas stane, že z linky sjede něco, co by nemělo. Nic není stoprocentní. A pokud mi zákazník dokáže těma fotografiema nepoškozenej obal, tak já ty fotky pošlu na výrobce, kterej si kus stáhne a mě pošle novej nebo dobropis (dle dohody) protože s eprostě stala chyba ve fabrice. Nic není stoprocentní stává se občas leccos. Je to v promile na prodaný kusy ale sem tam se přihodí...
Mě v e-shopu řekl, že to kolo ani nevybalujou. To kolo jsem poslal obratem v té samé krabici na reklamaci.Tak si myslím,že kdyby byla krabice nějak poškozená,tak by to napsali do nějakého zápisu.A krabice při předání byla zasponkovaná.Teď už vím, že při přebrání zboží je dobré si vše pořádně nafotit před rozbalením
Na kolo podle mě bylo ve fabrice najeto ještěrkou,pak zabaleno,pak odesláno,pak doručeno=nasranej člověk na konci tohoto okruhu.
Dělat tady i na B-F nějakému prodejci negativní reklamu, jenom kvůli tomu, že ti přišla poškozená zásilka a celá věc ještě není vůbec dořešena, mi přijde mírně řečeno zbytečné.
Já jen upozorňuji potenciální zákazníky, čeho se můžou u tohoto e.shopu dočkat.Je to asi jen smutná vyjímka.
Nojo, ale tady zatím není jasné jestli je to chyba e-shopu nebo pošty... Ono totiž v drtivé většině něco zmastí spíše pošta, takže tu rovnou nadávat jen prodejci není dvakrát košer...
Když je obal v pořádku a vnitřek je pomuchlaný tak to asi těžko může být chyba pošty, jednoznačně to je obrprůser prodejce - odesilatele, a takový si zasluhuje vydatně negativní reklamu.
Kiks se povede i solidní firmě. Důležitější je, jak se k tomu postaví. Tak pak hlavně dej vědět.
Jestli to na té fotce je ono, tak to není kiks, ale naprosto janý úmysl, zbavit se vlastního problému a nebo ho alespoň oddálit a doufat, že se najde šance jak na tom vydělat. Jsou to prasata, tohle odeslat, to přece není nějaká málo zjevná vada.