Zdravím, na horském kole jezdím jen na výlety dlouhé cca 20 km. Chci si koupit nějaké botky, ve kterých se mi bude dobře jezdit, ale které bych mohla vzít sem tam i na nějakou procházku. Zkrátka takové botasky 2v1 pro rekreační použití. Označovat boty pro mne jako tretry se mi zdá příliš odvážné :) ale našla jsem tyto http://eshop.skiservis.cz/Specialized/Damske... a popačujou se mi :) Ovšem není jich na chození škoda? Díky za rady :) a prosím ještě o odpověď, co je to MTB kolo? Nesmějte se mi :))
MTB znamená horské kolo
:) a tak to tedy nevím proč někde uvádějí text "určeno pro horská a MTB kola" Myslela jsem, že je to nějaké lepší kolo... jj jsem laik.
No to tam právě píšou pro lidi jako ty co si nevěděj že MTB je horák a naopak :) Doslova to znamená MounTain Bike, což je v překladu do cz horské kolo
Botky jsou to kvalitní a pohodlné. Závodníci budou mít asi námitku, že podrážka není dost tvrdá, ale to tobě určitě vadit nebude. Pro turistiku fajnová bota. Nečekej ale, že je naprosto univerzální. Chodit se v ní dá, ale přece jen - jsou tam ty kufry. Na kamínkách křoupeš, na schodech klapeš... A podrážka ohebná zrovna taky není. Je to jen pro příležitostné přejití a pohodové pocourání po parčíku, ne pro pochoďák.
Jestli ti nevadí vyšší cena, tak si je kup, mohu je jen doporučit (mám pánskou verzi).
Dík, cenu strávím :) ale jsou tedy spíš na chůzi vedle kola, než vyrazit třeba 5 kiláků pěškobusem - třeba na pivo... ? Takže rozumnější asi bude koupit jedny botky na kolo a jedny obyč tenisky...
Přesně tak. I když možná tahat dvoje škrpály na cca 20 kiláků je možná zbytečný. Pokud jedeš hodinku, nebo hodinku a půl a pak spíš chodíš, jestli není lepší mít pořádný "kecky" bez nášlapů. teda pokud těch 20 kiláků nejedeš zostra, potom jsou nášlapy vhodný. A pokud plánuješ časem delší štreky, to přezouvání pak už není od věci.
kontrolní otázka: máš na kole SPD, viď?
:) já nevím... jsem se o tyhle věci nikdy nestarala, a teď musím :(