Čau,
je to pořád tak drahý protože je to supr brzda nebo co?? Mám přední asi 4 roky a je bezchybná, řikal sem si že to je jenom Deorečko ale podle toho co sem slyšel tak LX a XT ruzně v zimě netěsní, zamrzají apod. a když sem se podival tak sou aji někdy levnější... tak nevim co na tom je teda...
Neřekl bych, že 525tka je nějaká extra super brzda. Prostě sice slušně funční hydra, ale je tu mnoho lepších brzd na trhu.
Dnešní cena, pokud někde 525tky mají je nepodstatná, když se jedná o brzdu, která už se nevyrábít.
Co se týká problémů u nových XT (předchozí verze XT se netýkala a ta byla třeba jasně lepší než ty 525tky), tak je jediný a to zkracující se chod páky až v nejhorším případě škrtání desek o kotouč a děje se to jen ve větší mrazech, takže to zase tak hrozné není. Většině lidí se jen zkracuje ten chod páky. A je to konstrukční chyba na páce.
Cokoliv jiného je vada konkrétního kusu, což může potkat každou brzdu.Kdo nejezdí často v mrazech, tak XT jsou za ty prachy dobrá volba.
Za slušnou cenu je tu ale spousta dalších výborných brzd jako ORO K18tky, Avid elixir. Všechny ty brzdy jsou lepší než 525tky.
525-ky na kole mám,zadní je super ale s přední se nedá domluvit,ta prostě brzdit nebude,vzduch v ní není,páka je tvrdá,má krátkej chod ale brzdí mizerně.Dal sem tam různé desky i kotouče ale je to pořád stejné.
Hm, tak nevim, jestlis zkoušel i ruzny desky a kotouče, tak musi byt něco s třmenem nebo hydraulikou, nevim, nedostatečnej tlak jestli to brzdi malo? Tzn líp odvzdušnit?
Já mám 74 kilo a brzdí mě to fest,když to zarvu tak letím i když si zasednu dozadu, až mám někdy strach aby mi to neurvalo náboj nebo něco.
Nevíte náhodou jestli se dá koupit někde akorát takovej gumovej čepeček na jednu výpusť na třmenu...
Už to neřeším,aspoň mě nepošle vzduchem.Origoš desky nebrzdily vůbec,s těma sem to ušlapal i do kopce,koolstopy byly o něco lepší a teď tam mám faststop,originál kotouč sem měnil za avid a pak za zubatej aligátor,ten se chová asi nejlíp.Na prachu se kolo dokáže bloknout ale na silnici se mi nestalo že bych to postavil na přední,to s mech.Avid BB5 není žádnej problém.
Tak potom je/bylo opravdu něco špatně. BB5 brzdí slušně, ale každá slušná fungující hydra včetně 525 brzdí lépe.
Dokonce sem i prohodil desky a kotouče mezi přední a zadní brzdou,co vzadu blokovalo kolo jedním prstem při lehkém zmáčknutí paky vpředu nic moc.