Vloni jsem svoje kolo (starého leč stále svěžího Favorita :-) ) přezul z ojetých Ruben na pneumatiky Continental SportContact 622-28. Jsou to slicky se značně symbolickým vzorkem a subjektivně to na nich jelo pěkně. Teď ale nastal problém - po cca 2000km začalo kolo házet zadkem do strany a při zjišťování příčin jsem objevil bouli na plášti - v jednom místě byla asi 15cm dlouhá rozšklebená trhlina sledující okraj ráfku kterou bylo vidět vnitřní tkaninu. Podobně - i když méně výrazně - natržených míst jsem našel více. Přední pneumatika vypadá zatím zdravě.
Máte někdo zkušenosti s těmito pneumatikami? Jde mi o to jestli jsem měl smůlu na špatný kus nebo jestli jsem něco nezanedbal (a jestli nemám fofrem přezout i tu přední než se na tom zabiju).
A ještě jedna věc - na těchto pneumatikách je nápis "use hooked rims only". Co je tím míněno a jsou dvojstěnné Remerxy Grand Rock dost "hooked"?
Tyhle pláště mám taky, ale najeto zatím jen 1000 km, jsou skoro jak nové. Jezdím je občas na crossu na "silničních" kolech, občas ale i v terénu. Ráfky mám Remerx Eagle. Foukám skoro na max 6,5 až 7 ATM.
Mozna tam byl ten napis proto, aby je nekoho nenapadlo je nazouvat na galuskovy rafek.
Takovehle praskani plaste muze byt zpusobeno jeho prehustovanim, na kolik foukas a jaka je na plasti uvedena max. hodnota? Pokud ne, zkusil bych reklamaci.
Takhle mi odešly na treku Kendy, asi jsem je přefoukával, protože jsem měl subjektivně dojem, že jsou měkké (pohledem při jízdě). Kde je na plášti uvedena max hodnota huštění?
Meze huštění jsou reliéfně napsány na boku pláště , npř. INLANT TO www - xxx PSI (yyy - zzz kPa).
Tak.
Sam se na silnicce se blizim tlakem k maximu, na biku jezdim s NoTubes, tak foukam naopak casto pod udavane minimum.
Mám na silničce Hutchinsony 622/23, a i když je nahustím na max uvedený na pneumatice (7,7), tak při pohledu při jízdě mám pořád pocit, že jsou měkké, že se rozplácávají na asfaltu. Asi je to pocit. Tak jsem zjistil, že jsem vždy přefukoval na vyšší tlak, abych neměl ty pneu pod sebou rozpláclé.
Tyhle pneumatiky mají maximum 6atm, foukám je od oka ale jednou jsem to pumpou s manometrem nafuněl na těch 6 a připadalo mi to už hodně tvrdé, normálně se můžu pohybovat tak kolem 5 ale podhustěné určitě nebudou.
Na reklamaci jsem si bohužel neschoval lístek, nikdy se mi nic podobného nestalo... :-(
Mám čím dál větší podezření že něco zkazili při výrobě, všechna poškození jsou přesně na hranici reflexního proužku na boku pneumatiky...
Já mám bez reflexního pruhu (stáli 220,- Kč kus) a maximum je na nich uvedeno 7 atm. Ale Continental na stránkách uvádí 6 atm.
Tak přesně tuhle gumu mám na autě - jenom jinou velikost a nejspíš vzorek - nicméně název sedí na chlup přesně.:-))))) 9.-tým rokem naprostá spokojenost. Letní guma, nízký valivý odpor a auto sedí jako přišité. Stále ještě půl vzorku. Original Made in France a šel bych do nich zas. ;-) Barum - Continetal za ní nemůže ani čuchat. Ty mám zimní a ty bych - prozměnu - již nikdy-nikdoucí!!!! nekoupil!Fuj!:-(
9 let?????? No jo, kdyz nejezdis, tak se nesjedou :o)
No, tak já jezdím autem jen tam, kam fakt potřebuji jet vozem - což bylo s přítelkyní po výletech/ za sportem či rekreací, nyní se ženou a dětmi po doktorech/ nákupech někam/ za sportem dál a sám po doktorech či nějaké to hraní. Vše ostatní zvládám vlastní silou na kole. Mám tam za 9 let 50 000 , což vychází tak 6000 ročně = 500 km měsíčně, což mi na tyto moje "postrky" vcelku i stačí.;-) Naštěstí zatím nemusím dojíždět do zaměstnání, což dělá jinak u kolegů hodně.;-)