Znam je jen z doslechu ale vsichni chvalili. Me se moc moc libi ten pohon remen a kdybych uz nemel sveho apache tak do nej jdu.
http://www.corratec.com/content/en-gb/products...
Zajímavá kola. Nepůsobí ale trochu moc usedle ve zdejším "závodnickém" prostředí ? :-))
Dík za názor, spíš jsem myslel horská kola od tohoto výrobce. Co je to závodnické prostředí? Každý, kdo je tu není jen sprinter!
Ještě jednu poznámku. Co máš za kolo ty?
Já mám až nechutně postrojenýho treka, dlouhý blatníky, nasič atd...
Myslel jsem to spíš jako srandu, i když v porovnání s okolními státy to u nás vypadá, jako kdyby každý cyklista právě mířil na start mistrovského závodu. Ustrojením, ale hlavně vybavením. Ale píšu to jen jako ironický ušklíbnutí, sám v tom taky lítám... :-))
Tu srandu v každém případě beru. A k mému kolu: mám velké dilema jestli se mám usadit a pořídit si trekingové kolo, nebo jestli i ve svých letech mám takové naivní ambice...rád bych si sjel nějaké veřejné MTB závody, třeba Kolo pro život. Tak bych rád aby mi také kolo nějakou dobu vydrželo, protože si nehodlám napřesrok kupovat nové kolo. Mám horáka od DIAMOND BACK a byl jsem s ním velice spokojený, ale už cítím, že by mělo jít do důchodu. Pěkný den....co by jsme si bez humoru počali :-)))
Proč třeba nevzít nějaké MTB?Dle mého názoru mají horská kola trochu tuhejší rám a níž těžiště,tím jsou i stabilnější.Co se týká jízdy po silnici,tak jsem to vyřešil tak,že jsem nazul na MTB kolo pláště Schwalbe City.Pak mi tedy chyběl nějaký převod do rychla a tak jsem použil talíř s 48 zuby.Na takové kolo pak není problém nazout opět klasické pláště a máš polnohodnotného horáka.
Dnes jsem prošel obchody a přemýšlel jsem o svém zaměření, co se týká kol ( horské nebo trekingové). Musím říci, že předělávat horské kolo na treka se mi nechce. Vypadá to, že budu investovat do trekingového kola. Díky všem za názory i vy jste mi pomohli
Dá se to řešit, jak píše kolega nade mnou, ale něco superuniverzálního nečekej v žádným případě. Musíš si sám zhodnotit, kam s tím kolem míříš. Jestli na štreky po asfaltu a pohodových polňačkách, nebo to převážně bereš přes příkopy a potokem do rokle... S trekem můžeš na závody leda tak cykloturistické, do ostřejšího terénu bych se s ním moc necpal. Nejde jen o tuhost (i solidní trek vydrží hodně), ale o manévrovatelnost. A naopak, horákovi můžeš obout galusky a dát mu blatníky až na zem a klidně i kryt řetězu, turistický kolo to nebude. Jet se na něm po silnici dá spíš, než s trekem terénem, ale není to ono. Treka mám a pro vyblbnutí si plánuju koupit horáka, staršího, pro moje potřeby bude stačit. Já mám radši silnici.
Jo a ty MTB (alespoň některý) vypadají opravdu zajímavě, tou usedlostí jsem reagoval na odkaz od kolegy a nerozkliknul jsem to dál. Ale jak už jsem napsal, jen OT, ironie...
to je v pohodě. dík za vzkaz. Nechci se honit za TOP výrobky ale po mých zkušenostech s koly bych chtěl investovat do kvality. Vyplatilo se mi věnovat se kvalitě. I když jsem kupoval naposledy kolo bylo tradicí dobrých značek osazovat kola "čistými" sadami. Dnes všichni nakupují v Asii a pak je asi jedno co si koupíš za kolo. Rozhoduje jenom první láska na první pohled.
Já bych asi top kvalitu nehonil,vzlášť pokud se projedeš i někdy na podzim a v bahnitém terénu,když se někdy kolo potká na zimu se solí,to pak vše odchází velmi rychle a je jedno,zda se jednalo o součástku turistickou,nebo závodní.Většinou je u závodních součástí brán velký zřetel na váhu a pak nastává zas kompromis s odolností a pevností.Prostě já raději levnější a častěji,než drahé a stejně často.
Tak tak. Je potřeba vystihnout tu hranici, kde s cenou stoupá kvalita a výdrž a nad ní už převážně jen klesá po gramech váha, někdy i na úkor výdrže. Výkonostní závodník bez problémů vymění všechno třikrát za sezónu, když mu to přinese důležité setinky. Pro nás to ale zas až takový význam nemá. Já teda na tu večeři můžu dojet klidně o ty dvě desetiny vteřiny pozdějc :-))
Máte pravdu, ale vyplatilo se mi, když jsem investoval do kvality. Bude mi smutno za DIAMOND BACKem, ale do ČR se nedovážejí a tak hledám alternativu, tedy značku, která by mi padla do oka. Teď už jenom se rozhodnout kolik investovat do treka. Kde je ta hranice mezi kvalitou a "značkou"
S vyjímkou některých top-značek, kde mívají stejná kola o 2-3 tisíce dražší jsem při shánění kola vypozoroval tu hranici někde u 23 tisíc. A k tomu se dají připočíst nějaké doplňky a prohození dílů, podle toho, co víc vyhovuje.
Pod pojmem závod si nesmíš představovat jen sprint na dráze nebo časovku, zkus to rozšířit a zvláštní pozornost věnuj uvozovkám :-))
Corratec jsou kola od detskych pres mestske, turisticke az po zavodni vseho druhu. Stejne tak jako skoro od kazdeho jineho vyrobce.
Spis sem hod odkaz na model, co te zajima i s cenou, za kolik jej muzes mit. Pak se da hodnotit pomer kvalita vs. cena, ev. to, jestli se hodi pro tvoje naroky.
Ahoj, jak jsem psal už výše, udělám změnu a koupím trekové kolo. Chtěl bych dát asi tak kolem 15.tis ,- Kč A můj seriál sledování kol začíná nanovo. Díky všem za názory
Podívej se na Pells, dávají na crossy rozumné vidlice.
Třeba tuten: http://pcshop.pells.cz/sport/default.asp?cls...
Kolega si ho loni kupoval a je spokojený, já mám na svým Supovi stejnou vidlici, ale vzduchovou a spokojenost taky.