ahoj prosím poraďte koupil jsem přes internet tachometr...vseprokolo.cz (při dotazu o radu velice neochotná a arogantní žena-vřele tento obchod nedoporučuju!) .Je to typ Cateye CC-MC100W...bezdrátový.A již při vyndání z balíku v autě stále \"něco\" chytá a měří nějakou rychlost...cca.126 km/h..jde tohle nějak nastavit?co to vůbec chytá? je to na reklamaci?co s tím?díky
Je více než pravděpodobné, že v tom autě reaguje - a tím i ukazuje nesmysly - na běžící motor, resp. zapnutí - vypnutí světel, blinkry, možná rádio...
Zkus, jak se bude chovat, když ho dáš do blízkosti počítače (když na něm pracuješ), mobilu při volání, televizního ovládače, vrtačky, vysavače...
Na reklamaci to není, tohle není závada, jedině by ti to vzali zpátky jako něco, co jsi nechtěl.
Moje bezdráty (všechny VDO) takhle reagují, dokonce i digitální VDO C3DS návod nedoporučuje používat v blízkosti mobilu.
no u počítače jedu 148...:-(
takže jako když mi někdo bude volat,tak pojedu stovkou??? to je mi pěkně na h....taková věc...sakra že já nezůstal u drátu...:-(
Řešil jsem loni úplně to samé. Koupil jsem si bezdrátový tachometr VDO MC1.0+ a dělá to taky. Resp. objednal jsem si drátovou verzi (bez toho "+" na konci názvu typu), protože jsem tohle chování očekáva,l a přišla mi zásilka s bezdrátovým za cenu drátového. Tak jsem si ho nechal. Měří dobře, jen se s ním nesmí do blízkosti počítačů a zdrojů vysokofrekvenčních el. pulsů. Pak ukazuje krávoviny a já na něm musím přenastavovat správnou hodnotu ujeté vzdálenosti.
Taky jsem před koupí tacháče váhal jestli s drátem nebo bez. U mě vyhrál drát z jednoho prostého důvodu. Když dám funkci auto, tak nemusím přemýšlet jestli jsem ho po přerušení jízdy při rozjezdu znovu zapnul. Pokud vím bezdráty se musí vždy po rozjetí znovu zapnout a my sklerotici s tím máme problémy.
mám bezdrát a nemusím ho zapínat. Zapíná se sám...
V prodejně mi řekli, že se musí vždy znovu zapnout. Kupoval jsem ho ale tak před 3mi lety. Takže buď kecali, nebo se to od té doby změnilo, nebo to tehdy měly dražší modely (ten můj stál kolem pěti stovek) a o ty jsem se nezajímal.
mám ho co mám kolo. Jediný co o něm vím, je to, že to je VDO (ty písmena jsou na tom napsaný) a je to bez drátový (když to sundám, tak za sebou žádnej drát netáhnu....) Kolik stál a jakej je to typ nevím, já ho dostal jako dárek někdy před těma šesti lety nebo ajk dlouho to je....
Jestli si rozumíme. Bezdrát znamená, že od snímače na vidlici, nebo kde u bezdrátů je, nevede žádný drát k úchytu na řidítkách. Do toho úchytu se zasune vlastní tacháč a ten můžeš kdykoliv oddělat u obou typů. Žádné další dráty tam nejsou.
Všechny bezdráty už ne, třeba novější Trelocky se už údajně zapínají samy.
Já jsem zastáncem drátu z jediného důvodu, nemíním se starat o další baterku, která je v čidle :-) Bohatě stačí ta jedna v samotném kompjůtru...
mám bezdrátový VDO a to co popisuješ se mi stalo jenom jednou nebo dvakrát. Někde na cestě. Prostě na tom místě byl větší magnetismus či co a najednou to začalo blbnout. Ale jinak to normálně můžu položit na stůl a opisovat z toho hodnoty do počítače atd. Tak nevím....
Mel jsem v ruce koleguv co reagoval na predni diodovou blikacku. Na stole jel cca 30tkou kdyz se vedle nej zapnula ta blikacka.
Mysliš reklamovat auto nebo tacháč? Ale teď vážně.To se u bezdrátů stává,doporučuji při přepravě kola autem dát tachometr do nějaké plechové krabičky co nejdál od motoru , to většinou pomůže.