Potkal jste se někdo s tímhle ?
http://www.kupkolo.cz/produkty/Komponenty...+-kotoucove-brzdy-ST-M585/BR-M585-bez_2311.html
Chci si kolečko malinko vylepšit a zaujaly mě tyhle brzdy. Řazení bych musel měnit tak jako tak, protože mám od šimána kompakt. A cena je příjemná, vzhled jakbysmet.
Jakpak se jezdí s těmahle duálama ? máte někdo zkušenost ? Nehrozí při brzdění nechtěný řazení ?
Měl jsem duály jenom zapůjčené, najel jsem na nich tak do 200 km - jediný systém řazení, na který jsem si nezvykl a i na konci zkušební doby musel při řazení používat mozek (na rozdíl od páček nebo otočného, to mi jde jaksi automaticky bez přemýšlení) :-)
Pokud bych měl o něco podobného zájem, můžete mi spočítat přibližný rozpočet, co se týče nábojů, přepletení, výměn komponentů a podobné zkompletování. Díky všem kteří se do toho vrhnou.
Nikdo nevi, co mas za kolo, tak tezko rict. Muzes totiz uz mit kotoucove hydrauliky, takze pujde jenom o cenu tehle sady (a ev. cenu za montaz, pokud bys to nezvladl premontovat sam). Nebo muzes mit veckove brzdy, pak muzes mit dualy i na veckove brzdy. Pokud mas vecka a chces dualy s hydraulikama, pripocti si bud cenu novych kol s naby pro diskove brzdy nebo prepleteni podle sazebniku toho, kdo to bude prepletat. Potom je tu nize zminena otazka, jestli je k dualum potreba vyhradne inverz saltr nebo klasika, kde potom zalezi, co chces sam, co mas na kole a ev. co za typ by sis koupil, pokud bys jej menil.
Nejake komponenty ti naopak zbudou, takze si z vysledne ceny odecti jejich hodnotu, pokud by se ti podarilo je nekomu prodat (radici a brzdove paky, mozna saltr a mozna naby).
Tak nakonec vidis, ze presnou cenu se dozvis z takovehoto dotazu tezko.
Dualy prostě někomu sednou někomu ne, řadí se s nimi prostě jinak.
Já je rok jezdil a už mi nikdy na bike, v mojem subjektivním hodnocení jsou jako nejhorší typ řazení.
Naopak znám takové, co na ně nedají dopustit a nic jiného nechtějí.
Nechtějí řazení při brzdění, to ani nehrozí, ale třeba řadit při brzdění mi na duálech nikdy nešlo.
Tedy rada jednoduchá, vyzkoušet...
presne tak, je to o zvyku. Ja mam nejradsi grip shift, ale jezdil jsem i s rapidfire.
Vsechno ma svy pro i proti, teda krome prehazovacek s inverzni pruzinou.
Za 2 roky jsem si na to nezvyk a casto jsem to plet. Dal jsem tam zpatky klasickou prehazku a myslel sem, ze to bude dobry. Nebylo. I ted se mi obcas se mi stane, ze to spletu, 2 roky jsou 2 roky. Timto chci vsechny pred inverznima prehazovackama varovat, kdo je vyzkousi, uz nikdy nebude na rapidfire radit 100%ne.
Jezdil jsem rok s dualy inverzní přehazku a osobně mi seděla k duálům více (u páček bych ji ale rozhodně nechtěl).
S páčkami s klasickou přehazkou se mi to nepletlo vůbec, ani když jsem jezdil takhle dva biky současně. Každé to řazení je zcela odlišné, tak asi díky tomu se mi to nepletlo.
Pletla se mi ale jiná věc a to dualy na silničce s klasickou přehazkou s dualy na biku s inverzní, opět jezděno současně. Tady ty řazení se hrozně podobají a pletl jsem to pořád, na silničce jsem každou chvíli řadil na druhou stranu.
Po té co jsem se dualu zbavil, tak pletení bylo rychle fuč.
Ony se inverzni saltry zacaly udajne vyrabet prave kvuli dualum. I kdyz se casem dostaly i na RapidFire. Sam jsem po klasicke prehazce na HT presel na inverz na fullovi, oboji s RF. Vyhovuje mi to ted dokonce vic.
Na silnicce mam dualy Ultegra a neplete se mi to.