Letošní cyklokonference se uskuteční v termínu 26.-30.5. 2009 v Královéhradeckém kraji. Máte příležitost zúčastnit se jedné z nejdůležitějších akcí ve světě cyklistiky - registrace účastníků právě začala.
Hele, to by byla škoda, aby tohle zapadlo, přinde mi to takové srandovní.
Asi se tam přihlásím, zajímá mne hlavně téma:
"Finance; důležitý nástroj pro naplnění vizí "
Taková konference je zajímavá, jen ten termín je pěkně na nic....
Člověče docela se shodnem, jen to máme nějak
přepolovaný.
Podle mně je taková konference pěkně na nic, jen ten termín je zajímavý...o))))
Mě baví jak se všichni tváří,, že toho budou budovat víc než si dokáže biker představit.. ale v reálu to jde víc než pomalu. Já to studuju, musim spírat zkušenosti... :-)
"...nejdůležitější akce ve světě cyklistiky"??? Odvážná hyperbola! Happening s oblékáním hejtmanů do cyklodresů může být zajímavý, ale přínosnější je realizovat alespoň část toho, co jinde dávno funguje a neobjevovat Ameriku. Nedávno jsem četl nějaké "Strategie rozvoje cyklodopravy" z roku 1997: dobré scifi i dnes.
Přeji zdar jednání, které se odehraje bezpochyby v ovzduší důvěry, porozumění a vzájemné spolupráce.
Ta poslední větička je moc hezká... :-))
V téhle souvislosti jsem si vzpomněl na parafrázi volebního hesla : Nikdo pro věc neudělá tolik, kolik my vám naslibujeme !" :-)
Mně to připadá jako zasedání těch klaunů z OSN, kdy k tomu samýmu problému se vydává pětistý dvacátý sedmý usnesení. ;-)
Člověče, abychom to, ale nepodcenili. Pořád mi leží v hlavně to téma:
"Finance; důležitý nástroj pro naplnění vizí "
Já nevím jestli bych se tam přeci jen neměl přihlásit,
když je tady ta finanční krize,
tak abych měl nějaký vize.
Tak nadějně ta tvoje reakce začala a tím veršotepeckým koncem jsi ji úplně zkazil. Čekal jsem, že do toho vstoupíš jako mecenáš, abys dobře zhodnotil prachy, a ty tam polezeš kvůli vizím. Fuj!!!
Jo to víš, krize je krize.