Pustil som sa do zháňania cyklovozíku pre dieťa. Rozhodujem sa medzi Burley solo a Croozer kid for 1, nakoľko by som ho chcel využiť aj keď dieťa vyrastie a ja ho v ňom nebudem môcť voziť, resp. bude mať svoj vlastný bicykel. Nemáte náhodou skúsenosti, ako je to s vozením nákladu (stan, spacak...) v cyklovozíku pre dieťa? Chcel by som ho po čase využiť (prerobiť) na \\\"prepravný\\\" vozík, kde uložim potrebné veci na cykloturky. Nepoznáte náhodou ešte nejaké jedno miestne vozíky? Ja som našiel iba tieto dva druhy.
Nemyslím si, že tvé rozhodnutí přetvářet osobní vozík na nákladní po třech až čtyřech letech jeho užívání je správné. Osobní vozíky mají často vnitřní rámovou konstrukci pro uchycení sedaček a tato je pevnou součástí vozíku - čili demnotáž by byla dost náročná a zbytečně drahá. Vzhledem k opotřebení vozíku po 4 letech provozu by vyšlo, myslím, podstatně laciněji ho prodat za 40 - 50 % původní ceny a za tyto peníze koupit zcela nový vozík nákladní, který je pro přepravu nákladu přímo koncipovaný a navíc bude nový, neopotřebovaný. Osobně tahám Croozer 535(osobní) i Croozer Cargo (nákladní) a mohu si dovolit tedy srovnávat. Na tvém místě bych ten záměr ještě přehodnotil. Vnitřní prostor osobního vozíku se mi pro větší náklad nejeví zrovna - co do skladnosti - to pravé ořechové.
Náš dvoumístný kranich lze jednoduchým úkonem (jedna závlačka + vyvléknutí zad) předělat na nákadní verzi, a vzhledem ke krabicovitému tvaru a šířce dvou míst je to pak opravdu tirák. :-)
Ale myslím, že Martis má pravdu v tom, že není moc dobrý nápad to takhle plánovat. Koupil bych vozík tak, aby mi vyhovoval na dítě, pak ho střelil a koupil bych nákladní, třeba jednostopý. S tím nemám zkušenost, ale předpokládám, že ta jedna stopa je výhodou (lepší průchodnost v terénu, menší šířka na silnici). Tuším, že s ním tady jezdí Banánovník (snad se nepletu)...