Zrovna jej studuju a říkám si, co si nesmím nechat ujít) samozřejmě až se vrátím z biku :-)) těšíte se taky na něco??
Uvažuju o tom, že otočim televizi obrazovkou ke zdi:)
Tak to by mě maniaka zabilo :-))
Pro mě je jednoznačným favoritem Ivan Trojan jako Anděl Páně. Na toho se fakt těším. 8-)
No já tam mám víc šampionů :-)) nakrmím HDD v Setopboxu v ložnici co se do něj vejde a budu z toho žít do dalších vánoc :-))
já ti ani nevím, co budou dávat. Asi něco uvidím, ale moc toho nebude a bude to záležet na tom, co budou zrovna dávat, když budu mít čas a chuť. Jestli budu. Bednu nějak nestíhám a nechybí mi to a začínám litovat, že jsem si koupil novou, když tu starou Magda odnesla. Dneska už bych to neudělal a použil ty peníze jinak.
Jedině jestli už budu mít ten cyklotrenažer, tak k tomu si asi něco pustím....
Na Pretty Woman:-)......
A Podnikavá dívka (chybí tady blicí smajlík)
Podnikavou dívku jsem neviděl - tak nevím, nevím...:-)
Škoda, že už nedávají filmy mého mládí, kupříkladu taková sovětská "První tavba" - tu jsem nepochopil dodneška, klidně bych ji dal znova :-)))
Pamatujete si někdo každoroční vánoční pohádku (tak před 45 roky plus mínus) o té neposlušné mašince, která vyjela a došlo jí uhlí a tak zůstala někde na trati a ostatní mašinky jí to uhlí dovezly a všechny se vrátily zpátky? :-)
Mladí neví,o co přišli.Zatím za vrchol považuji sovětský film "Prémie",kdy zaměstnanci fabriky odmítli finanční odměny,poněvadž si je svojí prací nezasloužili.
Byl to čas pohádek a komedií-i u sebevážnějšího filmu si člověk musel dávat pozor,aby se neprotrhl smíchem.
Mam furu prace na podkrovi, nechcete mi radeji nekdo prijet pomoct? :o) I na to bikovani se cas najde :o)
Hmm, tohle je nic moc pohádka :-)))
Mě čeká stěhování, malování a podobné legrace. Dobrovolníci hlaste se přes obálku :)))))))
Viděl jsem na YT video, kde parta lidí stěhovala celou domácnost na kolech... :o)